Niektórzy posiadają niesamowite aury powodujące rozmaite efekty od odwagi na strachu kończąć. Jednak niektórzy odkrywają w sobie talent do wytrwarzania tzw. aur zapachowych. Zaraz to przytłocze:
Aura Smrodu
Wymagania: Cha +14 , Int +14 , Zastraszanie Ranga 5 , Wiedza ( Anatomia ) Ranga 5 , Wiedza ( Magia ) lub Wiedza ( Psionika ) Ranga 4
Jest to potężna aura powodująca różne efekty związane z potężnym magicznym lub psionicznym smrodem ( zależy od klasy podstawowej/prestiżowej ). Zasięg ten aury wynosi 6 metrów i ofiara może doznać różnych efektów w jej obrębie. By to ustalić rzucamy 1k20:
1-6 - Ofiara dostaje -2 do wszystkich rzutów obronnych i -2 do testów ataku związanych odurzeniem smrodem
7-13 - Jakimś cudem ofiara tego ataku wytrzymuje niesamowity smród i doznaje tylko drobnej kary -1 do testu ataku z morali
14-19 - Ofiara doznaje efektu analogicznego do czaru
Strach i zaczyna uciekać przez 1k4+1 rund z szybkością 12 metrów na runde
20 - Ofiara jest tak odurzona smrodem , że natychmiastowo mdleje i jest narażona na coup do grace ze strony atakującego.
Rzuty na poziomie 1-6 , 14-19 i 20 automatycznie powodują niemożność koncentracjii co oznacza m.in. brak możliwości rzucania czarów. Można jedynie używać broni do walki wręcz. Broni dystansowej dostajesz kare dodatkową karę -3 do testów ataku ze względu na problemy z koncentracją.
Istoty o braku określonej anatomii ( konstrukty , śluzy , nieumarli , itd. ) są całkowicie niewarażliwi na tą aurę.
Aura Pięknego Zapachu
Wymagania: Cha +14 , Int +14 , Występy Ranga 5 , Wiedza ( Anatomia ) Ranga 5 , Wiedza ( Magia ) lub Wiedza ( Psionika ) Ranga 4
Jest tu potężna aura , która powoduje wpływa zauroczająco na umysł ofiar ( czasem na niekorzyść atakującego ). Zasięg tej aury wynosi 6 metrów i ofiara doznaje w jej obrebie róznych efektów. By to ustalić , rzucamy koscią 1k20:
1-6 - Ofiara dostaje karę -2 do wszystkich rzutów obronnych i testów ataku , gdyż jest odużona pięknym zapachem
7-13 - Ofiara opiera się jakimś cudem efektowi i dostaje -1 do rzutów obronnych na wole i refleks
14-19 - Ofiara pada ofiarą ataku analogicznego do efektu
Zauroczenie Większości*. Co runde może
20 - Pada ofiarą czaru
Zauroczenie Większości* z tą różnicą , że słucha wszystkich twoich rozkazów bez wyjątków. Ta samo jak w przypadku poprzedniej aury , nie działa na istoty o braku określonej anatomii.
Co kolejke ofiara przy obu aurach na rzutach 14-19 i 20 mają prawo co kolejke rzucać na wole = 10 + modyfikator z charyzmy atakującego + 1/2 poziomu posiadającego aure.
Obie aury na początku możesz użyć raz dziennie i zyskujesz jedno uzycie więcej dziennie co 3 poziomy.
Niestety może się zdarzyć tak , że jak drużyna odnajdzie jakiś magiczny przedmiot , to może być on zaklęty którąś z aur z tą różnicą , że będą oddziaływać na niekorzyść noszącego np. Aura Pięknego Zapachu może przypominać zapach pysznego obiadu lub niedzwiedzicy w rui
.