Zrodzony z fantastyki

Znaleziono 245 wyników

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
autor: stw
ndz lip 30, 2006 3:18 pm
Forum: Alternatywne karty
Temat: Tablets of stone
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 643

Nowy przej...... Isochron Sceter :)
autor: stw
sob lip 29, 2006 12:17 am
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 271651

hodo pisze:
Reroute

Change the target of target activated ability with a single target


Change the target - Zmień cel
of target - wybranej
activated ability - zdolności aktywowanej
with a single target - która celuje w jeden cel.

teraz jasne?
autor: stw
sob lip 29, 2006 12:05 am
Forum: Klinika talii
Temat: [EXT] W/R weenie (Boros)
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 316

1.) Zamien Shocki na Firebolty. 2.) Wyjmij Exalted Angele. Są za wolne do tego decku. Boros ma szybo zabić. 3.) Wyjmij Mystic Crusaderów. Koleś 2/1 za 3 many nie jest najlepszym naporowcem. Co prawda przy trescholdzie jest 3/2 z fly i protkami, ale szkoda miejsca dla niego. 4.) Za mało 1-turn kolesi...
autor: stw
pt lip 28, 2006 10:58 am
Forum: Gra towarzyska
Temat: Za mało man :)
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 614

Jeśl chcesz wymieniać manodajne elfy to jest ich naprawdę dużo, a co do białego koloru to: * Talizmany z Kamigawy * Sygnety z Ravnicy * Chrmoe Mox * Mox Diamond * Lotus Petal * Tith * Withered Wayfarer's * Grand Arbiter: Augustin IV (w wersji UW) * Biały i Zielony Familiar z Planeshifta bodajże Nara...
autor: stw
pt lip 28, 2006 10:51 am
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Niv-Mizzet, the Firemind
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 326

Whenever you draw a card, Niv-Mizzet, the Firemind deals 1 damage to target creature or player. Za każdą dobrana kartę zadajesz 1 dmg w wybraną kreaturę bądź playera. W przypadku zagrania Counsel of the Soratami dobierzesz 2 karty więc umiejętność Niv-Mizzeta ztrigeruje się dwa razy,a co za tym idzi...
autor: stw
czw lip 27, 2006 11:10 am
Forum: Forum ogólne
Temat: Parę pytań....
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 1205

Branie many z landów to "MANA ABILITI", a mana abiliti nie wchodzi na stos. Jak ktoś tapuje ci land to możesz wziąść w odpowiedzi manę z niego, zas jeśli bierzesz manę z land, to w odpowiedzi nie można go tapnąć (na mana abilities nie można odpowiadać!).
autor: stw
śr lip 26, 2006 10:14 am
Forum: Pytania do sędziego
Temat: discard
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 319

Macros pozdro i poćwicz ;p 1. Nie. (W brainstormie musisz odłożyć karty od razu.) 2. Tak. (W ideasie ddociągasz 3 karty i iscardujesz 3 na końcu tury, więc zanim skończysz turę masz czas na zdiscardowanie kart na atoga. Z końcem tury jak nie będziesz miał 3 kart na ręku to zdiscardujesz 2, 1 albo 0 ...
autor: stw
śr lip 26, 2006 9:52 am
Forum: Początkujący
Temat: Poszukiwany sensei
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 380

Macros pisze:
GL, HF. Szukaj irl.


Powodzenia, baw się dobrze, szukaj na żywo (nie przez neta).

Good Luck, Have Fun. :)
autor: stw
wt lip 25, 2006 11:58 am
Forum: Nadchodzące dodatki
Temat: Land'y
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 5233

Takie landy już były 11 lat temu. :)
autor: stw
ndz lip 23, 2006 5:55 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Mutilate i White Knight
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 368

[edited by ajki]

usunięto błędną odpowiedź
autor: stw
czw lip 20, 2006 7:05 pm
Forum: Alternatywne karty
Temat: Zabawa w składanie karty :)
Odpowiedzi: 346
Odsłony: 44386

Eh nie umiesz sie bawic! Po co robisz cala karte. Każdy ma dodac cos od siebie po trochu.
autor: stw
śr lip 19, 2006 4:44 pm
Forum: Alternatywne karty
Temat: Zabawa w składanie karty :)
Odpowiedzi: 346
Odsłony: 44386

Swarm Master GGG
Legentary Creature - Incarnation
As lona as Swarm Master is in your graveyard
autor: stw
śr lip 19, 2006 11:07 am
Forum: Początkujący
Temat: flashfires a temple garden
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 157

Duale, które sa plainsami też spadają od Flashfires.
autor: stw
śr lip 19, 2006 1:40 am
Forum: Pytania do sędziego
Temat: 2x Doubling Season na stole
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 393

Wydawało mi się, że Ajki udzielił już odpowiedzi na to pytanie?
autor: stw
śr lip 19, 2006 1:39 am
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Pytania o tapowanie
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 519

Barth: Po pierwsze to jest forum pytań do sędziego, a ty nim nie jesteś więć po co się odzywasz, a po drugie piszesz bzdury!!! A co do tych trzech kolegów, to wszyscy mają za sobą grę turniejową, na której trzeba znać zasady,a jeden z nich jest sędzią, który ma 3 level, a to jak dotąd najwyższy w Po...
autor: stw
pt lip 14, 2006 5:12 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Pytania o tapowanie
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 519

1) Mam rozumieć, że krit niszczący tapniętą kritę jest 1/1? Jak tak to obaj zejdą, z tym, że krit przeciwnika jako pierwszy. 2) Nie. W grze nie może być krita z 0 w plecach. Po założeniu clampa nie zdążysz poświęcić matronki. 3) Może tapnąć twojego ziomka, ale twoje tapniętcie zadziała pierwsze i sp...
autor: stw
pt lip 14, 2006 5:06 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Kopiowanie czarów
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 511

Hmm. No w sumie jak grasz sorcera/instanta, który wkłada do gry tokena to możesz go skopiować i dostaniesz toksa. Np. Rise the Alarm, Call of the Herd.
autor: stw
pt lip 14, 2006 12:03 am
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Kopiowanie czarów
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 511

Goblin Raider to kreatura :)

Nie no dalej nic nie rozumiem? Po co tu ten Goblin Raider?

Napisz pytanie jeszcze raz!
autor: stw
czw lip 13, 2006 8:11 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Jak działa Confound ?
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 310

Jeszcze jedna sprawa do pytanka trzeciego. Wszstkie abiliti można grać jako instanty, chyba że mają wyraźnie napisane, że możesz ją zagrać tylko jako sorcery, albo w swojej turze.
autor: stw
czw lip 13, 2006 8:08 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Kopiowanie czarów
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 511

Nie rozumiem za bardzo o co ci chodzi? Kopiujesz spela (sorcera), który tworzy tokena czy co?

A pozatym podawaj wordingi kart jak o coś pytasz.
autor: stw
czw lip 13, 2006 1:14 am
Forum: Początkujący
Temat: Karty WB ?
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 209

Pewnie, że tak.

Legalne turniejowo są karty czarno i białoramkowe, a nielegalne złoto i srebrnoramkowe.
autor: stw
wt lip 11, 2006 9:55 am
Forum: Klinika talii
Temat: [Ext] Mono G elfy/insekty
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 2071

Powiedz mi kto teraz gra plagami?

To jest tak samo jakby powiedzieć: Nie graj Isochron Scepterem, bo każdy ma artifact hate w sb, a część nawet w mainie.
autor: stw
pn lip 10, 2006 10:19 am
Forum: Klinika talii
Temat: [T2] poczatkujacy boros.gram od tygodnia :D
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 642

Gerard nie rozumiem po co podajesz tu swój spis? Po pierwsze jest słaby i boros całkiem inaczej wygląca czy to w T2 czy w Extendzie, a po drugie to jest klinika talii i nie wrzucamy tu decków kosztujących całą fortuną. Jak zauważyłeś TOM3K_PL dał spis decka, który nie kosztuje 1000 zł!
autor: stw
sob lip 08, 2006 3:02 pm
Forum: Początkujący
Temat: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart
Odpowiedzi: 5485
Odsłony: 271651

Jeśli zagrasz kartę z umiejętnością epic, to do końca gry już nic nie możesz robić tylko co turę jest zagrywana ta karta z epicem.
autor: stw
sob lip 08, 2006 9:33 am
Forum: Klinika talii
Temat: [Ext] Mono G elfy/insekty
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 2071

Gran an wizardzie albo mws. Tam zawsze kogoś znajdziesz do gry. Tylko jak trafisz debila to się rozłączaj bo szkoda czasu i zdrowia.

Ja bym włożył do sb w tym decku na pewno jakieś Naturalize, igły i jeszcze chyba Balothy, a tak żeby lepiej z Borosem było.
autor: stw
pt lip 07, 2006 9:55 pm
Forum: Klinika talii
Temat: [Ext] Mono G elfy/insekty
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 2071

A jakie karcioszki proponujesz na sb? I czy koles 2/4 nie jest słaby, czy opłaca się nim grać. tak samo szamanka w mainie? Czasami nie jest słaba jak musisz zniszczyć swój artefakt?
autor: stw
pt lip 07, 2006 5:31 pm
Forum: RPG - ogólnie
Temat: Magia i Miecz
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 3245

Zna ktoś jakąś stronkę gdzie mógłbym ściągność zdjęcia okładek Magi i Miecza? Nie chce mi się skanować :)
autor: stw
śr lip 05, 2006 10:02 pm
Forum: Pytania do sędziego
Temat: Flip
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 932

przeczytaj zasady forum i podaj wordingi obu kart to wtedy uzyskasz odpowiedz. Nikt nie bedzie specjalnie dla ciebie szukal wordingow tych kart. :)
autor: stw
wt lip 04, 2006 11:46 pm
Forum: Początkujący
Temat: Token
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 367

Tylko, że zazwyczaj jest "Whenever a nontoken creature is put into graveyard... [efekt]"
autor: stw
śr cze 28, 2006 9:03 pm
Forum: Początkujący
Temat: Pithing Needle - opis działanie karty
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 295

Hmm, a może na przykładzie. Znasz kartę np. Psychatog? Jak ją nazwiesz to nie możesz discardoać ani usuwać kart aby stał się większy!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9