Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Famir
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 61
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 10:32 am

Maksymalna Siła - Czyli jak udusić smoka gołymi rękami w 3.0

czw mar 22, 2007 3:07 pm

Proszę o pomoc xD
Tworze mianowicie nową postać do sesji na wysokich (epic) levelu i chcę by był to wojownik z iście "epicką siłą". Mianowicie wiem że będe grał napewno Niedźwiedziołakiem (człowiekiem) i Barbarzyńcą (Barbarzyńca, Szalony Bersekrer i Berserker). Wszystkie pkt z atrybutów idą w siłą a do tego rasa i szały mocno ją podpakowują jednakże dla mnie to duuużo za mało ^^" Oczywiście dochodzi pas siły giganta +6 i grimuar siły. Jednakże to ciągle za mało by oddać moją koncepcje postaci. Dlatego zwracam się z prośbą o podanie przez was propozycji stworzenia postaci o jak największej sile a dokładniej co do powyższego opisu byście dodali by podnieść siłe do granic wytrzymałości (kiedyś widziałem akrtę postaci na 22 poziomie co miała coś koło 100 siły bez żadnych "szałów" więc można xD - niestety karty już nie mam). Z góry dziękuje za wszelką udzieloną pomoc xD
Ostatnio zmieniony czw mar 22, 2007 3:20 pm przez Famir, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Zsu-Et-Am
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 9825
Rejestracja: sob cze 26, 2004 11:11 pm

czw mar 22, 2007 3:10 pm

Informuję, że na tym Forum obowiązuje zakaz stosowania emotikonek (dowolnego rodzaju) w nazwach tematów. Usuń ją. Przypominam również, że istnieje różnica między myślnikiem a łącznikiem. Ten pierwszy oddzielamy spacja z obu stron.
 
Awatar użytkownika
krzysiek-jakh
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 831
Rejestracja: wt sty 03, 2006 9:33 am

czw mar 22, 2007 3:27 pm

Tworze mianowicie nową postać do sesji na wysokich (epic) levelu i chcę by był to wojownik z iście "epicką siłą". (...)Wszystkie pkt z atrybutów idą w siłą a do tego rasa i szały mocno ją podpakowują jednakże dla mnie to duuużo za mało ^^"


Daj mu epicki pas siły +50 za 25.000.000sz.
Albo pas siły +200 za równe 400.000.000sz - wtedy na pewno przebijesz tego gościa co miał siłę ponad 100.

Jakby udało Ci sie wyciągnąć siłę równą 250, to mógłbyś unieść nad głowę:
około 7 x 10^15 kg
Ostatnio zmieniony czw mar 22, 2007 4:02 pm przez krzysiek-jakh, łącznie zmieniany 3 razy.
 
Awatar użytkownika
Famir
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 61
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 10:32 am

czw mar 22, 2007 3:42 pm

fajnie tylko że postacie mające około 20 poziom mają coś około 2kk więc kupno pasa za 25kk raczej nie ma szans xDDD do tego MG ograniczył nam koszty do 1kk więc i tak musze jeszcze o zbroi i mieczu pomyśleć porżadnym nie wspominając o innych rzeczahh xD
 
Awatar użytkownika
krzysiek-jakh
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 831
Rejestracja: wt sty 03, 2006 9:33 am

czw mar 22, 2007 3:56 pm

Famir pisze:
MG ograniczył nam koszty do 1kk więc i tak musze jeszcze o zbroi i mieczu pomyśleć porżadnym nie wspominając o innych rzeczahh

To znaczenie ogranicza bonusy jakie możesz zdobyć za pomocą przedmiotów magicznych.

Za biedne 1 Mega, możesz kupić co najwyżej epicki pas siły +10.

Jako alternatywę - proponuje dostać się do kosmologi Asgardu (kosmologia wikingów) i zatłuc większe bóstwo - Thora (co może być wyjątkowo trudne na 20 poziomie).
On ma unikatowy pas który mnoży siłę tego który go nosi przez 2.
Wystarczyłoby żebyś miał siłę 55, to dzięki temu pasowi wzrosłaby do 110.
 
Awatar użytkownika
Renald
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 444
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 5:55 pm

czw mar 22, 2007 5:44 pm

Proponuję również, Abyś poprosił jakiegoś Czarodzieja w grze, żeby rzucił na Ciebie za pomocą zaklęcia Ciągłość: Powiększenie. Zwiększy to Twoją Siłę o 2 punkty. Druga propozycja polega na tym, żeby jakiś potężniejszy mag używając czaru Życzenie ponownie zwiększył Twą Siłę o 5 punktów (co oczywiście będzie słono kosztować).
 
Iolaos
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: pn cze 12, 2006 4:00 pm

czw mar 22, 2007 6:26 pm

Jako rasę wybierz lepiej półogra z szablonem półsmoka masz wprawdzie LA +4, ale za to startowo + 14 do Siły. Z poziomów + 5, z grimuaru +5, z Pasa + 6 i startowa 18 daje to w sumie 48 Siły bez żadnych szałów co jest i tak niezłym wynikiem.
Pewnie są lepsze buildy, ale ten też jest niezły i prosty. W razie czego poproś drużynowego czarodzieja, aby wymyślił epicki czar zwiększający atrybuty np. o 50 na czas kilkunastu godzin.
 
Awatar użytkownika
Sortiarius
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 258
Rejestracja: sob lip 01, 2006 12:31 pm

czw mar 22, 2007 8:56 pm

EPP 24
Ogr/półsmok słoniołak Barbarzyńca 1
18 (bazowo) +10 (ogr) +8 (półsmok) +20 (słoniołak) +4 (rozwinięcia) +5 (grimuar/życzenia) +12 (pas siły) +4 (szał) = 81

Coś dodać? ;)
 
Awatar użytkownika
iron_master
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 2815
Rejestracja: czw paź 20, 2005 7:56 pm

czw mar 22, 2007 9:36 pm

Ja dodam. Dolicz -4 bowiem nie posiadasz 20 lev aby móc rozwijać cechy, nie masz nawet 4-tego aby zwiększyć atrybut o 1.

Zresztą kto by chciał grać słoniołakiem? :razz:

EDIT do notki Xorina niżej:
Racja, przyznaję się do błędu, który wynika głównie z tego, że rasy słoniołaka nie znam ;)
Ostatnio zmieniony czw mar 22, 2007 10:38 pm przez iron_master, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Famir
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 61
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 10:32 am

czw mar 22, 2007 10:30 pm

Tylko że dzięki temu "słoniołakowi" mam w szale 62 siły mi atak +50... bez słoniołaka bym tego nie osiągnął. Po prosotu szukam sposobu by jeszcze to zwiększyć.
Ostatnio zmieniony pt mar 23, 2007 6:36 am przez Famir, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Sortiarius
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 258
Rejestracja: sob lip 01, 2006 12:31 pm

czw mar 22, 2007 10:31 pm

iron_master pisze:
Ja dodam. Dolicz -4 bowiem nie posiadasz 20 lev aby móc rozwijać cechy, nie masz nawet 4-tego aby zwiększyć atrybut o 1.

Ma w woli scisłości 16 KW, wiec może podnieść 4 krotnie atrybut (4 kostki z ogra, 11 slon i 1 barb = 16), a nie trzeba posiadać 20 lev aby móc rozwijać cechy. ;)

iron_master pisze:
Zresztą kto by chciał grać słoniołakiem? Razz

Zawsze lubilem loxodony z M:tG :razz:
 
Casahel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 3:03 pm

wt kwie 10, 2007 8:22 pm

Xorin pisze:
półsmok słoniołak


Po nałożeniu na postać szablonu Półsmoka, jej Typ zmienia się na Smoczy. A, jeśli się nie mylę (czy raczej - jeśli SRD się nie myli :) ) likantropem może zostać jedynie humanoid lub gigant.
 
Awatar użytkownika
Nefarius
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3956
Rejestracja: śr mar 08, 2006 6:39 pm

wt kwie 10, 2007 9:51 pm

Rzucając czar Cud (Życzenie) możesz sobie dodac o ile mnie pamięc nie myli 5 do atrybutu. O ile mnie pamięc nie myli kilka klas prestiżowych dodawało na stałe atrybut. Już nie wspomnę o szablonach.

EDIT:A jeśli to nie pomoze to proponuje porozmawiac z Sierakiem, bądź Munchkingiem autor tematu wie o co chodzi... ;)
Ostatnio zmieniony śr kwie 11, 2007 8:40 am przez Nefarius, łącznie zmieniany 2 razy.
 
homeosapiens
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 138
Rejestracja: czw lis 09, 2006 10:40 pm

śr kwie 11, 2007 2:24 am

likantropem może zostać jedynie humanoid lub gigant.

Wg mnie półsmok jest humanoidem. Nawet jeżeli ma typ smoczy. Jeżeli się mylę niech ktoś mnie oświeci.

Powiększenie + taka olbrzymia siła= Podchodzę do wieży czarodzieja, wyrywam ją i zaczynam nią rozwalać miasto?
:wink:
 
Casahel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 3:03 pm

śr kwie 11, 2007 6:31 am

homeosapiens pisze:
Wg mnie półsmok jest humanoidem


A według zasad - nie. Podobnie jak np. dowolny planokrwisty nie jest. Nie można zjeść ciasteczka i mieć ciasteczka :razz:

Do posta poniżej:
Wooops... Wiadomo, że tak :) Dziwne, że sam tego nie zauważyłem.
Ostatnio zmieniony czw kwie 12, 2007 11:58 am przez Casahel, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

śr kwie 11, 2007 7:47 pm

Casahel pisze:
Nie można mieć ciasteczka i zjeść ciasteczka

Mozna, zwykle jak mam ciateczko to zjadam ciasteczko. Chyba chciales napisac w odwrotnej kolejnosci :)
 
Awatar użytkownika
krzysiek-jakh
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 831
Rejestracja: wt sty 03, 2006 9:33 am

śr kwie 11, 2007 8:32 pm

Hezor pisze:
Chyba chciales napisac w odwrotnej kolejnosci

Ale tak też można :)
Wystarczy ze masz dwa ciasteczka.
Wtedy zjadasz ciasteczko i masz ciasteczko. :)

homeosapiens pisze:
Wg mnie półsmok jest humanoidem

TWORZENIE PÓŁSMOKA
“Półsmok” to dziedziczony szablon, który można dodać do każdego posiadającego ciało fizyczne żywego stworzenia (istotę, na którą nałożony zostanie szablon, nazywamy stworzeniem bazowym).
Jeśli nie stwierdzono inaczej, półsmok wykorzystuje wszystkie statystyki oraz specjalne zdolności stworzenia bazowego.
Rozmiar i typ: typ zmienia się na smoka. Rozmiar nie ulega modyfikacji. Nie przeliczaj na nowo bazowej premii do ataku czy rzutów obronnych stworzenia.

Półsmoka zalicza się do smoków, więc nie można nałożyć na niego szablonu likantropa.

Natomiast można dyskutować, czy na likantropię w wersji dziedziczonej można nałożyć dziedziczony szablon półsmoka.
IMO nie.
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

śr kwie 11, 2007 9:59 pm

Casahel pisze:
Po nałożeniu na postać szablonu Półsmoka, jej Typ zmienia się na Smoczy. A, jeśli się nie mylę (czy raczej - jeśli SRD się nie myli Smile ) likantropem może zostać jedynie humanoid lub gigant.

Owszem, ale jeśli najpierw na humanoida nałożymy szablon (dziedziczony) likantropa, to potem można nałożyć szablon półsmoka.
 
Awatar użytkownika
Sortiarius
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 258
Rejestracja: sob lip 01, 2006 12:31 pm

śr kwie 11, 2007 10:07 pm

Suldarr'essalar pisze:
Owszem, ale jeśli najpierw na humanoida nałożymy szablon (dziedziczony) likantropa, to potem można nałożyć szablon półsmoka.
+1
Potomek ogra słoniołaka i smoka.
 
homeosapiens
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 138
Rejestracja: czw lis 09, 2006 10:40 pm

czw kwie 12, 2007 5:33 pm

Właśnie, jakie klasy dawały bonusy do siły, bo nie pamiętam?
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

czw kwie 12, 2007 6:05 pm

Eeeee... Warhulk, Human Paragon, Half-orc paragon. Dalej nie chce mi sie myslec ;)
 
Awatar użytkownika
M.S.
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3035
Rejestracja: sob gru 24, 2005 7:42 pm

czw kwie 12, 2007 6:09 pm

homeosapiens pisze:
Właśnie, jakie klasy dawały bonusy do siły, bo nie pamiętam?


A tak w ogóle, to czy są jakieś klasy z premiami do siły? :shock:
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

czw kwie 12, 2007 6:15 pm

Nazywasz mnie klamca? ;)
 
Awatar użytkownika
M.S.
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3035
Rejestracja: sob gru 24, 2005 7:42 pm

czw kwie 12, 2007 6:22 pm

Hezor pisze:
Nazywasz mnie klamca?


Do licha! Nie zauważyłem Twojego postu, kiedy odpowiadałem na pytanie homeosapiensa. :oops:

Hezor pisze:
Warhulk, Human Paragon, Half-orc paragon.


Nazwy zupełnie mnie nic nie mówią. Skąd je wziąłeś?
 
Awatar użytkownika
Kakarotto123
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 21
Rejestracja: czw paź 19, 2006 8:11 pm

czw kwie 12, 2007 6:24 pm

M.S. pisze:
A tak w ogóle, to czy są jakieś klasy z premiami do siły? :shock:

A barbarzyńca w szale? A smoczy potomek? Można ich trochę wymienić.
 
Awatar użytkownika
M.S.
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3035
Rejestracja: sob gru 24, 2005 7:42 pm

czw kwie 12, 2007 6:26 pm

Kakarotto123 pisze:
A barbarzyńca w szale? A smoczy potomek? Można ich trochę wymienić.


Miałem na myśli ze stałymi premiami do siły. :? Tak jak rasy dodają premie do atrybutów.
Ostatnio zmieniony czw kwie 12, 2007 6:27 pm przez M.S., łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
iron_master
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 2815
Rejestracja: czw paź 20, 2005 7:56 pm

czw kwie 12, 2007 6:27 pm

Paragon Classes wystarczy poszukać ;)
 
Awatar użytkownika
Kakarotto123
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 21
Rejestracja: czw paź 19, 2006 8:11 pm

czw kwie 12, 2007 6:52 pm

M.S. pisze:
Miałem na myśli ze stałymi premiami do siły. :? Tak jak rasy dodają premie do atrybutów.

Smoczy Potomek daje + 4 do siły.
 
Awatar użytkownika
Varmus
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1443
Rejestracja: śr sty 18, 2006 5:52 pm

czw kwie 12, 2007 7:04 pm

Gardzący Magią z Władców Dziczy (3.0) to +1 do dowolnego atrybutu co level = +10 do Si. Problem w tym, że usuwa to możliwość korzystania z magicznych przedmotów...

No i zawsze jest jeszcze szablon doskonałości z KPE(3.0) :D

@DOWN: Szlag. Niedopatrzenie. Pardon ;)
Ostatnio zmieniony czw kwie 12, 2007 9:18 pm przez Varmus, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

czw kwie 12, 2007 8:18 pm

Varmus pisze:
Gardzący Magią z Władców Dziczy (3.0) to +1 do dowolnego atrybutu co level = +10 do Si. Problem w tym, że usuwa to możliwość korzystania z magicznych przedmotów...

Forsaker daje inherit bonus, zatem maksymalna premia może wynieść "tylko" +5.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości