Zrodzony z fantastyki

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
 
Awatar użytkownika
p4v
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1052
Rejestracja: pn kwie 06, 2009 10:03 pm

STRUKTURA TURY

wt paź 20, 2009 9:40 pm

Czy w turze w trakcie rzucania ekwipunku bądź enchantmentu muszę oddać priorytet przeciwnikowi? Czy może kiedy rzucę jedną z tych kart wszystko jest juz pozamiatane?
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

STRUKTURA TURY

wt paź 20, 2009 10:11 pm

A teraz napisz to pytanie dokładnie i ze szczegółami :)

Jeżeli cokolwiek zagrywasz na stos, czy spella czy abillity, musisz oddać priorytet przed rozpatrzeniem.
 
Awatar użytkownika
p4v
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1052
Rejestracja: pn kwie 06, 2009 10:03 pm

Re: STRUKTURA TURY

wt paź 20, 2009 10:32 pm

Hezor pisze:
Jeżeli cokolwiek zagrywasz na stos, czy spella czy abillity, musisz oddać priorytet przed rozpatrzeniem.

Taka odpowiedź wystarczy :razz:
Ostatnio zmieniony wt paź 20, 2009 10:32 pm przez p4v, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Kosa92
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 83
Rejestracja: sob sie 16, 2008 8:36 pm

Re: STRUKTURA TURY

pn mar 15, 2010 10:13 pm

Małe pytanie co do blokowany stworów ( nie wiedziałem gdzie to zadać):
Gracz A atakuje:
crit 1 i crit 2
Gracz B Blokuje:
crit 1 z abilitą "sacrifice this creature, destroy target creature".
crita 1 blokuje critem 1
crit 2 puszczam, czy mogę poświęcić mojego stworka by zabić crita 2 nim zada mi obrażenia a jednocześnie przeciwny crit 1 będzie zablokowany?
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3303
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

Re: STRUKTURA TURY

pn mar 15, 2010 10:19 pm

Tak. Zblokuesz pierwszego nie zadając mu jednak obrażeń i zabiesz kreaturę drugą.
 
roahn
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: sob mar 27, 2010 6:09 pm

Re: STRUKTURA TURY

sob mar 27, 2010 6:26 pm

Mam pare pytan.
1. czy jeśli mam na stole dwie kreatury na których pisze ze dostana +1/+1 jak poswiece kreature to czy jak poswiece jakas trzecia inna kreature to czy mogę dodac jednej i drugiej +1/+1 czy tylko jednej z nich ?
2. czy jak np. przeciwnik w swojej turze rzuca czar niszczacy mój artefakt lub kreature to czy mogę jeszcze uzyc ability tej kreatury lub tego artefaktu tuz zanim zostanie on/ona zniszczony/a ?
3. czy na tej samej zasadzie mogę poswiecic kreature która wlasnie ma zostac zniszczona przez czar ?
4. czy mogę poswiecic kreature która wlasnie ginie w czasie ataku lub walki ?
5. czy jeśli na kreaturze z regeneracja jest enchantment i ta ma zginac a ja ja regeneruje to czy traci ona ten enchantment czy nie ?
6. czy artefakt z equipem można przenosic miedzy kreaturami ? oczywiscie placac koszt equipa za każdym razem
7. czy jeśli mam instant/ability czy cos innego na którym pisze ze dana kreatura dostaje
-2/-2 i wybrana przeze mnie kreatura ma np. 2/2 to czy jest zabijana czy po prostu zostaje na stole ale ma 0/0 ?
 
polopeg
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 71
Rejestracja: ndz paź 11, 2009 11:59 am

STRUKTURA TURY

sob mar 27, 2010 7:21 pm

1. Za jedną złotówkę nie możesz kupisz lizaka wartego 1zł + czekoladki wartej 1zł - możesz kupić tylko jedno albo drugie, tak więc tylko jedna umiejętność zadziała za jedno poświęcenie.
2. Możesz użyć umiejętności w odpowiedzi na czar - wchodzi ona na stos na czar przeciwnika i rozwiąże się wcześniej niż ten czar -
3. może się zdarzyć że poświęcisz kreaturę dla jakiejś umiejętności bo i tak byłby zniszczony czarem po chwili.
4. Możesz poświęcić - niemniej jeśli święcisz kreaturę która np jest blokowana i miała by zginąć od blokera - to nie zada ona obrażeń ani jej nie zostaną zadane obrażenia - bo zniknie zanim zostaną wydzielone obrażenia (jeśli zaś święcisz kreaturę którą blokujesz atakera to ataker i tak będzie zablokowany i nie zada ci obrażeń - chyba że ma trample)
5. Wydaje mi się że tak ale nie mam pewności.
6. Tak - za każdym razem jak opłacisz equip możesz przyczepić go do dowolnej swojej kreatury.
7. Gdy osiąga 0/0 czytaj druga liczba jest równa zeru bądź mniej to odpala się statebase efect który powoduje że kreatura ginie śmiercią naturalną (i tu nie ma nic do gadania niezniszczalność czy regeneracja).
 
roahn
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: sob mar 27, 2010 6:09 pm

Re: STRUKTURA TURY

ndz mar 28, 2010 12:37 am

Dzieki za odpowiedzi ; )

i mam jeszcze jedno pytanie:

czy jak gram battlemage i place kickera to czy jeśli ktos uzyje instanta zadajacego np. 2 damage i niszczącego tego battlemage tuz po jego wejściu to czy kicker dziala czy jest anulowany ?
 
Awatar użytkownika
Maelstrom
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 976
Rejestracja: sob mar 12, 2005 1:02 pm

Re: STRUKTURA TURY

ndz mar 28, 2010 1:00 am

polopeg pisze:
5. Wydaje mi się że tak ale nie mam pewności.

Czemu miałaby tracić Aurę, skoro nigdy nie opuściła gry, a jej status się nie zmienił?


Kicker na Battlemage'ach działa w momencie wejścia do gry.
Czary celujące w Creature można rzucać dopiero kiedy Creature card jest w grze - więc co niby ma się "anulować"?
 
roahn
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: sob mar 27, 2010 6:09 pm

Re: STRUKTURA TURY

ndz mar 28, 2010 3:19 am

Jeszcze raz dzieki i mam nadzieje ze to już naaaprawde ostatnie pytania ; )

1. mój przeciwnik ma wystawiona kreature z jakas tam ability i jest jego tura on uzywa tej ability , ja wtedy odpowiadam instantem niszczącym ta kreature to: a) kreatura jest niszczona a ability nie zadziałał czy b) kreatura jest niszczona a ability zadziałał


2. mam np. arifacty : puppet strings i voltaic key (może odtapowac artifact) obydwa na stole, przeciwnik wyklada battlemaga i kickerem chce zniszczyc mi puppet strings to czy wolno mi w tym momencie uzyc puppet strings (tapuje ta karte) nastepnie uzyc voltaic key do odtappowania puppet strings uzyc raz jeszcze puppet strings i dopiero wtedy zostanie ta karta zniszczona ?
 
polopeg
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 71
Rejestracja: ndz paź 11, 2009 11:59 am

Re: STRUKTURA TURY

ndz mar 28, 2010 8:09 am

Maelstrom pisze:
polopeg pisze:
5. Wydaje mi się że tak ale nie mam pewności.

Czemu miałaby tracić Aurę, skoro nigdy nie opuściła gry, a jej status się nie zmienił?


Ach żeczywiście - ogółem to miałem to właśnie na myśli że aura nie schodzi tylko na odwrót mi się napisało :P

UP:
1. Jak zniszczysz kreturę w odpowiedzi to tak czy siak umiejka zadziała - to coś ala kładzenie tokenu tej umiejętności na stosie - jak źródło owego tokenu zginie to token i tak już istnieje i zadziała.
2. Mamy tak - przeciwnik rzuca niszczenie na stos, ty w odpowiedzi nakładasz na stos umiejętność (załóżmy że przeciwnik nie narzuca po tobie nic w odpowiedzi na twoją umiejętność), po jej rozwiązaniu nakładasz tak w zasadzie w odpowiedzi znowu kolejną umiejętność z VK i ona się rozwiązuje a jak już się rozwiąże i nikt nie będzie chciał odpowiedzieć to rozwiąże się niszczenie.
Ostatnio zmieniony ndz mar 28, 2010 8:15 am przez polopeg, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
roahn
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: sob mar 27, 2010 6:09 pm

Re: STRUKTURA TURY

ndz mar 28, 2010 8:54 pm

im wiecej dostaje odpowiedzi tym wiecej potem sie robi pytan ; )

teraz juz pytanie typowo o strukture tury : )

a wiec: zaczyna sie tura mojego przeciwnika odtapowal permanenty, pociagnal karte i od razu przeszedl do ataku i chce deklarowac atakujacych i czy ja zanim on ich zadeklaruje dostaje priorytet aby np uzyc jakiegos ability zeby mu zatapowac jego kreature czy nie ? tzn czy to jest tak ze jak tam mamy te wszystkie fazy to jesli gracz ktorego jest tura nie zrobi nic w danej fazie to czy przeciwnik pod koniec tej fazy dostaje priorytet czy nie i przechodzimy do nastepnej fazy bez ( w tamtym wypadku) mojej mozliwosci zadzialania jakimkolwiek abilitem lub spellem ?
 
polopeg
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 71
Rejestracja: ndz paź 11, 2009 11:59 am

STRUKTURA TURY

ndz mar 28, 2010 9:15 pm

na końcu każdej fazy gdy przeciwnik nic już nie ma w niej zamiar robić to uzyskujesz priorytet i możesz coś rzucić a więc przed fazą ataku jest faza główna i pod jej koniec możesz rzucać czary.
 
roahn
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: sob mar 27, 2010 6:09 pm

Re: STRUKTURA TURY

pn mar 29, 2010 7:55 pm

zalozmy sytuacje:

ja mam kreatury A, B, C przeciwnik 1, 2, 3

jest moja tura i ja atakuje i wybieram atakerow (A B C) tapuje ich i wtedy przeciwnik wybiera blokerow i blokuje tak ze 1 blokuje A 2 blokuje B i 3 blokuje C. i teraz czy jak

1) ja uzywam instanta ktory niszczy 3 to wtedy moj C jest zablokowany czy nie ? i ten damage od C przechodzi na mojego
przeciwnika ?

2) czy po wybraniu blokerow przez mojego przeciwnika ja np jakims instantem lub abilitem moge zatapowac np 2 i wtedy co ? on juz nie blokuje B i damage przechodzi na playera czy cos innego sie dzieje ? (o ile moge tak zrobic)

3) to pytanie jest znow o sacrafice ale hmm nie kapuje jednej rzeczy (tzn moze to wynika ze zlego zrozumienia podzialu calej fazy walki ) bo jest wybor atakerow i wybor blokerow a potem przyznanie damage i teraz tak:

czy jest jakas roznica czy ja poswiece kreature w fazie wyboru blokerow tuz po ich wyborze czy w fazie przydzielania damage ? czy moze jest tak ze juz po wyborze blokerow nikt nie dostaje priorytetu na czary i ability i od razu przechodzi sie do przyznawania damage ? bo z tego co jest wyzej to ja to rozumiem tak ze

a) jesli ktos poswieci kreature atakujaca badz broniaca (wiem ze poswiecic mozna tylko swoja kreature) to jesli to jest w fazie wybierania blokerow tuz po ich wybraniu to jesli poswiecany jest bloker to ataker jest zablokowany ale nie dostaje damage od blokera

b) jesli jest poswiecany ataker w fazie wybierania blokerow tuz po ich wybraniu to wtedy ataker schodzi bo zostal poswiecony ale nie zadaje damage blokerowi

c) jesli jest poswiecany bloker w fazie przydzielania damage to wtedy bloker schodzi bo zostal poswiecony ale ze to juz przydzielanie damage to wtedy ataker dostaje damage od blokera.tylko wtedy co z damagem atakera ? jest on zablokowany czy idzie na playera ?

d) jesli jest poswiecany ataker w fazie przydzielania damagu to wtedy on schodzi bo zostal poswiecony ale ze to juz jest
przydzielanie damage to wtedy bloker dostaje damage od atakera ?


tak jak pisalem wyzej byc moze pytania te wynikaja ze zlego zrozumienia faz walki, dzieki za cierpliwosc w odpowiadaniu na moje pytania ; )
 
polopeg
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 71
Rejestracja: ndz paź 11, 2009 11:59 am

STRUKTURA TURY

pn mar 29, 2010 9:02 pm

1) Tak jest zablokowany - po fazie blokerów został oznaczony jako "zablokowany" i nic tego statusu w tej walce nie zmieni - nawet jak bloker zniknie przed rozpatrzeniem obrażeń to dmg leci w powietrze chyba że twój stwór ma trample to leci cały w gracza.
2) Po wybraniu przez przeciwnika blokerów owszem możesz użyć umiejek i czarów tapując tym stwory przeciwnika - niemniej jest już za późno bo stwory zostały oznaczone jako blokerzy a twoi atakerzy oznaczeni jako zablokowani - co innego jakbyś przeciwnikowi stapował stwora zanim on określi go na blokera.
3) a - tak ataker jest zablokowany ale nie dostanie już obrażeń od poświęconego blokera, b - tak, c - jeśli poświęcisz przed przeliczeniem obrażeń to nie zostaną one przyznane (chyba że święcisz bloka a ataker ma trample), jeśli po obliczeniu to już zostały rozdane obrażenia i jeśli twój ataker/bloker nadal żywy jest to możesz go poświęcić.
d - patrz punkt c
 
Rasti
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 182
Rejestracja: czw cze 11, 2009 5:41 pm

STRUKTURA TURY

sob sie 21, 2010 1:05 pm

Nie do końca w trafnym temacie się pytam, ale nie chciałem zakładać nowego.
Aury - czy one pozostają w grze? Jeśli wyposażamy w nią stworka to czy jeśli on zginie aura pozostaje? Można ją wtedy nałożyć na innego potworka jak artefakt, czy spada wraz z potworkiem?
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

STRUKTURA TURY

sob sie 21, 2010 2:15 pm

kiedy enchantowany obiekt zmieni strefę, aura idzie na grób.
 
Rasti
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 182
Rejestracja: czw cze 11, 2009 5:41 pm

STRUKTURA TURY

sob sie 21, 2010 2:41 pm

Czyli:
Gdy rzucamy aurę, to na konkretnego stworka(nie jak artefakty, gdzie one są ogółem)
Jeżeli stworek zginie bądź w inny sposób zostanie usunięty ze strefy bitwy, to aura spada na cmentarz.
tak?
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

STRUKTURA TURY

sob sie 21, 2010 3:26 pm

Jeżeli cię dobrze zrozumiałem, to tak.
 
Awatar użytkownika
ka3lthas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: pn lis 05, 2007 10:34 am

Re: STRUKTURA TURY

wt sie 31, 2010 5:45 pm

Jest taka sytuacja.Przeciwnik tapuje mi land w fazie upkeepu przez Ice manipulator. Czy nie wykorzystana mana przed dociągnięciem zada mi obrażenia? Jeżeli nie to w jakim momęcie gry może się tak stać? I czy jest to możliwe
 
Awatar użytkownika
Filciu702
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 453
Rejestracja: wt paź 21, 2008 4:15 pm

STRUKTURA TURY

wt sie 31, 2010 7:06 pm

Tzw. manaburnu już nie ma, więc niewykorzystana mana nie zadaje obrażeń.

Poza tym, pamiętaj, że Icy Manipulator tapuje landa, owszem, ale nie dodaje ci zarazem many do mana poola. Podobnie z kreaturą - tapuje ją, co nie znaczy, że sprawia, iż ona atakuje. To są zupełnie dwie różne rzeczy, dwie różne akcje - chociaż w przypadku landa możesz go zatapować w odpowiedzi i dodać manę, np. żeby rzucić Lightning Boltem w oppa.
Ostatnio zmieniony wt sie 31, 2010 7:07 pm przez Filciu702, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
ka3lthas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: pn lis 05, 2007 10:34 am

Re: STRUKTURA TURY

wt sie 31, 2010 9:47 pm

A czy tą mane można wykorzystać do rzucenia czaru po dociągnięciu na droższy czar ?? czy się absorbuje???
Ostatnio zmieniony wt sie 31, 2010 9:47 pm przez ka3lthas, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Filciu702
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 453
Rejestracja: wt paź 21, 2008 4:15 pm

STRUKTURA TURY

wt sie 31, 2010 10:38 pm

500.4. When a step or phase ends, any unused mana left in a player’s mana pool empties. This turn-based action doesn’t use the stack.


Czyli: po każdym kroku lub fazie cała niezużyta mana znika z twojego mana poola i nie możesz jej później wykorzystać.

A więc nie, nie można.
 
Awatar użytkownika
Lazlo
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 132
Rejestracja: pt paź 22, 2010 8:14 pm

STRUKTURA TURY

ndz lis 21, 2010 10:29 am

Wystarczy przeanalizować Untap-Upkeep-Draw, twoja tura, odtapowujesz wszystko, o ile przeciwnik nie rzucił ci jakiegoś instanta.
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3303
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

STRUKTURA TURY

ndz lis 21, 2010 10:48 am

Lazlo pisze:
odtapowujesz wszystko, o ile przeciwnik nie rzucił ci jakiegoś instanta.


W untapie nic nie może wylądować na stosie. Ani spell ani trigger. Dopiero w upkeepie można używać abilitek czy rzucać instanty.
 
Garnett
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 66
Rejestracja: wt sie 04, 2009 3:28 pm

STRUKTURA TURY

pt mar 11, 2011 6:32 pm

Mam pewien problem tyczący się właśnie struktury tury. Mianowicie:

Mam na stole Echo Mage jest on 2-3 level'u.

Jest faza walki w której Echo Mage nie bierze udziału.
Przeciwnik wystawił do ataku stworka (2/2), a ja do obrony stworka(5/5). Moja jest silniejsza, więc teoretycznie zabije kreature przeciwnika, ale mój przeciwnik wystawia czar instant, który daje (+1/+1) i first strike, a później wystawia jeszcze instant (+2/+2). Ja chcąc mu odpowiedzieć wystawiam instanta (Negate). Dubluje kartę Negate, "originał" idzie przeciwko instantowi (+2/+2), czy mogę kopie wykorzystać przeciwko pierwszemu instantowi (+1/+1) i first strike?

Jeśli odpowiedź brzmi "tak" to by znaczyło, że "etap wystawiania instantów" jest jak faza wystawiania stwórków do ataku, pomijając parę wyjątków, czyli w etapie byłoby tak: najpierw ten który chce uzyskać korzyść, później przeciwnik, a na koniec country, mam racje ? :P
 
Awatar użytkownika
Vozu
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 273
Rejestracja: ndz gru 26, 2010 7:16 pm

STRUKTURA TURY

pt mar 11, 2011 6:53 pm

Nie istnieje coś takiego, jak "etap wystawiania instantów". To zagadnienie odnosi się do tzw. priority. Żeby zagrać instant musisz mieć tylko priority (plus odpowiednią ilość many i spełniać wymogi tego konkretnego instanta, jeżeli jakieś ma).

W praktyce sytuacja którą opisałeś wygląda tak:

Jest deklaracja atakujących, przeciwnik deklaruje stwora, tapuje do ataku i na tym deklarację kończy.
Jest deklaracja blokujących, deklarujesz swojego stwora do bloku, kończysz deklarację.
Priorytet ma przeciwnik, rzuca swoje pierwsze zaklęcie (Seize the Initiative jak sądzę), po nim drugi instant. Przeciwnik oddaje (pass) priorytet (bo dopiero kiedy obaj nie zrobicie nic mając priorytet zostanie rozpatrzony stos).
Masz priorytet, rzucasz Negate celując w drugi instant. Kopiujesz Negate za pośrednictwem Echo Mage'a i kierujesz kopię na Seize the Initiative. Oddajesz (pass) priorytet (znowu z racji chęci rozpatrzenia stosu), przeciwnik nie ma nic do rzucenia więc robi to samo.

Zatem rozpatrujemy stos w wyniku czego skontrujesz oba zaklęcia. Jak widać, spokojnie możesz wykorzystać kopie przeciwko czarowi wcześniej rzuconemu, ale nadal nie rozpatrzonemu (czyli takiemu, którego efekt nie zaszedł).

Więc "etap wystawiania instantów" działa na zasadzie (z przymrużeniem oka pisane):
Jeden gracz rzuca ile zaklęć chce, a potem "mówi że mu się podoba sytuacja na stosie" i chce to rozpatrzeć. Wtedy po kolei każdy inny gracz może wtrącić swoje trzy grosze (kontry albo cokolwiek innego) i powiedzieć, "że teraz jemu stos się podoba bardziej" i chce go rozpatrzeć. Powtarzamy operacje aż każdy z graczy nie zrobi nic tylko uzna, "że stos wygląda ok".
I wtedy dopiero się patrzy co z tego bajzlu wyszło.

Tak naprawdę to nie jest żadna osobna faza, bo ma miejsce w trakcie jednej z części tury. I absolutnie nie ma określonego, jakie zaklęcia idą pierwsze a jakie ostatnie.
 
Garnett
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 66
Rejestracja: wt sie 04, 2009 3:28 pm

STRUKTURA TURY

pt mar 11, 2011 11:03 pm

"etap wystawiania instantów" użyłem tego aby nazwać tą czynność i tyle :p
Dzięki za wyjaśnienie
 
Anhelius
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 26
Rejestracja: śr lut 23, 2011 9:49 am

Re: STRUKTURA TURY

pt mar 18, 2011 10:16 pm

Czytam tak te ostatnie posty i mi narodziło się pewne pytanie dla pewności. Umiejętności stworów działają zawsze i wszędzie? ;P Bo czytam, że gdy stwór użyje umiejętności, a w odpowiedzi ktoś tego stwora zniszczy, to ta umiejętność zadziała i, że gdy ktoś chce zniszczyć stwora, a w odpowiedzi ktoś użyje umiejętności stwora, to ta umiejętność tak czy owak znowu zadziała. To w tej kwestii stos nie działa? ;p
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3303
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

Re: STRUKTURA TURY

pt mar 18, 2011 11:00 pm

Wszystko zależy.

Zawsze zdążysz aktywować umiejętność permamentu. Istnieją pewne odstępstwa od zasady np. Split Second, ale jeśli permament ma zdolność aktywowaną czy to przez tapnięcie, czy po prostu zapłacenie many - zdążysz to zrobić, między innymi dlatego że wyższy priorytet mają permamenty znajdujące się na stole niż spelle. Z drugiej strony, przeciwnik rzuca jakiś removal w stworka i przekazuje Tobie priorytet. Masz więc czas na odpowiedż - rzucenie kontry, aktywowanie umiejętności - cokolwiek.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość