Zrodzony z fantastyki

 
Molobo
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 5011
Rejestracja: pt cze 28, 2002 11:29 pm

Szukam zasad opisuj±cych fatigue(zmêczenie)

czw lut 13, 2003 11:55 am

Muszê odnale¿æ zasady opisuj±ce fatigue. <br />Interesuje mnie jak d³ugo postaæ mo¿e walczyæ, czy przypadkiem nie podlega to ograniczeniom wed³ug zasad.
 
Mateo__
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1909
Rejestracja: śr wrz 18, 2002 8:28 pm

czw lut 13, 2003 1:04 pm

Wed³ug zasad walka nie powoduje ani fatigue ani exhaustion. <br /> <br />Ze znanych mi przypadków powoduj±cych w/w pamietam: <br /> <br />forced march <br />running <br />sleeping in armor (-5 i wiecej check penalty) <br />otrzymanie subdual damage z przegrzania i wyziebienia organizmu <br />przebywanie na duzych wysoko¶ciach
 
Awatar użytkownika
Darklighter
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1600
Rejestracja: wt lut 08, 2005 8:02 pm

wt lut 18, 2003 10:46 pm

Tu wszystko zależy od MG. Postać nie będzie ciągle walczyła z maksymalną efektywnością. W końcu zmęczy się, jej ruchy staną się powolne, a obrona mniej efektywna. Podręcznik rzeczywiście tego nie opisuje, więc jedynym wyjściem jest jakiś House Rule. Może dałoby się coś przerobić z opcji running? Ja bym chętnie skorzystał z takich zasad.
 
Deenethor
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 36
Rejestracja: pn mar 03, 2003 1:21 pm

pn mar 17, 2003 12:43 pm

Po raz 3 odwo³ujê siê do Combat'n'Tactics z 2 ed. <br /> <br />S± tam punkty fatygi (fatigue Points), ka¿da klasa dostaje ich na 1 lvl. tyle jak± ma HD (woj 10, mag 4), plus bonus z Kon do HP. Potwory maj± 8+ ilo¶æ ich HD, pomijamy plusy. Wszyscy zaczynamy w stanie fresh.Za ka¿± rundê z walk±/ruchem traci siê 1 FP. jak zejdzie do 0, to stajesz siê fatigued, walczysz jakby¶ by³ 1 kategoriê mocniej obci±¿ony, FP resetujemy, tyeraz tracisz 2 za rundê aktywno¶ci bojowej, po zej¶ciu do 0 jeste¶ exhauset, walczysz, jakby¶ by³ 2 kategorie bardziej obci±¿ony. FP regenerujesz po jednej rundzie odpoczynku i udanym ST vs. paralusz, polepsza ciê to o jedn± kategoriê.
 
Morog__
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1332
Rejestracja: czw kwie 25, 2002 7:57 pm

pn mar 17, 2003 5:34 pm

Molobo <br /> <br />zmeczenie bohaterow jest takie niebohaterskie :mrgreen: <br />gdzie heroizm w gosci ktury sapie obciazony swoim plecakiem? <br />chyba nie czujesz ducha heroizmu i D&D Molobo [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/laugh.gif[/img]
 
Awatar użytkownika
prEDOator
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 2266
Rejestracja: pt sie 23, 2002 1:11 pm

pn mar 17, 2003 8:33 pm

<!--QuoteBegin-Morog+-->
Morog pisze:
<!--QuoteEBegin-->Molobo <br /> <br />zmeczenie bohaterow jest takie niebohaterskie :mrgreen:  <br />gdzie heroizm w gosci ktury sapie obciazony swoim plecakiem? <br />chyba nie czujesz ducha heroizmu i D&D Molobo  :lol:
<br />Odbiegnę od tematu ale się nie zgadzam: Dla mnie heroiczne jest jak np. rycerz strasznie zmęczony wciąż dąży do celu. W końcu dostaje się do jego komnaty, strasznie poraniony, zmęczony i sapiący. Wted mobilizuje swe siły i z wielkim trudem i zmęczeniem wymachuje mieczem... Dla mnie jest to heroiczne. <br /> <br />Pozdrawiam.
 
Awatar użytkownika
bukwa
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1749
Rejestracja: pn gru 08, 2003 12:48 pm

Zmęczenie

pn mar 17, 2003 9:05 pm

Miałem z kolegami w drugiej edycji taką zasadę domową: postać może walczyć tyle rund, ile ma punktów budowy fizycznej. Potem musi tyle samo odpoczywać. Ale to nie była oficjalna zasada... Poza tym walki kończyły się zwykle wcześniej, niż po 15-16 rundach. :evil:
 
Morog__
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1332
Rejestracja: czw kwie 25, 2002 7:57 pm

pn mar 17, 2003 9:06 pm

Edo <br /> <br />starzeje sie <br />myslalem ze bardziej ironicznie napisac sie nie da :mrgreen:

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości