Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Forest666
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 28
Rejestracja: sob sty 07, 2006 6:47 pm

Pomoc dla początkujących...

czw sty 12, 2006 1:49 am

Siema jestem tu nowy i wogle nowy w modelarstwie :) pierwsze figurki jakie dostałem to z gazetki Władca pierścieni GRY STRATEGICZNE :) to bylo jakoś pare miesiecy temu (jakos 2 lub 3) tak wiec praktycznie nic nie wiem o malowaniu.

Jeżeli ktos moze mi pomuc to bede wdzieczny. A interesowało by mnie:

1. Kolory jaka nazwa jaki kolor :)
2. Z jakich sklepów moge to wszystko kupic
3. Moze jakies techniki :)

Z góry dzieki i poadrawiam Forest666
 
Awatar użytkownika
Ludek
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 128
Rejestracja: czw kwie 08, 2004 6:00 pm

czw sty 12, 2006 9:41 am

Polecam sklep cytadela.pl , mają duży wybór i naprawdę można im zaufać. Nie musisz sie martwić, że przyślą ci 'niechcący' rozlaną farbę, czy obite figurki. wszystko jest zawsze tip-top :wink:

tutaj [http://cytadela.pl/cgibin/shop?show=61] masz spis farbek z tego sklepu, na początek wystarczy :razz:

Techniki? hmm, jest ich dużo. Na początku staraj się ćwiczyć precyzję, potem spróbuj może drybrusha, inków i innych bajerów. Jednak bez wprawy, nawet pomagając sobie cieniowaniem, które też nie jest łatwe, nic nie zdziałasz.

Powodzenia!
 
Awatar użytkownika
Forest666
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 28
Rejestracja: sob sty 07, 2006 6:47 pm

pt sty 13, 2006 3:13 am

Żeby nie robic nowego posta to powiem tu:

Wicie zrobilem interes kupiłem 35 figórek w tym 12 z Worhamera (pomalowane na "odpepsz") i 25 figórki zWładcy piercieni(GONDORCZYCY chyba:) nie pomalowane) no zgadnijcie za ile..........


Za 20zł :D:D:D
opłacało sie???
 
Awatar użytkownika
Drachu
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1617
Rejestracja: sob cze 26, 2004 1:50 pm

pt sty 13, 2006 11:09 am