Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Dwarf Slayer
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 105
Rejestracja: pt gru 29, 2006 12:47 pm

[WFB]Armia krasnoludów na początek

pt gru 29, 2006 3:09 pm

Witam! Jestem nowy, zarówno na tym forum jak i w Warhammerze. Niedawno dostałem "Bitwę o przełęcz czaszki" i zdecydowałem się na grę krasnalami :) Na razie posiadam tylko figurki z wyżej wymienionego zestawu(12xwariors,10xthunderers, 8xMiners, 1 działo i 2 bohaterów) i nie do końca wiem jaki następny oddział zakupić. Osobiście zastanawiałem się na Slayerami lub Hammersami(pewnie pomyliłem się w pisowni :wink: ), jednak nie mam doświadczenia w grze i dlatego proszę Was o radę.
 
Awatar użytkownika
Lutrix
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 79
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 8:51 pm

pt gru 29, 2006 3:42 pm

Na początek witam Cię na forum :)
Kolejną rzęczą którą napewno powinieneś kupić jest księga armi krasnoludów, tam jest szczegółowy opis armi i opisy poszczególnych oddziałow. (no chyba że już kupiłeś księge)

Nad oddziałami trza się dobrze zastanowić, przede wszystkim jaki styl gry preferujesz: defensywny czy ofensywny ?
 
Ogar
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 228
Rejestracja: ndz gru 11, 2005 4:53 pm

pt gru 29, 2006 3:46 pm

Warto moim zdaniem, byłoby zakupić księge armi gdzie masz krasnoludów dokładnie opisanych wraz ze wszystkimi zasadami specjalnymi, runami, jednostkami itp. A co kolejnych oddziałów to ja bym osobiście na twoim miejscu dokupił jeszcze boxa warriorów z których możesz złożyć albo zwykłych wojowników albo długobrodych. lub zakupił boxa ze strzelcami z których można skleić albo kuszników lub gości z muszkietami.
 
Awatar użytkownika
Dwarf Slayer
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 105
Rejestracja: pt gru 29, 2006 12:47 pm

pt gru 29, 2006 3:51 pm

Styl gry...hmmm... słyszałem że z krasnoludów bardzo trudno jest zrobić armię ofensywną...powiedzmy że "coś pomiędzy" :razz:
 
Anonim_1

pt gru 29, 2006 3:54 pm

Dwarf Slayer pisze: