Pewnej nocy gapilem się na okładke zbrojowni starego świata i natchneło mnie na stworzenie profesji Wilekiego miecznika. Oto ona...
Juz kiedys podawalem ta profesje na forum w topicu ktory nie dotyczyl bezposrednio nowych profesji i post poszedl bez echa... teraz ponawiam probe robiac nowy odzielny temat:) mam nadzieje ze teraz chociaz kilka osob poswieci chwilke i spostuje, z gory dzieki.
Wielki miecznik Imperium (profesja zaawansowana)
Opis. Czlonkowie tej elitarnej jednostki, osiagneli mistrzostwo we wladaniu dwurecznym mieczem. Sa duma Imperialnej armi. Czesto sluza jako gwardia przyboczna Elektorow. Towarzysza im nie tylko na dworach i w twierdzach ale rowniez na polach bitew. Jedyne co moze ich zmusic do opuszczenia posterunku lub pola walki to razkaz przelozonego. Sa wstanie oddac zycie za swego pana. Ich miecze sa najlepszej jakosci, a pancerze wykuwane przez krasnoludzkich kowali. Ich lojalnosc, kunszt bojowy i honor sa doeceniane przez wszystkich moznych wladcow Imperium.
WW +30
US -
K +20
Odp +15
Zr +20
Int +10
SW +20
Ogd +15
A + 1
Zw +5
S, W, Sz, Mag, PO, PP -
Umiejetnosci: Nauka (geneologia\herladyka), hazard albo dowodzenie, sekretny jezyk ( bitewny), uniki, znajomosc jezyka(dowolny), wycena albo mocna glowa, plotkowanie, spostrzegawczosc, wiedza(dowolne dwie), zastraszanie, czytanie/pisanie
Zdolnosci: Bron specjalna(dwureczna), silny cios, ogluszanie, morderczy atak, rozbrajanie, etykieta, nieustraszony.
Wyposazenie: Miecz dwureczny, cziezki pancerz(zbroja plytowa), szlacheckie ubranie (wszystko conajmnie dobrej jakosci)
Profesje wstepne: Sierzant, rycerz, weteran, zwadzca
Profesje wyjsciowe: Fechtmistrz, dworzanin, oficer, szampierz