Szablony te obrazują grupy stworzeń, jednak działają one trochę inaczej niż mob z DMG2, przede wszystkim zachowują większość zdolności bazowego stworzenia zamiast pewnych stałych cech.
Sekcja
Sekcja jest szablonem który można nałożyć na dowolną małą, średnia bądź dużą istotę. Sekcja obrazuje grupę mniej więcej ośmiu osobników walczących razem w sposób zorganizowany. Szablon ten posłużyć może do redukowania starć do łatwiejszego opanowania rozmiaru, jak również do uczynienia z istot bazowych sensowniejszego przeciwnika dla potężniejszych postaci. Sekcja powinna być oparta na grupie stworzeń o identycznych statystykach, przykładowy przedstawiciel tej grupy będzie uznawany za stworzenie bazowe.
Jeśli nie powiedziano inaczej, sekcja posiada niezmienione statystyki stworzenia bazowego.
Przestrzeń/Zasięg:
Stworzenie bazowe małe lub średnie 4,5 m / bez zmian
Stworzenie bazowe duże 6 m / bez zmian
Jeśli istota bazowa posiadała broń z zasięgiem, to sekcja może atakować zarówno istoty sąsiadujące, jaki i te w zasięgu broni.
Punkty życia:
Punkty życia wzrastają czterokrotnie. Obrazują one nie tylko fizyczną wytrzymałość walczących, ale również spoistość i morale sekcji, kiedy HP sekcji spadną do zera, przestaje ona istnieć jako oddział, 2k4 z jej członków pada no polu chwały, pozostali myszą wykonać rzut obronny na wole którego porażka oznacza przerażenie.
Atak:
Sekcja zachowuje wszystkie ataki stworzenia bazowego, jednak otrzymuje do nich premię +10 do trafienia i +10 do obrażeń(Premie te obrazują efekt pomagania sobie nawzajem walczących, jak również statystyczne skutki gradu ciosów). Premia ta liczy się do wszelkich manewrów, jak również do zwarcia.
Opcje ataku:
Sekcja wykonując pełen atak może wykonać:
- Nawałnicę stali, wszystkie istoty znajdujące się w zasięgu sekcji zmuszone są wykonać rzut obronny na refleks, ST 10 + premia do trafienia podstawowego ataku wręcz istoty bazowej. Porażka oznacza obrażenia równe podwojonym obrażeniom od podstawowego ataku istoty bazowej. Obrażenia te traktowane są jako długofalowe i podlega im każdy kto wejdzie na zagrożony obszar do następnej rundy sekcji. Sekcja dysponuje taką zdolnością tylko jeżeli istota bazowa posiada odpowiedni atak wręcz.
- Grad strzał, sekcja wybiera punkt w przestrzeni znajdujący się w zasięgu wzroku, istoty znajdujące się w promieniu 1,5 m od tego punktu muszą wykonać rzut obronny na refleks o ST 10 + premia do trafienia podstawowego ataku dystansowego istoty bazowej - kary za zasięg odpowiednie dla tego ataku. Porażka oznacza obrażenia równe podwojonym obrażeniom od podstawowego ataku istoty bazowej. Obrażenia te traktowane są jako długofalowe i podlega im każdy kto wejdzie na zagrożony obszar do następnej rundy sekcji. Sekcja dysponuje taką zdolnością tylko jeżeli istota bazowa posiada odpowiedni atak dystansowy.
Warto pamiętać że przy obliczaniu ST i obrażeń od dodatkowych ataków, nie doliczamy premii które otrzymuje sekcja do swych podstawowych ataków.
Nadzwyczajny zmysł walki (zw)
Sekcja, będąc w istocie zbieraniną wojowników może wykonywać dowolną ilość ataków okazyjnych w rundzie.
Grupa (zw)
Jako agregacja pojedynczych walczących sekcja jako całość nie może być podmiotem czarów czy zdolności działających na określoną istotę. Pojedynczy jej członkowie mogą być jednak celem takich zdolności. Każdy członek sekcji zabity, lub w inny sposób wyeliminowany z walki oznacza dla niej 2k6 obrażeń na kość bazowego stworzenia. Sekcja nie może być flankowana. Przeciwko zdolnościom obszarowym sekcja funkcjonuje jako pojedyncza istota, jeśli zadają one obrażenia to wzrastają one półtorej krotnie.
Współpraca:
Sekcja może brać 10 w dowolnym teście umiejętności, którego porażka nie pociąga za sobą negatywnych skutków nawet w sytuacji stresowej.
Organizacja(zw):
Sekcja dysponuje dodatkową akcją standardową w rundzie którą może wykorzystać w dowolny sposób, za wyjątkiem akcji ruchu (Akcje będące odpowiednikiem ruchu są dopuszczalne).
Rzuty obronne:
Rzut obronny na wolę sekcji wzrasta o +4.
Skala wyzwania:
+4
Występowanie:
Pojedynczo, Pluton (5 sekcji), kompania (25 sekcji)
Pluton
Pluton jest przeskalowaną w górę wersją sekcji, składa się zazwyczaj z około 40 walczących. Szablon plutonu można nałożyć na dowolną sekcję będąca istotą bazową.
Przestrzeń/Zasięg:
Pojedynczy wojownik mały lub średni 9 m / bez zmian
Pojedynczy wojownik duży 10,5 m / bez zmian
Punkty życia:
Wzrastają w stosunku do sekcji pięciokrotnie, rozbicie plutonu powoduje 10k4 ofiar śmiertelnych.
Atak:
Odpowiednie premie do ataku i obrażeń wzrastają do +20.
Opcje ataku:
Dodatkowe ataki plutonu zadają podwójne obrażenia w stosunku do sekcji, ST wzrasta o 5 punktów, promień gradu strzał wzrasta do 4,5 m.
Skala wyzwania:
+8
Występowanie:
Pojedynczo, kompania (5 plutonów), regiment (25 plutonów)
Przykłady
[table=]
[th][/th][th]Pikinier (Człowiek, zbrojny 1)[/th][th]Sekcja pikinierów[/th]
[th]Pluton pikinierów[/th][tr][td][/td][td]Średni humanoid [/td][td]Średni humanoid [/td][td]Średni humanoid[/td][/tr][tr][td]Kostka Wytrzymałości:[/td][td]1k8+4 (8)[/td][td]1k8+4 x4 (32)[/td][td]1k8+4 x20 (160)[/td][/tr][tr][td]Inicjatywa:[/td][td]+0[/td][td]+0[/td][td]+0[/td][/tr][tr][td]Szybkość:[/td][td]6 m[/td][td]6 m[/td][td]6 m[/td][/tr][tr][td]Klasa Pancerza:[/td][td]13 (+3 Zbroja skórzana),dotyk 10 , nieprzygotowany 13 [/td][td]13 (+3 Zbroja skórzana),dotyk 10 , nieprzygotowany 13 [/td][td]13 (+3 Zbroja skórzana),dotyk 10 , nieprzygotowany 13 [/td][/tr][tr][td]Bazowy atak/zwarcie:[/td][td]+1/+2[/td][td]+1/+12[/td][td]+1/+22[/td][/tr][tr][td]Atak:[/td][td]Długa włócznia* +3 wręcz 1k8+1 20x3 [/td][td]Długa włócznia* +13 wręcz 1k8+11 20x3 [/td][td]Długa włócznia* +23 wręcz 1k8+21 20x3 [/td][/tr][tr][td]Całkowity atak:[/td][td]Długa włócznia* +3 wręcz 1k8+1 20x3 [/td][td]Długa włócznia* +13 wręcz 1k8+11 20x3 [/td][td]Długa włócznia* +23 wręcz 1k8+21 20x3 [/td][/tr][tr][td]Przestrzeń/zasięg:[/td][td]1,5 m / 3m[/td][td]4,5 m / 3m[/td][td]9 m / 3m[/td][/tr][tr][td]Specjalne ataki:[/td][td]-[/td][td]Nawałnica stali 3m ST 13 2k8+2[/td][td]Nawałnica stali 3 m ST 18 4k8+4[/td][/tr][tr][td]Specjalne cechy:[/td][td]-[/td][td]Grupa,Współpraca,Nadzwyczajny zmysł walki, Organizacja [/td][td]Grupa,Współpraca,Nadzwyczajny zmysł walki, Organizacja [/td][/tr][tr][td]Rzuty obronne:[/td][td]Wytr +3, Ref +0, Wola +0[/td][td]Wytr +3, Ref +0, Wola +4[/td][td]Wytr +3, Ref +0, Wola +4[/td][/tr][tr][td]Atrybuty:[/td][td]S 13, Zr 10, Bd 12, Int 8, Rzt 11, Cha 9[/td][td]S 13, Zr 10, Bd 12, Int 8, Rzt 11, Cha 9[/td][td]S 13, Zr 10, Bd 12, Int 8, Rzt 11, Cha 9[/td][/tr][tr][td]Umiejętności:[/td][td]Zastraszanie +3, Profesja (żołnierz)+4[/td][td]Zastraszanie +3, Profesja (żołnierz)+4[/td][td]Zastraszanie +3, Profesja (żołnierz)+4[/td][/tr][tr][td]Atuty:[/td][td]Twardość, Zogniskowanie w broni (Długa włócznia)[/td][td]Twardość, Zogniskowanie w broni (Długa włócznia)[/td][td]Twardość, Zogniskowanie w broni (Długa włócznia)[/td][/tr][tr][td]Środowisko:[/td][td]Garnizon, Pole bitwy[/td][td]Garnizon, Pole bitwy[/td][td]Kolumna marszowa, Pole bitwy[/td][/tr][tr][td]Występowanie:[/td][td]pojedynczo, sekcja (8), pluton (40),[/td][td]pojedynczo, pluton (5), kompania (25)[/td][td]pojedynczo, kompania (5), regiment (25)[/td][/tr][tr][td]Skala Wyzwania:[/td][td]1/2[/td][td]4[/td][td]8[/td][/tr][tr][td]Skarb:[/td][td]-[/td][td]-[/td][td]-[/td][/tr][tr][td]Charakter:[/td][td]-[/td][td]-[/td][td]-[/td][/tr][tr][td]Rozwój:[/td][td]Wedle klas postaci[/td][td]Wedle klas postaci[/td][td]Wedle klas postaci[/td][/tr][tr][td]Dostosowanie poziomu:[/td][td]+0[/td][td]-[/td][td]-[/td][/tr][/table]
[table=]
[th][/th][th]Długi łucznik (Człowiek, zbrojny 2)[/th][th]Sekcja długich łuczników[/th][th]Pluton długich łuczników[/th][tr][td] [/td][td]Średni humanoid [/td][td]Średni humanoid [/td][td]Średni humanoid [/td][/tr][tr][td]Kostka Wytrzymałości:[/td][td]2k8 (9)[/td][td]2k8 x4(36)[/td][td]2k8 x20(180)[/td][/tr][tr][td]Inicjatywa:[/td][td]+1[/td][td]+1[/td][td]+1[/td][/tr][tr][td]Szybkość:[/td][td]9 m[/td][td]6 m[/td][td]6 m[/td][/tr][tr][td]Klasa Pancerza:[/td][td]12 (+2 skórznia),dotyk 10 , nieprzygotowany 12 [/td][td]12 (+2 skórznia),dotyk 10 , nieprzygotowany 12 [/td][td]12 (+2 skórznia),dotyk 10 , nieprzygotowany 12 [/td][/tr][tr][td]Bazowy atak/zwarcie:[/td][td]+1/+1[/td][td]+1/+11[/td][td]+1/+21[/td][/tr][tr][td]Atak:[/td][td]Mistrzowski długi łuk refleksyjny potężny +1 +3 na dystans 33 m 1k8+1 20x3, krótki miecz +1 wręcz 1k6 19-20x2 [/td][td]Mistrzowski długi łuk refleksyjny potężny +1 +13 na dystans 33 m 1k8+11 20x3, krótki miecz +11 wręcz 1k6 19-20x2 [/td][td]Mistrzowski długi łuk refleksyjny potężny +1 +23 na dystans 33 m 1k8+1 20x3, krótki miecz +21 wręcz 1k6 19-20x2 [/td][/tr][tr][td]Całkowity atak:[/td][td]Mistrzowski długi łuk refleksyjny potężny +1, +3 lub +1/+1 na dystans 33 m 1k8+1 20x3, krótki miecz +1 wręcz 1k6 19-20x2 [/td][td]Mistrzowski długi łuk refleksyjny potężny +1, +13 lub +11/+11 na dystans 33 m 1k8+11 20x3, krótki miecz +11 wręcz 1k6+10 19-20x2 [/td][td]Mistrzowski długi łuk refleksyjny potężny +1, +13 lub +11/+11 na dystans 33 m 1k8+21 20x3, krótki miecz +21 wręcz 1k6+20 19-20x2 [/td][/tr][tr][td]Przestrzeń/zasięg:[/td][td]1,5 m / 3m[/td][td]4,5 m / 3m[/td][td]4,5 m / 3m[/td][/tr][tr][td]Specjalne ataki:[/td][td]-[/td][td]Nawałnica stali 1,5m ST 13 2k6,
Grad strzał 1,5 m ST 13 (-2 /33m) 2k8+2[/td][td]Nawałnica stali 1,5m ST 18 4k6,
Grad strzał 4,5 m ST 18 (-2 /33m) 4k8+4[/td][/tr][tr][td]Specjalne cechy:[/td][td]-[/td][td]Grupa,Współpraca,Nadzwyczajny zmysł walki, Organizacja [/td][td]Grupa,Współpraca,Nadzwyczajny zmysł walki, Organizacja [/td][/tr][tr][td]Rzuty obronne:[/td][td]Wytr +2, Ref +1, Wola +0[/td][td]Wytr +2, Ref +1, Wola +4[/td][td]Wytr +2, Ref +1, Wola +4[/td][/tr][tr][td]Atrybuty:[/td][td]S 12, Zr 13, Bd 10, Int 8, Rzt 11, Cha 9[/td][td]S 12, Zr 13, Bd 10, Int 8, Rzt 11, Cha 9[/td][td]S 12, Zr 13, Bd 10, Int 8, Rzt 11, Cha 9[/td][/tr][tr][td]Umiejętności:[/td][td]Zastraszanie +4, Profesja (żołnierz)+5[/td][td]Zastraszanie +4, Profesja (żołnierz)+5[/td][td]Zastraszanie +4, Profesja (żołnierz)+5[/td][/tr][tr][td]Atuty:[/td][td]Bezpośredni strzał, Szybki strzał[/td][td]Bezpośredni strzał, Szybki strzał[/td][td]Bezpośredni strzał, Szybki strzał[/td][/tr][tr][td]Środowisko:[/td][td]Garnizon, Pole bitwy[/td][td]Garnizon, Pole bitwy[/td][td]Kolumna marszowa, Pole bitwy[/td][/tr][tr][td]Występowanie:[/td][td]pojedynczo, sekcja (8), pluton (40), kompania (200)[/td][td]pojedynczo, sekcja (8), pluton (40), kompania (200)[/td][td]pojedynczo, sekcja (8), pluton (40), kompania (200)[/td][/tr][tr][td]Skala Wyzwania:[/td][td]1[/td][td]5[/td][td]9[/td][/tr][tr][td]Skarb:[/td][td]-[/td][td]-[/td][td]-[/td][/tr][tr][td]Charakter:[/td][td]-[/td][td]-[/td][td]-[/td][/tr][tr][td]Rozwój:[/td][td]Wedle klas postaci[/td][td]Wedle klas postaci[/td][td]Wedle klas postaci[/td][/tr][tr][td]Dostosowanie poziomu:[/td][td]+0[/td][td]+0[/td][td]+0[/td][/tr][/table]
[table=]
[th][/th][th]Rycerz, konno (Człowiek, wojownik 4)[/th][th]Kopia[/th][th]Chorągiew[/th][tr][td] [/td][td]Średni humanoid + duże zwierze[/td][td]Średni humanoid + duże zwierze[/td][td]Średni humanoid + duże zwierze[/td][/tr][tr][td]Kostka Wytrzymałości:[/td][td]4k10+8 (34)[/td][td]4k10+8 x4(136)[/td][td]4k10+8 x20(670)[/td][/tr][tr][td]Inicjatywa:[/td][td]+1[/td][td]+1[/td][td]+1[/td][/tr][tr][td]Szybkość:[/td][td]12 m[/td][td]12 m[/td][td]12 m[/td][/tr][tr][td]Klasa Pancerza:[/td][td]21 (+8 pełna zbroja płytowa, +2 duża tarcza, +1 zręczność),dotyk 11 , nieprzygotowany 20 [/td][td]21 (+8 pełna zbroja płytowa, +2 duża tarcza, +1 zręczność),dotyk 11 , nieprzygotowany 20 [/td][td]21 (+8 pełna zbroja płytowa, +2 duża tarcza, +1 zręczność),dotyk 11 , nieprzygotowany 20 [/td][/tr][tr][td]Bazowy atak/zwarcie:[/td][td]+4/+7[/td][td]+4/+17[/td][td]+4/+27[/td][/tr][tr][td]Atak:[/td][td]Mistrzowska kopia* +9 wręcz 1k8+6 20x3, lub mistrzowski długi miecz +8 wręcz 1k8+3 19-20x2[/td][td]Mistrzowska kopia* +19 wręcz 1k8+16 20x3, lub mistrzowski długi miecz +18 wręcz 1k8+13 19-20x2[/td][td]Mistrzowska kopia* +29 wręcz 1k8+26 20x3, lub mistrzowski długi miecz +28 wręcz 1k8+23 19-20x2[/td][/tr][tr][td]Całkowity atak:[/td][td]Mistrzowska kopia* +9 wręcz 1k8+6 20x3, lub mistrzowski długi miecz +8 wręcz 1k8+3 19-20x2[/td][td]Mistrzowska kopia* +19 wręcz 1k8+16 20x3, lub mistrzowski długi miecz +18 wręcz 1k8+13 19-20x2[/td][td]Mistrzowska kopia* +29 wręcz 1k8+26 20x3, lub mistrzowski długi miecz +28 wręcz 1k8+23 19-20x2[/td][/tr][tr][td]Przestrzeń/zasięg:[/td][td]3 m / 3m[/td][td]6 m / 3m[/td][td]6 m / 3m[/td][/tr][tr][td]Specjalne ataki:[/td][td]Szarża +7 wręcz 3k8+30[/td][td]Nawałnica stali 3m ST 19 2k8+12,
Szarża +17 wręcz 3k8+60[/td][td]Nawałnica stali 3m ST 24 4k8+24,
Szarża +27 wręcz 3k8+90[/td][/tr][tr][td]Specjalne cechy:[/td][td]-[/td][td]Grupa,Współpraca,Nadzwyczajny zmysł walki, Organizacja [/td][td]Grupa,Współpraca,Nadzwyczajny zmysł walki, Organizacja [/td][/tr][tr][td]Rzuty obronne:[/td][td]Wytr +6, Ref +2, Wola +1[/td][td]Wytr +6, Ref +2, Wola +5[/td][td]Wytr +6, Ref +2, Wola +5[/td][/tr][tr][td]Atrybuty:[/td][td]S 16, Zr 12, Bd 14, Int 8, Rzt 10, Cha 13[/td][td]S 16, Zr 12, Bd 14, Int 8, Rzt 10, Cha 13[/td][td]S 16, Zr 12, Bd 14, Int 8, Rzt 10, Cha 13[/td][/tr][tr][td]Umiejętności:[/td][td]Jeździectwo +8, Zastraszanie +8[/td][td]Jeździectwo +8, Zastraszanie +8[/td][td]Jeździectwo +8, Zastraszanie +8[/td][/tr][tr][td]Atuty:[/td][td]Konna walka, Porywająca szarża, Atak w przelocie, Zogniskowanie w broni (kopia), Specjalizacja w broni (kopia)[/td][td]Konna walka, Porywająca szarża, Atak w przelocie, Zogniskowanie w broni (kopia), Specjalizacja w broni (kopia)[/td][td]Konna walka, Porywająca szarża, Atak w przelocie, Zogniskowanie w broni (kopia), Specjalizacja w broni (kopia)[/td][/tr][tr][td]Środowisko:[/td][td]Turniej, Gościniec, Pole bitwy[/td][td]Turniej, Gościniec, Pole bitwy[/td][td]Turniej, Gościniec, Pole bitwy[/td][/tr][tr][td]Występowanie:[/td][td]-[/td][td]-[/td][td]-[/td][/tr][tr][td]Skala Wyzwania:[/td][td]4[/td][td]8[/td][td]12[/td][/tr][tr][td]Skarb:[/td][td]-[/td][td]-[/td][td]-[/td][/tr][tr][td]Charakter:[/td][td]-[/td][td]-[/td][td]-[/td][/tr][tr][td]Rozwój:[/td][td]Wedle klas postaci[/td][td]Wedle klas postaci[/td][td]Wedle klas postaci[/td][/tr][tr][td]Dostosowanie poziomu:[/td][td]+0[/td][td]+0[/td][td]+0[/td][/tr][/table]
[table=]
[th][/th][th]Brodaty diabeł (barbazu)[/th][th]Sekcja Diabłów[/th][th]Pluton diabłów[/th][tr][td] [/td][td]Średni przybysz (pozaplanarny, praworządny, zły)[/td][td]Średni przybysz (pozaplanarny, praworządny, zły)[/td][td]Średni przybysz (pozaplanarny, praworządny, zły)[/td][/tr][tr][td]Kostka Wytrzymałości:[/td][td]6k8+18 (45 pw)[/td][td]6k8+18 x4(180 pw)[/td][td]6k8+18 x20(900 pw)[/td][/tr][tr][td]Inicjatywa:[/td][td]+6[/td][td]+6[/td][td]+6[/td][/tr][tr][td]Szybkość:[/td][td]12 m (8 pól)[/td][td]9 m (6 pól)[/td][td]9 m (6 pól)[/td][/tr][tr][td]Klasa Pancerza:[/td][td]19 (+2 Zr, +7 naturalny), dotyk 12, nieprzygotowany 17[/td][td]19 (+2 Zr, +7 naturalny), dotyk 12, nieprzygotowany 17[/td][td]19 (+2 Zr, +7 naturalny), dotyk 12, nieprzygotowany 17[/td][/tr][tr][td]Bazowy atak/zwarcie:[/td][td]+6/+8[/td][td]+6/+18[/td][td]+6/+28[/td][/tr][tr][td]Atak:[/td][td]Glewia* +9 wręcz (1k10+3 plus piekielna rana) lub pazury +8 wręcz (1k6+2)[/td][td]Glewia* +19 wręcz (1k10+13 plus piekielna rana) lub pazury +18 wręcz (1k6+12)[/td][td]Glewia* +29 wręcz (1k10+23 plus piekielna rana) lub pazury +28 wręcz (1k6+22)[/td][/tr][tr][td]Całkowity atak:[/td][td]Glewia* +9/+4 wręcz (1k10+3 plus piekielna rana) lub 2 pazury +8 wręcz (1k6+2)[/td][td]Glewia* +19/+14 wręcz (1k10+13 plus piekielna rana) lub 2 pazury +18 wręcz (1k6+12)[/td][td]Glewia* +29/+24 wręcz (1k10+23 plus piekielna rana) lub 2 pazury +28 wręcz (1k6+22)[/td][/tr][tr][td]Przestrzeń/zasięg:[/td][td]1,5 m/1,5 m (3 m z glewią)[/td][td]4,5 m/1,5 m (3 m z glewią)[/td][td]9 m/1,5 m (3 m z glewią)[/td][/tr][tr][td]Specjalne ataki:[/td][td]Atak brodą, bitewny szał, piekielna rana,
przyzwanie diabła [/td][td]Atak brodą, bitewny szał, piekielna rana, przyzwanie diabła,
Nawałnica stali 3m ST 19 2k10+6 plus piekielna rana,[/td][td]Atak brodą, bitewny szał, piekielna rana, przyzwanie diabła, Nawałnica stali 3m ST 24 4k10+12 plus piekielna rana,[/td][/tr][tr][td]Specjalne cechy:[/td][td]Niepodatność na ogień i trucizny, odporność na czary 17, odporność na kwas 10 i zimno 10, redukcja obrażeń 5/srebro lub dobro, telepatia 30 m, widzenie w ciemnościach 18 m, widzenie w mroku [/td][td]Niepodatność na ogień i trucizny, odporność na czary 17, odporność na kwas 10 i zimno 10, redukcja obrażeń 5/srebro lub dobro, telepatia 30 m, widzenie w ciemnościach 18 m, widzenie w mroku,
Grupa,Współpraca,Nadzwyczajny zmysł walki, Organizacja [/td][td]Niepodatność na ogień i trucizny, odporność na czary 17, odporność na kwas 10 i zimno 10, redukcja obrażeń 5/srebro lub dobro, telepatia 30 m, widzenie w ciemnościach 18 m, widzenie w mroku,
Grupa,Współpraca,Nadzwyczajny zmysł walki, Organizacja [/td][/tr][tr][td]Rzuty obronne:[/td][td]Wytr +8, Ref +7, Wola +5[/td][td]Wytr +8, Ref +7, Wola +9[/td][td]Wytr +8, Ref +7, Wola +9[/td][/tr][tr][td]Atrybuty:[/td][td]S 15, Zr 15, Bd 17, Int 6, Rzt 10, Cha 10[/td][td]S 15, Zr 15, Bd 17, Int 6, Rzt 10, Cha 10[/td][td]S 15, Zr 15, Bd 17, Int 6, Rzt 10, Cha 10[/td][/tr][tr][td]Umiejętności:[/td][td]Ciche poruszanie się +9, Dyplomacja +2, Nasłuchiwanie +9, Spostrzegawczość +9, Ukrywanie się +11, Wspinaczka +11, Wyczucie pobudek +9 [/td][td]Ciche poruszanie się +9, Dyplomacja +2, Nasłuchiwanie +9, Spostrzegawczość +9, Ukrywanie się +11, Wspinaczka +11, Wyczucie pobudek +9 [/td][td]Ciche poruszanie się +9, Dyplomacja +2, Nasłuchiwanie +9, Spostrzegawczość +9, Ukrywanie się +11, Wspinaczka +11, Wyczucie pobudek +9 [/td][/tr][tr][td]Atuty:[/td][td]Doskonalsza inicjatywa, Potężny atak, Skupienie na broni (glewia) [/td][td]Doskonalsza inicjatywa, Potężny atak, Skupienie na broni (glewia) [/td][td]Doskonalsza inicjatywa, Potężny atak, Skupienie na broni (glewia) [/td][/tr][tr][td]Środowisko:[/td][td]Plan o charakterze praworządnym złym [/td][td]Plan o charakterze praworządnym złym [/td][td]Plan o charakterze praworządnym złym [/td][/tr][tr][td]Występowanie:[/td][td]Pojedynczo, para, drużyna (3–5) lub oddział (6–10)[/td][td]Pojedynczo[/td][td]Pojedynczo[/td][/tr][tr][td]Skala Wyzwania:[/td][td]5[/td][td]9[/td][td]13[/td][/tr][tr][td]Skarb:[/td][td]Standardowy[/td][td]Standardowy[/td][td]Standardowy[/td][/tr][tr][td]Charakter:[/td][td]Zawsze praworządny zły[/td][td]Zawsze praworządny zły[/td][td]Zawsze praworządny zły[/td][/tr][tr][td]Rozwój:[/td][td]7–9 KW (średni); 10–18 KW (duży)[/td][td]7–9 KW (średni); 10–18 KW (duży)[/td][td]7–9 KW (średni); 10–18 KW (duży)[/td][/tr][tr][td]Dostosowanie poziomu:[/td][td]+6[/td][td]+6[/td][td]+6[/td][/tr][/table]
*broń z zasięgiem