Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Ramirez Kel Ruth
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 526
Rejestracja: ndz sty 23, 2005 4:18 pm

The Elder Scrolls V: Skyrim

pt sty 07, 2011 1:28 pm

No nie powiem, omało co z krzesła nie spadłem, choć w sumie można się było tego spodziewać, a niektórzy to pewnie i modły do bóstw z Bethesdy składali.

Stało się, oficjalnie potwierdzono, że Bethesda pracuje nad nową częścią serii The Elder Scrolls. Akcja będzie się działa w prowincji Skyrim, będącej ojczyzną Nordów. (Nie)stety z trailera (a właściwie to teasera) wynika, że głównym przeciwnikiem będą smoki. Z drugiej strony na forach pojawiają się opinie jakoby akurat w przypadku tego uniwersum ten pomysł, choć oklepany, może zostać ciekawie wykorzystany.

Mnie tam nie trudno zadowolić, wystarczy że w samym teaserze głos podkładał Max von Sydow i jestem kupiony, nie wspominając o wojownikach w tle, skandujących "For the king, for the king, for the sake of Skyrim!".

Jeden z linków na youtube w HD:

http://www.youtube.com/watch?v=B0fQWkk9Z6s

Pozdrawiam i zapraszam do wspólnego gdybania na temat nadchodzącej premiery.
Ostatnio zmieniony pt sty 07, 2011 1:29 pm przez Ramirez Kel Ruth, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
gower
Redaktor Naczelny
Redaktor Naczelny
Posty: 1896
Rejestracja: śr kwie 11, 2007 2:04 pm

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

pt sty 07, 2011 6:29 pm

Zarzucę tylko ciekawymi postami Yngha z forum Wiedźmina na temat nowego TESa:

No, no, rozszyfrowano już tekst z okładki TESV i zapowiada się ciekawie. Wbrew moim przewidywaniom (a bardzo obstawałem przy swojej tezie), nie będzie to ani najazd Akaviri, ani your-average-fantasy-dragon-attack.

http://www.gameinformer.com/b/news/arch ... cover.aspx - tutaj możecie się pobawić w odszyfrowywanie tekstu... Jeżeli zaś Wam się nie chce, to zamieszczam go poniżej wraz z komentarzem (który spoiluje także Obliviona):

Dragonborn Dragonborn
By his honor is sworn
To keep evil forever at bay
And the fiercest foes rout
When they hear triumph's shout
Dragonborn for your blessing we pray

And the scrolls have fortold
Of black wings in the cold
That when brothers wage war come unfurled
Alduin bane of kings
Ancient shadow unbound
With a hunger to swallow the world


Alduin to nordycki odpowiednik Akatosha (Pana Czasu). W przeciwieństwie jednak do Cesarskich (the Imperials), Nordowie wcale tak Akatosha nie wychwalają. Alduin (Akatosh), ten, który w Oblivionie uratował Tamriel przed Mehrunes Dagonem, jest bowiem nienasyconym "Pożeraczem Światów". Nie muszę wspominać, że powszechnie przyjętym symbolem Akatosha jest smok.

To wyjaśnia także ostatnią aktywność Michaela Kirkbride'a, który pisał teksty o mitologii nordyckiej. W jednym z nich na The Imperial Library - http://www.imperial-library.info/content/fight-one-eating-birth-dagon - Alduin jest przedstawiony w bardzo złym świetle, zaś Dagon to wręcz postać tragiczna. Dagon (nazywany tutaj demonem-skoczkiem - King Leaper Devil) próbował ukryć część świata (materii) przed Alduinem, za co spotkała go kara.

"He also knew that the name of "Dagon" would no longer be that of a kindly leaper demon but one who would destroy and destroy and destroy whenever he could find some small escape [from his home in the oblivion]...."

Dagon został więc ukarany przez Alduina w straszny sposób i od tamtej pory bezskutecznie próbuje najeżdżać Tamriel. Oj, jaki biedny ;)

Mamy zatem powrót do szarości TES i to w pięknym stylu. Będzie ciekawie.



Zacytuję jeszcze swojego posta z forum Adamantytowej Wieży:
http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1152130-the-story-behind-skyrim-v20/

Świetny i przekonujący opis potencjalnego "backstory" TESV. Jeżeli ktoś jest zainteresowany lore TES, to polecam to przeczytać. Sporo metafizyki i dużo skomplikowanych powiązań, ale to jest właśnie to, przez co lore TES jest takie ciekawe

To naprawdę może być epickie, a jednocześnie obecność smoków przyciągnie casuali.

EDIT: Znalazłem też obrazek malowidła z trailera - http://img707.imageshack.us/img707/1113/skyrimpic.jpg Jeżeli czytaliście tekst z linka, który tutaj podałem, to przyjrzyjcie się postaciom stojącym za Dovakhiinem. Jedna z nich ma cycki, przez co jej zbroja wyraźnie się różni od pancerzy tych dwóch innych postaci. Potwierdzałoby to tezę autora tego posta, tj. że jest to reprezentacja Świętej Alessii, a ci panowie to Reman i Tiber Septim. Dovahiin miałby być z kolei czwartym "zrodzonym ze smoka".


Jestem naprawdę pod wrażeniem. Zapowiada się coś na miarę drugiego Morrowinda, nie Obliviona. Co ciekawe, Bethesda wytworzyła już ogromnego hype'a nie pokazując ani jednego screenshota ani nawet concept arta z gry. Niesamowite.


Zapowiada się naprawdę ciekawie:)
 
Awatar użytkownika
Coyotl
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 31
Rejestracja: wt lis 02, 2010 10:42 pm

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

sob sty 08, 2011 3:49 pm

Pal licho grę, ja chcę soundtrack z tego :P
 
Awatar użytkownika
Faren
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 57
Rejestracja: wt gru 14, 2010 10:46 am

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

pn sty 10, 2011 9:20 am

Ciekaw jestem, jak duża będzie mapa. W Oblivionie miałem wrażenie, że była mała i zubożała, nie to co w Morrowindzie ;> No i trzeba zadbać o krajobrazy, w Cyrodil nie było wielu miejsc widokowych czy unikatowych lokacji, ot bagna na wschodzie, lasy w centrum, na północy śnieg, na zachodzie suche trawy i tyle :(

Twórcy Skyrim powinni brać przykład z autorów addonów Unique Landscapes! Najlepiej wyszedł Chorrol, gdzie wokół zamku umiejscowiono sady, ogrody, wioski i pola uprawne :) cały miesiąc nie robił nic, tylko zwiedzałem krajobrazy ;p

http://www.oblivionmodwiki.com/images/d/d2/Gorge98.jpg

http://www.tesnexus.com/downloads/images/19370-2-1219513621.jpg

http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=29516

http://pnmedia.gamespy.com/planetelderscrolls.gamespy.com/fms/images/oblivionmods/1649/1155391942_fullres.jpg

http://planetelderscrolls.gamespy.com/fms/Image.php?id=24578

http://planetelderscrolls.gamespy.com/fms/Image.php?id=24579

http://planetelderscrolls.gamespy.com/fms/Image.php?id=44844

http://planetelderscrolls.gamespy.com/fms/Image.php?id=44845

http://planetelderscrolls.gamespy.com/fms/Image.php?id=28131

http://planetelderscrolls.gamespy.com/fms/Image.php?id=67402

http://planetelderscrolls.gamespy.com/fms/Image.php?id=67401

http://planetelderscrolls.gamespy.com/fms/Image.php?id=43258

http://planetelderscrolls.gamespy.com/fms/Image.php?id=43259

http://planetelderscrolls.gamespy.com/fms/Image.php?id=43257

http://planetelderscrolls.gamespy.com/fms/Image.php?id=43255

http://planetelderscrolls.gamespy.com/fms/Image.php?id=45777
 
Awatar użytkownika
Neratin_Ceka
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: pn sty 17, 2011 3:57 pm

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

śr sty 19, 2011 8:54 pm

Nareszcie, już nie mogłem się doczekać. Mam tylko nadzieję, że wymagania sprzętowe nie będą zbyt wygórowane.
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3303
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

wt sty 25, 2011 9:18 pm

Szczerze powiem że mam obawy. Parząc jak Bethesda spartoliła Fallouta 3, można się zastanawiać. Jedyne co nastraja pozytywnie, że TES jest dzieckiem tego studia, podczas gdy F3 tylko pasierbem.
 
Awatar użytkownika
Squid
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 706
Rejestracja: wt maja 09, 2006 2:22 pm

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

śr sty 26, 2011 11:03 am

Jakieś plotki o ciągniętym dalej level scalingu nie zachęcają, ale grafika i klimat - wręcz przeciwnie. Jeśli zrobię kolejny upgrade mojego kompa, to na pewno dam szansę Skyrimowi.

A muzyka naprawdę epicka. Tak na oko dalej ją ciągnie Jeremy Soule. Oblivion miał motyw główny z Morrowinda w wersji "piratokaraibskiej", teraz z chórkami... Wspaniałe :)
 
Awatar użytkownika
Ramirez Kel Ruth
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 526
Rejestracja: ndz sty 23, 2005 4:18 pm

The Elder Scrolls V: Skyrim

śr sty 26, 2011 11:59 am

Squid pisze:
Parząc jak Bethesda spartoliła Fallouta 3


Eee tam. Fallout 3 nie był zły - szkoda że na silniku Obliviona, bo przez to zdawało mi się, że już to gdzieś widziałem.

Obawiam się tylko jednej przywary nowych gier - że wszystko będzie łopatologicznie proste - innymi słowy - zbyt konsolowe. Już teraz widzę, że uprościli cały system umiejętności, skrajacjąc je do 18 (!). Pamiętacie rozbudowane tabele z Morrowinda? Co z tego, że tam było tego aż tyle, człowiek się i tak wciagał i wszystko rozumiał. W Oblivionie zrobili cięcia i też im to wyszło bokiem. Powtarzam, obawiam się że ze złożonej gry cRPG zrobią prostą zręcznościówkę, dla amerykańskich dzieciaków, które mają myśli samobójcze, gdy im coś nie idzie.
 
Awatar użytkownika
Faren
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 57
Rejestracja: wt gru 14, 2010 10:46 am

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

pt sty 28, 2011 5:30 pm

Dokładnie, jak pierwszy raz odpaliłem Obliviona, też się wkurzyłem, że jest tak mało umiejętności. W Morrowindzie dojechałem do 76 levelu (8 miesiecy grania!) a w Oblivionie to zajęło może ze 2 miesiące by wbić się na 56 lvl (najwyższy możliwy) i zrobić większość umiejętności na 100%. Oby nie dodali masy opcji typu Fast Travel, które pozwalają iść na skróty (w ogóle nie używałem tej opcji, po co robić obszerny świat fantasy, jak można obejść tylko wybrane lokacje z misji kilkoma kliknięciami?)

BTW mnie to naprawdę zdołował łopatologiczny singiel Aliens vs Predator. Dosłownie, brakuje jeszcze, żeby dzieciakom wrzucili autocelowanie.
 
Awatar użytkownika
Squid
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 706
Rejestracja: wt maja 09, 2006 2:22 pm

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

pt sty 28, 2011 6:18 pm

Akurat nie zaszkodzi im, jeśli uproszczą umiejętności - według mnie Morrowind nie byłby gorszy bez Akrobatyki i Atletyki a scalenie Zaklinania i Alchemii pozwalałoby na łatwiejsze granie uniwersalnym magiem.

Ale faktycznie, jeżeli dalej będzie tak jak w Oblivionie - wielka strzałka na mapie, która pokazuje, co dokładnie zrobić w następnym queście - to gra będzie ssała. Przynajmniej są szanse na darmowy soundtrack, skoro działa przy nim Jeremy Soule :)

EDIT: a gdzie tam, sprawdziłem - Soule nie rozdaje muzyki za darmo. Szkoda, dobrze, że przynajmniej jest Grooveshark.
Ostatnio zmieniony pt sty 28, 2011 6:24 pm przez Squid, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Coyotl
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 31
Rejestracja: wt lis 02, 2010 10:42 pm

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

pt sty 28, 2011 10:53 pm

Squid pisze:
Akurat nie zaszkodzi im, jeśli uproszczą umiejętności - według mnie Morrowind nie byłby gorszy bez Akrobatyki i Atletyki.

Może nie byłby gorszy, ale pełzanie po całym świecie byłoby bardziej męczące :P
 
Awatar użytkownika
Faren
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 57
Rejestracja: wt gru 14, 2010 10:46 am

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

sob sty 29, 2011 8:51 am

Teraz to atletykę i akrobatykę można rozbudować, żeby wyglądały jak w Mirrors Edge. A zaklinanie łączyć z alchemią? Straszne uproszczenie wg mnie, tu eliksiry a tu zaczarowanie przedmiotów... nie pasi mi fuzja tych umiejętności. Jeśli chodzi o bronie, to miast "walenie mieczem/toporem/łyżką/widelcem" mogli by dać style walki - jednoręczny oręż, dwuręczny, broń krótka/dystansowa. Żeby nie było tak, jak w Morrowindzie, bo to akurat gupie było, że walenie bronią białą różniło się tylko animacją.
 
Awatar użytkownika
Squid
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 706
Rejestracja: wt maja 09, 2006 2:22 pm

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

sob sty 29, 2011 9:54 am

Faren, racja. A skakanie jak w Edge'u byłoby naprawdę fajne.

Ponoć w Skyrimie obiecują lepszy system walki, w którym ważniejszy będzie timing od bicia na pałę, najszybciej jak popadnie. Myślę, że to akurat będzie plus gry - w Morrowindzie szczytem umiejętności bojowych była kombinacja "cios-trzy kroki do tyłu-cios" itd.
 
Awatar użytkownika
Faren
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 57
Rejestracja: wt gru 14, 2010 10:46 am

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

ndz sty 30, 2011 8:27 pm

I modlić się byś trafił :razz: za głowę się łapałem, kiedy mój bohater mając um. krótkie miecze na 10 stał jak kołek i może raz na 10 uderzeń było celnych. W gupiego szczura. A rozwijanie tarczy też wypasione - wkładałem tarcze i stałem przez byle jakim robalem, idę obejrzeć film i po 30 minutach wracam - 10 poziomów podskoczyło i bohater nadal żyje :razz: Fajna w Skyrim byłaby animacja, że wróg (człekokształtny z orężem) przebija twoją tarczę tuż nad głową. I żeby dodali realistyczny system obrażeń, że jak walne mieczem w rękę, to ma kurde odpaść! :D Jak trafię strzałą w nogę, to niech złapie się za nią i krzyczy ;] <sadistic>
 
Awatar użytkownika
Faren
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 57
Rejestracja: wt gru 14, 2010 10:46 am

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

czw lut 24, 2011 6:19 pm

Oto oficjalny zwiastun, oparty na silniku gry! Jak dla mnie wyczes, osobiście czekam bardziej na Skyrim niż Wiedźmina 2 :D jedyne co mi się nie podobuje w trailerze, to że posłużyli się tylko rasą ludzi, a przecież można było pokazać Khajitów, Orka, Elfa czy np Jaszczura w różnych stylach walki :D

http://www.youtube.com/watch?v=JSRtYpNR ... r_embedded
 
Awatar użytkownika
dzemeuksis
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 157
Rejestracja: pt sty 25, 2008 6:37 pm

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

czw lut 24, 2011 6:39 pm

I żeby dodali realistyczny system obrażeń, że jak walne mieczem w rękę, to ma kurde odpaść! Jak trafię strzałą w nogę, to niech złapie się za nią i krzyczy ;]

Rozumiem, że skoro system ma być realistyczny, to te same zasady powinny dotyczyć głównego bohatera? A może postać gracza jest przybyszem z innej planety i jej nic nie odpada? ;)
 
Awatar użytkownika
Faren
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 57
Rejestracja: wt gru 14, 2010 10:46 am

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

czw lut 24, 2011 7:26 pm

W sumie to byłoby sprawiedliwe, ale cóż to jest niezbyt dochodowe rozwiązanie, zarówno w grach jak i filmach bohater musi spadać na cztery łapy, rozwalać wszystkich 1 ciosem a sam być odpornym na pociski ;p chociaż... jeśli utrata ręki będzie równoznaczna ze śmiercią (np od wykrwawienia się) to wg mnie to by się sprawdziło, chyba że chcemy mieć bohatera chodzącego o kulach :razz: chciałbym wyraźnych różnic między zabiciem potwora strzałami z łuku czy toporem lub zaklęciem (najzabawniejsze w Oblivionie było tworzenie jeża przy pomocy stu strzał, jak takie wystawały z przeciwnika niczym z kaktusa :razz: ). Zauważcie, jak to było w Fallaoucie 3, rzucisz granat, to przeciwnikowi odrywało głowę i kończyny, podobny efekt jak trafisz w nogę czy rękę - nie było postrzałów, bebechów wypływających z podziurawionego brzucha, zwęglonych ciał po przypalaniu napalmem, o takie szczegóły mi chodzi [pewnie wasze mamy by się przeraziły gdyby to przeczytały :razz:], nie chciałbym w Skyrimie spotkać się z taką sytuacją, że waląc potwora mieczem po głowie po prostu upadnie na ziemię gdy spadnie mu HP, a waląc ognistym pociskiem po prostu ogra odrzuci lekko w górę jak szmacianą lalkę, a strzelając w łeb wilka ten tylko zawarczy wściekle. Z drugiej strony nie popadajmy też w skrajności, w Oblivionie na poziomie hard to już zwykły szczur był śmiertelnie groźny, podczas gdy ja łaziłem w pięknej, stalowej zbroi :shock:
 
