Zrodzony z fantastyki

 
Cinex
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 1:25 pm

atrybuty kreatury

wt paź 24, 2006 5:07 pm

Jeżeli mamy Saprolinga 1/1, i jeżeli działa na niego zasada: 'this creature gains +1/+1', to działa na niego global enchantment z zasadą: 'Each creature 1/1 gains +1/+2?
 
Awatar użytkownika
Sharki
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 218
Rejestracja: wt lip 18, 2006 2:39 pm

wt paź 24, 2006 8:37 pm

i jeżeli działa na niego zasada: 'this creature gains +1/+1'
A skąd się bierzę ten efekt? I czy ten global ench jest w grze gdy wchodzi ten saproling?
 
Alek
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 342
Rejestracja: czw kwie 15, 2004 4:23 pm

wt paź 24, 2006 9:06 pm

Nieważne. I tak nie dostanie bonusu +1/+2.
 
Awatar użytkownika
Sharki
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 218
Rejestracja: wt lip 18, 2006 2:39 pm

śr paź 25, 2006 12:49 am

Chciałbym jednak wiedzieć o jakie konkretnie karty chodzi. Global enchantment ze zdolnością 'Each creature 1/1 gains +1/+2' nie istnieje (o ile mi wiadomo :P). Zresztą w sumie nie wiem, co by powodował. Bo wystawiam creature 1/1 ,wchodzi jako 2/3, i w tym momencie staje sie 1/1 i dostaje +1/+2, po czym znów je traci... i tak w kółko....
 
Awatar użytkownika
Joko123
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: sob mar 11, 2006 1:50 pm

eeee

ndz paź 29, 2006 10:34 am

No Enchamentu nie ma ale jest [mtg=Pendelhaven_Elder]Pendelhaven Elder[/mtg]
a widać jakiś sens musi mieć bo Wizardzi taką karte sprzedają :)
 
Awatar użytkownika
Sharki
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 218
Rejestracja: wt lip 18, 2006 2:39 pm

pn paź 30, 2006 8:53 am

No tak, ale to jest activated ability, więc to na które stworki zadziała jest sprawdzane tylko w momencie resolva tego ablility. I to ma sens. Mowa była o enchanmencie, i static ability, które jest sprawdzane cały czas, a to nie ma sensu. :)
 
Awatar użytkownika
StilghAR
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 131
Rejestracja: śr lut 18, 2004 1:04 am

pn paź 30, 2006 1:49 pm

Sharki pisze:
Chciałbym jednak wiedzieć o jakie konkretnie karty chodzi. Global enchantment ze zdolnością 'Each creature 1/1 gains +1/+2' nie istnieje (o ile mi wiadomo Razz). Zresztą w sumie nie wiem, co by powodował. Bo wystawiam creature 1/1 ,wchodzi jako 2/3, i w tym momencie staje sie 1/1 i dostaje +1/+2, po czym znów je traci... i tak w kółko....

Gdyby taki Enchantment istniał, to działałoby tak: do gry wchodzi istota 1/1, dostaje bonus on tego Enchantmentu, staj się 2/3 i tyle. Nie ma tu żadnych zapętleń, żadnego "i tak w kółko". Zdolność Ench. zadziała raz i na tym poprzestanie.
 
Awatar użytkownika
Sharki
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 218
Rejestracja: wt lip 18, 2006 2:39 pm

wt paź 31, 2006 12:27 am

Ale:
418.4. Continuous Effects from Static Abilities
418.4a A continuous effect generated by a static ability isn’t “locked in”; it applies at any given moment to whatever its text indicates.
418.4b The effect applies at all times that the permanent generating it is in play or the object generating it is in the appropriate zone.
Example: A permanent with the static ability “All white creatures get +1/+1” generates an effect that continuously gives +1/+1 to each white creature in play. If a creature becomes white, it gets this bonus; a creature that stops being white loses it. A creature spell that would normally create a 1/1 white creature instead creates a 2/2 white creature. The creature doesn’t come into play as 1/1 and then change to 2/2.

Dla mnie to jest analogiczne tylko zamiast "white" jest "1/1". Stąd moje wątpliwości. Jeżeli mają na to wpływ inne reguły to mnie poprawcie.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości