Zrodzony z fantastyki

Jak oceniasz tę rasę

1
3 (14%)
2
Brak głosów
3
1 (5%)
4
2 (10%)
5
9 (43%)
6
6 (29%)
 
Liczba głosów: 21
 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2079
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

Shifu

czw kwie 12, 2007 12:06 am

Shifu

Słowo wstępu:
Jak obiecałem, znów poprawiłem i lekko zmodyfikowałem Shifu, mam nadzieję, ze bez szkody dla tresci zasadniczych (zreszta przecież o tym to chyba ja decyduje :P). Jeżeli macie sugestie, zauważacie błędy, bądz chcecie wyrazić swoje pochwały, zapraszam do komentowania :D.

Obrazek
by mindark

Historia powstania
Shifu zostali stworzeni przez Aregano, jako żołnierze przeciw nękającej okolicę organizacji wampirów, Czarnej gwardii. Transmuter modyfikował ludzkich mężczyzn i kobiety tak, aby ich potomstwem było Shifu. Wyniki przez długi okres czasu nie były jednak zadowalające. Modyfikowane ciała były mniej żywotne, kobiety często nie dożywały narodzin, powodując nierozwinięci się Shifu. Aregano stworzył więc Thorn. Jako że doświadczenia wykazały, iż Shifu stworzone i doskonalone w warunkach laboratoryjnych nie sprawdzały się zbyt dobrze, mag postanowił od razu rozpocząć badania w terenie. Skaził Thornem kilkaset butelek wina, które nastepnie podarował karczmom w okolicznych miastach. Proces był ryzykowny, lecz symulacje wypadły obiecująco. Jednak magowi nie dane było doczekać pojawienia się pierwszych „nowych” Shifu. Kilka tygodni po incydencie z winami jego wieża została napadnięta przez Czarną gwardię, a on sam zamieniony w bezmózgie zombie. W tej to postaci po raz pierwszy i ostatni spotkał Shifu. Gdy podczas najazdu na Czarny dwór, jego nieumarłe ciało przebite zostało mieczem młodej dziewczyny, z oka popłynęła łza. Tylko jedna…

Thorn
Thorn to rodzaj substancji mającej na celu przemianę ludzi w Shifu. Przenoszony drogą płciową lub przez kontakt z krwią Shifu, ma skłonności do ewoluowania i jest niemożliwy do usunięcia z ciała nosiciela w zwykły sposób (choć potężna magia typu życzenie może tu pomóc, o ile istota jest świadoma że jest nosicielem). Thorn bezpośrednio po zainfekowaniu mnoży się niczym wirus, do pewnej ilości, niegroźnej dla nosiciela, acz wystarczającej do kolejnych zarażeń lub stworzenia Shifu. Potrafi on infekować wszelkie istoty choć jego „przebudzenie” i narodziny Shifu zdążają się tylko (i to rzadko) gdy rodzicami są ludzie i przynajmniej jeden z nich jest nosicielem . Droga Thorna i jego modyfikacje wpływają na późniejsze zdolności Shifu. Dzięki temu niektóre Shifu potrafią odżywiać się nie tylko ludzka krwią.

Osobowość
Shifu są zamknięci w sobie, z trudem nawiązują nowe kontakty i znajomości. Życie uczy ich że nie należy być ufnym względem innych, a ich nocna aktywność nie sprzyja pozyskiwaniu sojuszników wśród istot powszechnie uważanych za „cywilizowane”. Ograniczają się do kontaktów pomiędzy sobą o ile są możliwe, inne istoty uznając raczej za pożywienie lub przeszkody, niż sprzymierzeńców. Niektórzy Shifu (szczególnie złe) lubują się w krwi innych istot (czasem innych Shifu), mimo iż ta nie zaspokaja ich głodu.

Opis fizyczny
Przedstawiciele tej rasy wyglądają jak nastoletni przedstawiciele ludzkiej rasy w wieku od 11 do 16 lat. Choć czasem da się zauważyć u nich szkarłatne pęknięcia na ciele, niespotykane u zwykłych ludzi. Wskazują one na osłabienie Shifu, zazwyczaj spowodowane utratą, bądź zużyciem zbyt dużych ilości energii.

Relacje
Ogólnie można je określić jako ciężkie. Przez wiele istot Shifu postrzegani są na równi z wampirami (których instynktownie nienawidzą), tak wiec starają się unikać wszelkich zbędnych kontaktów (ograniczając się zazwyczaj do krótkich fizycznych kontaktów w celu zaspokojenia głodu). Choć są w stanie współpracować z każdym, kto jest w stanie zrozumieć ich egzystencję, wolą nie wiązać się z żadnymi krótkowiecznymi istotami.


Charakter
Skłonni raczej ku praworządności i wierności idei. Sprawy dobra czy zła, mniej ich interesują, choć natura bardziej skłania ich ku ścieżce mroku.

Krainy
Shifu nieustanie przemieszczają się w poszukiwaniu nieumarłych, których można by zniszczyć. Nie posiadają stałego miejsca pobytu. Czasem tylko zatrzymują się dłużej w miejscach w których nieumarli osiągnęli znaczne wpływy.

Religia
Stosunek doświadczonych Thornem do religii jest raczej bierny, acz jeżeli już się do niej skłaniają, wybierają bogów którzy w swej domenie mają walkę z nieumarłymi, nie jest to jednak regułą.

Cechy rasowe:
- Typ: humanoid
- Rozmiar: średni.
- Szybkość: 12m. Shifu poruszają się szybciej od zwykłego człowieka.
- Atrybuty: Budowa -2, Zręczność +4 Roztropność +2 Charyzma -4. Thorn sprawia, że Shifu są dużo bardziej zwinni i świadomi otoczenia niż zwykli ludzie, destruktywnie wpływa jednak na ich osobowość i ciało.
- Widzenie w ciemności: 36m. Przemiana powoduje, że Shifu są bardziej przystosowani do nocnego trybu życia i ciemności.
- Umiejętności: spostrzegawczość +2, nasłuchiwanie +2. Thorn wyostrza zmysły Shifu.
- Premia unikowa +2 do KP względem nieumarłych (+4 względem wampirów). Shifu zostali stworzeni do walki z nieumarłymi, podczas walki z nimi instynktownie przewidują ich ruchy i zamierzenia.
- Premia +2 do ukrywania. Shifu są zdecydowanie mniejsi niż zwykli ludzie, nie tak jednak tak mali jak niziołki czy gnomy, choć zdążają się wyjątki.
- Preferowany wróg (wampir) – Shifu w walce z wampirami wykazują się dużo większą skutecznością niż z jakimkolwiek innymi nieumarłymi. Wampir jest ich preferowanym wrogiem nawet jeśli nie posiadają poziomów tropiciela, jeżeli Shifu awansuje w poziomach tropiciela, premia przeciw wampirom kumuluje się z ewentualną premią osiąganą, gdy jako preferowanego wroga wybiera on nieumarłych.
- Premia +4 do rzutów obronnych na wytrwałość i wolę przeciwko wszelkim efektom negatywnej energii i zdolnościom nieumarłych. Thorn powoduje, iż przedstawiciele tej rasy dużo lepiej opierają się wpływom negatywnej energii i zdolnościom nieumarłych wpływających na ich ciała i umysły niż zwykli przedstawiciele ludzkiej rasy.
- Premia +2 przeciwko wszelkim truciznom i chorobom (nie kumulująca się z premią przeciw zdolnością nieumarłych). Ciało Shifu jest bardziej od ludzkiego odporne na toksyny i choroby.
- Ludzkie dziedzictwo: Shifu na poziomie pierwszym otrzymują 4 dodatkowe punkty na rozwinięcie swych umiejętności, co jest wynikiem ich ludzkiego pochodzenia.

Specjalne zdolności:

Nadwrażliwość na światło słoneczne

Bezpośrednie działanie słońca może okazać się zabójcze dla doświadczonych Thornem. Ciało Shifu w bezpośrednim świetle słońca, reaguje z jego promieniami i zaczyna płonąć szmaragdowym płomieniem, co objawia się w formie obrażeń wysokości 6k6 w każdej rundzie w jakiej promienie padają na ich ciało i możliwością wykonywania jedynie akcje cząstkowych. Płomienie te nie wydzielają ciepła i są niegroźne dla otoczenia. W obszarach w których istnieje rozproszone światło słońca (światło słońca nie pada bezpośrednio na ciało Shifu, np. obszar zacieniony, zachmurzone niebo, bądź ubranie ochronne), otrzymują oni karę -4 do wszystkich testów i KP (kara obowiązuje także w bezpośrednich promieniach słońca).

Pragnienie krwi

Początkowo jedynym pokarmem Shifu była tylko ludzka krew. Jednak na skutek ewolucji Thorna, rasa ta posiadła zdolność odżywiania się także krwią innych istot.
Shifu potrafią w akcji całorundowej wysączać krew, co objawia się u ofiary utrata k3 punktów budowy. Aby tego dokonać musza wygrać test zwarcia. Jest to także ich sposób odżywiania. Krew ludzi i pewnych innych istot (zależnie od Shifu) może służyć im za pokarm. Jeżeli Shifu nie spożywa krwi przez 24 h, jego budowa spada o 1 (jest to spadek wynikły z racji głodu), jeżeli wciąż nie potrafi spożyć krwi, budowa wciąż spada (1 na 24 h) aż do śmierci przedstawiciela tej rasy. Tak utraconą budowę można odzyskać jedynie spożywając odpowiednie ilości krwi. Aby odzyskać na przykład 3 punkty budowy, Shifu spowoduje u żywiciela utratę 3k3 punktów budowy.
Zdarza się czasem że do zaspokojenia głodu nie wystarcza jedna istota, czasem wędrujące Shifu przyczyniały się do uśmiercenia całych wiosek, co oczywiście przysporzyło im tylko wrogów.
Podstawowym (pierwszym) żywicielem każdego Shifu są ludzie. Powiększenie liczby dostępnych żywicieli może zostać dokonane przez wybór atutu: Dodatkowy żywiciel.

Szybkie leczenie (zw)
Szybkie leczenie wysokości: 1+ ½ KW (zaokrąglone w dół). Shifu niezwykle szybko leczą swe rany, jednak tylko w ograniczonym stopniu. Za każdym razem gdy przy pomocy szybkiego leczenia Shifu odzyska liczbę PW równa jego maksymalnej liczbie PW, jego budowa spada o 1. Utratę tę może on przywrócić poprzez spożycie odpowiedniej ilości krwi (analogicznie jak utratę w wyniku głodu).
Utratę tę obowiązują specjalne zasady, tak utracona budowa nie powoduje utraty PW, a jedynie spadek ich maksymalnej wartości, wpływa jednak na pozostałe aspekty związane z budowa (jak umiejętności czy rzuty obronne).
Zdolność działa tylko jeżeli Shifu posiada więcej niż -1 PW, w innym przypadku zapewnia jedynie automatyczną stabilizację.

Przykład:
Shifu (10KW) posiada maksymalną liczbę PW = 56. Od ostatniego spożywania krwi wyleczył już 54 PW. Teraz otrzymał 25 obrażeń, co spowodowało spadek jego PW do 31. Teraz więc leczy 6 PW ( w sumie 60), co przekracza jego maksymalną liczbę PW i powoduje spadek budowy (z 16 na 15). Powoduje to że jego maksymalne PW spadają o 10 (do 46), jednak jego stan nie zmienia się i wciąż posiada on 37 PW (choć teraz wyleczyć może się tylko do 46, a nie 56 PW) Otrzyma także karę -1 do RO na wytrwałość i będzie cierpiał pozostałe konsekwencje obniżenia budowy.



Śmierć w krysztale (zw)

Ciało Shifu tracąc krew krystalizuje. Utrata budowy w wyniku pragnienia krwi bądź leczenia ran objawia się występującymi na ciele Shifu czerwonawymi pęknięciami. Jeżeli przedstawiciel tej rasy zginie, jego ciało zmienia się w kryształ i rozpada się na czerwonawy pył. Po każdym Shifu (lecz nie po innych istotach które w jakiś sposób doświadczyły śmierci w krysztale) zostaje jednak mały kryształ, który nie ulega rozpadowi. Z ciał nie pozostaje nic gdy zostanie wystawione na słońce, wówczas spala się w szmaragdowych płomieniach. Właściwość ta zapobiega przed przemienieniem Shifu w nieumarłego. Jest jednak znacznym utrudnieniem w przypadku chęci przywrócenia Shifu z martwych, w krysztale tym bowiem zawarta jest cześć duszy Shifu. Wskrzeszenia przedstawiciela tej rasy można dokonać na dwa sposoby: prawdziwym wskrzeszeniem, wówczas jednak do komponentu materialnego należy dołączyć także kryształ tego Shifu o ile taki istnieje, bądź życzeniem lub cudem, w takim jednak wypadku stary kryształ zostaje zniszczony bez względu na to gdzie się znajdował.

Poza czasem (zw)
Shifu są odporni na efekty starzenia i inne skutki czasu. W momencie doświadczenia Thorna czas dla ich ciał się zatrzymuje, nie umierają wiec ze starości. Nie posiadają maksymalnego wieku, nie otrzymują także żadnych premii czy kar z racji wieku, jako ze ich rozwój emocjonalny jest zatrzymany na poziomie nastolatka.

Krok przez przestrzeń (zn)
W akcji ruchy Shifu potrafią niezwykle szybko przemierzać odległość równą jego szybkości (rodzaj terenu nie ma tu znaczenia, jest to akcja standardowa). Shifu jakby znikał i pojawiał się w innym miejscu, a o tym, że jest to ruch świadczą pojawiające się na krótką chwilę błękitne wstęgi, znaczące drogę jego ruchu. Zdolność ta nie pozwala jednak Shifu przemieścić się do miejsc, do których nie mógł by dotrzeć normalnie (nie pozwala więc przechodzić przez ściany, czy bardzo wąskie szczeliny) i tylko w przypadku gdy ma na sobie maksymalnie średnie obciążenie. Ruch w ten sposób nie prowokuje okazyjnych ataków. Zdolności tej nie można jednak używać w miejscach do których dociera bezpośrednie światło słońca. Shifu może z niej skorzystać bezkarnie (1+ KW Shifu) razy dziennie, zaś każde kolejne użycie powoduje utratę punktu budowy (analogicznie jakby Shifu nie spożywał krwi przez dobę). Utraconą w ten sposób budowę Shifu może odzyskać poprzez spożycie odpowiedniej ilości ludzkiej krwi.

Wyczucie śmierci
Ciało Shifu automatycznie wyczuwa wszelkich nieumarłych w promieniu 36m, choć nie jest w stanie określić ich położenia. Względem nieumarłych którzy atakują z tego obszaru, Shifu otrzymuje atut nieświadomy unik.

Bez snu
Shifu nie potrzebują snu. Jego umysł nie wymaga takiej formy odpoczynku, jednak aby odzyskać czary, Shifu muszą przez 8 godzin medytować.

Bezpłodność
Przemiana zachodząca w młodym wieku zakłóca dojrzewanie Shifu, z tego powodu są oni bezpłodni. Są jednak zdolni do aktów seksualnych.

Ulubiona klasa: Tropiciel

SW= +1

EPP: +2. Shifu są potężniejsi niż zwykli przedstawiciele ludzkiej rasy.

Mały Shifu
Mali przedstawiciele tej rasy otrzymują wszelkie premię wynikające z rozmiaru (premia do ukrywania i skradania zastępuje normalną premię Shifu do tych umiejętności). Ich szybkość wynosi 9m, otrzymują także karę -2 do siły. Wysączając krew powodują obniżenie budowy o k2.

Atuty:

Dodatkowy żywiciel
Wymagania: Shifu
Korzyści: Wybierz jedną humanoidalną rasę inną niż człowiek. W wyniku ewolucji twojego Thorna możesz spożywać jej krew, i odnosić takie same korzyści jak z krwi ludzkiej.
Brak: Bez tego atutu odżywiać możesz się tylko krwią ludzi.
Ten atut można wybierać wielokrotnie, jego działanie kumuluje się, za każdym razem dotyczy on innej humanoidalnej rasy.

Sztuka przetrwania
Wymagania: Shifu
Korzyści: Wybierz dowolny typ żywej istot inny niż humanoid i humanoid potwór. Od tej pory możesz żywić się krwią wyssaną z istot tego typu. Ten sposób żywienia pozwala jedynie przetrwać, nie otrzymujesz więc kar jakbyś nie pił krwi, nie odzyskujesz jednak budowy ani specjalnych zdolności utraconych w wyniku pragnienia.
Brak: Bez tego atutu odżywiać możesz się tylko krwią ludzi.
Ten atut można wybierać wielokrotnie, jego działanie kumuluje się, za każdym razem dotyczy on innego typu istot.

Dodatkowy daleki krok
Wymagania: Krok przez przestrzeń
Korzyści: Możesz wykonywać daleki krok dodatkowo 3 razy dziennie. Atut ten można wybierać wielokrotnie, za każdym razem otrzymując 3 dodatkowe kroki.

Pośpieszny daleki krok
Wymagania: Krok przez przestrzeń
Korzyści: Jesteś niezwykle biegły w korzystaniu z kroku przez przestrzeń, od teraz jest to dla ciebie akcja ruchu. Atakując bezpośrednio po wykonaniu kroku bronią do walki wręcz dowolny cel, traktujesz go jak by tracił względem ciebie premie ze zręczności do KP.

Błyskawiczny atak przez przestrzeń
Wymagania: Pośpieszny daleki krok, Bazowa premia do ataku +4
Korzyści: Działa jak atut atak z doskoku, przy czym wymaga użycia kroku przez przestrzeń. Shifu doskakuje i uderza przeciwnika, a następnie oddala się, także krokiem przez przestrzeń. Całkowita przebyta odległość nie może być większa niż zasięg pojedynczego kroku przez przestrzeń, ponadto Shifu musi przebyć krokiem przez przestrzeń min 1,5m przed atakiem. Tak wykonywany atak nie prowokuje okazyjnych ataków ani ze strony atakowanego, ani ze strony istot przez których strefy Shifu się porusza (jako że porusza się przy pomocy kroku przez przestrzeń) Zdolność ta liczy się jako pojedyncze użycie kroku przez przestrzeń, mimo że w praktyce Shifu używa go dwa razy.

Błyskawiczny daleki krok
Wymagania: Krok przez przestrzeń, Pośpieszny daleki krok, Bazowa premia ataku +6, Poprawiona inicjatywa
Korzyści: Możesz wykonać w rundzie dodatkowy krok przez przestrzeń. Jest on jednak zawsze traktowany jako krok nadmiarowy, co pociąga za sobą utratę budowy. Błyskawiczny daleki krok to akcja darmowa.

Natychmiastowy daleki krok
Wymagania: Krok przez przestrzeń, Pośpieszny daleki krok, Bazowa premia ataku +9, Poprawiona inicjatywa, Błyskawiczny daleki krok
Korzyści: Możesz wykonać daleki krok jako akcję natychmiastową (poza swoją rundą). Jest to zawsze traktowane jako użycie Błyskawicznego dalekiego kroku (a więc nadmiarowe, i nie można z niego skorzystać w rundzie, w której błyskawiczny daleki krok został już użyty). Podczas swojej kolejnej rundy, po wykonaniu natychmiastowego kroku, masz prawo tylko do akcji standardowej.

Daleki krok
Wymagania: Krok przez przestrzeń, Shifu minimum 3 poziomu
Korzyści: Twój krok przez przestrzeń jest dłuższy niż normalnie. Przebywając odległość przy jego pomocy możesz przemieścić się o 6m dalej niż normalnie, czyli dalej niż przy pomocy zwykłego poruszania się. Atut ten można wybierać wielokrotnie, jego działanie kumuluje się.

Wytrzymały
Wymagania: Bazowy rzut na wytrwałość +4, Wielka wytrwałość, Shifu
Korzyści: Z tym atutem Shifu wytrzymuje bez krwi 48h (utrata budowy co 48h). Spadek budowy po szybkim leczeniu następuje dopiero po osiągnięciu przywróceniu liczby PW dwa razy większej niż maksymalna liczba PW Shifu. Zwiększa się także rasowa premia przeciw truciznom i chorobom, do +4. Shifu otrzymuje także mniejsze obrażenia od słońca wysokości 5k6, a jego kary za przebywanie w miejscach oświetlonych światłem słonecznym spadają do -3.

Niezwykle wytrzymały
Wymagania: Wytrzymały, Bazowy rzut na wytrwałość +7, Wielka wytrwałość, Shifu
Korzyści: Z tym atutem Shifu wytrzymuje bez krwi 72h (utrata budowy co 72h). Spadek budowy po szybkim leczeniu już nie występuje. Zwiększa się także rasowa premia przeciw truciznom i chorobom, do +6. Shifu otrzymuje także mniejsze obrażenia od słońca wysokości 3k6, a jego kary za przebywanie w miejscach oświetlonych światłem słonecznym spadają do -1, dodatkowo w bezpośrednim świetle słońca Shifu może wykonać akcję standardową.

Krew braci
Wymagania: Dodatkowy żywiciel (Shifu), Wielka wytrwałość, charakter zły
Korzyści: Wysączając krew z innych Shifu (obniżając im budowę o k3) otrzymujesz premię +4 do siły i zręczności, którą należy traktować jako premię specjalną, kumulującą się z innymi premiami ale nie z samą sobą. Premia ta maleje o 1 co godzinę, chyba że znów spożyjesz krew Shifu, wówczas wraca do wartości +4.

____________________________________________

Shifu od poziomu 1
Przedstawiony tutaj schemat rozwoju służy dla graczy chcących grać Shifu od samego początku (czyli od epp +0).
Na poziomie pierwszym postaci, należy stworzyć normalnego przedstawiciela wybranej klasy. Oprócz cech klasowych, młody Shifu otrzymuje następujące cechy rasowe:
- Widzenie w ciemności na 18m.
- Karę -2 do Budowy i Charyzmy.
- Premia +2 do rzutów obronnych na wytrwałość i wolę przeciwko wszelkim efektom negatywnej energii i zdolnościom nieumarłych.
Specjalne cechy:
- Nadwrażliwość na światło słoneczne
- Pragnienie krwi
- Poza czasem
- Bezpłodność
- Krótki sen

Krótki sen
Młodemu Shifu na tym etapie rozwoju potrzeba ok. 2-4 godzin snu na dobę.

Awansując na poziom drugi, postać nie rozwija się w żadnej klasie a doskonali swoje zdolności:
- Atrybuty. Zręczność +2, Charyzma -2.
- Premia szybkości +3 metry.
- Premia +1 do zauważenia i nasłuchiwania.
- Premia unikowa +1 do KP względem nieumarłych (+2 względem wampirów).
- Premia +2 przeciwko wszelkim truciznom i chorobom.
Specjalne cechy:
- Bez snu
- Krok przez przestrzeń (0/dzień) Akcja całorundowa.
- Śmierć w krysztale
- Wyczucie śmierci

Awansując na poziom trzeci Shifu osiąga perfekcję w posługiwaniu się swoimi zdolnościami. Na tym poziomie postać także nie awansuje w żadnej klasie. Otrzymuje następujące zdolności:
- Widzenie w ciemności wzrasta do 36 m.
- Atrybuty: Zręczność +2, Roztropność +2
- Premia do zauważenia i nasłuchiwania wzrasta do +2.
- Premia unikowa do KP względem nieumarłych wzrasta do +2 (+4 przeciw wampirom)
- Premia do rzutów obronnych na wytrwałość i wolę przeciwko wszelkim efektom negatywnej energii i zdolnościom nieumarłych wzrasta do +4.
- Preferowany wróg (wampir)
Specjalne cechy:
- Krok przez przestrzeń (1 +KW/dziennie). Akcja standardowa
- Szybkie leczenie

Na kolejnym poziomach Shifu może kontynuować normalny awans w klasach.

____________________________________________

Kryształ Shifu
Ciało Shifu po śmierci krystalizuje i rozpada się, lecz z każdego przedstawiciela tej rasy pozostaje kawałek stałego, mocnego kryształu ( kwadrat KW Shifu gram (maksymalnie 200), trwałość 25, 1 PW na 5g). Po obrobieniu, kryształ ten wygląda podobnie do rubinu, charakteryzują go jednak wewnętrzne linie, wyglądające jak zatopione w nim niezwykle cienkie, rozszczepiające się w różne strony włosy. Przez niektórych kolekcjonerów kamień ten jest niezwykle ceniony, ze względu na rzadkość występowania, i niezwykle efektowne załamywanie światła.
Cena rynkowa 100 gramowego nie obrobionego kamienia to ok. 10 000 sz.
Kamień charakteryzuje się także niezwykłą właściwością: Wykonane z niego gałki oczne, zaimplantowane magicznie humanoidom, pozwalają im na naturalne widzenie w ciemności na odległość 18m. Przy czym do wykonania gałki ocznej potrzeba przynajmniej 100-gramowego kryształu (dla istot średnich). Wykonanie oka to test jubilerstwa ST=25, i wiąże się z kosztem 1000 sz.

Implantacja oka
Przemiany (Transmutacja)
Poziom: Czar/Zak., Kap 2
Komponenty: W, S, M
Czas rzucania: 10 rund
Cel: 1 chętna istota
Czas trwania: Chwilowy
Rzut obronny: Brak
OC: nie

Czar ten pozwala na zamianę zwykłego oka (które wcześniej należy wyłupać) na oko z kryształu Shifu. Istota z okiem z kryształu uzyskuje naturalne widzenie w ciemności na 18m i premię rasową +1 do zauważenia.
Komponent materialny: oko z kryształu Shifu

____________________________________________

Zemsta Shifu
Jest to trucizna wykonywana ze sproszkowanego kryształu Shifu. Dawka to ok. 50g, a zatrucie zachodzi poprzez spożycie. Pierwszorzędne obrażenia to utrata 2k6 punktów siły i budowy, drugorzędne to śmierć w krysztale. ST zależy od Shifu, z którego została zrobiona i wynosi 10 + ½ KW Shifu + jego modyfikator budowy. Wykonanie jej jest jednak trudne, wymaga zdania testu ważenia trucizn o ST = 30.
Cena rynkowa trucizny wynosi około 5000, acz z racji dużej skuteczności i rzadkości występowania, często jest dużo droższa.
Specjalne: Trucizna ta działa tylko względem istot które były żywicielami danego Shifu.


Galatier (Prawdziwy shifu)- Klasa prestiżowa.

Pomysł na rasę został zaczerpnięty z anime Blood+.

Gdybyś kiedyś wprowadził (a) tą rasę do swojej gry (BN albo BG) napisz mi, proszę jak wypadła, co okazało sie zbyt słabe, co zbyt mocne. Z góry dzieki.
Ostatnio zmieniony pt wrz 11, 2009 7:55 pm przez Namrasit, łącznie zmieniany 39 razy.
Powód:
 
encik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: czw paź 13, 2005 5:56 pm

czw kwie 12, 2007 1:41 pm

Hmm... Ciekawa rasa... tajemnicza troszkę i długowieczna ale bez krwi raczej ni pożyją :razz: mi się podoba 6/10 :mrgreen:
 
Awatar użytkownika
Jaspaer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 12:16 am

czw kwie 12, 2007 3:33 pm

Hmm dość ciekawa historia i niezła rasa.
Jednak w sumie powoli staje sie ona po prostu tym co ma zwalczać :P Mimo iż niektórych picie krwi pewnie zniechęca i czują poczucie winy za to, zważ jednak na fakt ze podobnie jest z niektórymi wampirami. A gdy Shifu jest zły to zwalczjąc wampira zajmuje jego miejsce wiec czemu miało służyć ich stworzenie?
 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2079
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

czw kwie 12, 2007 11:10 pm

Jaspaer Zauwaz jednakże, że gdy taki Shifu zastąpi miejsce nieumarłego to nie jest on w stanie robić pomiotów (co moze robić wampir), raczej dalej podazy szukać nieumarłych (a wiadomo, im ktoś wiecej walczy tym ma wieksze szanse że w koncu zginie).
Co do krwi, zazwyczaj istoty żywiace sie tym samym sie nie lubią (co daje dodatkowa motywację do walki). Należy takze zauwazyć iż w dnd wampiry mogą wysysać krew, ale i bez niej działaja równie dobrze (są w koncu nieumarli).
 
Awatar użytkownika
Jaspaer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 12:16 am

pt kwie 13, 2007 4:21 pm

Namrasit pisze:
Co do krwi, zazwyczaj istoty żywiace sie tym samym sie nie lubią


Zgadzam się. Jednak fakt że Shifu nie może sie obejść bez krwii tak jak wampir sprawia że stać sie może jeszcze groźniejszy.. Taka moja mała dygresja :)
Jednak fabularnie może to być bardzo ciekawa rasa. Np. Shifu próbujący okiełznać swoją żądze krwii, lub znaleść nawet na nią lekarstwo, lub przeciwnie, poszukujący sposobu na rozwiniecie swej mocy w pełni za wszelką cene...
Nie wiem czy czasem w D&D tak jest, bo wampirami sie do tej pory tu nie interesowałem, ale czy da rade tu pić ich krew (w niektórych systemach to możliwe, daje nawet więcej siły a wampira bardzo osłabia i sprawia mu ogromne cierpienie) Jesli tu jest to możliwe (MG może wszak troche nagiąć zasady po to też jest ;] ) To czy taka osoba może starać sie stronić od ludzkiej krwii i przez to polowac na wampiry z dodatkowego powodu?
 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2079
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

pt kwie 13, 2007 4:38 pm

Jaspaer Sądze ze bez problemu mozna wykorzystać tutaj Thorn, ot moze tak naprawdę Shifu to nie finalny produkt, i jest jeszcze cos ponad. Specjalnie dałem tej klasie troche takiej niewiadomej, aby latwiej można było osiągać te efekty. Oczywiście wymaga to zgody MG, ale stanowi całkiem niezły produkt na dobrą grę (choć wampiry trudniej spotkać niz ludzi)
 
Awatar użytkownika
Jaspaer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 12:16 am

pt kwie 13, 2007 5:01 pm

Zawsze to jakaś alternatywa dla takich czepiaków jak Ja co nie lubią picia krwii zwykłych ludzi :D Noo jeszcze może taki Shifu polować na złoczyńców, i różnych mętów, by nie tykać krwii dobrych, porządnych obywateli... Hehe no chyba ze jest zły :)

Przekonałeś mnie do tej rasy ;]
 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2079
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

czw kwie 26, 2007 5:39 pm

Hmm rasa przeszła drobną kosmetyczna modyfikacje, mam nadzieje ze na +.

Doszedł także taki przydatny atucik (moja druzyna juz sie boi,same elfy :P)

PS:
Czy uwazacie że ważne jest aby napisać wiecej o Aregano i Czarnej gwardii ?
 
Awatar użytkownika
Brat_Draconius
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 422
Rejestracja: pn cze 19, 2006 11:57 pm

czw kwie 26, 2007 6:15 pm

En Taro Adun

Atucik fajny, sama praca też. Przeglądałem od początku i bardzo mi się spodobała (zwłaszcza inspiracja :razz: ). A może rozszerzysz listę atutów związanych z żywieniem się krwią i rasą Shifu? Z chęcią zobaczyłbym atut pozwalający żywić się Shifu krwią innych istot niż humanoidy (i ewentualnych dodatkowych plusach czy zagrożeniach tej metody), tudzież pozwalający im być mniej szkodliwym dla żywicieli czy kompresować wrażliwość na światło etc. Co o tym myślisz?

Namrasit pisze:
Czy uwazacie że ważne jest aby napisać wiecej o Aregano i Czarnej gwardii ?

Zdecydowanie tak!
 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2079
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

pt maja 25, 2007 2:01 pm

No myślałem nad podobnymi, ale one pojawia sie ewentualnie wraz z klasą prestizowa dla Shifu. Która jest zrobiona już w 90%
Brat_Draconius dzięki za pomysły, cześć z nich już wcześniej została zauważona .

Co do Aregano i reszty..eh no dobra coś się skleci, choć to już chyba bedzie bardziej podkładka pod konkretna przygodę opartą na Shifu, niż jakaś dodatkowa porcja informacji o samej rasie.
 
Qumi
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 43
Rejestracja: czw sie 24, 2006 9:33 am

pt maja 25, 2007 3:53 pm

hehe niektóre elementy Shifu przypominają mi chiroptery z Blood+ :P
 
Awatar użytkownika
PoPoT
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 262
Rejestracja: śr sty 26, 2005 2:14 pm

ndz maja 27, 2007 9:21 pm

Zarąbista rasa! Dla mnie bomba (zwłaszcza po niedawnym "prywatnym maratonie filmowym o wampirach"). Łączy to co mi osobiście pasuje do wampirów (światłowstręt, picie krwi) i odbiera to co mnie irytuje (nakaz pozwolenia wejścia do domu, czosnek, etc.). Pisz o niej więcej. Chciałbym ją jak najszybciej zagrać (mimo mojego EPP-wstrętu).
Natomiast nasuwa mi się pytanie: jak wskrzesić takiego Shifu?
No i drugie pytanie: Czy da sie "zamrozić" szybkie leczenie? Chodzi o to by nie zredukować budowy do 0 w przypadku gdy np. jestesmy na przymusowym poście.

Po za tym pisz o tej klasie i rzeczach z nia zwiazanych jak najwięcej bo pomysł mi się zarąbiście podoba!

PS. Nie znam się ale czy EPP nie jest za duże? Fakt, Shifu dużo zyskuje, ale ile tez traci i ile musi "walczyć" o utrzymanie tych zdolności i nie oddanie się w szpony śmierci.
 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2079
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

pn maja 28, 2007 1:55 am

Wskrzesznie wymaga niestety prawdziwego albo czegoś silniejszego. Ot taki mały minus.

Zamrozenie szybkiego leczenia...hmm... W sumie to wiem że można przez to zginąc... niezły pomysł na kolejny atut dla Shifu :)
Cieszę sie ze rasa sie podoba, jak narazie jest pod nią prestiżówka (choć narazie w wersji surowej, mechanicznej raczej), a i przymierzam sie do opisania jakiegoś Shifu BN'a.
Cichym planem jest Shifowa kampania ;)

Co do epp, zawsze mozesz próbować wyperswadować u swojego MG +1 ;). Acz uważam że +2 jest odpowiednie.
 
Awatar użytkownika
PoPoT
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 262
Rejestracja: śr sty 26, 2005 2:14 pm

pn maja 28, 2007 7:57 am

No to z tym wskrzeszaniem to faktycznie minus, zwłaszcza na niskich poziomach.

Wiec teraz kolejne pytanie:
Czy ten kryształ, w który zamienia się Shifu po śmierci, rozpada sie na rozwiewający sie pył, czy się jakby "rozbija" na małe kawałeczki. Jeśli tak to ile taki kryształ jest wart?
Krew Shifu krystalizuje? Wiec kolejne pytanie: ile to jest warte? Powiedzmy taki Shifu potrzebuje kasy i upuści sobie 1 Budowy i może ruszać na nowym wierzchowcu.

I tak nawiasem, jeśli można, to wpadł mi do głowy pewien pomysł:
Gdy podczas wielu walk z wampirami oddział Shifu zdobył jedną z ich siedzib, znaleźli tam parę niewielkich, zakurzonych buteleczek. Na początku nie wiedzieli co to, jednak po odkorkowaniu okazało sie, że jest tak ludzka krew. Niespodziewanie okazało sie, że w tej półlitrowej butelce mieści się jej aż 5 litrów. Shifu postanowili je zabrać do swoich nielicznych magów w celu zbadania. Okazało się ze sa to magiczne butelki o miedzywymiarowej przestrzeni, w których krew nie krzepnie i zawsze zachowuje świerzość. Magowie postanowili zacząć produkcje takich buteleczek.

Nie wiem jaki poziom czarującego i cena - nie znam sie na tym. Jak widać w tym przedmiocie wyznaje zasadę "przezorny zawsze ubezpieczony", a poza tym uwielbiam małe przedmioty, w których mieści się dużo. Co Wy na to? Przedmio służe przdewszytkim do wypraw tam gdzie może nie być zbyt wiele wiosek jego jedyny minus to fakt ze krew nie jest juz taka ciepła jak "prosto od dostawcy". Pytanie teraz ile budowy takie 5l może rzedukować?
 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2079
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

pn maja 28, 2007 4:43 pm

Eh chyba będzie trzeba dopisać o właściwościach krystalizacyjnych. Co do wartości to raczej jej miał nie będzie, choć wiadomo zawsze ktoś może go nazbierać i wsadzić w jakiś metal. A poza tym to ciało krystalizuje, nie krew. To by był skrajny chyba przypadek żeby ktoś ręce na kryształy przerabiał bo mu kasy brakuje :P.

Co do buteleczki spoko. Porównując ją do innych podobnych rzeczy, sądzę, ze cena 500 sz byłaby na pewno nie za mała (być może za duża). Co do PC to 9, a w wymaganiach czarów: sekretny kufer i promień mrozu. Ale to juz materiał na cudowny przedmiot. Zresztą wystarczy zwykły pierścień promienia mrozu na życzenie (1000 sz) i podręczny plecak. Gdzie wpakuję sie bez problemu z 30 zamrożonych butelek z krwią :). Cenę tych fiolek, powinna być chyba konkurencyjna z takim rozwiązaniem.

Co do efektywności ilościowej krwi, można chyba tak na oko uznać że 1 budowy przywraca 0,5 l. Standardowy człowiek posiada budowę 10 (czyli ok 5 l krwi), a utrata 2l krwi powinna móc go juz zabić (choć wiadomo dd to nie realizm), czyli takie 4k3.
Ostatnio zmieniony ndz cze 17, 2007 11:02 am przez Namrasit, łącznie zmieniany 1 raz.
 
SoulHunter
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: pn maja 28, 2007 8:54 pm

pn maja 28, 2007 9:07 pm

A co z członkami drużyny, którzy oddają krew? Będą mieli jakieś ulgi? I czy i jak szybko krew będzie się odnawiać?

UP. Cała krew człowieka to ok. 2 litry. Dorosłego
 
Awatar użytkownika
OzziLee
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 162
Rejestracja: pt sty 26, 2007 10:06 pm

pn maja 28, 2007 9:12 pm

Odnawiać się będzie pewnie tak, jak tymczasowa utrata punktu budowy. Czyli 1 punkt budowy na 1 dzień.
 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2079
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

sob cze 09, 2007 9:47 pm

No znowu lekka modyfikacja, parę atucików i dwa bajery.
Może pomogą w kwesti fabularnej. Napiszcie co o nich sądzicie.

EDIT :
Czyżby za dużo tekstu :P
 
Awatar użytkownika
PoPoT
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 262
Rejestracja: śr sty 26, 2005 2:14 pm

sob cze 16, 2007 10:20 pm

Implantacja oka
Transmutacja
Poziom: Czar/Zak., Kap 2
Komponenty: W, S, M
Czas rzucania: 10 rund
Cel: 1 chętna istota
Czas trwania: Chwilowy
Rzut obronny: Wytrwałość neguje
OC: tak

Czar ten pozwala na zamianę zwykłego oka (które wcześniej należy wyłupać) na oko z kryształu Shifu. Istota z okiem z kryształu uzyskuje naturalne widzenie w ciemności na 18m (jezeli już posiadała widzenie w ciemności zachowuje jego odległość) i premię rasową +1 do zauważenia (premia rasowa, kumulująca się z premią już posiadaną).
Premie zapewniane przez wiecęj niż jedno oko z kryształu Shifu nie kumulują się.
Komponent materialny: oko z kryształu Shifu


Może dlatego, że jestem śpiący, ale nie rozumiem tego. Moge prosić o wyjaśnienie - z akcentem na czas trwania (chwilowy)?
 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2079
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

ndz cze 17, 2007 12:14 am

PoPoT

Ok

Chwilowy oznacza że zaklęcie czyni z kryształowego oka oko (eh) istoty (podłączenie nerwów, czy czego tam co potrzeba żeby działało). Po czym magia się kończy. Nie jest już potrzebna do działania oka. Ot wkładasz to oko, czarujesz i pyk zrobione, klient wdzi normalnie, a wydłuane oko moze włożyć do słoiczka i zachować na pamiątkę.

Inne czary o chwilowym czasie działania to np ściana z kamienia.

Opis chwilowości działanie czaru znajdziesz też w PMP
 
Awatar użytkownika
lilanduris
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 124
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 9:16 am

pn cze 18, 2007 12:12 pm

Muszę przyznać, że praca bardzo dopieszczona i moim mało doświadczonym okiem nie widzę w niej żadnych błędów. Mam natomiast małe pytanie. Mianowicie, czy istnieje czar lub zdolność, dzięki której Shifu nie spalałby się w świetle dnia? W FR:OS jest atut dzięki któremu drowy i szare krasnoludy nie otrzymują kar za światło. Tutaj o zniwelowaniu kar nie mam mowy, bo za bardzo dopakowałoby to postać, ale chociaż, żeby nie spalały się.
Rasa bardzo dobra w czasie kampanii z dużą ilością umarlaków, ja ich osobiście nie lubię wykorzystywać, ale są gusta i guściki.
Mam jeszcze pytanie odnośnie tego fragmentu:

Namrasit pisze:
Przenoszony drogą płciową lub przez kontakt z krwią Shifu, ma skłonności do ewoluowania i jest niemożliwy do usunięcia z ciała nosiciela w zwykły sposób (choć potężna magia typu życzenie może tu pomóc, o ile istota jest świadoma że jest nosicielem). Thorn bezpośrednio po zainfekowaniu mnoży się niczym wirus, do pewnej ilości, niegroźnej dla nosiciela, acz wystarczającej do kolejnych zarażeń lub stworzenia Shifu.


Może jestem tępa dzida, ale nie za bardzo kapuje. W jaki sposób ma się on dostać do tej krwi u pierwszego osobnika? I w ogóle nie łapię, o co lezie w tym stwierdzeniu. Byłabym wdzięczna za wyjaśnienie.

Na koniec powiem, że powinieneś być dumny ze swojej pracy. Rzadko spotykam na tym forum aż tak dopieszczone, rozwinięte i dopracowane prace. Zasługujesz na 6!
 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2079
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

ndz cze 24, 2007 10:55 am

Istnieją atuty zwiększające odpornosc na słońcu i klasa prestiżowa pozwalająca na całkowitą odporność.

Co do pytania o krew, rozumiem ze chodziło ci o to skad się wzieli pierwsi Shifu. Od tego maga który zrobił Thorn.
Co do niemożliwości usunięcia, Thorn sprawia że względem zwykłej magi uznawan jest jako naturalna cząstka osoby zarażonej, nieszkodliwa, a uzdrowienia itp takich nie usuwają (bo po co). Jednak życzenie może już dać radę, ale trzeba je konkretnie wypowiedzieć (wymaga wiedzy).
Co do kontaktu z krwią chodzi tu spokanie krew Shifu, krew żywiciela, co występuje często, ale nie zawsze podczas odżywiania
 
Szatek666
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 121
Rejestracja: czw mar 09, 2006 11:27 am

ndz lip 15, 2007 5:57 am

Całkiem przyjemna rasa. Ma swój klimacik. Po objętości śmiem sądzić, iż włożyłeś w nią dużo pracy, mój polterowy przyjacielu. :)

Jedna rzecz powiem na wstępie mi się nie podoba. Wygląd. Praca jest zbyt rozciągnięta. IMPO.

Namrasit pisze:
Jest to także ich sposób odżywiania. Krew ludzi i pewnych innych istot (zależnie od Shifu) może służyć im za pokarm.

Jest jeszcze kilka podobnych zdań. Do poprawy. Przeczytaj dokładnie jeszcze raz cały tekst i wyłapiesz większość. Po pewnym czasie od napisanie tekst, zaczniesz widzieć własne błędy.

Namrasit pisze:
Wyczucie śmierci

Proponuje nieśmierci. (zw) czy (zn)?

Generalnie, nie widziałem żadnych błędów, ani fabularnych, ani mechanicznych. Rasie dam 5+/6. Rasę wykorzystam w ciągu dwóch tygodni, jako BNa i, oczywiście, powiem jak się sprawdziła.

Pozdrawiam, Szatek.
Ostatnio zmieniony ndz lip 15, 2007 3:46 pm przez Szatek666, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2079
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

ndz lip 15, 2007 1:52 pm

Szatek666. Po pierwsze witaj z powrotem, prawie się stęskniłem :P. Co do uwag, dzieki, zaktualizuje te mankamenty w najbliższym czasie.
 
Awatar użytkownika
siwy17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: pt lip 13, 2007 7:57 pm

czw lip 19, 2007 7:34 pm

Klasa moim zdaniem bardzo fajna. Myślę, że dodatkowym uatrakcyjnieniem stony fabularnej mogło by być rozpisanie łzy Aregano jako przedmiotu magicznego(lub artefaktu) mogącego przemienić Shifu w osobnika rasy jego rodziców. Przemianę łzy w przedmiot magicznny(lub artefakt) można by wytłumaczyć boską interwencją. Co Ty na to??
 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2079
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

czw lis 15, 2007 11:04 pm

Hmm pomysł spoko, ogólnie zabieram sie powoli za jakieś bajerki i przeróbki, więc efekty pewnie niedługo sie pojawią :P. Czzekam też na wszelkie znalezione błedy i nieprawidłowości (lubię konstruktywną krytykę :P )
 
a0123456789
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 39
Rejestracja: śr sie 29, 2007 7:06 pm

ndz lis 25, 2007 3:18 pm

Namrasit pisze:
Przedstawiciele tej rasy wyglądają jak nastoletni przedstawiciele ludzkiej rasy w wieku od 11 do 16 lat.

Namrasit pisze:
Przemiana zachodząca w młodym wieku zakłóca dojrzewanie Shifu, z tego powodu są oni bezpłodni. Są jednak zdolni do aktów seksualnych.

Namrasit pisze:
Thorn to rodzaj substancji mającej na celu przemianę ludzi w Shifu. Przenoszony drogą płciową lub przez kontakt z krwią Shifu


A co jeżeli zarażony będzie ktoś starszy to co? Odmładza się jego wygląd? I cofa się w rozwoju fizycznym (dojrzewanie płciowe) i psychicznym?
 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2079
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

ndz gru 02, 2007 11:28 pm

Aby zaszła przemiana wymagane jest urodzenie się zarażonym ( a to nie zawsze skutkuje). Alternatywne mozliwości pozostaja w kwesti MG.
 
Awatar użytkownika
feanor785
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 54
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 7:57 pm

śr gru 05, 2007 4:07 pm

Ja dał bym zdecydowanie większe EPP np +4. Dość ciekawe opowoedziane, duża dawka tajemniczości. Mam tylko jedno pytanie: Czy powstają w ogóle nowi Shifu?? Przecież ich twórca i jedyny który znał tajemne sladniki mag zginął...
 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2079
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

pt gru 07, 2007 1:46 pm

feanor785 nie czytało sie uwaznie ;). Aregano stworzył Thorn i to on jest odpowiedzialny za powstawanie Shifu. I o ile sam Aregano zginął to Torn pozostał, drogą płciową roznoszony pomiędzy ludzmi. A że jest to droga dość "szeroka i otwarta" to nowi Shifu powstaja. Przeczytaj jeszcze raz akapit o Thornie, tam znajdziesz odpowiedź.

Co do epp +4 to nie przesadzajmy. Likantrop czy półsmok mieli by wtedy mniejszą, a są zdecydowanie lepszymi szablonami.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości