Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Imperator
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 37
Rejestracja: wt lip 06, 2004 3:35 pm

Syrnowie...

sob lip 17, 2004 2:13 am

Pozwoliłem sobie utworzyć temat dotyczący Syrnów - ich ruiny i artefakty wyglądają na ciekawy i inspirujący materiał na przygody.
Niestety - informacje w podręcznikach podstawowych nie są zbyt obfite :(
Nie wątpię że ewentualne przyszłe dodatki wniosą nieco światła w ta sprawę, tymczasem jednak trzeba sobie radzić bez nich...

Stąd : czy ktoś wie w których podręcznikach są opisani? Może jakieś przykładowe artefakty (w podręczniku wspomniano o zaledwie dwoch?)?
Poza tym wyglada na to ze czarnoksiestwo takze ma swoje poczatki w Syrneckich przedmiotach (historia pierwszych magow). Czy to oznacza potencjalnie nieskoncznona ilosc nowych magicznych tradycji?

A co z przedmiotami magicznymi, ktore nie sa z Syrnami powiazane?
 
Awatar użytkownika
Majkosz
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 234
Rejestracja: sob maja 24, 2003 7:57 pm

sob lip 17, 2004 12:33 pm

Więcej informacji o Syrnach znajduje się w opisie Towarzystwa Odkrywców, który jest częścią kampanii "Erebus Cross". I który Wolf-Fang wyda jako pierwszy dodatek do 7th Sea.
 
Awatar użytkownika
fairhaven
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1486
Rejestracja: śr cze 02, 2004 8:14 am

sob lip 17, 2004 6:18 pm

Z tego co się orientuję, żadni magowie poza Vestenmanjavarami nie potrafią tworzyć przedmiotów magicznych...

Choć na przykład w Montaigne są Puzzle Swords, miecze z tajemnymi przyciskami i zapadkami, skonstruowane dawno temu przez mistrza Porte, kowalstwa i cudownego zegarmistrza naraz. Efekty, jakie można dzięki nim uzyskać, przechodzą najśmielsze oczekiwania...
 
Awatar użytkownika
Ryoga
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 598
Rejestracja: ndz maja 09, 2004 10:56 pm

sob lip 17, 2004 8:28 pm

W zasadzie Kastylijskie ostrza też zachaczają o magię :wink: . CHoć niby są w pełni normalne, to jednak bardzo potężne.
 
Awatar użytkownika
Imperator
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 37
Rejestracja: wt lip 06, 2004 3:35 pm

przemdioty magiczne

sob lip 17, 2004 10:29 pm

A przedmioty Sidhe? A awalonski grall ? :)

Z broni wynalazlem kose Reisa ktora nawet na okladce podrecznika wyglada magicznie (te runy i w ogole :) ). Polaczywszy to z faktem ze Reis szuka syrenskich artefaktow (uwalniajac je od nachalnego towarzystwa ich wlascicieli)...

Kraza tez plotki o miecznu Nibelungow?

Jest jeszcze jeden staly magiczny efekt, o ktorym podrecznik tylko wspomina. Jest to plomienny mur otaczajacy Kitaj. Ciekawe co go generuje...
 
Awatar użytkownika
Norman
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1037
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 1:56 pm

pt lis 12, 2004 9:12 pm

Majkosz pisze:
Więcej informacji o Syrnach znajduje się w opisie Towarzystwa Odkrywców, który jest częścią kampanii "Erebus Cross". I który Wolf-Fang wyda jako pierwszy dodatek do 7th Sea.



Kiedy sie to stanie, bo wielcem juz spragniony nowych wieści.

I czy dodatki zachowają zacną szate graficzną i wygląd okładek obu podręczników, by ładnie z nimi na półkach wyglądały ?
 
Awatar użytkownika
Mayhnavea
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 447
Rejestracja: pt kwie 09, 2004 3:36 pm

pt lut 18, 2005 4:08 pm

Cóż, wg mnieprawdziwie wybitni czarnoksiężnicy potrafiś tworzyć własne biegłości i efekty magiczne - sugerują to opisywane w dodatkach szczegóły, jak otwieranie stałych Portali, Czarne Sploty Sorte czy splatanie Sorte z muzyką. W zasadzie takich smacków można namnozyć, a ich autorami oczywiście powinni być główni Villaini :)

Nibelungowie to zakon kowali, tworzących z Dracheneisen - w zasadzie każde ich dzieło jest czymś wyjątkowym.

A Mur Ognia, co było dla mnie wielką niespodzianką, nie ma nic wspólnego z Syrnami. Powstał dzięki staraniom 64 kitajskich Czarnoksiężników, którzy dzięki temu efektowi odcięli się od zagrożenia, jakie niosło ze sobą jedno plemię koczowników (którego część, w której kiedyś mieszkał Zły Chan, do dziś mieszka na terenie Usurii).
 
Awatar użytkownika
Nephand
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 180
Rejestracja: pn kwie 28, 2003 7:48 am

ndz kwie 17, 2005 5:01 pm

Nibelungowie to zakon kowali, tworzących z Dracheneisen - w zasadzie każde ich dzieło jest czymś wyjątkowym.


Możecie mi przybliżyć nieco ten zakon?
 
Awatar użytkownika
Mayhnavea
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 447
Rejestracja: pt kwie 09, 2004 3:36 pm

ndz kwie 17, 2005 8:50 pm

Nibelungowie sa jedynymi ludxmi na Thei, którzy znają sekret wytwarzania Dracheneisen. Zgromadzeni w swoistego rodzaju bractwo, czy zakon, odsunęli się od społeczeństwa, by głęboko w górach, w odosobnieniu pielęgnować stare sekrety. By stac się Nibelungiem, przechodzi się kolejne etapy wtajemniczenia, czego ukoronowaniem a zarazem rytuałem inicjacyjnym jest wykucie swojego młota ze Smoczego Żelaza - symbolu Bractwa.

Nibelungowie mają obowiązek dostarczać Dracheneisen Żelaznym Grafom, mają także prawo dać je osobom, które uznają za godne takiego podarunku. Istnieje wiele opowieści o nieludzkich zadaniach, jakich dokonywali Bohaterowie, by dowieść tego, że zasługuja na tak zacny podarunek. Zgodnie z licznymi legendami Nibelungowie mogą zażyczyć sobie czegokolwiek - jabłka z Bryn Bresail, czy rózy, kwitnącej na dnie morza.

Oczywiście członkowstwo w tym zakonie można sobie wykupić za jakąś-tam liczbę punktów, jednak sądzę, że nie jest to dobry materiał na tworzenie Bohatera. Wg mnie ich potencjał leży właśnie w przytaczanych legendach... które mogą stać się treścią przygody.

Nibelungowie są wspaniałym pretekstem do zrobienia baśniowej przygody w stylu braci Grimm - prawie Jungowsko - Frudowskiej wędrówki, by zmierzyć się z Przeciwnościami i udowodnić, że jest się godnym ręki (rekawicy) Księżniczki (zbroi) :razz: Jest tu miejsce na uciekanie przed Schatemannem i rzucanie za siebie grzebienia, zamieniającego się w las, wstążki, zamieniającej się w rzekę i kamienia, z którego wyrośnie góra. Na drodze Bohatera mozna postawić Zamek, nękany przez Smoka. Moga się pojawić kolejno głodne Zwierzęta, które w zamian za nakarmienie, pomogą w podbramkowych sytuacjach. A na koniec okarze się, że oczekiwany przez Nibelungów Pierścień, znajduje się na palcu spiącej w szklanej trumnie Księżniczki.

Kłaniam sie :)
 
Awatar użytkownika
WieszKto
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 268
Rejestracja: sob cze 11, 2005 11:32 pm

śr gru 03, 2008 9:45 pm

Jak przedstawiacie ruiny Syrnów? Czy to coś na kształt grobowców z Indiany Jonesa czy raczej przesycone obcą technologią pozostałości - mechaniczny pająk z WILD WILD WEST?
 
Awatar użytkownika
Drachu
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1617
Rejestracja: sob cze 26, 2004 1:50 pm

pt gru 05, 2008 11:05 am

Powiem Ci, że różnie.
Ostatnio czytałem Krzyż Ereba - tam ruiny okazały się ważne w dwóch miejscach i zastanawiałem się do czego to porównać. I porównanie to będzie może niedoskonałe, ale ruiny Syrnów kojarzą mi się z jedną komputerówką - z Morrowindem konkretnie. Tam były bodaj ruiny dwemerów i one, mniej-więcej, odpowiadaja mojej wizji ruin Syrnów.
 
Awatar użytkownika
Mayhnavea
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 447
Rejestracja: pt kwie 09, 2004 3:36 pm

sob gru 06, 2008 1:53 am

O, a może wstawisz jakieś screeny z gry? W ogóle fajnie by było poznajdywać takie projekty, grafiki, etc., które kojarzą się z Syrnami. Biorąc pod uwagę Obcą rasę, materiały wizualne często wygrywają z opisami :)
 
Awatar użytkownika
Rag
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 242
Rejestracja: wt mar 06, 2007 10:23 am

ndz sty 18, 2009 9:36 pm

Moja wizja ruin Syrnów pokrywa się trochę z tą Dracha, pierwsze wzmianki o syrnach i ich ruinach sprawiły, że przed oczami pojawiły mi się sceny z Morrowinda.

Ciekawi mnie do czego Syrnowie używali swoich pancerzy, które do normalnego użytku są raczej zbyt kruche.

Pozdrawiam
Rag

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość