Zrodzony z fantastyki

Znaleziono 83 wyniki

autor: Woebringer Demon
czw maja 18, 2006 6:56 pm
Forum: Alternatywne karty
Temat: Dernon, the royal wizard
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 804

Whenever you draw a card, you gain 2 life.


Przesada. Dlaczego za dobranie karty ma zyskiwać 2 życia?

Tap two untapped wizards you control: gain 5 life.


To TOTALNIE PRZEGIĘTE. Już lepiej wyglądałoby za ten sam kosz "tap and untap target pernament"
Pozdrawiam :razz:
autor: Woebringer Demon
czw maja 18, 2006 3:33 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Wchodzi czy jest kładziony do...???
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 208

Wchodzi czy jest kładziony do...???

Mam mały problem: Mam kartę AEtherplasm, którą blokuję jakiegoś krita. Jej txt mówi, iż mogę położyć zamiast jego do bloku jakiegoś krita z ręki. Jako tego krita wybrałem Sky Swallower'a. Czy jego zdolność mówi "kiedy wchodzi do gry(...)" uaktywnia się czy nie? W ogóle to "put into play", a "comes i...
autor: Woebringer Demon
czw maja 18, 2006 3:21 pm
Forum: Początkujący
Temat: Life Deck
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 805

Jako bazę polecam ci talię 8 edycji "Life Boost". Znajdziesz tam parę przydatnych kart typu Blessed Revelsal (you gain 3 life for each creature attacking you), czy Spirit Link (whenever enchanted creature deals damage, you gain that much life). Poza tym radzę dołożyć parę kritów dających życie przy ...
autor: Woebringer Demon
śr maja 17, 2006 9:30 pm
Forum: Alternatywne karty
Temat: Hell Gate
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 587

Przesadziłeś.Enchament dający tak silne tokeny???? Jeśli zaś chodzi o koszt- dałbym 5RRRBB, bo to za silne.
autor: Woebringer Demon
śr maja 17, 2006 9:27 pm
Forum: Alternatywne karty
Temat: Kefka
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 1579

Pytanie: Jeśli ma się nazwać nonland card to chodzi o jej name, czy o type??

Ogólnie mówiąc potworek ciekawy. :razz: :razz: Coś w sam raz, choć dałbym mu flying za 1B do końca tury.
autor: Woebringer Demon
śr maja 17, 2006 9:21 pm
Forum: Alternatywne karty
Temat: Hall of fame
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 357

Nieeeee... Ta karta jest stanowczo przepakowana: Remove a legend counter: target creature gets five +1/+1 counters, haste, first strike and it's creature type becomes legend in addition to all previous (This efect doesn't end at the end of the turn). Moja porada: Ten efekt powinien działać do konća ...
autor: Woebringer Demon
śr maja 17, 2006 8:51 pm
Forum: Początkujący
Temat: 2 pytanka
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 399

Mam jedno małe ALE, a mianowicie: czym jest equipacja? spelem? ability? czy ani jednym ani drogim? Equipacja jest zagrywana jako sorcery, ponieważ przy equipie jest napisane: "(koszt): attach to target creature you control.Equip only as a sorcery.(...)" Jeśli się mylę, proszę mnie poprawić :razz: Po...
autor: Woebringer Demon
śr maja 17, 2006 8:42 pm
Forum: Początkujący
Temat: KEYWORDY, czyli co to jest flying, first strike itd.
Odpowiedzi: 441
Odsłony: 60528

Ja spotkałem się z keywordem "radiance", lecz po myślniku był opis danego czaru. Czy może mi ktoś pomóc, jak mam ten keyword rozumieć?? :? :?
autor: Woebringer Demon
wt maja 16, 2006 8:05 pm
Forum: Początkujący
Temat: pytanie o kolejność ataku
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 312

Wszystkie zejdą równocześnie.


A czy krit y nie dostanie premii +1/+1 i nie zniszczy jednego z blokujących?
autor: Woebringer Demon
pt maja 12, 2006 9:54 pm
Forum: Początkujący
Temat: Karta Golgari Grave-Troll
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 361

Pokonać?
Dołoż parę kart czarnych(typu Brainspoil). Innej możliwości nie masz...
autor: Woebringer Demon
pt maja 12, 2006 9:27 pm
Forum: Początkujący
Temat: Karta Golgari Grave-Troll
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 361

Ad1. Nie, bo jeśli miał 20 kritów na cmentarzu, to było to możliwe...
Ad2. Convoke pomaga tylko w zastąpieniu kosztu karty (tzn. zamiast many tapowaniem kritów), więc on dalej nie działa.
autor: Woebringer Demon
pt maja 12, 2006 9:21 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Problemik
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 346

Czyli z tego wynika, iż mogę rzucić na niego Terror, bądź Dark Banishing.?
autor: Woebringer Demon
pt maja 12, 2006 9:17 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 275158

Mam pytanie na temat działania karty Override, a mianowicie: Jej txt mówi:"Counter target spell, unless it's controller pays 1 for each artifact you control" Oznacza to, że nie mogę skontrować tego zaklęcia, jeśli nie mam artefaktów, czy mogę, tylko oponent nie będzie miał możliwości go skontrowania?
autor: Woebringer Demon
wt maja 02, 2006 8:59 pm
Forum: Alternatywne karty
Temat: Enter of the Dragon
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 1360

Totalna klapa, chociaż...
Jakby to sensownie wykorzystać- czemu nie.
autor: Woebringer Demon
wt maja 02, 2006 8:53 pm
Forum: Początkujący
Temat: Pytanie - Prodigal Sorcerer
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 402

Nie możesz strzelić, ponieważ do twojej tury nie możesz używać activited abbility wymagającej tapnięcia.
autor: Woebringer Demon
wt maja 02, 2006 8:21 pm
Forum: Alternatywne karty
Temat: Dernon, the royal wizard
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 804

Ciutek przepakowany. Dałbym jeszcze inną zdolność specjalną za manę np.
tapniesz 1 niebieską i X oraz tego krita: "Counter target spell, unless it's controler pays X"

Tyle z mojej strony...
autor: Woebringer Demon
wt maja 02, 2006 8:11 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Problemik
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 346

Problemik

Witam. Mam mały problem dotyczący zasady. Otóż... Grałem z kolesiem partię M:tG. Wystawił on Blind Huntera w jednej ze swoich tur. W mojej turze chciałem zagrać na tego krita Execute (bo to krit wchodzący za :b: :w: :2: . Czy mogę zagrać ten czar, który mówi, aby zniszczyć wybraną białą kreaturę czy...
autor: Woebringer Demon
wt maja 02, 2006 8:03 pm
Forum: Początkujący
Temat: Jaki booster box kupić?
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 286

Guildpact należy do tzw. "Ravnicka Block". Nie ma się nad czym zastanawiać, tylko wziąć Ravnicę.
autor: Woebringer Demon
sob kwie 29, 2006 8:52 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 275158

A np. Death Cloud ( koszt XBBB) "Each player loses X life, then discards X cards from his/her hand, then sacrifices X creatures, then sacrifices X lands" Pytanie: Jeśli za D.C płacę 7BBB, a mam powiedzmy 3 karty w ręku to mogę zagrać ten czar, czy muszę spełnić warunek (tzn. ile płacę tyle tracę, wy...
autor: Woebringer Demon
sob kwie 29, 2006 8:36 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 275158

Okej, dzięx teraz mam pytanko na temat karty Woebringer Demon: "Flying At the beginning of each player's upkeep, that player sacrefices a creature. If that player can't, sacrefice W.D" To oznacza, że musi poświęcać krity dopóki nie będzie mógł, czy może powiedzieć że nie poświęca i wtedy muszę tego ...
autor: Woebringer Demon
sob kwie 29, 2006 8:29 pm
Forum: Początkujący
Temat: proszę o pomoc
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 493

1. Radzę ci zrobić dobry deck z dużą ilością latających kritów- prawie nikt sie nie obroni... :wink: 2. Wziąć dużo czarów dających życie (np. Blessed Revelsal, Chatise, Spirit Link etc.) 3. Trochę czarów dających latające tokeny. 4. Urok Glorius Anthem ( co najmniej 2) :D 5. Trochę własnej fantazji....
autor: Woebringer Demon
sob kwie 29, 2006 8:20 pm
Forum: Początkujący
Temat: pomocy
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 459

ad1. Poświęć krita: Zapobiegnij 1 następnemu obrażeniu, które może być zadane wybranej kreaturze albo graczowi w tej turze. ad2. Tokenem jest wszystko. Najlepszym rozwiązaniem jest położenie DOWOLNEJ innej karty kładąc ją obrazkiem do dołu. To będzie token. ad3.Połóż 2 zielone saprolingi tokeny ( pa...
autor: Woebringer Demon
sob kwie 29, 2006 8:11 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 275158

Witam. Mam problem z kartą Nightmare. Jej text mówi: Nightmare's P&T is equal number of Swamps you control. Przypuśćmy, że w chwili zagrania karty mam 8 swampów i kiedy dogrywam 9-te bagno to jego P/T się zwiększa?