Zrodzony z fantastyki

 
Thokk Łomot
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 123
Rejestracja: czw wrz 09, 2004 6:45 pm

ndz lut 13, 2005 8:38 pm

Eee... Master of mint chcia³bym stwierdziæ ¿e MR. T mo¿e ci zadaæ ¶rednio: od 80 do 93 a je¿eli wyrzuci krytyka to wystarczy tylko szufelka i zmiotka bo zada wam mniej wiêcej 130-140 obra¿eñ. I nie mów ¿e MR.T jest ³atwy bo to jest wiêksze bydle ni¿ smok. A i jeszcze jedno je¿eli u¿yjesz cudu ze zwoju i poprosisz by MR.T zosta³ martwy. To mo¿esz sam siebie u¶mierciæ na wieki wieków gdy¿ ka¿dy czar ma 30% szans ¿e odbije siê na rzucaj±cego. A noi trzeba jeszcze do tego dodaæ regeneracie 40 na rundê i ze zadajesz mu tylko st³uczenia. Ekhm jakby to powiedzieæ bêdziecie mieli przesrane jak staniecie z nim do walki.

To tyle.
 
Master of Mint
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 199
Rejestracja: sob cze 04, 2005 10:01 pm

pt lut 18, 2005 3:07 pm

Ale nie ma ic co pozwoli mu zanegować niewidzialność... wystarczy dobry wojownik z niewidzialnością/przemieszaniem i niewididzialny mag z laską ożywiania.

PS. Laska ożywiania może ożywiać lub uzdrawiać.
 
Awatar użytkownika
Demoon
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1295
Rejestracja: sob sty 29, 2005 4:34 pm

pt lut 18, 2005 3:45 pm

Czy my¶lisz ¿e jedyny potwór w swoim rodzaju na ¶wiecie pozwoli³by siê zabiæ dwóm poszukiwaczom przygód na niezbyt wysokim (jak na niego) poziomie? Nie jestem pewien, ale Tarrasque chyba pos³uguje siê wêchem. Poza tym ma parê ranków w listen wiêc niewidzialno¶æ Ci wiele nie daje.
 
Master of Mint
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 199
Rejestracja: sob cze 04, 2005 10:01 pm

wt lut 22, 2005 7:39 pm

Heh... wiesz Tarasek nie ma węchu i ma 1-3 intelektu, więc nie jest za bystry... z resztą... magik lata.
 
Thokk Łomot
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 123
Rejestracja: czw wrz 09, 2004 6:45 pm

śr lut 23, 2005 2:56 pm

Czy s±dzisz ¿e jak latasz to nie wydajesz ¿adnych dzwiêków? hmmm... je¿eli tak to nie wiem sk±d jeste¶. po pierwsze jest wiatr, po drugie jak siê poruszasz wywo³ujesz pêd powietrza, wiêc nawet ten biedyny czar pod tytu³em lot daje ci ekhm... jakby to powiedzieæ: Nic hehe to tyle :lol:
 
Aramil Galanodel__
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 140
Rejestracja: ndz lut 09, 2003 6:14 pm

śr lut 23, 2005 5:27 pm

Rzucasz silence i ju¿ nie ma dzwiêków..wojownikowi to nie przeszkadza,a mag...podobno u¿ywa ró¿d¿ki ;) (zreszt± lepszy by³by kap³an z silent spell,heal i ew.(w ed 3.0)harm)
 
Haer
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 5081
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 4:30 pm

śr lut 23, 2005 5:59 pm

Heh... wiesz Tarasek nie ma wêchu i ma 1-3 intelektu, wiêc nie jest za bystry... z reszt±... magik lata


Tarasque ma wech - radze jeszcze raz zajrzec do MM, a juz (chyba w innym temacie, bo tu nie widze tej notki) powiedzialem Ci co Taraskowi moze zrobic latajacy mag (a tym bardziej wojownik).

a mag...podobno u¿ywa ró¿d¿ki


moment a spell trigger/completion (bo teraz juz nie pamietam, ktore to bylo) to niby co jak nie slowa? Uciszony mag to bezuzyteczny mag. Zreszta rozdzki maja tylko czary do 4 poziomu, a z takim repertuarem to raczej sobie z Mr T nie poradzisz.

.(w ed 3.0)harm)


w 3.0 ten czar byl wyjatkowo niewywazony. Na szczescie w 3.5 go poprawiono ;]
 
Master of Mint
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 199
Rejestracja: sob cze 04, 2005 10:01 pm

śr lut 23, 2005 6:14 pm

Laska ożywainia... nie różdżka! Omyłek...:)
Ja tam nie narzekam... to MP zrobił Głowę i dał pokonać TAraska.
 
Dark88
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 100
Rejestracja: pn cze 30, 2003 6:52 pm

czw lut 24, 2005 8:49 am

Zastanawiam siê, czemu Tarrasque nie potrafi lataæ? Przecie¿ w takim wypadku wystarczy dru¿yna ³uczników/magów wyposa¿ona w permanentny lot i szyje do niego z bezpiecznej odleg³o¶ci. Odpowiednio rozwiniêtym postaciom nie powinno zaj±æ to zbyt wiele czasu.
 
Mortek
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 222
Rejestracja: pn sie 09, 2004 11:50 am

czw lut 24, 2005 10:35 am

Kto¶ juz wpadl na pomys³ ¿eby zniszczyæ Tarrasque strzelaj±c z ³uku. Wed³ug mnie badziewny pomys³. Trzeba by mieæ kontener strza³ +5 (RO25/+5), pozatym mr.T ma regeneracje 40.

Tak na marginesie: wymyslilem spsob na "ubarwienie" walki z mr.T - starczy dodaæ, ¿e ostatecznego wisha (ale zabrzmia³o :) ) trzeba rzuciæ na niego w formie dotykowej (tzn rzuciæ ¿yczenie dotykaj±c go). Wtedy naprawde robi sie ciekawie, a wszelkie proby typu "latam i go zabije" przestaj± dzia³aæ. :twisted:
 
Awatar użytkownika
Demoon
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1295
Rejestracja: sob sty 29, 2005 4:34 pm

czw lut 24, 2005 4:20 pm

[quote=Dark88]Zastanawiam siê, czemu Tarrasque nie potrafi lataæ? Przecie¿ w takim wypadku wystarczy dru¿yna ³uczników/magów wyposa¿ona w permanentny lot i szyje do niego z bezpiecznej odleg³o¶ci. Odpowiednio rozwiniêtym postaciom nie powinno zaj±æ to zbyt wiele czasu.[/quote]
My ju¿ mieli¶my taki pomys³, i mimo ¿e bardziej pasuje do Kfiatków, podam go tutaj [HAHA! NABIJê POSTA]
Lataj±cy Tarrasque: zmienia siê jedynie to, ¿e umie lataæ. Jego ulubiony styl walki to spadanie na wroga ;]
-Idziesz, idziesz, idziesz...
-I co?
-I spada na Ciebie lataj±cy Tarrasque.
 
Awatar użytkownika
Canthir
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1053
Rejestracja: wt cze 27, 2006 5:13 pm

czw lut 24, 2005 4:58 pm

Póki nie dostałem w swoje ochydne łapska książki zwanej Księgą Potworów, myślałem, że Tarrasek to wielka czarna wieża wymachująca kończynami A teraz wiem, że wygląda jak wygląda i ma pysk podobny do psa mojego sąsiada
Jak to przeczytałem, to tak parsknąłem smiechem, ze aż sie osmarkałem :lol: :lol: :lol:
Nagroda za zabicie Taraska? Zabranie przez bogów na niebiosa po śmierci?
To Mr T oprócz super samoleczenia, redukcji obrażeń i ciosów nic ciekawego w sobie nie ma??
 
Awatar użytkownika
Demoon
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1295
Rejestracja: sob sty 29, 2005 4:34 pm

czw lut 24, 2005 5:19 pm

[quote=Canthir]To Mr T oprócz super samoleczenia, redukcji obra¿eñ i ciosów nic ciekawego w sobie nie ma??[/quote]
Nic? Czy teoretycznie negowanie 55 obra¿eñ/tura to nic? Czy powiesz "nic" na to?:
[quote=SRD]Special Attacks:Augmented critical, frightful presence, improved grab, rush, swallow whole
Special Qualities:Carapace, damage reduction 15/epic, immunity to fire, poison, disease, energy drain, and ability damage, regeneration 40, scent, spell resistance 32[/quote]
Chyba nie widzia³e¶ jego rozpiski, wiêc ¶ci±gnij sobie SRD. Jak narazie podam go tutaj, jako ¿e mo¿na [:)]
[quote=SRD]TARRASQUE
Colossal Magical Beast
Hit Dice: 48d10+594 (858 hp)
Initiative: +7
Speed: 20 ft. (4 squares)
Armor Class: 35 (-8 size, +3 Dex, +30 natural), touch 5, flat-footed 32
Base Attack/Grapple: +48/+81
Attack: Bite +57 melee (4d8+17/18-20/x3)
Full Attack: Bite +57 melee (4d8+17/18-20/x3) and 2 horns +52 melee (1d10+8) and 2 claws +52 melee (1d12+8) and tail slap +52 melee (3d8+8)
Space/Reach: 30 ft./20 ft.
Special Attacks: Augmented critical, frightful presence, improved grab, rush, swallow whole
Special Qualities: Carapace, damage reduction 15/epic, immunity to fire, poison, disease, energy drain, and ability damage, regeneration 40, scent, spell resistance 32
Saves: Fort +38, Ref +29, Will +20
Abilities: Str 45, Dex 16, Con 35, Int 3, Wis 14, Cha 14
Skills: Listen +17, Search +9, Spot +17, Survival +14 (+16 following tracks)
Feats: Alertness, Awesome Blow, Blind-Fight, Cleave, Combat Reflexes, Dodge, Great Cleave, Improved Bull Rush, Improved Initiative, Iron Will, Power Attack, Toughness (6)
Environment: Any
Organization: Solitary
Challenge Rating: 20
Treasure: None
Alignment: Always neutral
Advancement: 49+ HD (Colossal)
Level Adjustment: -
The tarrasque is 70 feet long and 50 feet tall, and it weighs about 130 tons.
The tarrasque cannot speak.
COMBAT
The tarrasque attacks with its claws, teeth, horns, and tail.
The tarrasque’s natural weapons are treated as epic weapons for the purpose of overcoming damage reduction.
Augmented Critical (Ex): The tarrasque’s bite threatens a critical hit on a natural attack roll of 18-20, dealing triple damage on a successful critical hit.
Frightful Presence (Su): The tarrasque can inspire terror by charging or attacking. Affected creatures must succeed on a DC 36 Will save or become shaken, remaining in that condition as long as they remain with 60 feet of the tarrasque. The save DC is Charisma-based.
Improved Grab (Ex): To use this ability, the tarrasque must hit a Huge or smaller opponent with its bite attack. It can then attempt to start a grapple as a free action without provoking an attack of opportunity. If it wins the grapple check, it establishes a hold and can try to swallow the foe the following round.
Rush (Ex): Once per minute, the normally slow-moving tarrasque can move at a speed of 150 feet.
Swallow Whole (Ex): The tarrasque can try to swallow a grabbed opponent of Huge or smaller size by making a successful grapple check. Once inside, the opponent takes 2d8+8 points of crushing damage plus 2d8+6 points of acid damage per round from the tarrasque’s digestive juices. A swallowed creature can cut its way out by dealing 50 points of damage to the tarrasque’s digestive tract (AC 25). Once the creature exits, muscular action closes the hole; another swallowed opponent must cut its own way out. The tarrasque’s gullet can hold 2 Huge, 8 Large, 32 Medium, 128 Small, or 512 Tiny or smaller creatures.
Carapace (Ex): The tarrasque’s armorlike carapace is exceptionally tough and highly reflective, deflecting all rays, lines, cones, and even magic missile spells. There is a 30% chance of reflecting any such effect back at the caster; otherwise, it is merely negated. Check for reflection before rolling to overcome the creature’s spell resistance.
Regeneration (Ex): No form of attack deals lethal damage to the tarrasque. The tarrasque regenerates even if it fails a saving throw against a disintegrate spell or a death effect. If the tarrasque fails its save against a spell or effect that would kill it instantly (such as those mentioned above), the spell or effect instead deals nonlethal damage equal to the creature’s full normal hit points +10 (or 868 hp). The tarrasque is immune to effects that produce incurable or bleeding wounds, such as mummy rot, a sword with the wounding special ability, or a clay golem’s cursed wound ability.
The tarrasque can be slain only by raising its nonlethal damage total to its full normal hit points +10 (or 868 hit points) and using a wish or miracle spell to keep it dead.
If the tarrasque loses a limb or body part, the lost portion regrows in 1d6 minutes (the detached piece dies and decays normally). The creature can reattach the severed member instantly by holding it to the stump.
Skills: The tarrasque has a +8 racial bonus on Listen and Spot checks.[/quote]

Dalej mówisz, ¿e nic ciekawego nie ma? Nastêpnym razem ¶ci±gnij sobie SRD.
Pozdr.
 
Affis
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 568
Rejestracja: czw gru 01, 2005 5:54 pm

czw lut 24, 2005 5:23 pm

A on jest z Faerunu?
Można by go odesłać na rodzimy plan....?
 
Awatar użytkownika
Demoon
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1295
Rejestracja: sob sty 29, 2005 4:34 pm

czw lut 24, 2005 5:34 pm

To nie Outsider, tylko Magical Beast, wiêc nie mo¿na (patrz wy¿ej). Poza tym i tak ma swoj± skorupê i niez³e SR.
 
Aramil Galanodel__
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 140
Rejestracja: ndz lut 09, 2003 6:14 pm

czw lut 24, 2005 7:05 pm

Mortek napisa³:
Kto¶ juz wpadl na pomys³ ¿eby zniszczyæ Tarrasque strzelaj±c z ³uku. Wed³ug mnie badziewny pomys³. Trzeba by mieæ kontener strza³ +5 (RO25/+5), pozatym mr.T ma regeneracje 40.


nie trzeba wagonu strza³ +5 - wystarczy wagon strza³ i cleric/wizard/sorcerer minimum 15th level z czarem greater magic weapon (notka jest w klimacie 3.0) ;)
 
Affis
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 568
Rejestracja: czw gru 01, 2005 5:54 pm

czw lut 24, 2005 7:08 pm

Można by zebrać grupke tysiąc 9 lub więcej poziomowych czarodzieji i zaklinacz którzy by nim podrzucali......
Albo użyć polimorfowania dowolnego obiektu w coś innego i zacząć podrzucać....
Można by użyć odwrócenia grawitacji (ałć) kilka razy.....
 
Mortek
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 222
Rejestracja: pn sie 09, 2004 11:50 am

czw lut 24, 2005 7:19 pm

tysi±c 9 lub wiêcej poziomowych czarodzieji i zaklinacz


Bez obrazy, ale chyba nie wiesz o czym mówisz :P 1000 9 lvlowych zaklinczy/czarodzieji w jednym miejscu ?? Pozatym 9 lvlowe postacie raczej beda mialy problemy z prze³amaniem OC32, a mr.T nie bedzie mial problemów z RO(wytr+38).

nie trzeba wagonu strza³ +5 - wystarczy wagon strza³ i cleric/wizard/sorcerer minimum 15th level z czarem greater magic weapon

I tak trzeba kontener (jak nie +5, to chociaz zwyk³ych :P )

Pozatym bez ró¿nicy jak to sie rozegra, ale nie wolno pozwolic ¿eby mr.T by³ kolejnym zwyk³ym potworkiem na koncie 15 lvlowej dru¿yny. Walka z nim musi byc naprawde epicka - ot takie po¿egnanie z planem materialnym wysoko poziomowej druzyny przed wyprawa na zewnetrzne :), albo wstêp do epickich wyzwañ.

A sposobów na uzyskanie tego jest du¿o. Jeden to np. wymieniony przezemnie ju¿ "dotykowy wish", albo niewra¿liwo¶æ na pociski (chocia¿ to juz troche tandetne rozwi±zanie i takie "na si³e :) )
 
Haer
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 5081
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 4:30 pm

czw lut 24, 2005 8:20 pm

To nie Outsider, tylko Magical Beast, wiêc nie mo¿na (patrz wy¿ej).


akurat to nie argument: odsy³aæ da siê wszystko co ma okre¶lnik Extraplanar i nie ogranicza siê to tylko do outsiderów. Niestety tarasque jest rodzimy dla ka¿dej jednej pierwszej p³aszczyzny materialnej.
 
Awatar użytkownika
Canthir
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1053
Rejestracja: wt cze 27, 2006 5:13 pm

pt lut 25, 2005 11:46 am

Demoon, wielkie dzięki, uświadomiłeś jak wielkim łajnem na 4 nogach jest MR T.
Rush (Ex): Once per minute, the normally slow-moving tarrasque can move at a speed of 150 feet.
Niezłe przyspieszenie od 20 do 150 w minutę. Dziadu ma przesadzone rzuty obronne i to trochę przesadza sprawę na jego korzyśc. Nie wystarczy jedno Rzyczenie albo Cud rzucić i mieć spokój?
Można by użyć odwrócenia grawitacji (ałć) kilka razy.....
BTW ile ten wozak waży? Na oko to mimimum 100 ton.
weighs about 130 tons
Znalazłem, byłem blisko...
Niech jakoś dobry czarownik rzuci na niego lot i jak taraska wiatry jego własne i atmosferyczne spędzą nad głęboką wodę, to mu ten lot zakończyć. Twarda sztuka...
 
Haer
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 5081
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 4:30 pm

pt lut 25, 2005 12:43 pm

Dziadu ma przesadzone rzuty obronne i to trochê przesadza sprawê na jego korzy¶c


trochê? Z tego co pamiêtam, to on opiera siê czarom 9 poziomu rzucanym przez magów z int oko³o 30 bez wiêkszych problemów! Dlatego czarami dziada ciê¿ko powaliæ. Co najwy¿ej Wierd rzucany przez bardzo pod³adowanego maga mo¿e go za³atwiæ - w wiêkszo¶ci innych przypadków nie op³aca siê nawet marnowaæ czarów, bo i tak wyjdzie mu R.O.

Niez³e przyspieszenie od 20 do 150 w minutê


w 6 sekund ¿eby byæ dok³adnym (to ¿e robi to co minutê nie znaczy, ¿e tyle musi siê rozpêdzaæ) ;)

w³asne i atmosferyczne spêdz± nad g³êbok± wodê


i sobie wyp³ynie...p³etwal b³êkitny z tego co pamiêtam jest najwiêkszym zwierzêciem na ziemi i jako¶ sobie w wodzie dobrze radzi - dlaczego Pan T mia³by byc gorszy?

Spotka³em siê za¶ raz z ciekawym rozwi±zaniem kwestii tarasquowej (tarasquegate :D)

Otó¿ kap³an podpakowa³ siê do granic mo¿liwo¶ci, po czym da³ siê po³kn±æ. W ¶rodku zarzuci³ na siebie pryzmatyczn± sferê, a panu T nie wyszed³ R.O. na odes³anie na inn± p³aszczyznê. Z rzutów MG wynika³o, ¿e tarasque trafi³ do...siedziby Asmodeusza :D
 
Awatar użytkownika
Canthir
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1053
Rejestracja: wt cze 27, 2006 5:13 pm

pt lut 25, 2005 12:57 pm

[quote=Haer'dalis] i sobie wypłynie...płetwal błękitny z tego co pamiętam jest największym zwierzęciem na ziemi i jakoś sobie w wodzie dobrze radzi - dlaczego Pan T miałby byc gorszy?[/quote] Miałbybyć gorszy, because Płetwal Błękitny jest przystosowany do chupania się w wodach oceanów, a nasz drogi Tarasek NIE. Jeżeli dobrze pamiętam jego obrazek z MMa to ma na grzbiecie coś co przypomina kostny pancerz, który z pewnością do lekkich nie należy, dlatego Tarasek zwiedzałby podmorskie głębiny raz, a porządnie. Co do rzutów obronnych, to rzeczywiście ciężko. Najpierw przez miesiąć pakować rzyczeniem sobie jeden atrybut, a później takim pakerem na taraska, niech sobie polata przed kompielą....
Pozdrawiam
 
EnTheEnd
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 671
Rejestracja: pn mar 08, 2004 3:19 pm

pt lut 25, 2005 1:08 pm

To mo¿e nieodzowna Brama + Reverse Gravity?
 
Christopher__
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1204
Rejestracja: pt lis 26, 2004 7:23 pm

pt lut 25, 2005 1:21 pm

[quote=Canthir]Mia³bybyæ gorszy, because P³etwal B³êkitny jest przystosowany do chupania siê w wodach oceanów, a nasz drogi Tarasek NIE. Je¿eli dobrze pamiêtam jego obrazek z MMa to ma na grzbiecie co¶ co przypomina kostny pancerz, który z pewno¶ci± do lekkich nie nale¿y, dlatego Tarasek zwiedza³by podmorskie g³êbiny raz, a porz±dnie.[/quote]

Có¿ z tego? Po prostu przespacerowa³by siê po dnie i wyszed³ w koñcu na l±d (przy jego wytrwa³o¶ci ;))

Choæ w sumie to móg³by siê udusiæ... muszê to przemy¶leæ.
 
Mortek
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 222
Rejestracja: pn sie 09, 2004 11:50 am

pt lut 25, 2005 1:37 pm

To mo¿e nieodzowna Brama + Reverse Gravity?

Wielkie T. sie nie zmie¶ci w bramie :P

Niech jako¶ dobry czarownik rzuci na niego lot i jak taraska wiatry jego w³asne i atmosferyczne spêdz± nad g³êbok± wodê, to mu ten lot zakoñczyæ.

O ile sie orientuje to je¿eli on rzuci lot na pana T, to sterowaæ tym lotem bedzie nie kto inny jak w³a¶nie mr.T :twisted: a nie rzucaj±cy mag. No chyba ¿e chodzi ci o "telekineze", ale to tez jest ¶redni pomysl - T. ma wage porównywalna do zamkowej wiezy :) :wink:

No i nie przesadzajcie, ¿e tarraska mozna utopiæ. (z jego budow± wytrzyma pod wod± ze dwa dni(wiem ¿e przesadzam) co wystarczy ¿eby doszed³ po dnie do l±du :P )
Je¿eli dobrze pamiêtam jego obrazek z MMa to ma na grzbiecie co¶ co przypomina kostny pancerz, który z pewno¶ci± do lekkich nie nale¿y

To nie jest kwestia masy, tylko p³ywalno¶ci - lotniskowce wa¿± kilkadziesi±t razy tyle co T. a jako¶ p³ywaj±.


Edit:
(Po co bede pisal nowego posta??) Co to po polsku jest "Hostile empatic transfer" i sk±d to jest ?
 
Awatar użytkownika
Canthir
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1053
Rejestracja: wt cze 27, 2006 5:13 pm

pt lut 25, 2005 2:37 pm

[quote=Mortek]To nie jest kwestia masy, tylko pływalności - lotniskowce ważą kilkadziesiąt razy tyle co T. a jakoś pływają.[/quote] Jak już pisałem Tarasek nie jest stwożony do pływania, a lotniskowce tak. Przy odrobinie szczęście Tarasek zostanie zgnieciony przez ciśnienie na dużej głębokości. Utopienie, jest to chyba najlepszy pomysł...

Pozdrawiam

[center:a5607cb452][b]<span style='color:brown'>-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-</span>
Tarasek jest dla mnie teoretycznie niepokonalny!! Poddaje się...
 
Christopher__
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1204
Rejestracja: pt lis 26, 2004 7:23 pm

pt lut 25, 2005 2:48 pm

Patrz±c na to z punktu zasad, to go nie zgniecie (na to chyba s± odpowiednie rzuty na wytrwa³o¶æ, a w tym nasz Tarasque przoduje ;))

A je¶li chodzi o p³ywalno¶æ, to po prostu je¶li Tarasque ma ogóln± gêsto¶æ cia³a wiêksz± ni¿ 1 g/cm sze¶cienny to zatonie, a je¶li mniejsz± to bêdzie p³ywa³ ;)
 
Haer
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 5081
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 4:30 pm

pt lut 25, 2005 2:51 pm

Je¿eli dobrze pamiêtam jego obrazek z MMa to ma na grzbiecie co¶ co przypomina kostny pancerz, który z pewno¶ci± do lekkich nie nale¿y


masa cia³a p³ywaj±cego nie jest brana pod uwagê przy podliczaniu kar do umiejêtno¶ci P³ywanie, a Pan T ze swoj± si³± bez problemu bêdzie sobie radzi³ z wiêkszo¶ci± testów

Najpierw przez miesi±æ pakowaæ rzyczeniem sobie jeden atrybut


rzyczeniem powiedasz ?? ;)

maksymalnie mo¿esz podnie¶æ atrybut o 5, co wiêcej musi to byæ jedno ¿yczenie po drugim, wiêc albo jeste¶ sorcerorem odpowiedniego poziomu i robisz to w 5 rund (po¶wiêcaj±c przy tym bagatela 25000 PD) albo masz 5 zwojów z owym czarem (jak staæ Ciê na tyle, to siê podziel bo mnie by siê trochê kasy przyda³o ;) ) i te¿ robisz to w 5 rund.
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

pt lut 25, 2005 7:08 pm

A co sądzicie o tym, by dać się połknąć a potem użyć mocy Hostile empatic transfer?

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości