Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Kubik
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 210
Rejestracja: pn gru 06, 2004 5:35 pm

Wasza twórczość - pomysłowe klasy prestiżowe

wt sty 18, 2005 8:31 pm

Możecie tu zamieszczać wszystko, (sensowne) co przyjdzie wam do głowy.[/b]
 
Awatar użytkownika
Faust
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 695
Rejestracja: czw gru 25, 2003 3:08 pm

wt sty 18, 2005 8:33 pm

Kubik pisze:
Możecie tu zamieszczać wszystko, (sensowne) co przyjdzie wam do głowy.[/b]

A moze tak wlasny pomysl? Jezeli takowy sie nie pojawi, temat zostanie usuniety (m.in. za wtornosc).
Moderator Faust
 
Awatar użytkownika
Kubik
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 210
Rejestracja: pn gru 06, 2004 5:35 pm

śr sty 19, 2005 9:16 am

Niedługo mam zamiar zaprezenować drowiego mściciela. :wink: Nie mam pojęcia, czy ktoś looknie na ten temat, ale jestem ciekawy opinii na temat mojej klasy.
 
Awatar użytkownika
Zed Kraken
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1020
Rejestracja: czw cze 24, 2004 7:00 pm

śr sty 19, 2005 10:17 am

Ja np bardzo chętnie ja ocenie jeśli ją zamieścisz. Jestem pewien że inni też.
 
Awatar użytkownika
Kubik
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 210
Rejestracja: pn gru 06, 2004 5:35 pm

śr sty 19, 2005 10:45 am

Z góry dzięki... :razz:
 
Awatar użytkownika
Skrytobójca
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 180
Rejestracja: sob sty 15, 2005 11:41 am

śr sty 19, 2005 12:11 pm

Drowi mścicel.......zapowiada się ciekawie 8) . Też schęcią ocenię, a może wykorzystam w sesji :wink:
 
Awatar użytkownika
Kubik
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 210
Rejestracja: pn gru 06, 2004 5:35 pm

śr sty 19, 2005 7:00 pm

Klasa już prawie gotowa... Mogę tu dodać załącznik z moją klasą, bo coś tak mi się wydaje, że nie. :razz:
 
Awatar użytkownika
Kubik
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 210
Rejestracja: pn gru 06, 2004 5:35 pm

czw sty 20, 2005 6:36 pm

Czesc... Oto i moja klasa... :razz: Wklejona tabela wyglądała :x, więc napisałem wsio sam. Bazowa premia do ataku jest na 10 poziomie równa 10, więc wzrasta o 1 co 1 poziom. Rzuty obronne na 10 poziomie: Wytrw +3. Ref +7, Wola+7 (tak jak większośc klas prestiżowch nastawionych na bezp walkę)

poziom 1:nienawiść,
poziom 2: ukrycie dziedzictwa 1x/dzień
poziom 3: atut – potężny atak
poziom 4: ukrycie dziedzictwa2x/dzień
poziom 5:
poziom 6: ukrycie dziedzictwa3x/dzień
poziom 7: zwiększenie KW- k12
poziom 8: wezwanie, mściwy szał- 2k4
poziom 9: mściwy szał 2k4, dowolny atrybut + 1
poziom 10: przyzwyczajenie do światła, złe wspomnienia


Drowi mściciel:


Jest ich niewielu… Niewielu, którzy mieli tyle siły, by przeciwstawić się diabolicznej bogini Lolth. Drowi mściciele prowadzą nieustającą wojnę z innymi drowami oraz ze sługusami królowej pająków. Odzyskali nadzieję dzięki Drizztowi Do’Urdenowi – zagadkowej postaci, która przeciwstawiła się nie tylko Lolth, Errtu, czy Artemisowi Enterei, ale także rasizmowi, z którym często spotyka się na powierzchni… Niektórzy z drowich mścicieli korzystają z mocy zmiany postaci, ukrywając swoje dziedzictwo, żyjąc wśród ludzi i elfów – mieszkańców rozległego Faerunu.
Drowi mściciele mogą wyznawać dowolny kodeks moralny, najczęściej jednak skłaniają się w stronę chaosu – rzadziej w stronę prawa. Nigdy jednak nie są to istoty złe, co jest największą cechą odróżniającą drowich mścicieli od ich ciemnoskórych pobratymców…
Kość wytrzymałości: k10

Wymagania:
Bazowa premia do ataku: +8
Rasa: Drow o charakterze każdym, nie-złym
Umiejętności: ukrywanie: ranga 5
Specjalne: Postać nie może żyć w Pomroku, drowi mściciel nie może wyznawać Lolth.

Umiejętności klasowe:
Ciche poruszanie(Zr), Skakanie(S), Ukrywanie(Zr), Zauważanie(Rzt) ,Wspinaczka(S), Stosowanie liny(Zr), nasłuchiwanie(Rzt), Przeszukiwanie(Int), Wyczucie pobudek(Rzt)

Punkty umiejętności na 1 poziomie: 4+ modyfikator z Intelektu


Właściwości klasowe:

Biegłość w broni i pancerzu: Jak tropiciel… (Nie otrzymuje on jednak atutów oburęczność, i walka dwoma rodzajami broni, jeżeli spełni pewne warunki)
Nienawiść: Drowi mściciel czuje nienawiść do swych mrocznych pobratymców. Otrzymuje premię +2 do wszystkich testów ataku przeciwko drowom. (poz 1) (ta premia kumuluje się z tą, którą Dm dostaję na poziomie 10, za sprawą zdolności złe wspomnienia.
Ukrycie dziedzictwa: Raz na dzień na okres 2h mroczny mściciel może zmienić się w ludzką istotę (kobieta lub mężczyzna), ukrywając swoje dziedzictwo. Po przemianie jedyną charakterystyczną drowią cechą będą lśniące, drowie oczy. Do odkrycia prawdziwego pochodzenia dm potrzebny jest udany test Zauważania (ST 20). Po przemianie wszystkie zdolności i atrybuty drowiego mściciela nie ulegają zmianie. Przemiana to akcja standardowa, nieprowokująca okazyjnych ataków. Na poziomie 4 postać może użyć tej zdolności 2x/dzień, również na okres 2h, może jednak przybrać postać elfa, półelfa, półorka, gnoma, bądź niziołka. Na poziomie 6 postać może użyć tej zdolności 3x na dzień. Odtąd przemiana to akcja darmowa.
Zwiększenie Kw: Na 7 poziomie kości wytrzymałości drowa wzrastają do k12.
Atut: Postać otrzymuje premiowy atut: potężny atak. Jeżeli taki już posiada, to zamiast tego dostaje atut rozszczepienie. (Jeżeli dm posiada także ten atut nie otrzymuje żadnych korzyści.)
Przyzwyczajenie do światła: Po latach przebywania na powierzchni, oczy drowiego mściciela przyzwyczajają się do słonecznego światła. Wszystkie kary, na które postać dotychczas cierpiała ulegają rozproszeniu. Odtąd drowi mściciel może swobodnie podróżować w czasie słonecznych dni.
Złe wspomnienia: Dla drowiego mściciela sama myśl o Podmroku i złu zamieszkującym tę krainę doprowadza do furii. Dlatego też widząc stworzenia nawet odrobinę przypominające te, które mógł tam spotkać wpada w szał. Drowi mściciel otrzymuje premię +3 do wszystkich testów ataku przeciwko takim istotom. Są to: abolethy, drowy, duergarowie, łupieżcy umysłów, svirfnebliny, smoki cienia, płaszczowce, quaggothy i niektóre demony. Jego KP zwiększa się wtedy o 1.
Mściwy szał: Dwa razy na dzień na okres 10 minut drowi mściciel może aktywować specjalną moc. Zadaje wówczas dodatkowe obrażenia dowolnym złym istotom. (2k4poziom 8 i 3k6poziom 9) Bg musi wyrazić chęć użycia tej zdolności przed rozpoczęciem rundy.
Wezwanie: Lata przebywania w Pomroku pozwoliły zebrać drowim mścicielom pewną wiedzę na temat istot z innych planów. Zgłębiali tę naukę i z czasem nauczyli się wzywać te istoty na plan materialny, zyskując tym samym silnych sojuszników w walce…
Drowi mściciel może wezwać istotę z innego planu. Rzuca wtedy 1k3, a wówczas… Wynik 1 oznacza wezwanie pantery widmowej, (,,Kompendium Potworów”) 2 wezwanie węża lodowego, (,,Kompendium Potworów”) natomiast 3 oznacza wezwanie dżannego (,,Księga potworów”). Przyzwane istoty są bezgranicznie wierne drowowi. Na planie materialnym są 10 minut + modyfikator z Charyzmy postaci + poziom w tej klasie prestiżowej, potem znikają. Dm może wezwać stwora raz na dzień. Jeżeli w czasie, gdy wezwany, będąc na planie materialnym zginie, nie można już nikogo wezwać przez następne 2 dni.
Dowolny atrybut +1: Dm na poziomie 9 i 1 może polepszyć o 1 dowolny, wybrany przez siebie atrybut.
Ostatnio zmieniony pt sty 21, 2005 8:33 pm przez Kubik, łącznie zmieniany 7 razy.
 
Awatar użytkownika
Red Dragon
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 35
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 12:08 pm

czw sty 20, 2005 6:46 pm

Super prestiżówka! Chociaż troche mocna. Ale pomysł świetny. :D
 
Awatar użytkownika
Kubik
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 210
Rejestracja: pn gru 06, 2004 5:35 pm

czw sty 20, 2005 7:06 pm

Kurcze... Pierwszy pozytyw kilka minut po wysłaniu posta :shock: . Fajnie :razz: !
Red Dragon pisze:
Super prestiżówka!
- mogę na to patrzeć bez końca :razz:
 
Lord_Cyric
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 7:30 pm

czw sty 20, 2005 7:22 pm

Bardzo ciekawa, chociaż powinieneś według mnie zmniejszyć dodatkowe obrażenia z mściwego szału do 2k4
 
Awatar użytkownika
Zed Kraken
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1020
Rejestracja: czw cze 24, 2004 7:00 pm

czw sty 20, 2005 8:30 pm

Zdecydowanie za bardzo przepakowana. Majbardziej przesadziłeś z redukcją obrażeń, radzę ci tę prestiżówkę troche poprawić.

PS: Niebieską czcionkę trudno się czyta :wink: .
 
Awatar użytkownika
little_diner
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 575
Rejestracja: ndz cze 13, 2004 6:27 pm

czw sty 20, 2005 10:22 pm

Zgadzam się z przedmówcami, chociaż drowy i tak są troche przepakowane (moim zdaniem) zwłaszcza jeśli przeczyta się kilka książek o nich, więc troche pasuje. Już wiem kogo zpotkają moi źli gracze :)
 
Awatar użytkownika
Kubik
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 210
Rejestracja: pn gru 06, 2004 5:35 pm

pt sty 21, 2005 11:52 am

Dzięki Zed Kraken za szczerość :wink: . Tak więc zmniejszę redukcję obrażeń względem istot z Podmroku z 8/- do 4/-. a mściwy szał na 8 poziomie z 4k4 do 2k4, na poziomie 9 z 5k4 do 3k6 :) . Mam nadzieję, że teraz będzie lepiej! :razz:
Co o tym myślisz Zed Kraken?
 
Awatar użytkownika
Rebound
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 9343
Rejestracja: czw cze 05, 2003 2:32 pm

pt sty 21, 2005 12:10 pm

Ehm.

Klasa mało nowatorska - większość zdolności skierowanych głównie na walkę i nic pozatym. Parę umiejętności wogóle 'od czapy', jak przyzwanie potwora i zmiana wyglądu. Redukcja obrażeń zupełnie nieuzasadniona, zresztą podobnie jak większość umiejtności.

Ponadto rzuty obronne zdecydowanie za wysokie (wszystko +7 pod koniec - widziałeś gdzieś taką klasę?), kość obrażeń po zwiększeniou też za wysoka.

Profesja generalnie zupełnie nie wyważona, przepakowana, a zdolności rozpisane są bez ładu i składu. Nie ma głównej koncepcji klasy (nienawiść do Podmroku to za mało - szczególnie, że sam Drizzt nigdy nie żywił ogólnej nienawiści do całej tej krainy), która nadawałaby jej jakiś koloryt. IMHO - przeciętna praca, ale jak na początek - całkiem nieźle.
 
Awatar użytkownika
Newanderer
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 296
Rejestracja: śr lis 10, 2004 5:45 pm

pt sty 21, 2005 6:08 pm

Za silna jest, przyznać trzeba.
Jak już powiedział Rebound - dodaj uzasadnienia do np. dodania atrybutu.
Szał, jak dla mnie odrobinkę dziwne. Rozumiem dodatkowe obrażenia ale powinny nie powinny one wynosić 2k4. Może +1k4 do obrażeń na połowę poziomu w tej klasie (zaokrąglane w dół)? Na 10 byłoby to +5, a na ósmym +4.

To tylko sugestia.

Pomyśl też o powergamingu -> niektórzy by brali jeden poziom żeby dostać +1 do atrybutu, a potem przerzucili się na coś innego.

Kubik pisze:
Jego KP zwiększa się wtedy o 1.


Rozumiem że to premia unikowa.

Na koniec - klasa bardzo fajna. Wielu się spodoba chociaż na mnie nie zrobiła wrażenia, nie tak jak Tajfun :D
 
Awatar użytkownika
Apollin
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 57
Rejestracja: czw gru 30, 2004 10:35 am

pt sty 21, 2005 6:21 pm

Klasa fajna ale przepakowana- po co ta redukcja obrażeń.
 
Awatar użytkownika
little_diner
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 575
Rejestracja: ndz cze 13, 2004 6:27 pm

pt sty 21, 2005 6:33 pm

Rebound pisze:
wszystko +7 pod koniec - widziałeś gdzieś taką klasę

Ja widziałem mnicha :) Klasa ta pasuje do drowów fechmistrzów z książek, a nie tych, którymi gra się w mechanice D&D
 
Awatar użytkownika
Kubik
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 210
Rejestracja: pn gru 06, 2004 5:35 pm

pt sty 21, 2005 8:18 pm

Wyrzuciłem redukcję obrażeń, zmniejszyłem MRO (wola), nie wiem co jeszcze... :( W końcu to pierwsza klasa prestiżowa, jaką kiedykolwiek zrobiłem, mam nadzieję, że następnym razem będzie lepiej! :razz: W każdym razie dzięki za wszystkie opinie - i negatywne i pozytywne! Robound też się umie rozpisać... :)
P.S. - Mam nadzieję, że mimo licznych wad ktoś wykorzysta drowiego mścicielaw sesjach.
Apololin dręczy mnie twój avatar. Pamięatm tego gościa z Neverwinter i nie daje mi to spokoju. Kto to kurde jest?
 
Awatar użytkownika
Rebound
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 9343
Rejestracja: czw cze 05, 2003 2:32 pm

pt sty 21, 2005 8:23 pm

Słusznie :). Z tym, że żadna klasa prestiżowa dla łotrzyka lub barda nie ma wszystkich save'ów na mocnym poziomie. Proponuję słabą Wytrwałość.
 
Awatar użytkownika
Kubik
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 210
Rejestracja: pn gru 06, 2004 5:35 pm

pt sty 21, 2005 8:25 pm

Ok... Moj mentorze, niech będzie Wytrwałość.
 
SpeLLbReaKeR
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 260
Rejestracja: pn paź 11, 2004 2:57 pm

pt sty 21, 2005 9:08 pm

Ja bym jeszcze dodał jedna rzecz do wymagan: Rasa: Drow. A tak to wedlug mnie jest wszystko dobrze :].
 
Awatar użytkownika
Kubik
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 210
Rejestracja: pn gru 06, 2004 5:35 pm

pt sty 21, 2005 9:16 pm

SpeLLbReaKeR pisze:
Ja bym jeszcze dodał jedna rzecz do wymagan: Rasa: Drow.

Musiałeś przeoczyć, bo napisałem w wymaganiach - Rasa: Drow o charakterze każdym nie-złym. :wink:

Dzięki za pozytyw. :razz:
 
Awatar użytkownika
Kubik
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 210
Rejestracja: pn gru 06, 2004 5:35 pm

ndz sty 30, 2005 8:45 pm

Przedstawiam teraz mój nowy pomysł na fajną kuszę... Pod tym artem znajdziecie inny, dotyczący pewnego młota.
P.s- Ci którzy czytali trylogię lodowego wichru od razu powinni coś skojarzyć... :wink:

Zabójcza kusza:
Kusze tego typu zazwyczaj używane są przez krasnoludów, choć ostatnio stały się popularną bronią wśród ludzkich łotrzyków i rabusiów. Jej inność polega na tym, że można z niej wystrzelić dwa bełty naraz. Oczywiście taka zaleta ma też złe strony… Czas ładowania tej kuszy jest znacznie dłuższy niż w przypadku kuszy lekkiej(Załadowanie kuszy to zajmuje aż dwie rundy, prowokuje okazyjne ataki), poza tym trudniej jest wcelować w cel, powoduje to karę -1 do testów ataku. (Przyczyną jest konstrukcja). Naciąganie jej polega na odciągnięciu małej dźwigni, podobnie jak w kuszy lekkiej. Następną zaletą tej broni jest to, że w razie potrzeby można załadować jedynie jeden pocisk. Wystrzeliwując go nie otrzymuje się wtedy kary do ataku -1. Niemożliwe jest jednak, by mając załadowane 2 bełty, wystrzelić je po kolei (niejednocześnie). Trzeba wystzelić 2 bełty naraz.

Statystyki: (By używać zabójczej kuszy, trzeba mieć atut broń egzotyczna)
Rozmiar: średni
Koszt: 250 sz
Obrażenia:1k6/1k6
Krytyk: 19-20x2
Przyrost zasięgu: 25m
Ciężar: 5kg
Rodzaj: kłute


Beattlehammer

Tylko nieliczni znają sposób na wykucie potężnej broni, jaką jest beattlehammer - są to krasnoludzcy rzemieślnicy z Mithrilowej hali, członkowie klanu Beattlehammer. Za wzór do stworzenia tego wspaniałego młota posłużyła im broń ludzkiego barbarzyńcy z Doliny Lodowego Wichru (Aegis-Fang ), Wulfgara. Aegis Fang jest bowiem najwspanialszym dziełem Bruenora- współczesnego króla Mithrolowej Hali. Aby zasiąść na tronie rudobrody Bruenor pokonał wiele zła, które przez lata splugawiło halę. Najtrudniejszym jego przeciwnikiem był cienisty smok Shimmergloom - to on, jakieś 180 lat temu wykurzył klan Beattlehamer z Mithrilowej Hali. Beattlehammer znany jest z magicznej mocy, drzemiącej w każdym jego gramie. Dzięki niej młot powraca do rąk każdego, kto nim cisnął, by w straszliwy sposób uśmiercić wroga. Mimo tej nadzwyczajnej zdolności młot w niczym nie dorównuje swemu pierwowzorowi. Jest on jedynie jego kopią- trzykrotnie słabszą.
Młot powróci do rąk wojownika, który go wyrzucił, na początku następnej rundy.
Przykład: Barbarzyńca Houn wyrzuca młot w stronę orka, trafia - młot roztrzaskał jego czaszkę. (przypuśćmy, był to krytyk, który zadał orkowi 20 pkt obrażeń). Następny ork strzela z łuku i chybia, jak i trzeci z jego współplemieńcow. Teraz następuje początek następnej rundy, młot wraca do rąk barbarzyńcy. Houn atakuje bettlehammerem...

Statystyki:
rozmiar:wielki
Koszt: 5000 sz
Obrażenia:2k6
Krytyk:x3
Przyrost zasięgu: 15m
Ciężar: 10kg
Rodzaj: miażdżone
Ostatnio zmieniony pn sty 31, 2005 8:32 am przez Kubik, łącznie zmieniany 2 razy.
 
Awatar użytkownika
Ramirez Kel Ruth
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 526
Rejestracja: ndz sty 23, 2005 4:18 pm

ndz sty 30, 2005 8:54 pm

Ekhem... :shock: 2k8?
Cóż to trochę dużo (nawet jak na broń za 2500sz) oprócz tego jest magiczny powinien kosztować o niebo więcej. Istnieje opisana moc w podręczniku MP lub gdzieś indziej, która pozwala broni wracać do właściciela- powinieneś skorzystać z jej modyfikatora przy tworzeniu ceny.

Radziłbym zmienić obrażenia na 2k6- w końcu sam mówisz, że ta broń jest trzy razy słabsza od oryginału.( w takim razie oryginał zadaje łącznie 6k8 obrażeń???)
Ostatnio zmieniony pn sty 31, 2005 1:07 am przez Ramirez Kel Ruth, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Zed Kraken
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1020
Rejestracja: czw cze 24, 2004 7:00 pm

ndz sty 30, 2005 10:59 pm

Kubik pisze:
Kusze tego typu zazwyczaj używane są przez krasnoludów, choć ostatnio stały się popularną bronią wśród łotrzyków i rabusiów.


To wciąż mogli być jedynie krasnoludy, porównujesz profesje z rasami.
Czas łądowania kuszy jest za mały (kuszę ciężką ładuję się całą rundę, a strzela tylko jednym bełtem). Proponuję 2 rundy.
Młot jak na przedmiot nie magiczny, zadaje za duzo obrażeń. Chyba że jest rozmiaru wielkiego, wtedy się zgodze.
PS: Nie podałeś rozmiaru twoich broni.
Końcowa ocena: 4-
Good job :spoko:
 
Awatar użytkownika
Kubik
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 210
Rejestracja: pn gru 06, 2004 5:35 pm

pn sty 31, 2005 8:37 am

Dzięki za komentarze, już trochę pozmieniałem młot i kuszę...
Dodałem rozmiar: kusza średni, młot wielki, obrażenia od młota 2k6, cena młota to teraz 5000sz (choć i tak nie wiem, czy to dobrze...)
Aha, młota teraz używają kranoludy i ludzcy rabusie. (już nie porównuję profesji z rasami :razz: ) Teraz chyba lepiej...
P.S- Niedługo dołączę rysunki.
 
Awatar użytkownika
Rebound
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 9343
Rejestracja: czw cze 05, 2003 2:32 pm

pn sty 31, 2005 9:43 am

Err... Battlehammer to nic innego jak dziwna hybryda przedmiotu magicznego i niemagicznego. To nic innego jak młot z cechą returning, ale nie mający żadnych innych ograniczeń. Jeśli już chcesz koniecznie stworzyć z tego nową broń, to może po prostu przerób ją na "całkowicie" magiczne urządzenie?
 
Awatar użytkownika
Kubik
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 210
Rejestracja: pn gru 06, 2004 5:35 pm

pn sty 31, 2005 10:06 am

Być może tak zrobię, ale co masz konkretnie na myśli? Całkowicie magiczne urządzenie, czyli co? Inne zdolności? :(
P.S: Jakie klasy będą w nowym głosowaniu? (Wiem, że nie możesz nic zdradzać, ale ... :razz: )
 
Awatar użytkownika
Rebound
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 9343
Rejestracja: czw cze 05, 2003 2:32 pm

pn sty 31, 2005 10:19 am

Jakąś porządną historię, specjalne, unikatowe zdolności i dobrze rozpisane statystyki. I przedewszystkim - kończymy dyskusję na temat borni tutaj, bo temat przeznaczony jest do czegoś innego, podobnie zresztą jak cały dział.

Co do klas w następnym głosowaniu, to sam sobie odpowiedziałeś na pytanie :P.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości