Czesc... Oto i moja klasa...
Wklejona tabela wyglądała
, więc napisałem wsio sam. Bazowa premia do ataku jest na 10 poziomie równa 10, więc wzrasta o 1 co 1 poziom. Rzuty obronne na 10 poziomie: Wytrw +3. Ref +7, Wola+7 (tak jak większośc klas prestiżowch nastawionych na bezp walkę)
poziom 1:nienawiść,
poziom 2: ukrycie dziedzictwa 1x/dzień
poziom 3: atut – potężny atak
poziom 4: ukrycie dziedzictwa2x/dzień
poziom 5:
poziom 6: ukrycie dziedzictwa3x/dzień
poziom 7: zwiększenie KW- k12
poziom 8: wezwanie, mściwy szał- 2k4
poziom 9: mściwy szał 2k4, dowolny atrybut + 1
poziom 10: przyzwyczajenie do światła, złe wspomnienia
Drowi mściciel:
Jest ich niewielu… Niewielu, którzy mieli tyle siły, by przeciwstawić się diabolicznej bogini Lolth. Drowi mściciele prowadzą nieustającą wojnę z innymi drowami oraz ze sługusami królowej pająków. Odzyskali nadzieję dzięki Drizztowi Do’Urdenowi – zagadkowej postaci, która przeciwstawiła się nie tylko Lolth, Errtu, czy Artemisowi Enterei, ale także rasizmowi, z którym często spotyka się na powierzchni… Niektórzy z drowich mścicieli korzystają z mocy zmiany postaci, ukrywając swoje dziedzictwo, żyjąc wśród ludzi i elfów – mieszkańców rozległego Faerunu.
Drowi mściciele mogą wyznawać dowolny kodeks moralny, najczęściej jednak skłaniają się w stronę chaosu – rzadziej w stronę prawa. Nigdy jednak nie są to istoty złe, co jest największą cechą odróżniającą drowich mścicieli od ich ciemnoskórych pobratymców…
Kość wytrzymałości: k10
Wymagania:
Bazowa premia do ataku: +8
Rasa: Drow o charakterze każdym, nie-złym
Umiejętności: ukrywanie: ranga 5
Specjalne: Postać nie może żyć w Pomroku, drowi mściciel nie może wyznawać Lolth.
Umiejętności klasowe:
Ciche poruszanie(Zr), Skakanie(S), Ukrywanie(Zr), Zauważanie(Rzt) ,Wspinaczka(S), Stosowanie liny(Zr), nasłuchiwanie(Rzt), Przeszukiwanie(Int), Wyczucie pobudek(Rzt)
Punkty umiejętności na 1 poziomie: 4+ modyfikator z Intelektu
Właściwości klasowe:
Biegłość w broni i pancerzu: Jak tropiciel… (Nie otrzymuje on jednak atutów oburęczność, i walka dwoma rodzajami broni, jeżeli spełni pewne warunki)
Nienawiść: Drowi mściciel czuje nienawiść do swych mrocznych pobratymców. Otrzymuje premię +2 do wszystkich testów ataku przeciwko drowom. (poz 1) (ta premia kumuluje się z tą, którą Dm dostaję na poziomie 10, za sprawą zdolności złe wspomnienia.
Ukrycie dziedzictwa: Raz na dzień na okres 2h mroczny mściciel może zmienić się w ludzką istotę (kobieta lub mężczyzna), ukrywając swoje dziedzictwo. Po przemianie jedyną charakterystyczną drowią cechą będą lśniące, drowie oczy. Do odkrycia prawdziwego pochodzenia dm potrzebny jest udany test Zauważania (ST 20). Po przemianie wszystkie zdolności i atrybuty drowiego mściciela nie ulegają zmianie. Przemiana to akcja standardowa, nieprowokująca okazyjnych ataków. Na poziomie 4 postać może użyć tej zdolności 2x/dzień, również na okres 2h, może jednak przybrać postać elfa, półelfa, półorka, gnoma, bądź niziołka. Na poziomie 6 postać może użyć tej zdolności 3x na dzień. Odtąd przemiana to akcja darmowa.
Zwiększenie Kw: Na 7 poziomie kości wytrzymałości drowa wzrastają do k12.
Atut: Postać otrzymuje premiowy atut: potężny atak. Jeżeli taki już posiada, to zamiast tego dostaje atut rozszczepienie. (Jeżeli dm posiada także ten atut nie otrzymuje żadnych korzyści.)
Przyzwyczajenie do światła: Po latach przebywania na powierzchni, oczy drowiego mściciela przyzwyczajają się do słonecznego światła. Wszystkie kary, na które postać dotychczas cierpiała ulegają rozproszeniu. Odtąd drowi mściciel może swobodnie podróżować w czasie słonecznych dni.
Złe wspomnienia: Dla drowiego mściciela sama myśl o Podmroku i złu zamieszkującym tę krainę doprowadza do furii. Dlatego też widząc stworzenia nawet odrobinę przypominające te, które mógł tam spotkać wpada w szał. Drowi mściciel otrzymuje premię +3 do wszystkich testów ataku przeciwko takim istotom. Są to: abolethy, drowy, duergarowie, łupieżcy umysłów, svirfnebliny, smoki cienia, płaszczowce, quaggothy i niektóre demony. Jego KP zwiększa się wtedy o 1.
Mściwy szał: Dwa razy na dzień na okres 10 minut drowi mściciel może aktywować specjalną moc. Zadaje wówczas dodatkowe obrażenia dowolnym złym istotom. (2k4poziom 8 i 3k6poziom 9) Bg musi wyrazić chęć użycia tej zdolności przed rozpoczęciem rundy.
Wezwanie: Lata przebywania w Pomroku pozwoliły zebrać drowim mścicielom pewną wiedzę na temat istot z innych planów. Zgłębiali tę naukę i z czasem nauczyli się wzywać te istoty na plan materialny, zyskując tym samym silnych sojuszników w walce…
Drowi mściciel może wezwać istotę z innego planu. Rzuca wtedy 1k3, a wówczas… Wynik 1 oznacza wezwanie pantery widmowej, (,,Kompendium Potworów”) 2 wezwanie węża lodowego, (,,Kompendium Potworów”) natomiast 3 oznacza wezwanie dżannego (,,Księga potworów”). Przyzwane istoty są bezgranicznie wierne drowowi. Na planie materialnym są 10 minut + modyfikator z Charyzmy postaci + poziom w tej klasie prestiżowej, potem znikają. Dm może wezwać stwora raz na dzień. Jeżeli w czasie, gdy wezwany, będąc na planie materialnym zginie, nie można już nikogo wezwać przez następne 2 dni.
Dowolny atrybut +1: Dm na poziomie 9 i 1 może polepszyć o 1 dowolny, wybrany przez siebie atrybut.