Gierka piękna z kilku powodów:
Po pierwsze nie wymaga zbytniego zaangażowania umysłowego (sic!) więc jest akurat. siadasz do MiMa i grasz po to by znaleźć Magiczny Miecz czy nastukać Księcia Smoków, a nie po to by po ośmiu godzinach zdobyć galaktykę.
Jest to niewątpliwa zaleta tej gry, że nie wymagając dużego zaangażowania szarych komórek (tak szczerze powiedziawszy) daje dobrą rozrywkę. (nie to, że nie lubię taktycznych gierek, ale do 'mima' siadam jak nie chce mi się graż w GoT, a 'chińczyk' budzi agresję w 90% moich znajomych)
Druga zaleta jak dla mnie to to, że ten świat cały czas żyje i jest wzbogacany przez graczy.
Trzecią zaletą jest praktycznie megaelastyczna mechanika, z którą dla urozmaicenia rozgrywki wyczynialiśmy z kumplami zabawne rzeczy. (kto by pomyślał żeby zabitego turę wcześneij węża użyć jako broni, lub liny już nie pamiętam, w jakiejś innej sytuacji). Tak 'otwarty kod' gry jest zdecydowanie jej plusem.
Im mniej ortodoksyjnie podchodzi się do zasad tym lepsza rozgrywka.
BTW:
Jest sobie na sieci jakieś forum MiMa całkiem spore.
Tam powstaje masa autorskich dodatków, z kórych częśc jest jużopublikowana i do zakupienia nawet czy jakoś do ściągnięcia. Chłopaki tłumaczą obcojęzyczne dodatki i dyskutują nad spornymi zasadami (czyli wszystkimi możliwymi chyba).
Niestety forum gdzieś się było przeniosło i nie mogę go znaleźć teraz, a byłem jego użytkownikiem
Jak ma ktoś namiar to niech da mi namiar bo ja niestety nie mam czasu szukać. Nawet chyba kiedyś trafiłem, ale coś nie mogłem się na swoje konto wbić.
Pozdr
EDIT:
zauważyłem we wcześniejszych postach linka do forum. spox