Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Darklighter
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1600
Rejestracja: wt lut 08, 2005 8:02 pm

[d20] Siła maszyn

śr gru 10, 2003 4:01 pm

Zastanawiałem się, widząc kilka scen trylogii, jaką siłą dysponują pojazdy w świecie SWd20. Atrybut ten wydaje się być potrzebny do rozwiązania niektórych sytuacji; test siły wykonywany przez walkera AT-AT do przebicia break DC kabla holowniczego (nieudany w filmie :( ), AT-ST ciągnący za sobą linę z doczepionymi Ewokami, próbującymi go zatrzymać.
Jakieś pomysły?
 
Awatar użytkownika
Mirit
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 905
Rejestracja: ndz wrz 28, 2003 3:54 pm

śr gru 10, 2003 9:01 pm

Nie znam się tak dobrze na SW, ale z tego co mogę powiedzieć nalezy pamiętać ze film, traktuje te sprawy nieco po macoszemu, w filmie ma to byc skuteczna maszyna az do czasu pojawienia się głównego bohatera i jego paczki :wink: . <br /> <br />Mam kolegę który ma lekką obsesję na tym punkcie, wiec jesli go spodkam chetnie zapytam :) . <br /> <br />Pozdrawiam
 
Darklord
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 9630
Rejestracja: sob lis 15, 2003 2:03 pm

śr gru 10, 2003 9:13 pm

Dla przetestowania pewnych sytuacji mo¿na wprowadziæ wspó³czynnik Efektywnej Si³ Pojazdu. Oto moje propozycje na podstawie Monster Manual II i budowania konstruktów (im najbli¿ej do pojazdów :wink: ). Podaje wielko¶ci dla postaci (trzeba bêdzie to dostosowaæ do pojazdów - nie wiem jaki jest przelicznik). Podane warto¶ci warto modyfikowaæ o wydajno¶æ silnika (tu jednak trudniej ju¿ mi zgadywaæ sensowne warto¶ci :? ).
Small [mniejszych chyba nie op³aca siê podawaæ - raczej trudno o takie pojazdy]: 10-11
Medium: 12-13
Large: 20-21
Huge: 28-29
Gargantuan: 32-33 [lub 36-37]
Colossal: 36-37 [lub 44-45]
[je¶li trzeba podawaæ dalsze warto¶ci [ró¿nica skali postaæ:pojazd], to proponuje kolejne kategorie wy¿sze o 4 do 8 punktów]

[WC-2.SB]

Kto jest online