Awatar użytkownika
arakin
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 612
Rejestracja: pt kwie 10, 2009 4:29 pm

The Elder Scrolls V: Skyrim

czw lut 24, 2011 7:41 pm

W Dark Messiah of Might & Magic masz taki system obrażeń.
 
Awatar użytkownika
KFC
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 191
Rejestracja: czw paź 21, 2010 10:08 pm

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

czw lut 24, 2011 8:42 pm

imo nie pobił jeszcze nikt stareńkiego Die by the sword w kwestii machania mieczem na PC ;)

może red steel 2 by dało radę, gdyby było na blaszaka.
Ostatnio zmieniony czw lut 24, 2011 8:48 pm przez KFC, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Faren
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 57
Rejestracja: wt gru 14, 2010 10:46 am

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

wt cze 07, 2011 7:18 pm

Po ostatnich info co napotkamy w Skyrim mam mieszane uczucia. Pozytywne, bo walka ze smokami jest nieskryptowana i wygląda świetnie... jednak odnoszę wrażenie, że w serii zakrada się minimalizm.

Mniej umiejętności, mniej gildii, zapewne będzie mniej zadań, większy nacisk położono w grafę i akcję. Powoli seria The Elder Scrolls przestaje być RPGiem, a staje się hack'n'slashem z widoku trzeciej osoby. Zapewne gra starczy na tydzień, może dwa. A ktoś pamięta Morrowinda? Miałem 76 level, razem z Tribunalem i Bloodmoonem gra starczyła na 8 miesięcy! Tak bardzo podkręcane są kolejne produkcje, że ich ukończenie (wszystkie wątki i zadania) stanie się krótsze od trylogii Władcy Pierścieni (mam na myśli film).

Zaczynam się naprawdę martwić :(
 
~tylda
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: wt mar 22, 2011 12:03 am

The Elder Scrolls V: Skyrim

wt cze 07, 2011 7:51 pm

Zapewne gra starczy na tydzień, może dwa.

Mówisz o tych ~300 godzinach gry wspomnianych w trailerze?

Może więcej akcji wyjdzie na dobre TESowi. III i IV były z drobnymi wyjątkami festiwalem nudy, zwłaszcza główna storylinia.
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3303
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

The Elder Scrolls V: Skyrim

wt cze 07, 2011 9:50 pm

~tylda pisze:
Może więcej akcji wyjdzie na dobre TESowi. III i IV były z drobnymi wyjątkami festiwalem nudy, zwłaszcza główna storylinia.


Bez przesady... Storyline w TES4 to jakieś 10% gry jak nie mniej. Reszta zadań była ok, i raczej na nudę narzekać nie można było...
 
Awatar użytkownika
MikeTayson
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: pt cze 24, 2011 10:27 pm

The Elder Scrolls V: Skyrim

pn cze 27, 2011 10:35 pm

Powiem to w trzech zd aniach
1.To sądze o Oblivionie po minucie grania: to jest super gra! to po godzinie : :stupid: a to po dniu :help: :cry:
2.To sądze o Morrowindzie po minucie grania : :D to po godzinie: :lol: , a to po dniu :rockpunk:
3.Z obejrzanych trailerów i screenów myślę, że Skyrim będzie raczej zdanie 1 ,ale i tak grę kupię
 
Awatar użytkownika
wysłannik
Moderator
Moderator
Posty: 668
Rejestracja: śr cze 09, 2010 10:54 am

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

wt cze 28, 2011 8:12 am

Ja czekam tylko na jego premierę i chcę zobaczyć jak bije Wiedźmina (w moich oczach, bo mi Wiedźmin II się nie spodobał). Screeny są świetne. Grafika będzie dobra. I nareszcie będą dobre modele kobiet, bo w Oblivionie to one za dnia straszyły. Premiera światowa gdzieś w listopadzie dopiero, ale poczekamy.
 
Awatar użytkownika
Ancient Lord
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 189
Rejestracja: śr sie 13, 2008 2:27 pm

The Elder Scrolls V: Skyrim

wt cze 28, 2011 2:58 pm

Nie mogę się doczekać premiery Skyrimu, zwłaszcza po odkurzeniu sobie rewelacyjnego Morrowinda.
Smoki trochę nie pasują mi do uniwersum The Elder Scrolls, ale ufam chłopakom z Bethesdy, bo nie zawiodłem się ani trochę na Morku i Oblivionie - wciąż są to dla mnie najlepsze cRPG na rynku ;)
 
Awatar użytkownika
Raelynn
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: sob sie 13, 2011 3:38 pm

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

śr sie 17, 2011 7:09 pm

Również nie mogę się doczekać.

http://www.youtube.com/watch?v=c9eGtyqz4gY

Amatorska, animowana, moim zdaniem genialna zapowiedź Skyrim. ^^
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3303
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

The Elder Scrolls V: Skyrim

czw sie 18, 2011 8:46 am

Zajefajna zapowiedź. Zobaczymy jednak co z tego wyjdzie, bo nie zwykłem oceniać książki po okładce. Pewnie się powtarzam, ale dużo gier ogłaszano jako uber epicko-legendarne tytuły, a nie dało się ich nawet skończyć, bo zanudzały na śmierć. Jak fan serii TES mam nadzieję że jednak gra zaspokoi oczekiwania graczy.
 
Awatar użytkownika
Raelynn
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: sob sie 13, 2011 3:38 pm

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

czw sie 18, 2011 4:01 pm

Ja wierzę w Bethsadę i ufam, że tego nie zepsują.

A oryginalny trailer wgniótł mnie w fotel o dziwo bardziej niż trailery SW:TOR, które uważam za genialne. :>
Zresztą Nordowie to moja ulubiona rasa.
Kocham wszystko co wikingo-podobne. : D
Ostatnio zmieniony czw sie 18, 2011 4:02 pm przez Raelynn, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
zarok
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 965
Rejestracja: pt sie 05, 2011 1:58 pm

The Elder Scrolls V: Skyrim

czw sie 18, 2011 5:36 pm

Czekam i czekam i doczekać sie nie moge :). Chyba wyłamie sie ze swojego ciągłego grania Redgarami i pogram Nordem :).

"Jedynie" na co licze to drugi morrowind któty nawet w tej chwili bije na głowe (imo) takie super-produkcje jak wiesiek drugi, dragon age czy inne.

(wyobraźcie sobie gdyby sytuacja z duke sie powtórzyła teraz :p 11 lat czekania na skyrim)
 
Awatar użytkownika
Hyareil
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 145
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 5:26 pm

The Elder Scrolls V: Skyrim

sob wrz 24, 2011 2:11 am

The Elder Scrolls V: Skyrim - Demo Part 1
The Elder Scrolls V: Skyrim - Demo Part 2
The Elder Scrolls V: Skyrim - Demo Part 3

Jak wrażenia? :)

Dla mnie - wygląda nieźle. Przyroda sprawia odpowiednie wrażenie i widać, że akcja ma miejsce w chłodnym Skyrim, nie gdziekolwiek indziej. Podoba mi się też ten minimalistyczny interfejs - jest bardzo klarowny, a przez to dość surowy, jednak myślę, że właśnie taki najlepiej pasuje do stylu tej gry. Poza tym, co mnie bardzo cieszy, jest prawie niewidoczny - nic nie zasłania, "nie narzuca się".

Zauważyłam, że w trakcie wybierania czarów/sprzętu do użycia w trakcie walki, akcja "zamarza" - to bardzo dobre rozwiązanie, można w spokoju znaleźć odpowiednią opcję i od razu użyć jej w walce, bez frustrowania się, że w międzyczasie przeciwnik nas utłucze i bez konieczności polegania tylko na skąpym zestawie umiejętności pod ręką. Podoba mi się.

Cieszą mnie również detale, takie jak widok mapy, możliwość dokładnego przyjrzenia się przedmiotom z ekwipunku oraz menu umiejętności z konstelacjami - bardzo w stylu The Elder Scrolls :) Gra wydaje się dopracowana :)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości