Mam kilka pytań do mechaniki, którymi chciałbym się podzielić:
Zaleta Great Potential - Czy nie sądzicie, że daje niewiele jak na wybulenie ośmiu punktów? Czy macie jakieś pomysły, jak można by ją wzmocnić, np. koszt podnoszenia tej umiejętności byłby mniejszy o 1 PD?
Umiejętność Battle - Standardowo jest to umiejętność znana w 1ed jako dowodzenie i ma zastosowanie tylko w bitwie. Ale emphasis Skirmish podsunęło mi do głowy pomysł, by jakoś wykorzystać to w potyczkach (jako taką można by uznać walkę np drużyny graczy (3) razem z powiedzmy BNami (2) przeciw licznemu przeciwnikowi (np. 5-6 bandytów). Niestety nie mam pomysłu jak
Zależy mi na tym o tyle, że jeden z moich graczy wziął tą umiejętność z tą specjalizacją i chciałbym to jakoś docenić.
Umiejętność Defense - nie rozumiem co daje Mastery ability rank 5.
Technika 2 Feniksa - Jeśli dobrze rozumiem dostajemy tyle podbić ile wynosi nasza ranga i możemy je przeznaczyć na bronienie naszych ziomków, jednocześnie to zwiększa nasz PT. Więc mając 3 rangę dostajemy +15 do trafienia nas. Nie sądzicie, że to sporo? To jakby podnieść refleks o 3 (czyli z 2 na 5 co daje 48 PDków!!!). Do tego pytanko - czy to działa w pojedynku iai? Mam nadzieję, że nie bo znowu byłoby przegięte.
+ dodatkowe pytanie, czy technika 1 działa również w pojedynkach Iai.
Technika 3 Smoka - Jeśli dobrze rozumiem mając dużą Pustkę możemy blokować ataki słabszych od nas (tzn takich z jednym atakiem) i siekać ich jak związanego prosiaka.
Pojedynki Iai - czy stosujecie się do zasady z rzucaniem przy każdym skupieniu? Jeśli każdy ma 3 skupienia da to około 10 testów w ramach jednego pojedynku (6x skupienie, 2x intuicja, 1x atak, 1x obrazenia). Nie lepiej po staremu?
Tyle narazie, może jeszcze coś mi przyjdzie do głowy. Parę słów komentarza: Smoki przegięte. Skorpiony nieźle stępione - wciąż fajne techniki ale już nie tak przegięte. Żurawie też fajne, chyba już *chlip* nie są z założenia zwycięzcami w iai. Z strażników Daidoji zrobili jakieś zdradliwe szuje . [/url]