Zrodzony z fantastyki

 
Alewalek
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 31
Rejestracja: pt mar 24, 2006 1:03 am

[BC] Dimir intrigues jak ulepszyc

ndz kwie 09, 2006 11:59 pm

Deck ma byc przede wszystkim do gry 1vs1.

Lands- 20

7x island
7x swamp
4x dimir aqueduct
2x duskmantle, house of shadow


Creature -19

2x belltower sphinx
2x dimir cutpurse
2x circu, dimir lobotomist
2x wizened snitches
2x dimir guildmage
2x dimir dopelganger
2x moroii
2x vedalken entrancer
1x grozoth
1x mindlech mass
1x szadek

Instant -13

4x remand
4x induce paranoia
2x perplex
3x clutch of the undercity

Sorcery - 6

4x glimpse
2x psychic drain

Artifact 3

3x dimir signet

Enchantment - 4

2x mark of eviction
2x dream leash

Razem 65 kart narazie niemysle o side. Nie mam jak wyrzucic 5 kart.

Chciialbym by calosc opierala sie tylko na Ravnice, poniewaz posiadam wiekszosc kart z tego wlasnie dodatku. Nie ma to byc dek turniejowy z landami po 40 zeta, ale fajny, grywalny dek kontrolno wyrzucajacy, ktory moze tez zabic (chyba ze chce za duzo i powinienem sie skupic na 1 rzeczy a nie na dwoch).

Gralem nim tylko z deckiem selsneya na tokenach i wielu kritach tez mocno zmodyfikowanym min:(glare of subdual) i wynik jest 50% na 50% przy 20 moze wiecej matchupach.

CZytalem ze wizened snitches lepiej wywalic, mysle tez o zastapieniu belltower sphinx wallem latajacym 0/5 oraz o dodaniu jeszcze dopelgangera i guildmaga za snitchesow. Moze spawnbrokera da sie wykorzystac by przejmowac kontrole nad kreaturami przeciwnika. Jestem otwarty na rozne propozycje.

Brakuje dodatkowego draw i mam takie karty jak teling time, dimir machinations, ale kart juz jest 65 i nie wiem co i jak moglbym zmienic by deck byl lepszy.
 
Gerard_666
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 200
Rejestracja: pn lis 01, 2004 5:10 pm

czw kwie 13, 2006 5:02 pm

To sie chyba powinno znalezc w klinice talii nie tutaj :s
 
Gerard_666
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 200
Rejestracja: pn lis 01, 2004 5:10 pm

czw kwie 13, 2006 5:28 pm

jako że talia ma byc tylko z ravnivi to ciezko cos dobrego stworzyc ale łączenie przewijarki i naporu w jednej talii to nie najlepszy pomysł :s, więc proponowałbym napór, np, taki:

11x swamp
11x island

4x dimir guildmage (daje draw i discard)
4x moroii (główny naporowiec tani duzy i lata cudo)
4x dimir cutpurse (bardzo fajny daje karty zabiera oppowi)
4x dimir doppelganger (postac obowiązkowa świetnie zmienia sie w duze kloce no i czysci grave oppowi :p)
3x Keening Banshee (niewielka ale lata i przy wejsciu zabije lub dopbija jakas postac)

4x last gasp (removal niemal obowiazkowy bardzo skuteczny i przydatny)
3x ribbons of night (na wieksze kloce których gaspem nie rozwalimy daje draw i zycie :D0
4x remand (konieczna karta, swietna kontra spowalnia oppa i daje draw)
4x clutch of the undercity (nie ma to jak solidny bounce no i jeszcze zabira zycie ;] )
4x dimir signet (stabilizuej i polepsza mana base)
 
Alewalek
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 31
Rejestracja: pt mar 24, 2006 1:03 am

śr kwie 19, 2006 2:08 pm

No wlasnie o napor mi nie chodzilo, a o przewijarke i kontrole z ewentualna mozliwoscia zabicia przeciwnika anie tylko wygranie przez milowanie biblitoeki.
 
ocrooh
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 34
Rejestracja: wt lip 25, 2006 10:18 pm

czw lip 27, 2006 10:11 pm

Ja gram przewijarką na Dimirach, więc odkopsnę Ci moje spostrzeżenia:)

Moroii to może byc problem, jak Ci karty podejdą dobre, to raczej nie zaszkodzi, ale jak nie, to klapa. Sphinxy są świetne, Stinkweed Imp też sprawdza się nieźle.

Wizened Snitches, D Guildmage, Dimir Cutpurse - u mnie się nie sprawdziły, mam 4 Dimir Infiltratorów (rzadko kiedy wystawiam ich na stół, zazwyczaj transmutuję w Glimpsa, Terror, Counterspella...)

Te dwa czary to "pożywka" dla Isochron Scepter'ów - mam trzy, a nocami marzę o czwartym:) Wiele osób ich nie lubi, ale ja gram w zasadzie tylko z kumplami, a tam każde świństwo jest w cenie:)

Wg mnie Mindleech i Grozoth są troszeczkę drogie, ale ja muszę cały czas trzyma manę na Counterspell'e.

Z enchantami kritów sobie chyba poradzisz, ale globalne to będzie Twój (mój już jest) "constant pain in the ass".

To tyle. mam nadzieję, że pomogłem. Za House Dimir.
 
Gerard_666
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 200
Rejestracja: pn lis 01, 2004 5:10 pm

pt lip 28, 2006 7:26 am

wiec coz czas na kontrargumenty... moroii jest zajebioza bez wzgeldu na to co podchodzi latajace cielsko 4/4 za 4 many to najlepszy mozliwy naporowy drop z kolorow dimira, impa mozna skosic gaspem/banshee badz ribbonsem spihinxa mozna poniesc clutchem nie wspominajac juz o remandach..., wymienione przez ciebie stwory nic nie robia przeciwko kontrolom i sa ewidentna strata slotow na takie matchupy... snitches to fajtycznie szit i nie nalezy nimi grac guildmage generuje advantage sam z siebie i jako 2/2 za 2 many nie jest najgorsza postacia, cutpurse do kafarow nie nalezy fakt ale po to jest removal w tej talii aby sobie radzic z miesem na drodze do zakutania. Terrory counterspelle i sceptery nie naleza do formatu jaki zapodal Ale walek , btw wydaje mi sie ze calkiem niezle gro mozna zlozyc dzieki kilku opcjom z CS'a. Jako ze chwilowo nie mam czasu to spis zapodam kiedys tam :p
 
ocrooh
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 34
Rejestracja: wt lip 25, 2006 10:18 pm

pt lip 28, 2006 10:39 am

terror, counterspell, scepter - fakt, tu mnie masz:)

Ale jeśli chodzi o Moroii to się chyba nie przekonam - najczęściej gram z kumplem, który ma talię Boros'ów na dużej ilości kreatur i pakuje je radiancem, u mnie każdy punkt życia się liczy. Poza tym Alewalek zdradził się, że nie o napór mu chodzi.

A jeśli chodzi o zdejmowanie remandem/cutchem sphinxów, to w zasadzie ten argument mozna zastosowac do każdej kreatury. nie zaprzeczam, że moje argumenty były dosyc "jednostronne", po prostu u mnie to wychodzi.

A Guildmage'owi dam drugą szansę:)
 
Gerard_666
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 200
Rejestracja: pn lis 01, 2004 5:10 pm

sob lip 29, 2006 2:24 pm

no tak tyle ze tamten spis jeszcze podalem kiedy nie bylo csa i kontrolny dimir z ravy byl tak troche szitny... bodajze w klinice talii podalem spis kontrolnego dimira do T2 po rotacji, nie ma tam petard i powinien byc niskobudzetowy (w miare :p) . A co do gro to po to sa w nim te gaspy ribbony i bansee zeby takiego borosa zamieniac w kotlety :p

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości