Zrodzony z fantastyki

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
 
Thomas Percy
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 2969
Rejestracja: śr lip 03, 2002 11:50 am

Zabójcze patenty

pn sie 12, 2002 7:35 pm

Pochwalcie sie swoimi najbardziej skutecznymi zestawami czarow. <br />np. <br />dolek (Dig) przed szarzujacym, Web zeby nie wyszedl i Cloudkill do srodka. <br />albo <br />Wielkie Oslabienie odejmuje -4 z save, Bestow Curse odejmujace -4 z save, Mind Fog odejmuje -10 z save i wreszcie Feeblemind z save na -4. Razem WIll - 22.
 
Decain
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 120
Rejestracja: czw sie 08, 2002 9:35 pm

Zabójcze patenty

wt sie 13, 2002 10:04 am

Co do zabójczych patentów to przypominam sobie jedynie czar Web rzucony na grupkê wrogów, a potem podpalony pochodni±. Skwierczali równo. <br /> <br />I tak najlepszy jest dru¿ynowy magu który nie chcia³ rzucaæ czaru wiêc cisn±³ we wroga w³óczni± i wykoñczy³ pó³-zdrowego Bugbeara. To by³a dopiero jazda. No nie licz±c innego nekromanty który r¿n±³ kos± lepiej ni¿ wojownik.
 
nekromancer
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 2114
Rejestracja: wt maja 16, 2006 9:12 pm

Re: Zabójcze patenty

pn sie 19, 2002 2:06 pm

<!--QuoteBegin-Decain+-->
Decain pisze:
<!--QuoteEBegin-->(...) No nie licz±c innego nekromanty który r¿n±³ kos± lepiej ni¿ wojownik.
<br /> <br />mi³o mi to s³yszeæ... :evil:
 
Łukasz B.
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 573
Rejestracja: wt cze 25, 2002 11:39 pm

wt wrz 10, 2002 1:19 am

Combos dla maga zmuszonego do walki w zwarciu: <br />Stoneskin + Fire shield( przeciwnicy oberw± bardziej ni¿ ty)+ Protection from elements-fire. Potem rzucasz tylko fireballe pod swe nogi. Przydatne w ograniczonej przestrzeni :)
 
takisobieMG
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1169
Rejestracja: sob sie 17, 2002 8:01 pm

wt wrz 10, 2002 8:13 pm

Moj patent (niezbyt zabojczy): mag - wojownik, miecz dwureczny (albo inne w calosci metalowa bron) i shoking grasp
 
Anonim_1

sob wrz 14, 2002 4:22 pm

Ja wolę kombosy wykańczające, np.: Fly, Spectral Hand (najlepiej na Enlarge spell) rzucony z góry, potem z góry paraliż Ghoul Touchem. Wykańczamy heavy pickiem. Na wrogich magów działa doskonale. <br /> <br />Choć i tak uważam, że najlepszym czarem jest Charm Person i inne ze szkoły Enchantment.
 
takisobieMG
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1169
Rejestracja: sob sie 17, 2002 8:01 pm

ndz cze 29, 2003 9:33 pm

Sorki za wskrzeszenie starego tematu, ale: <br /> <br />Kombos (niezbyt zabojczy, ale wesoly): czar wzywajacy roj (np. sumon swarm) + powiekszenie robactwa. Dwa w jednym...
 
Rend
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 3065
Rejestracja: sob paź 05, 2002 9:03 pm

ndz cze 29, 2003 11:15 pm

U nas magowie robili proste patenty, acz skuteczne.<br />Web, jednocześnie jeden mag FireBall, a drugi Cone Of Cold z drugiej strony. Nic nie przeżywało :evil:
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

pn cze 30, 2003 9:26 am

Fly, lecisz nad przeciwnika, Bigby's interposing hand lub lepsze =>wgniatasz przeciwnika w ziemie i czekasz aż się udusi :evil:
 
Thomas Percy
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 2969
Rejestracja: śr lip 03, 2002 11:50 am

pn cze 30, 2003 10:16 am

<!--QuoteBegin-Rend+-->
Rend pisze:
<!--QuoteEBegin-->U nas magowie robili proste patenty, acz skuteczne. <br />Web, jednocześnie jeden mag FireBall
<br />Przecież Fireball spala Web.
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

pn cze 30, 2003 11:59 am

Tak, ale nie masz szans na rzut obronny, bo jak unikniesz, jeśli jesteś unieruchomiony?
 
SmokJaXa
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 48
Rejestracja: śr maja 28, 2003 2:03 pm

Mag - jubiler...

pn cze 30, 2003 5:49 pm

Przy pomocy Craft Wondrous Item robisz kazedmu czlonkowi druzyny Branzolety ( albo cus ) Shielda..... I co i druzynowy paladyn albo mnich ma kosmiczne AC... +7 do AC to nie w kij dmuchal
 
Jacobivan
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 181
Rejestracja: pt cze 27, 2003 9:51 pm

czw lip 03, 2003 11:06 pm

Stone to mud pod stopami wrogow, mud to stone jak juz wpadna... <br />No i nieofensywne- Tenser's floating disk, stajemy na nim (od ktoregos poziomu udzwignie ciezar maga) i na tym latamy (czy raczej lewitujemy). Matki opiekunki drowow tak robia ;-) Bardzo efekciarskie... Albo mini combo- najmocniejszy czar maga- 2 poziomowa Sztuczka z Lina. Rzucamy nawet w trakcie walki, wdrapujemy sie do pozawymiarowej przestrzeni, wciagamy line za soba. Spokojnie leczymy rannych, odpoczywamy (to od 8 poziomu maga). Przed wyjsciem rzucamy buffy na druzyne, ze 2 fireballe na podloge i zjezdzamy po linie jak SWAT ;-)
 
Ysilyn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: ndz cze 08, 2003 4:36 pm

pt lip 04, 2003 9:11 pm

Nie ma to jak Wail of the Banshee a pó¼niej Prismatic Spray, ma³o co prze¿yje, tylko siê MG w¶cieka :razz:
 
Awatar użytkownika
B0rg
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1505
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:28 pm

pn lip 07, 2003 11:42 am

Summon Monster/Summon Nature's Allay z wysokiego poziomu + Animal Growth i mamy na przykład DU?EGO misia do "ściskania". <br />Filter + Stinking Cloud albo jeszcze lepiej Cloudkill - kto chce podejść ten obrywa. <br />Haste + Dancing Chains + Tenser's Transformation - zmieniamy maga w wojownika, który w akcji haste'a ma dodatkową liczbę ataków równą swojemu poziomowi z głównym basem wojownika... very nasty.
 
Halgir Rumunem Zwany
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 475
Rejestracja: pt cze 13, 2003 10:03 am

pn lip 07, 2003 11:58 am

Stara recepta na glownych zlych wg mojej druzyny: <br />Czlowiek w miedzianej masce :wink: <br />Komponenty: duzo miedziakow, gliniany gar, 1 mag, 1 kleryk <br />Sposob przyrzadzenia: <br />wsypujemy miedziaki do garnka (zrobic przed walka) <br />Mag: "Unseen servant" <br />Kleryk: "Heat metal" na miedziaki - otrzymujemy plynna miedz <br />Mag do servanta: Wez to, podlec nad glowe X i zrzuc.... <br />grrrrr.......... :evil: :evil:
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

pn lip 07, 2003 8:31 pm

gdy kto? rzuca fireballa: Quicken control flames :mrgreen:
 
Anonim_1

wt lip 08, 2003 12:23 am

Najbardziej chory patent, jaki do tej pory udało się mi opracować (Muad'Dib nazwał mnie za niego munchkinem, więc coś chyba w nim jest :-)): <br /> <br />Komponenty: arcane spellcaster lub postać z Use magic device, scroll z Telekinezą lub Telekineza jako jeden z zapamiętanych czarów, Pojemną torbę (bag of holding) Typ I, 2500 shurikenów lub 1500 bełtów do lekkiej kuszy, Buty szybkości lub działający haste. <br /> <br />Cel: przeciwnik w odległości nie większej niż 3 metrów/poziom. <br /> <br />Działanie: uruchamiamy Buty szybkości, następnie jako akcję pełnorundową wywracamy torbę na drugą stronę, co powoduje wysypanie się wcześniej wrzuconych tam shurikenów lub strzał pod nasze stopy. Następnie, akcją z przyspieszenia rzucamy czar Telekineza w wersji jednorundowej i "strzelamy" shurikenami lub bełtami do przeciwnika. <br /> <br />Efekt: w stronę przeciwnika leci 250 x poziom shurikenów lub bełtów. Licząc, że AC przeciwnika jest na tyle wysokie, że jedynie 10% pocisków trafi w przeciwnika otrzymujemy (na 10 poziomie): <br />- bełty - 250k8 obrażeń <br />- shurikeny - 500 obrażeń <br /> <br />Uwagi: stanowczo skuteczniejsze są bełty, jednak MG niekoniecznie musi uznać, że jest to "broń" (tzn. siła Telekinezy nie rozpędzi ich na tyle, by zadały owe obrażenia), więc wówczas można użyć shurikenów. <br /> <br />Opcje: mag z dużą liczbą slotów 3-poziomowych może użyć Potężniejszej magicznej broni (Greater magic weapon) by umagicznić wcześniej pociski (potrzebuje jednak 30 slotów by umagicznić wszystkie, możliwe to będzie raczej jedynie przy posiadaniu Ring of Wizardry oraz kilku kamieni Ioun), wówczas trafienie oraz obrażenia powinny zwiększyć się drastycznie (obrażenia o minimum 750 bez zmiany trafienia, licząc 10 poziom maga).
 
Rend
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 3065
Rejestracja: sob paź 05, 2002 9:03 pm

czw lip 10, 2003 7:27 pm

Oto parę chorych patentów, graczy sadystów. <br />Transformacje: Na wroga Flesh To Stone, potem Stone To Mud, i ewentualnie jak z wroga zostaną bezkształtne plamki (czytaj: błoto się rozpłynie w kałużę), to rzucamy Mud To Stone. <br />I wspomniany wcześniej patent. Dobry na szarżującego kawalerzystę. Będąc pod wpływem Haste'a, rzucamy w jednej rundzie Stone To Mud, tuż pod koniem, i gdy nogi konia wpadną w błoto, w tej samej sekundzie rzucamy Mud To Stone. Konik zostaje w ziemi (potem można go wypuścić), a jeździec leci dalej, na bliskie spotkanie z najbliższą ścianą :)
 
Devik Crazystar
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1135
Rejestracja: śr maja 26, 2004 2:23 am

czw lip 10, 2003 8:14 pm

.
Ostatnio zmieniony pn sie 28, 2023 5:30 pm przez Devik Crazystar, łącznie zmieniany 1 raz.
 
dzierzba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: śr cze 11, 2003 5:13 pm

Don't try it at home ;-)

wt lip 15, 2003 8:55 pm

Moje zwariowane pomys³y (nietestowane ;->) <br /> <br />1. gaseous form +invis na siebie - wnikasz w otwór w ciele wroga (np. nos ;-) i umieszczasz sie dajmy na to w uk³adzie oddechowym ;-).gaseous form siê koñczy, Ty dostajesz 1d6 obrazen, ale jego powinno rozerwaæ na strzêpy ;-D <br /> <br />2. Dhullard's Glasstrike (Magic of Fearun chyba) dzia³a tak jak Flesh to Stone tyle, ¿e zamienia w szk³o...no a potem shatter ;-) (albo m³otek ;->) <br /> <br />na razie tyle ;-) <br /> <br />bye, <br />dzierzba
 
Thomas Percy
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 2969
Rejestracja: śr lip 03, 2002 11:50 am

Re: Don't try it at home ;-)

wt lip 15, 2003 9:37 pm

<!--QuoteBegin-dzierzba+-->
dzierzba pisze:
<!--QuoteEBegin-->gaseous form +invis na siebie - wnikasz w otwór w ciele wroga (np. nos ;-) i umieszczasz sie dajmy na to w układzie oddechowym ;-).gaseous form się kończy, Ty dostajesz 1d6 obrazen, ale jego powinno rozerwać na strzępy ;-D
<br />Adeptom akademii magicznej imienia bin Ladena już dziękujemy :-) <br />Po takim numerze nie dostaje się nie 1d6, tylko giną obie osoby. To numer dla samobójców (nie mylić ze smokobójcami).
 
Qbe
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 230
Rejestracja: śr paź 09, 2002 6:36 pm

śr lip 16, 2003 10:21 am

Nie wiem, czy te patenty dzia³aj±. <br /> <br />1. Rzucamy Major Creation , aby stworzyæ lit± bry³ê stali (jakie¶ 40-50kg na poziom, ale mogê siê myliæ), potem Shrink Item na nasz wytwór i tu¿ przed walk± Haste na siebie. ?adujemy nasz pocisk do procy, i strzelamy <br />a) we wroga, i gdy trafi wypowiadamy s³owo "rozkurczenia". <br />B) w ¶cianê nad wrogiem, i gdy trafi wypowiadamy s³owo "rozkurczenia". <br />Na wy¿szych poziomach zostanie z niego miazga :) <br /> <br />Hm... a gdyby taki w³a¶nie magiczny przedmiocik? Bullet of Smashing :wink: <br /> <br />2. Stone Shape , aby wytworzyæ wobec wroga w lochach do¶æ gruby (50cm) cylinder z kamienia - jest wyeleminowany na czas walki, a jak nie bêdzie mia³ ma³ej broni ani ¿ywych kolegów to i na zawsze :) <br /> <br />Co to za czar Dig ?
 
Thomas Percy
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 2969
Rejestracja: śr lip 03, 2002 11:50 am

śr lip 16, 2003 10:55 am

<!--QuoteBegin-Qbe+-->
Qbe pisze:
<!--QuoteEBegin-->Co to za czar Dig ?
<br /> :oops: zapomniałem, że to z drugiej edycji. Czar Dig w ułamku sekundy kopał studnię, rów, basen.
 
Qbe
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 230
Rejestracja: śr paź 09, 2002 6:36 pm

śr lip 16, 2003 11:23 am

<!--QuoteBegin-Thomas Percy+-->
Thomas Percy pisze:
<!--QuoteEBegin--> :oops: zapomnia³em, ¿e to z drugiej edycji.
<br />Nie przejmuj siê Thomas - Dig jest nawet wymagany przez jeden magiczny przedmiot z DMG (Mattock of the Titans) - jak twórcy siê pomylili, to ty te¿ masz prawo :wink: <br />Rozmumiem ¿e teraz Stone Shape zast±pi³ Dig ?
 
takisobieMG
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1169
Rejestracja: sob sie 17, 2002 8:01 pm

sob lip 19, 2003 6:01 pm

Postac co nastepuje: ze trzy poziomy Wizarda, kilka Rogue i kilka takiego pana co sie nazywach chyba Lucznik Zen (moze przenosic ukradkowe ataki na dystans). Rzucasz Niewidzialnosc, Prawdziwe uderzenie i teraz wymiatasz z daleka...
 
Anonim_1

sob lip 19, 2003 6:04 pm

Jeden atak i się pojawiasz. W dodatku bez niewidzialności. Dużo lepiej jest wybrać Deepwood snipera, efekt będzie lepszy. Patent nie jest ani trochę zabójczy.
 
takisobieMG
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1169
Rejestracja: sob sie 17, 2002 8:01 pm

ndz lip 20, 2003 7:51 am

Moze racja, tylko moge np. strzelac z ukrycia... Patent musi zostac jednak poprawiony: <br /> <br />1) Nie lucznik zen, tylko Nowicjusz zakonu luku. Aczkowliek dla rogue / wizard bylby dostepny gdzies od 15 poziomu (czyli absolutny bezsens) <br />2) Wystarczy wiec: true strike, wiz 1, rogue 1 i ukrycie. Na pierwszo i drugopoziomowcow bedzie zabojczy.
 
Anonim_1

ndz lip 20, 2003 8:16 am

1. True strike można rzucić na rundę przed atakiem. Rouge znajdujący się w ukryciu mógłby zostać usłyszany. <br /> <br />2. Atak z true strike to jedno potencjalne trafienie zadające średnio 2k6 (1k6 od łuku oraz 1k6 od sneak attack) - wojownik 2 poziomu przeżyje to bez problemu. A w kolejnej rundzie zmasakruje owego rouge/wizarda (skoro atakować sneakiem, musi być w promieniu 30 ft od fightera). <br /> <br />Dalej twierdzę, że patent nie jest zabójczy. :-)
 
takisobieMG
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1169
Rejestracja: sob sie 17, 2002 8:01 pm

ndz lip 20, 2003 8:35 am

No dobra, zgodze sie z toba, patent nie jest zabojczy.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość