Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Gwjazdor
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1287
Rejestracja: czw sty 25, 2007 10:53 pm

Swift Hunter

wt sie 02, 2011 12:43 pm

Witam, kolejna postać :) Tym razem mam praktycznie kompletny build, proszę jedynie o dopieszczenie go :)
DnD 3.5, wszystkie podręczniki dozwolone, bez dragonów, rasa: człowiek, PB 32 (najwyższy atut startowo to 16), dozwolony retraining. Postać to taki traper łucznik, który jednak potrafi także i szabelką zamachać. 2 Flaws, 1 regional feat za darmo.

Start od 4-5 lvl. Reszta drużyny to:
1. Teurg (Sorcerer/Favored Soul)
2. Druid z Fleshrakerem i Venomfire
3. Frenzied Berserker oparty na wariancie wojownika Dungeon Crasher
4. Factotum opierający się na Iaijutsu
5. Cloistered Cleric
6. Czarodziej Incantatrix

Domyślnie postać ma być pierwszorzędnym łucznikiem i drugorzędnym melee obok berserkera, najlepiej bez użycia czarów (fabularnie, dlatego używam wariantu Rangera bez czarów za to z atutami z danej listy (Complete Champion str.50) na 4, 8, 11 i 14 lvl).
Popularny Swift Hunter
1. Scout 1 - Point Blank Shot, jakiś regionany (nie ma ciekawych więc wezmę fabularnie), feat (finezja?)
2. Scout 2 -
3. Scout 3 - Precision Shot
4. Ranger 1 - Variant: Favored Environment (Unearthed Arcana, fabularnie, zamiast Favored Enemy)
5. Scout 4 - Swift Hunter
6. Ranger 2 - Rapishot, Manyshot (flaw), Improved Skirmish.
7. Ranger 3 - Greater Manyshot (flaw)
8. Ranger 4 - Variant: Distracting Attack (zamiast animal companiona), feat
9. Ranger 5 - Woodland Archer
10. Ranger 6 - retraining Manyshot na Craven (na tym lvlu dostaję Manyshot, ale już go mam więc tamten poprzedni zamienię na Craven)
11. Ranger 7
12. Ranger 8 - Darkstalker, feat
13. Ranger 9
14. ranger 10
15. Ranger 11 - Imp. Precision Shot
16. Ranger 12 - feat
17. Ranger 13
18. Ranger 14 - feat
19. Ranger 15
20. Ranger 16

Widać po buildzie, że optimum możliwości osiąga na poziomie 10 :) chciałbym przesunąć jakoś na niższe levele to, szczególnie Craven i Woodland Archer (bo wiem, że Manyshota nie da rady ze względu na bab).

Rozważałem też atuty takie jak finezja w broni (żeby uzależnić się od tylko jednego atrybutu), sharp-shooting, Improved Rapid Shot. Chyba, że ktoś ma jeszcze jakieś sprytne sztuczki do zaoferowania :)
Ostatnio zmieniony wt sie 02, 2011 12:45 pm przez Gwjazdor, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
cade dailes
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 125
Rejestracja: pn cze 27, 2011 4:38 pm

Re: Swift Hunter

śr sie 03, 2011 7:56 am

powiedz jeszcze, czym miałby walczyć typek?
powiem tak:
1-weź tą finezję
8-może coś w stylu far shot, albo precyzyjny strzał? -po co masz go później brać
12-zależy czym chcesz częściej walić, może te drzewko łucznicze? strzał w biegu- będziesz bardziej mobilny ;P
a dalej wiesz co nie wiem jaką ty taktyke na walkę chcesz przyjąć, jeżeli łuk- to po co mieć krytyk z ostrości, można załączyć ul.t.k , ale jak mieczyki to może przydało by się trochę podwyższyć twoje kp za pomocą wyszkolenia w walce, jakieś przewracanko[bo raczej frenzy tego nie użyje;p] , rozbrajanko, itd. widzę że drugą i trzecią linię to ty już masz ale mało osób na pierwszej to może pójdź w te ostrza i pomóż frenzjemu ;p
 
Awatar użytkownika
Gwjazdor
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1287
Rejestracja: czw sty 25, 2007 10:53 pm

Swift Hunter

śr sie 03, 2011 2:55 pm

cade dailes pisze:
powiedz jeszcze, czym miałby walczyć typek?
Gwjazdor pisze:
Domyślnie postać ma być pierwszorzędnym łucznikiem i drugorzędnym melee obok berserkera, najlepiej bez użycia czarów
Tym :) + Tarcza pewnie, gdy walczy szablą.
cade dailes pisze:
1-weź tą finezję
Może wezmę ją na późniejszym poziomie (dałem 14 Str i 16 Dex (obecnie już 17)), kiedy różnica między Dex a Str wzrośnie jeszcze bardziej.
cade dailes pisze:
8-może coś w stylu far shot, albo precyzyjny strzał? -po co masz go później brać
Precyzyjny strzał jest w rozpisce od 3 levelu. Far Shot nie wiem. Shirmish i tak działa tylko do 9m. Nie sądzę więc by był mi jakoś szczególnie przydatny ten Daleki Strzał.
cade dailes pisze:
12-zależy czym chcesz częściej walić, może te drzewko łucznicze? strzał w biegu- będziesz bardziej mobilny ;P
Strzał w biegu rozważałem. Ale nie pozwala mi użyć Manyshota (bynajmniej tak w Official FAQ 3.5 wyczytałem) w biegu. Zresztą nie byłby mi chyba potrzebny :) Jeśli już to do wybiegania zza osłony, strzału i wbiegnięcia znowu za osłonę, a atut wymaga dwóch innych które nie będą mi potrzebne do ncizego innego. Ale raczej będę uciekał :P A do tego wystarczy mi Manyshot + Rapid Shot, użyte w akcji standardowej. Do uciekania w sam raz, z wymaksowanym Tumble oraz zręcznością powinno mi się udać uniknąć większości ataków okazyjnych (DC 15. Obecnie mam już Tumble +12. A prędkość 40ft. czyli poruszając się przy tym z połową prędkości, akurat mogę jeszcze użyć Improved Skirmish ) :) Za to mam w planach Improved Precise Shot który niweluje mi te kary -2 do ataku gdy go używam. Wtedy np na 8 poziomie postaci miałbym +10/+10/+5 w akcji standardowej, i dmg rzędu 1k8+4k6+10 w każdym z tych ataków, używając refleksyjnego łuku (nie wliczając magicznych przedmiotów).
cade dailes pisze:
to po co mieć krytyk z ostrości
A gdzie ja napisałem o krytyku z ostrości?
cade dailes pisze:
można załączyć ul.t.k
Co to jest ul.t.k?
cade dailes pisze:
rozbrajanko
Rozważałem nad atutami Ranged Pin/Sunder/Disarm. Sunder z oczywistych powodów odpada (tylko dla slashing i bludgeoning). Pin też średnie, bo wyrwać się można za pomocą DC 15. Ale Disarm chyba zrobi swoje :) Test sporny testów ataku. Może zadziałać i ułatwiać walkę pierwszej linii.
cade dailes pisze:
widzę że drugą i trzecią linię to ty już masz ale mało osób na pierwszej to może pójdź w te ostrza i pomóż frenzjemu ;p

Od frenzjego później będę się trzymać jak najdalej żeby i mnie nie rozpłatał. Zresztą on sam wyciąga niezły dmg dzięki połączeniom Bull Rush z Power Attack oraz Dungeon Crasherowi (standardowe dmg + 4k6+2x Str bonus. Od 8lvlu +8k6+3x Str bonus). Do tego jest Fleshraker druida który już na 5 lvlu wyciąga około 20k6 w Full Attack+trip+pin. Mamy i Factotuma który dzięki Iaijutsu i Sneak Attackom też niezłe obrażenia wyciąga (głównie dlatego wziąłem wariant Distracting Attack - jeśli ja kogoś trafię, to będzie flat-footed i Factotum może się w niego wbić tymi dodatkowymi k6 :razz:). O pierwszą linię bym się nie martwił właśnie z tego powodu :) Więc wolę zostać jako dystansowiec. Ale i w melee też coś potrafić na wszelki wypadek :) Pozmieniałem trochę build:
1. Scout 1 - Point Blank Shot, Craven
2. Scout 2
3. Scout 3 - Precision Shot
4. Ranger 1
5. Scout 4 - Swift Hunter
6. Ranger 2 - Improved Skirmish, Rapid Shot
7. Ranger 3 - Manyshot(flaw), Greater Manyshot (flaw)
8. Ranger 4 - Improved Rapid Shot
9. Ranger 5 - Woodland Archer
10. Ranger 6 - Manyshot retraining -> Darkstalker
11. Ranger 7
12. Ranger 8 - feat, Improved Precision Shot
13. Ranger 9
14. Ranger 10
15. Ranger 11 - feat, feat z listy, Improved Precision Shot retraining -> na coś innego
16. Ranger 12
17. Ranger 13
18. Ranger 14 - feat, feat z listy
19. Ranger 15
20. Ranger 16

Tylko teraz nie wiem gdzie mam tutaj tą finezję wcisnąć :D
 
cade dailes
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 125
Rejestracja: pn cze 27, 2011 4:38 pm

Re: Swift Hunter

śr sie 03, 2011 3:16 pm

kurde a może zejdź z 14 siły na 12 i podwyższ zręczność, ogólnie często ból polega na tym że nie można być dobrym w dwóch rzeczach, kiedyś sprawdzałem kto lepiej wychodzi na łucznika tropiciel czy wojownik, i muszę oznajmić że wojownik znaczna przewaga ;p przez swoje atuty, strzał w biegu tak walnąłem bo w razie ucieczki ale widzę że tu masz pomysł ;D
ul.t.k- to tak zwane ulepszone trafienie krytyczne, zwiększa zagrożenie trafienia krytycznego, wiesz nie wiem gdzie zazwyczaj walczycie, może jeżeli podróżujecie konno to wiesz konne łucznictwo[czy jakoś tak] takie sobie no ale , a tak później pomyślałem sobie o tej postaci, jeżeli masz być bardzo mobilny to wyjmowanie broni kosztuje ruch, trochę nie wygodne, a taki dosyć niepotrzebny atut jak szybkie wyciąganie broni może ci pomóc w dynamiczniejszym roztrzyganiu walki, nawet może to fajnie wyjść fabularnie-ale naprawdę te przewracanie i rozbrajanie bym wziąl, a jeżeli akceptujesz niektóre atuty z 3.0 to dawaj mistrza taktyki 8) kocham ten atut ;p słuchaj nie wiem czy też nie można zrobić takiej rzeczy [pozwolenie MG] żeby za atucik wziąć stosowanie trucizn, :spoko: w wolnym czasie zajmuj się nasączanie strzał truciznami itp. ]na strzały trucizna zawsze lepiej wychodzi ] a może poprawioną inicjatywę bardzo pomocna rzecz im szybciej zaczniesz tym szybciej skończysz- sory jeżzeli napisałem jakiś atut który już wziąłeś, ale w mojej naturze jest uczyć się atutów na język polski, więc większość co napisałeś to nie czaje, oprocz cravena, point black shot itp. cięzkie one są- i mało przerabiałem atutów w językach angielskich :oops:
ale poważnie weź tą finezję i ostrzami podchodź bardziej na wnerwianie przeciwników, [tak od siebie, spójrz na łuk mocy- mi się bardzo podoba, można fajnie bić casterów] ;D
 
Awatar użytkownika
Klebern
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4195
Rejestracja: czw gru 01, 2005 5:53 am

Swift Hunter

śr sie 03, 2011 4:24 pm

Feycrafted weapon i nie musisz brać finezji.
 
PPPP
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4823
Rejestracja: śr gru 01, 2004 7:17 pm

Swift Hunter

śr sie 03, 2011 4:29 pm

Weapon crystal (return) daje quick draw chyba za 300 gp.

Poza tym, swift hunter powinien wybrać Favoured Enemy - wtedy może używać precision damage (skirmish) nawet na potworach odpornych na trafienia krytyczne, pod warunkiem, że są jego favoured enemies.
 
cade dailes
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 125
Rejestracja: pn cze 27, 2011 4:38 pm

Re: Swift Hunter

śr sie 03, 2011 7:03 pm

co to jest feycrafted?
 
Awatar użytkownika
Gwjazdor
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1287
Rejestracja: czw sty 25, 2007 10:53 pm

Swift Hunter

śr sie 03, 2011 9:20 pm

cade dailes pisze:
kurde a może zejdź z 14 siły na 12 i podwyższ zręczność

Nie da rady. Ograniczenie było, że startowa wartość atrybutu to max 16. Napisałem to w pierwszym poście ;)
cade dailes pisze:
kiedyś sprawdzałem kto lepiej wychodzi na łucznika tropiciel czy wojownik, i muszę oznajmić że wojownik znaczna przewaga ;p przez swoje atuty, strzał w biegu tak walnąłem bo w razie ucieczki ale widzę że tu masz pomysł ;D

Sam tropiciel może nie, ale atut Swift Hunter pozwala sumować poziomy Tropiciela i Scouta na potrzeby obliczania Skirmisha. Właśnie tutaj pies leży pogrzebany :) W buildach na wojowniku, istoty z Redukcją Obrażeń były moim koszmarem.
cade dailes pisze:
ul.t.k- to tak zwane ulepszone trafienie krytyczne, zwiększa zagrożenie trafienia krytycznego
A, to nie, obejdę się :). Dodatkowych dmg ze Skirmish i tak nie mnoży się przy krytyku.
cade dailes pisze:
jeżeli masz być bardzo mobilny to wyjmowanie broni kosztuje ruch
Ale jeśli mam bab +1 lub wyższą, to mogę połączyć akcję ruchu z wyciągnięciem broni. Więc nie ma problemu.
cade dailes pisze:
ale naprawdę te przewracanie i rozbrajanie bym wziąl,

Prewracanie: test z Siły, która u mnie już raczej nie wzrośnie, wg mnie średnie.
Rozbrajanie: Tu już prędzej, nawet zastanawiam się nad tym żeby wziąć Ranged Disarm oraz Improved Disarm na jednym levelu. I chyba tak zrobię, ale na którymś z późniejszych :)
cade dailes pisze:
jeżeli akceptujesz niektóre atuty z 3.0 to dawaj mistrza taktyki kocham ten atut ;p
Skąd on jest?
cade dailes pisze:
słuchaj nie wiem czy też nie można zrobić takiej rzeczy [pozwolenie MG] żeby za atucik wziąć stosowanie trucizn, w wolnym czasie zajmuj się nasączanie strzał truciznami itp. ]na strzały trucizna zawsze lepiej wychodzi ]
To jest ciekawe. Mamy też darmowy rozwój jednej umiejętności Rzemiosło lub Profesja wybranej przez nas - może właśnie to zaaplikuję ;] W Drow of the Underdark widziałem atut który nie dość że zabiera mi ryzyko zranienia się przy nasączaniu trucizną strzały, to jeszcze pozwala nałożyć ją na broń w akcji swift, która nie prowokuje ataków okazyjnych. Wielkie dzięki za ten pomysł! Pasuje mi do postaci fabularnie nawet nieźle, no i dodatkowe opcje :razz:.
cade dailes pisze:
w mojej naturze jest uczyć się atutów na język polski, więc większość co napisałeś to nie czaje, oprocz cravena, point black shot itp. cięzkie one są- i mało przerabiałem atutów w językach angielskich

Point Blank Shot - Bezpośredni strzał.
Precision Shot - Precyzyjny strzał.
Rapid Shot - Szybki strzał.
Manyshot - Wielostrzał.
To są wszystkie polskie atuty które znalazły się w tej rozpisce.
cade dailes pisze:
[tak od siebie, spójrz na łuk mocy- mi się bardzo podoba, można fajnie bić casterów] ;D

To było w planach dla dowolnej postaci łucznika którą bym grał :D
Klebern pisze:
Feycrafted weapon i nie musisz brać finezji.
To by było genialne gdybym walczył bronią lekką :/ A niestety walczę jednoręczną...
PPPP pisze:
Poza tym, swift hunter powinien wybrać Favoured Enemy - wtedy może używać precision damage (skirmish) nawet na potworach odpornych na trafienia krytyczne, pod warunkiem, że są jego favoured enemies.
Cenna uwaga! No to teraz potrzebuję pomocy w wyborze stworzeń ;] Wiadomo, że na pierwszy ogień idą nieumarli, konstrukty itd :).
cade dailes pisze:
co to jest feycrafted?

Szablon na broń z Player's Handbook II. Broń lekka która jest Feycrafted, pozwala użyć trafienia ze Zręczności a nie z Siły.
 
Awatar użytkownika
Klebern
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4195
Rejestracja: czw gru 01, 2005 5:53 am

Swift Hunter

śr sie 03, 2011 9:30 pm

gwjazdor pisze:
To by było genialne gdybym walczył bronią lekką :/ A niestety walczę jednoręczną...


W czym problem? Magic Item Compendium, strona 43,, tam jest rozwiązanie na twój problem.
 
Awatar użytkownika
Gwjazdor
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1287
Rejestracja: czw sty 25, 2007 10:53 pm

Swift Hunter

śr sie 03, 2011 9:58 pm

Klebern pisze:
W czym problem? Magic Item Compendium, strona 43,, tam jest rozwiązanie na twój problem.

Chodzi o broń Sizing? Hm, a czy ta "zmiana rozmiaru" to tylko zmiana wirtualnej kategorii z 1h na light, bez żadnego zmniejszania kostek itd itp? Ale hm... Koszt +5k gp. Hm w sumie teraz nie wiem czy bardziej nie opłaca mi się walczyć po prostu Short Swordem który ma nie 1k8 a 1k6, a kosztuje o wiele taniej dodając do niego Feycraft za 1,5k :) Tylko fabularnie opisywać go jako szablę.
 
cade dailes
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 125
Rejestracja: pn cze 27, 2011 4:38 pm

Re: Swift Hunter

czw sie 04, 2011 11:22 am

słuchaj Gwiazdor, nie wiem czy nie słyszałem kiedyś o rozbrajaniu na odległość...zawsze zdawało mi się że w walce wręcz można to zrobić no ale...
Szablon na broń z Player's Handbook II. Broń lekka która jest Feycrafted, pozwala użyć trafienia ze Zręczności a nie z Siły
chyba do obrażeń chciałeś powiedzieć?

a z tym przewracaniem to wiem, z tym że z atutu masz +4 miksturkę walnij powiększenia kolejne +4, wiesz jak idziesz na przód to wal czym wlezie jak Krusk :papieros:

mistrz taktyki jest w miecz i pięść, nie wiem czemu tyle osób go omija jak to dobry atut tylko nie wiem czy nie działa w walce wręcz, a jak z tą poprawioną inicjatywą wziąłeś? albo tak jak mówie konne łucznictwo [marnotrastwo no ale]

a co do atutów wiem że ciężko wygląda walka z niewidzialnymi, może weź sobie taki atut z plugawej księgi, nie pamiętam jak się nazywał, ale mogłeś na siebie zob.niewidzialnego rzucić...

a i może poprawioną fintę?
 
Awatar użytkownika
Gwjazdor
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1287
Rejestracja: czw sty 25, 2007 10:53 pm

Swift Hunter

czw sie 04, 2011 11:41 am

cade dailes pisze:
słuchaj Gwiazdor, nie wiem czy nie słyszałem kiedyś o rozbrajaniu na odległość...zawsze zdawało mi się że w walce wręcz można to zrobić no ale...

No bo można. Do rozbrajania na odległość służy atut Ranged Disarm.
cade dailes pisze:
chyba do obrażeń chciałeś powiedzieć?
Nie, do testu ataku. Analogicznie jak finezja, ale kosztuje +1500 sz, a nie 1 atut.
cade dailes pisze:
a z tym przewracaniem to wiem, z tym że z atutu masz +4 miksturkę walnij powiększenia kolejne +4, wiesz jak idziesz na przód to wal czym wlezie jak Krusk
I -2 do Zręczności. Nie wiem czy opłaca mi się wypijać miksturę specjalnie dla jednej próby rozbrojenia. Nie, do przewracania już lepszy byłby ten Frenzied, on ma bull bab, rozwija siłę, szał, furia, jotunbrud... Ja jeśli już to rozbrajanie :) Ale i tak nie wiem czy da radę to zrobić... Bo musiałbym wziąć właśnie to wyszkolenie w walce :/ Chyba, że na późniejsze levele tak by smaczku dodać postaci xD
cade dailes pisze:
a jak z tą poprawioną inicjatywą wziąłeś? albo tak jak mówie konne łucznictwo [marnotrastwo no ale]
Póki co nie wziąłem, wezmę może na którymś z późniejszych poziomów. I tak jestem w czołówce teamowej (zaraz za Factotum) bo rozwijam Zręczność.
cade dailes pisze:
a co do atutów wiem że ciężko wygląda walka z niewidzialnymi, może weź sobie taki atut z plugawej księgi, nie pamiętam jak się nazywał, ale mogłeś na siebie zob.niewidzialnego rzucić...


O! Może zna ktoś jakiś sposób aby premia do Zwarcia była ze Zręczności a nie Siły? Wtedy z daleka mógłbym przyszpilać ludzi do drzew, a oni musieliby zużywać akcje standardowe na uwolnienie się :)
Skill Trick "Clearity Vision" (chyba taka nazwa) pozwala raz na spotkanie zobaczyć niewidzialnego w zasięgu 9m dzięki ST20 na spostrzegawczość. Dzięki Woodland Archer, w następnej rundzie także będę mógł zignorować jego osłonę. Warto wspomnieć też, że postać będzie miała wymaksowaną Spostrzegawczość i Nasłuchiwanie :)
cade dailes pisze:
a i może poprawioną fintę?
Bez finty się chyba obejdę. Raz że nie mam zdolności typowo dla nieprzygotowanego przeciwnika, dwa że już mi nie starcza punktów umiejętności na Blefowanie :).
Ostatnio zmieniony czw sie 04, 2011 1:50 pm przez Gwjazdor, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
cade dailes
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 125
Rejestracja: pn cze 27, 2011 4:38 pm

Re: Swift Hunter

czw sie 04, 2011 12:58 pm

z tą fintą to raczej mi chodziło o taktykę żeby zmniejszyć KP przeciwnika, bo wiesz tyle ataków jest ryzyko że końcówkami nie trafisz, a jak typek jest nie przygotowany to też nie dostaje KP za tarczę i zręczność itd.


no to dawaj to rozbrajanko, nie ma nic bardziej śmiesznego niż stać przed frenzim bez broni :lol:

nie wiedziałem że jest taka zdolność do broni, bardzo tania- dosyć....a te przewracanie to na sile staralem się wsadzić ;p

no chyba chodziło właśnie o skill tricka, nie pamiętam ale wpadło w pamięć,
(rada kup ten łuk co mówiłem bo jest sympatyczny, a i co myślisz o butach solidnych z ks.ekwipunku?) :kiss:
 
Awatar użytkownika
Gwjazdor
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1287
Rejestracja: czw sty 25, 2007 10:53 pm

Swift Hunter

czw sie 04, 2011 1:29 pm

cade dailes pisze:
typek jest nie przygotowany to też nie dostaje KP za tarczę i zręczność itd.
Czemu za tarczę nie dostaje?
cade dailes pisze:
no to dawaj to rozbrajanko, nie ma nic bardziej śmiesznego niż stać przed frenzim bez broni
Problem w tym, że to wymaga aż dwóch atutów :P Ale może na którymś levelu się skuszę :)
 
cade dailes
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 125
Rejestracja: pn cze 27, 2011 4:38 pm

Re: Swift Hunter

czw sie 04, 2011 2:44 pm

ty nie wiem czemu tak napisałem, ale fajny pomysł na zmianę mechaniki...

oj tam atutu ci żal jak sam nie wiedziałeś co z nim zrobić? :lol:
 
Awatar użytkownika
Gwjazdor
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1287
Rejestracja: czw sty 25, 2007 10:53 pm

Swift Hunter

czw sie 04, 2011 3:40 pm

cade dailes pisze:
oj tam atutu ci żal jak sam nie wiedziałeś co z nim zrobić?

Racja ;] Nie no, do 10 lvlu chyba skupię się na jak najszybszym dopakowaniu postaci a potem to już się będę bawił :P W takie właśnie Ranged Piny itd itp.
 
Awatar użytkownika
Gwjazdor
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1287
Rejestracja: czw sty 25, 2007 10:53 pm

Swift Hunter

czw sie 04, 2011 7:21 pm

Dobra (odświeżam a nie edytuję, bo pytanie z innej beczki i chciałbym żeby powłączały się powiadomki tym co się udzielali w temacie już), zostawmy póki co atuty, zajmijmy się Ulubionymi Wrogami. Wybór oczywisty: istoty niepodatne na precision damage tj. Rośliny, Konstrukty, Nieumarli, Sluzy, Żywiołaki. Akurat 5 pozycji, na 5 ulubionych wrogów.

Konstrukty: Raz że mają często sporo hp a dwa, że często mają wysoką redukcję obrażeń (niby różnica tylko dwóch punktów, ale... swoje jednak robi :) ) więc zastanawiam się czy nie wziąć ich jako FE na 1 lvlu, wtedy na 5lvl miałbym już +4 dmg przeciwko nim, a nie +2.

Nieumarli: chyba najwięcej istot (chodzi o "gatunki" z podręczników, nie % światowej populacji) to właśnie nieumarli. Ot jak ci brakuje czegoś w lochu to wciskasz jakiegoś zombiaka czy szkieletora. IMO dobry wybór na drugiego Favored Enemy.

Śluzy: Ten pewnie jako trzeci :) Nie wiem czemu, po prostu sądzę że trudniej mi się będzie uporać ze śluzami niż z roślinami lub żywiołakami...

Rośliny/Żywiołaki: 4 i 5
Ma ktoś coś do dodania, wytknięcia mi, lub cokolwiek? Aha, i czy wg was opłaca się brać atut Improved Favored Enemy? +3 dmg nie wydaje się zbytnio kuszące, żeby brać za atut...
 
cade dailes
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 125
Rejestracja: pn cze 27, 2011 4:38 pm

Re: Swift Hunter

pt sie 05, 2011 2:28 pm

Gwiazdor ja bym trochę inaczej zrobił, ale to jest tylko moja sugestia:

1: nieumarli-dlaczego? bo to głupie kmiotki które obniżają obrażenia które dostają, jak szkielety i zombii- zresztą to nieumarli najbardziej się powtarzają na pierwszych poziomach, robiąc nam trudności w dalszej penetracji, a gdzie najlepiej zacząć przygodę/? w lochach ;D

2:proponuję śluzy, dobrze wiemy dlaczego są tak uciążliwe...wszystko żrą i zawsze im mało, kto nie spotkał szarego śluza który na nas czekał w korytarzu? :mniam:

3:żywiołaki-tak mnie bolą że trzeba je tu wstawić, mają uciążliwe efekty i są uparte bo niczego się nie boją....

4:rośliny albo konstrukty....możliwie jak największe zagrożenie... :stupid:
 
Awatar użytkownika
Tolekd
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 63
Rejestracja: wt gru 16, 2008 6:13 pm

Re: Swift Hunter

pt sie 05, 2011 3:00 pm

Śluzy i rośliny na ostatnim miejscu jest ich mało, na pierwszym nieumarli , później konstrukty, z tym, że w ich przypadku można wziąć truedeath crystal lub demolition crystal z MIC. Także pozostaje jako drugi lub trzeci żywioły, wbrew pozorom jest ich dużo, chyba , że używacie tylko podstawowego Monster Manual.
Natomiast jeśli chcesz brać jakiś atut związany z favored enemy to warto "Nemesis" z Book of Exalted Deeds. Znasz dokładną lokalizację wybranego wroga, a jeśli ma zły charakter to + 1k6 obrażeń przeciwko niemu
Ostatnio zmieniony pt sie 05, 2011 3:07 pm przez Tolekd, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Gwjazdor
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1287
Rejestracja: czw sty 25, 2007 10:53 pm

Swift Hunter

pt sie 05, 2011 4:00 pm

Tak chyba zrobię :)
1. Undead
2. Construct
3. Elementals
4. Ooze
5. Plants
 
cade dailes
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 125
Rejestracja: pn cze 27, 2011 4:38 pm

Re: Swift Hunter

pt sie 05, 2011 5:45 pm

konstrukty, nie znajdziesz tak szybko, przełożył bym je poważnie, już prędzej żywiolaki...
 
Awatar użytkownika
Dalen En'Val
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 134
Rejestracja: pn mar 08, 2010 9:10 pm

Re: Swift Hunter

pt sie 05, 2011 6:17 pm

Jeśli chodzi o Swift Huntera to doskonałym atutem jest Trevel Devotion z C.Cham. I nigdy więcej nie będziesz potrzebować Manyshota. Rapid jest dużo lepszy. Trzeba tylko wcisnąć jeden poziom Kapłana i raz, że Travel Devotion dostajesz za darmo (wymieniając domenę Podróży na niego) to jeszcze dostajesz drugą domenę i pierwszo poziomowe czary. Nie zapominając o dodatkowych użyciach Travel Devotion za Turny.
Nie widzie też atutu Improved Skirmish, który znacząco zwiększa dmg w tego typu buildach.

[EDIT}] - jednak jest. Cofam ostatnią linijkę :)

To tyle co pamiętam ze swoich prób konstruowania czegoś takiego :)

Aha są jeszcze takie amulety w MiCu co ich można kilka naraz nosić. Jeden z nich działał podobnie jak Travel Devotion - nie pamiętam jednak jego nazwy.
Ostatnio zmieniony pt sie 05, 2011 6:32 pm przez Dalen En'Val, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Dark_Archon_
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 692
Rejestracja: sob gru 29, 2007 2:29 pm

Re: Swift Hunter

pt sie 05, 2011 9:46 pm

Dalen En'Val pisze:
Aha są jeszcze takie amulety w MiCu co ich można kilka naraz nosić. Jeden z nich działał podobnie jak Travel Devotion - nie pamiętam jednak jego nazwy.

Chronocharm. Niektóre są nawet ciekawe, choć zawsze znajdowałem coś lepszego w ich miejsce :)
 
Awatar użytkownika
Gwjazdor
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1287
Rejestracja: czw sty 25, 2007 10:53 pm

Swift Hunter

pt sie 05, 2011 9:51 pm

Dalen En'Val pisze:
Trevel Devotion z C.Cham. I nigdy więcej nie będziesz potrzebować Manyshota.
Ale poświęcając nawet Manyshot i Greater Manyshot na Travel Devotion, daje mi to dwa atuty. I mogę poruszyć się tak jedynie 2x dziennie. Wolę chyba Manyshoty i nieograniczoną ilość dziennie :)
 
Awatar użytkownika
Dalen En'Val
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 134
Rejestracja: pn mar 08, 2010 9:10 pm

Re: Swift Hunter

pt sie 05, 2011 10:29 pm

Mając 12 charyzmy i biorąc kleryka, co daje 4 turny daje ci to 3 minuty dziennie i Travel Devotion za darmo. Niemając tyle charyzmy kupujesz Nightsticka. No i nie zapomnij o tym amuleciku co mówiłem. Wg mnie to jest lepsze bo zwalnia ci 2 atuty do wydania na inne rzeczy. Ale ty jesteś graczem swojej postaci i ja tylko radze :)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość