Zrodzony z fantastyki

 
Reinmar
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: wt maja 24, 2005 6:22 pm

lamerskie pytanie odnoscie cuntera i

wt maja 24, 2005 6:40 pm

pierwsza sprawa jest taka:
koles sie ze mna spiera, ze jak on ma Counter Target Spell to moze tym coutrowac moje "kriczery", bo ponoc wyrzucanie z reki karty jest creature spell`em ....czy To prawda?
druga sprwa jest taka, ze mam wurma 8/8 ze zdolnoscia "can`t be the target of spells or abilities your opponents control" a przeciwnik ma karte której zdolnosc jest taka, ze gdy zdiscartuje cos to daje to mu protekcje przed zielonymi(oczywiscie wurm zielony) i traz co sie dzieje, jezeli ja go blokuje moim wurmem i on discartuje karte? zyskuje protekcje i jego atak wchodzi? czy mój go nromalnie blokuje, nie zwazajac na ta zdolnosc. No i oczywiscie odwrotna sytuacja, co jezeli on mnie blokuje tym potworkiem z ta wyzej opsiana zdolnoscia gdy ja go atakuje tym wurem`em?
aha jeszcze wracajac do tego cuntera...to co sie dzieje, gdy kolo countruje mój czar, czar wchodzi we mnie, czy poprostu ginie nie zadajac zadnych obrazeń?

Zdravim
Lamka MTG reinmar :help:
 
Awatar użytkownika
woyas
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 0
Rejestracja: czw lis 18, 2004 7:56 am

wt maja 24, 2005 6:53 pm

a więc tak :
1:tak moze ci kontrowac counterspellem "kriczery" :| a skontrowane czary idom na grave chyba ze w kontrze pisze remove from a game (tak to pisalo ?:|) jesli tak pisze to karta idzie poza gre
2:więc gdy on atakuje i ty zablokujesz i uzyje tej zdolnosci to Jego kita dostanie prote nie TWOJA ;) więc twuj stworek nie zada obrazen jego natomiast tak z protom lonczy sie tesh duzo innych kozysci ale je sobie przeczytaj w przyklejonym temacie :D


ORTOGRAFIA - Pan_w_kominiarce Hezor
Ostatnio zmieniony wt maja 24, 2005 7:01 pm przez woyas, łącznie zmieniany 2 razy.
 
Awatar użytkownika
FlaiR
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 494
Rejestracja: pt lis 26, 2004 7:37 pm

wt maja 24, 2005 6:54 pm

Ad.1. Tak może Couneter target spell kontruje również "kriczery" :razz: ponieważ jest to też spell dokładnie creature spell :wink:
Ad.2 Wtedy nie wurm jest celem ("targetem") a kreatura (bo o to chyba ci chodzi) z protekcją czyli może... i jeśli zblokuje to nic się nie dzieje twój wurm nie zadaje obrażeń w przeciweństwie do twojego :wink:
Ad.3 Spell spada na gravtard i nic się nie dziej poprostu jest jakby zniwelowany :wink:
 
Reinmar
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: wt maja 24, 2005 6:22 pm

wt maja 24, 2005 6:57 pm

to jest kiriczer (:) ) który ma zdolnosc, ze po dic\scarcie karty dostaje protekcje przed zielonymi(i białymi chyba przy oakzji, ale to teraz mało wazne).
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

wt maja 24, 2005 8:32 pm

woyas wiem, ze to jest offtop ale blagam POPRAW ORTOGRAFIE!

Reinmar Podawaj na przyszlosc wordingi, albo chociaz nawy kart - wordigi i przy okazji wyszukiwarke znajdziesz tutaj - http://gatherer.wizards.com/

EDIT - ehm, jak wiadomo wielokrotny wykrzyknik jest oznaka chorego umyslu, juz sie opanowalem :)
 
Awatar użytkownika
Nielubiepieczarkathor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 6135
Rejestracja: czw paź 31, 2002 6:00 pm

śr maja 25, 2005 8:56 am

Reinmar pisze:
to jest kiriczer ( ) który ma zdolnosc, ze po dic\scarcie karty dostaje protekcje przed zielonymi(i białymi chyba przy oakzji, ale to teraz mało wazne).

no, discardu nie można skontrować :)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości