Twoje templejty do dobra rzecz
Dziękuję Ci bardzo, ale pamiętaj, że to twórczość wczesna i niedopracowana, dodatkowo nieciekawa - obecnie starałbym się dodać trochę bardziej zróżnicowane zdolności niż "dodaj modyfikator z atrybutu X jako premię podczas wykonywania czynności Y".
Ad. magia
Rytuały (długo rzucane zaklęcia wymagające sporych nakładów materialnych oraz sporo czasu) są bardzo ciekawym pomysłem. Przy opisach rytuałów przydatne by było podanie DC testów poszukiwania wzmiankowanych "nakładów materialnych" - typu odnalezienie jakiegoś zioła - Know (nature) albo Profession (herbalist) DC 15 etc. To od razu podniosłoby ważność zazwyczaj zapomnianych umiejętności jak i samych skill points (dla rzucających czary).
Jak długo będzie można użyć czaru po wykonaniu rytuału?
Słabe czary at-will? Coś w rodzaju invocations warlocka? Dla mnie to trochę kłóci się z ideą świata low-magic.