Zrodzony z fantastyki

 
Luinannon
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 82
Rejestracja: wt gru 10, 2002 8:45 pm

Zew Cthulhu

czw sty 02, 2003 5:02 pm

Dopiero zaczynam prowadzenie Zewa. Chcia³bym Was spytaæ o radê w jaki sposób wprowadzacie do swoich przygód klimat tzn. napiêcie, uczucie grozy itp. Jak± muzykê by¶cie polecili. Ja nie mam zamiaru wprowadzaæ na pocz±tku przedwiecznych. Czy Wy wprowadzacie ? <br /> <br />Czy podoba siê Wam ten system ?
 
B_Achus__
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 97
Rejestracja: czw lis 07, 2002 8:13 am

pt sty 03, 2003 1:56 pm

Mój kolea poprowadzi³ mi kiedy¶ zar±bist± sesjê: <br />Nasi bohaterowie byli zwyk³ymi lud¼mi, a do budynku w którym siê znajdowali w³ama³ siê stwór z mitów... <br />Nie mogli¶my w³a¶ciwie nic mu zrobiæ... <br />Starali¶my siê po prostu prze¿yæ i zej¶æ na dó³, aby wezwaæ pomoc... <br />By³o zaje******...
 
Bulkers
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 462
Rejestracja: sob wrz 21, 2002 12:13 pm

pt sty 03, 2003 2:47 pm

Te¿ zabieram sie do prowadzenia Zew Cthulhu (heh, b³±d w temacie :evil: <!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->[poprawiony :wink: ]<!--colorc--></span><!--/colorc-->) i mam do niego takie o to podej¶cie: <br /> <br />1. Rzecz dzieje siê wspó³cze¶nie, powiedzmy 2002 rok, a wiêc znamy idealnie realia, ³±cznie z genialnym Internetem zamiast archaicznej i nudnej biblioteki. <br /> <br />2. Rzecz dzieje siê w Polsce, odpadaj± wszelkie problemy kulturowe, mo¿na skupiæ siê na grze. <br /> <br />3. Dzia³anie Mitów nie jest jasne, wszystko co siê dzieje, jest byæmo¿e Mitopochdne, takie trochê jak w Archiwum X. <br /> <br />4. Pierwsza sesja dzieæ siê bêdzie przy granicy z Bia³orusi±, gdzie znajduje siê nieznana opinii publicznej elektrownia atomowa i laboratoria do badania wszystkiego-co-tajemnicze. <br /> <br />5. Postacie: <br />- Policjant, zwyk³y szeregowy z pobliskiej komendy, wys³any do zbadania przyczyn kolejnej blokady Samoobrany i sprawdzenia jednej z zaszytych w lesie placówek policji lub stra¿y le¶nej. <br />- Dziennikarz, wys³any do zbadania blokady rolniczej i spisania artyku³u o losach biednych rolników z pogranicza, jednocze¶nie dowiedzia³ siê, ¿e gdzie¶ w pobli¿u widziano UFO. <br />- Ufolog, naukowiec (biologia, medycyna, gegrafia itp.), chce zbadaæ sprawê obserwacji UFO na tym terenia. <br />- Bogacz-pisarz, z laptopem w rêku, szuka pomys³u do swojej nowej ksi±¿ki, s³ysza³ o UFO i za³apa³ bakcyla, pojedzie z reszt±, wsparcie techniczne (laptop --> biblioteka, hackerstwo i takie tam). <br /> <br />6. Oczywi¶cie UFO to ¶ciema, chodzi g³ównie o nie znan± nikomu elektrownie-laboratorium (tylko policjant móg³ co¶ s³yszeæ), wszyscy mog± siê zamelinowaæ w budynku Stra¿y Le¶niej, w której policjant musi zostaæ do wyja¶nienia sprawy (stra¿nicy zniknêli, 2-piêtrowy budynek w lesie, na skraju wsi, stoi pusty). <br /> <br />Reszte jeszcze wymy¶lam... :mrgreen:
 
Peter White
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: pn gru 30, 2002 10:36 am

pt sty 03, 2003 9:49 pm

W Zew gram ju¿ "kawa³ek" czasu i chocia¿ mogê wypowiedzieæ siê tylko z pozycji gracza, to zdecydowanie odradza³bym wprowadzanie na pierwszych sesjach Stworów z Mitów, a ju¿ ujrzenie jakiegokolwiek z Przedwiecznych przez graczy musi byæ poprzedzone pewnym, ekhem... "przygotowaniem mentalnym". Proponujê tak¿e (jako skromny gracz) odejmowanie zawsze odpowiedniej ilo¶ci Punktów Poczytalno¶ci przy co "ciekawszych" spotkaniach, przy utracie jednorazowo 5> PP, potrafi byæ "zabawnie". Ponadto zaburzenia psychiczne potrafi± dodaæ grze trochê "smaczku". <br />Co za¶ siê tyczy wprowadzania klimatów grozy to polecam cykl artyku³ów Puszkina zamieszczonych w MiMach, to bêdzie zdaje siê nr 7-8 (79/80)/2000 i co¶ ko³o tego, masa dobrego "stuffu" do zewu znajduje siê równie¿ pod takim oto adresem: http://www.inkluz.alpha.pl/czytelnia.html#zew <br />Sorry za tyle "..." <br />?yczê "owocnych" poszukiwañ i mi³ej lektury :mrgreen:
 
Darklord
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 9630
Rejestracja: sob lis 15, 2003 2:03 pm

pt sty 10, 2003 8:45 pm

Na stronie Malhavoc Press/Montego Cooka mo¿na pobraæ darmowe The Shandler Chronicles do Call of Cthulhu: <br />-czê¶æ I (652 KB PDF) <br />-czê¶æ II (464 KB PDF) <br />-czê¶æ III (856 KB PDF) <br />-czê¶æ IV (596 KB PDF)
 
Madril
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 361
Rejestracja: ndz lip 07, 2002 5:33 pm

pt sty 10, 2003 9:19 pm

Moglby mi ktos przyblizyc Call of Cthulhu? :evil:
 
merlin93
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 233
Rejestracja: czw paź 31, 2002 8:04 am

pt sty 10, 2003 10:51 pm

Akcja dzieje siê na ziemi(cho¶ w ekstremalnych wypadkach niekoniecznie) gracze wcielaja siê w postaci badaczy, ludzi którzy czêsto zajmuj± siê ró¿nymi dziedzinami nauki, np. geolog, którzy czêsto trafiaj± na swego rodzaju ¶lady, znaki jakich¶ tajemniczych i niewyja¶nionych istot, bóstw(wielcy przedwieczni i inni), kiedy zaczynaj± zg³ebiaæ te tajemnice, okazuje siê , ¿e nie s± jedyni, a Ziemia ju¿ od wieków(ba, nawet tysiêcy i milionów lat) jest przez nich odwiedzana. Prawda okazuje siê przera¿aj±ca i czesto wariuja. Ca³o¶æ oparta jest na dzie³ach H.P Lovecrafta. Graæ mo¿na w trzech okresach XX wieku. To tak ogólnie, je¶li chcesz dk³adniejszy opis to musze trochê pomy¶leæ i to ³adnie napisaæ :) <br /> <br />Pozdrawiam!
 
Bulkers
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 462
Rejestracja: sob wrz 21, 2002 12:13 pm

sob sty 11, 2003 5:53 pm

Dok³adniej, te trzy okresy to: <br />1890 - nikt prawie na niczym w nauce sie nie zna³ :wink: <br />1920 - czasy prohibicji i jazzu <br />1990 - wiadomo, wspó³cze¶nie <br /> <br />Badacze (gracze) mogê byæ w³a¶ciwie ka¿dym, choæ najbardziej przydaj± sie naukowcy, dziennikarze i np. detektywi czy policjanci. Wszystko otoczone mg³± tajemnicy, scenariusze raczej mroczno-detektywistyczne, a postacie zag³êbiaj±c sie w tejemnice odkrywaj± wiedze o Mitach i powoli wariuj± (tak to okropna wiedza). Przeciêtni ludzi nie maj± w starciu z Mitami raczej szans i najczê¶ciej rozwi±zania nale¿± do "umys³owych", trzeba wpa¶æ na co¶, przerwaæ rytua³ albo rzuciæ czar czy przeczytaæ ksiêgê. <br /> <br />Oficjalna strona Zewa w Polsce
 
Awatar użytkownika
Darklighter
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1600
Rejestracja: wt lut 08, 2005 8:02 pm

sob sty 25, 2003 12:54 pm

Polecam przeczytanie Recenzji Call of Cthulhu d20 <br />A do "standardowego" Cthulhu: <br />1)Podręcznik badacza tajemnic <br />2)Krainy Snów <br />3)Twierdza Wron <br />4)Księga Straznika
 
Lightstorm
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 154
Rejestracja: pt lis 08, 2002 8:20 pm

śr lut 05, 2003 3:41 pm

Prowadze ZEW CTHULU od 6 lat i pocz±tkuj±cym graczom radzi³bym zapoznanie siê z podstawowymi pozycjami Lovecrafta jak"ZEW CTHULU","W GÓRACH SZALEñSTWA",oraz pozycje Stephen'a Kinga,Mastertona. Moim zdaniem przepis na dobry horror to;sielankowa scenografia np.spokojne przedmie¶cia,ludzie przyja¿ni którzy zaczynaj± ulegaæ z³ym mocom,muzyka najlepiej gotycka,lub Jerrego Goldsmitha(twórca muzyki do Omena),no i najwa¿niejsze "nienamacalne"z³o które tylko siê odczuwa,a ¿adko siê ujawnia. Wrzystko to prowadzi do wielkiego fina³u,który powinien byæ odegrany w momencie kiedy gracze bêd± w najs³abszej kondcjin psychicznej. Pomóc w tym mo¿e u¶miecenie kogo¶ bliskiego postaci. :evil:
 
Lightstorm
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 154
Rejestracja: pt lis 08, 2002 8:20 pm

czw lut 06, 2003 12:07 pm

Mam pytanie czy uwa¿acie ¿e rozpisywanie bóstw z MITÓW CTHULU,ma sens,poniewa¿ uwa¿am powo³uj±c siê na ksi±¿ki ,a one w odró¿nieniu od DnD s± wyznacznikiem systemu, ludzko¶c nie ma wielkich szans w walce ze stworami LOVECRAFTA. Pozatym uwa¿am , ¿e wprowadzenie do CTHULU D20 HP , jest wielk± pomy³k±. Wiadomo ¿e w walce z AZATHOTEM to i tak nie ma sie szans , ale np.w potyczce z YIGem taki cz³eczyna ma spore szanse wyj¶cia z opresji , bior±c pod uwagê star± edycjê , cz³owiek ma oko³o 10% na prze¿ycie,mo¿e mniej. Uwa¿am ¿e by³oby wielk± zniewag± robienie z ponurego ¶wiata LOVECRAFTA,kolejnego "heroic" fantasy.
 
Psychic__
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 115
Rejestracja: pt sty 03, 2003 11:29 am

czw lut 06, 2003 12:22 pm

<!--QuoteBegin-Lightstorm+-->
Lightstorm pisze:
<!--QuoteEBegin-->Mam pytanie czy uwa¿acie ¿e rozpisywanie bóstw z MITÓW CTHULU,ma sens,poniewa¿ uwa¿am powo³uj±c siê na ksi±¿ki ,a one w odró¿nieniu od DnD  s± wyznacznikiem systemu, ludzko¶c nie ma wielkich szans w walce ze stworami LOVECRAFTA. Pozatym uwa¿am , ¿e wprowadzenie do CTHULU D20 HP  , jest wielk± pomy³k±. Wiadomo ¿e w walce z AZATHOTEM to i tak nie ma sie szans , ale np.w potyczce z YIGem taki cz³eczyna ma spore szanse wyj¶cia z opresji , bior±c pod uwagê star± edycjê , cz³owiek ma oko³o 10% na prze¿ycie,mo¿e mniej. Uwa¿am ¿e by³oby wielk± zniewag± robienie z ponurego ¶wiata LOVECRAFTA,kolejnego "heroic" fantasy.
<br />Nie gram w Cthulhu d20, choæ czyta³em podrêcznik. Ten ¶wiat + ten system to wielka pomy³ka w ogóle. Co do statystyk, to w pirwotnej wersji CoC, tej z Chaosium mia³o ich wcale nie byæ. Wydawca jednak siê upar³ i powsta³y. Zosta³y zrobione jednak w ten sposob, ¿e stwory mitów dalej by³y nie do pokonania.
 
Lightstorm
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 154
Rejestracja: pt lis 08, 2002 8:20 pm

czw lut 06, 2003 12:25 pm

Dlatego mimo ¿e nie jestem wielkim przeciwnikiem ogólnie D20 to CTHULU moim zdaniem powinno byæ nie ruszane,bo to ju¿ nie bêdzie ten sam system. :!:
 
Awatar użytkownika
Aragathor Roaringflame
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 6202
Rejestracja: wt lis 26, 2002 5:52 pm

czw lut 06, 2003 1:31 pm

Jestem przeciwnikiem takiej konwersji. <br />Pomyślcie -> <br />- punkty obłędu (trzeba zmienić) <br />- zasady magii (przykład- rzucasz czar i popadasz w obłęd) <br />- I LAST BUT NOT LEAST wymienieni już przedwieczni <br /> <br />To moje zdanie (wiem wszystko można zmienić i dopasować, ale wtedy to już nie będzie Call of Cthulu)
 
Bulkers
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 462
Rejestracja: sob wrz 21, 2002 12:13 pm

czw lut 06, 2003 3:03 pm

Na oczy nie widzia³ez Zew Cthulhu D20 i nie mi go oceniaæ (szczególnie, ¿e w ka¿dej chwili mo¿e wpa¶æ tu Molobo i znowu zacznie siê rzucanie b³otem), ale generalnie wiêkszo¶æ stworów w Zewie nie powinno byæ uwa¿ane za co¶ do pokonania. Zawsze w ukryciu, zawsze w domy¶le, ale nigdy do zabicia, tak w skrócie wygl±daj± stwory w Zewie. Od umiejêtno¶ci MG zale¿y, czy musi u¿ywaæ statystyk, by przeraziæ graczy czy starczy nastrój grozy. <br /> <br />Chcia³em poruszyæ jednak inn± kwestiê? Czy nie uwa¿acie Zewa za system do¶æ jednorazowy? Ile razy z rz±du mo¿na na sesji baæ siê Mitów? Jak d³ugo mo¿na ci±gn±æ horrowat± kompaniê? Czy to siê aby nie nudzi? <br /> <br />Oczywi¶cie mo¿na powiedzieæ, ¿e zale¿y to od MG. Jednak mamy w Zewie wyra¼nie narzucony klimat grozy i tajemniczo¶ci z Badaczami skazanymi po czê¶ci na pora¿kê. Ka¿de odej¶cie od konwencji to tak naprawde przestaje byæ ju¿ Zew. A baæ siê chyba nie da w nieskoñczono¶æ.
 
Psychic__
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 115
Rejestracja: pt sty 03, 2003 11:29 am

czw lut 06, 2003 5:52 pm

Je¶li chodzi o Molobo, to niech wpada. Ja znam ten system i siê go nie bojê. [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/laugh.gif[/img] :wink: <br /> <br />Statystyki pozwalaj± graczom na podjêcie jednej akcji, której nikt nie odwa¿y³ by siê podj±æ w oryginalnym CoC. Mog± zaatakowaæ. Wtedy niezale¿nie od tego jak dobry jest MG zacznie siê zwyk³a jatka. <br /> <br />Czy jest jednorazowy? Nie s±dzê. Przynajmniej nie dla ka¿dego. Co prawda nie pogrywam ju¿ w niego od d³u¿szego czasu, ale nie dlatego, ¿e mi siê znudzi³. Zmieni³em miejsce zamieszkania i nie mam czasu by doje¿d¿aæ na sesje. Poza tym prowadzê dwie, wcale niema³e dru¿yny w D&D.
 
Zbrozło
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 530
Rejestracja: pn lis 11, 2002 1:52 pm

czw lut 06, 2003 7:00 pm

Pogrywalismy kilka latek w Zew i....okaza³o sie ze max ilosæ sesji dla jednej postaci do 5>Poza t± liczbe zadna z nich nie przesz³a ...I to przewaznie ocieraj±c sie tylko o przedwiecznych...Sam pomys³ stawania z nimi do walki jest nierealny...Porównajcie sobie tylko inteligencje postaci z inteligencja przedwiecznych i ocencie szanse na wygrana...
 
Psychic__
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 115
Rejestracja: pt sty 03, 2003 11:29 am

czw lut 06, 2003 7:56 pm

Ok Molobo. Nie wyja¶ni³em, bo moim zdaniem nie jest "cudowny i doskonale kszta³tny". To raz. Po drugie racja, niektóre potwory w Cthulhu d20 s± nie do pokonania. Zadowolony? Nie zmienia to faktu, ¿e nie do pokonania dla zwyk³ych ¶miertelników staj± siê z czasem postaci graczy. Dlatego w niego nie gram, miêdzy innymi.
 
Awatar użytkownika
Darklighter
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1600
Rejestracja: wt lut 08, 2005 8:02 pm

sob lut 08, 2003 6:57 pm

Cthulhu to system gdzie ludzie zawsze byli słabi(podatni na obrażenia). Owszem, można było rozwijać umiejętność uników, walk itp. Jednak żywotność człowieka była stała(jak mistrz dał to można było zwiększyć ją o dwa góra trzy punkty) i zazwyczaj bardzo niska. W d20 wprowadzili HP, co było kompletną pomyłką. W oryginalnej wersji spokojnie można było zabić(ewentualnie zranić poważnie) człowieka jednym strzałem, nieważne czy był to zwykły sprzedawca pamiątek czy wytrenowany zabójca. A w d20? Spotkasz takiego na 10-13 poziomie i zacznie się zabawa w powolne zdejmowanie żywotności. Owszem jest opcja treshold ale jej trudność wynosi tylko 15, zawsze :? . Psychic rozumiem Twój punkt widzenia. Podobny ma mój MG, który postanowił nie przechodzić na Cthulhu d20.
 
Molobo
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 5011
Rejestracja: pt cze 28, 2002 11:29 pm

sob lut 08, 2003 9:36 pm

A w d20? Spotkasz takiego na 10-13 poziomie i zacznie siê zabawa w powolne zdejmowanie ¿ywotno¶ci
<br />Prosta skuteczna metoda na zwiêkszenie ¶miertelno¶ci:rzuca siê na DC=równe obra¿eniom je¶li przekraczaj± one Kondycje gracza lub na Fort 15 je¶li jeste¶cie mili. <br />A tak poza tym to w oryginalnym ZC niektóre potwory równie¿ by³y do zabicia przez graczy,wiêc wszystko jest ok. <br />Podoba siê mi te¿ fakt i¿ podano statystyki potworów D20 ,bo istnieje opcja wprowadzenia ich do ¶wiata DnD, gdzie s± zabijalne(choæ te¿ baaaardzo ciê¿ko).Drowy wyznaj±ce Przedwiecznych w Podmroku =¶wietny pomys³ :)
 
Awatar użytkownika
Darklighter
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1600
Rejestracja: wt lut 08, 2005 8:02 pm

ndz lut 09, 2003 11:58 am

<!--QuoteBegin-Molobo+-->
Molobo pisze:
<!--QuoteEBegin--> <br />Prosta skuteczna metoda na zwiększenie śmiertelności:rzuca się na DC=równe obrażeniom jeśli przekraczają one Kondycje gracza lub na Fort 15 jeśli jesteście mili.
<br />Rzadko kiedy zdarzy się by obrażenia (broń palna) przekroczyły Kondycję postaci. Broń kalibru 9mm(najczęściej używana) zadaje k10 obrażeń. Lepiej już stosować jest rzut vs DC:15. Ale i tak postać na 13 poz. ma już +8 do rzutu obronnego na Kondycję. Jak się do tego doda bonus z wysokiej Kondycji + ewentualnie jakiś atut dodatkowo ją zwiększający, to taka postać ma już bardzo duże szanse na przeżycie. <br />Jest w d20 jeden czynnik, który zmniejsza szansę walki z potworami. Otóż jest to trafienie potworów, szczególnie tych naprawdę potężnych. W starej wersji potwory czy bogowie mogli sobie mieć napisane 100% na trafienie ale praktycznie to uniki gracza definiowały czy dana kreatura trafi. Owszem, były potwory, które miały zaznaczone, że ich ataków nie można unikać czy, że zawsze trafiają. Ale to bardzo nieliczne przypadki. W d20 gracz ma niewielką obronę(max. ok 20), a stwory, którym będzie musiał stawić czoło, mają nieraz po 30+ trafienia :evil: . Uniki tu nie pomogą.
 
Yorg
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 31
Rejestracja: czw sty 23, 2003 1:19 pm

pn lut 10, 2003 4:01 pm

Zew Cthulhu <br />najkrutsze okreslenie tego systemu które przychodzi mi do glowy...? <br />KAA-BUU [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/laugh.gif[/img] <br /> <br />w³a¶ciwie to gra³em w ten system tylko raz(wkoñcu jestem raczej "pocz±tkujacym" graczem :? ) i to przez kolege ktury nie mia³ co robic wiec stwierdzi³ ze wykorzysta(przetestuje) na mnie i jeszcze jednym gosciu swoja jednostrza³owke(okaza³o sie ze dla mnie to by³a rzeczywiscie jednostrza³ówka) zginolem po 20min gry od kuli snjpera [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img] . <br />w chwili agoni mia³em jeszcze 4 s³owa do swojego partnera(gra³em agentem FBI) jak przysta³o na cz³owieka stara³em sie uratowac swoje 4-litery wiec wypowiedzia³em to {kwatera,g³ówna,FBI,umieram} <br />MG stwierdzi³ ze "prz... mog³em przekazac jakies wiadomo¶ci" <br />no cuz mówi sie trudno i "¿yje" [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/laugh.gif[/img] sie dalej <br /> <br />a co do systemu to uwazam ze jest ciekawy,sam swiat bardzo realny(wiecie ¶miertelno¶æ i tak dalej) trudno w nim prze¿yc i byc normalnym <br /> :evil: :evil: :evil:
 
Lord Winter
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 628
Rejestracja: śr maja 22, 2002 12:13 pm

śr lut 12, 2003 6:37 pm

Witaj Yorg -u... <br /> <br />Miło że podoba Ci się Call Cthulhu... Tylko nie rób więcej błędów ortograficznych i nie zjadaj liter - naprawdę i bez tego trudno Cię zrozumieć (i nie denerwój się...) :evil: :wink: <br /> <br />Poza tym rzeczywiście śmiertelność jest duuża (choć nie aż tak bardzo jak w Cyberpunku 2020 :evil: :evil: :evil: ), ale nie poznałeś jeszcze uroków tej gry... jej chorób psychicznych :evil: , ośrodków odosobnienia (w stylu Arkham Assylum) :evil: , nie zidentyfikowanych przedmiotów (np pokiereszowanych, niedorozpoznania głów) i dziwnych wydarze z udziałem wszędobylskich macek :mrgreen: :evil: - po prostu miodzio :!: ... Oj mało jeszcze widziałeś... <br /> <br />Pozdrawiam...
 
Lightstorm
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 154
Rejestracja: pt lis 08, 2002 8:20 pm

pt lut 14, 2003 10:04 am

<!--QuoteBegin-molobo cafe+-->
molobo cafe pisze:
<!--QuoteEBegin-->Psychic -jak znasz ten system to czemu ³askawie nie wyt³umaczysz kolegom ¿e jest cudowny i doskonale kszta³tny? <br />Poza tym dziwne ,¿e nie wspomnia³e¶ o tym i¿ potwory w standardowej konwencji CthulhuD20 nadal s± nie do pokonania?
<br />Ok. potwory s± nadal nie do pokonania ale jak wyt³umaczysz cudowny pomys³ walki miêdzy zwyk³ymi ¶miertelnikami,strzelanie do siebie,w dawnym systemie 1 strza³ i trup,ewentualnie kalectwo,w D20 troche musisz sobie postrzelaæ ¿eby zdj±æ HP,to ma byæ sensowne ,przypominam ¿e to nie jest HEROIC :!: :!: :!:
 
Elrebril
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 74
Rejestracja: czw sty 23, 2003 1:11 pm

pn lut 24, 2003 12:01 pm

Lord Winter to by³a nasza pierwsza sesja, takie ma³e wprowadzenie. A sam system i przygoda bardzo mi siê podoba³a, tymbardziej ¿e zmuszali mnie do gry bo nieby³em zbytnio przekonany co do samego klimatu systemu. Jako¶ niebawi mnie straszenie duchami czy czym¶ podobnym a tak mi to kilka osób przedstawi³o. By³o mi³o i z mi³± chêci± zagram jeszcze raz :evil: :evil: :evil: . <br /> <br />A co do b³êdów to nieczepiaj siê tak. Pamiêtaj kto sta³ wtedy ko³o Ciebie i poprawia³ Twoje :wink: Bez urazy !
 
Yorg
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 31
Rejestracja: czw sty 23, 2003 1:19 pm

pn lut 24, 2003 2:29 pm

<!--QuoteBegin-Elrebril+-->
Elrebril pisze:
<!--QuoteEBegin-->A co do b³êdów to nieczepiaj siê tak. Pamiêtaj kto sta³ wtedy ko³o Ciebie i poprawia³ Twoje  :wink:  Bez urazy !
<br />dzieki za wstawiennictwo <br /> <br />a co do sesji kora gralismy to musze przyznac ze robilismy nieco bledow , no ale gralismy pierwszy raz wiec powinno nam to byc wybaczome , nawet w tak okrutnym systemie jak Cthulhu (ja chce poprostu by moja postac zyla)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości