Zrodzony z fantastyki

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
 
Baob Szary
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 198
Rejestracja: pt lut 14, 2003 12:48 pm

Wasze pomys³y na nowe monstrum [nie z ksi±¿ki!]

sob mar 01, 2003 10:24 pm

Czy istnieje mo¿liwo¶æ by MG stworzy³ "co¶" zupe³nie nowego, jak±¶ bestiê wyimaginowan± zupe³nie przez niego na potrzeby przygody :?: <br />--------- <br />Po przeczytaniu notki Edo zmieni³em temat na chyba trochê ciekawszy :wink:
 
Loethlin@-'-,--
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 965
Rejestracja: ndz gru 08, 2002 12:50 pm

sob mar 01, 2003 10:29 pm

Dlaczego mia³oby takiej mo¿liwo¶ci nie byæ? Oczywi¶cie, ¿e mo¿e MG zrobiæ co¶ nowego!
 
Thomas Percy
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 2969
Rejestracja: śr lip 03, 2002 11:50 am

ndz mar 02, 2003 1:19 am

No pewnie, patrz: <br />Echo - nowy potwór
 
Ristofan
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 327
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:47 pm

ndz mar 02, 2003 10:44 am

 
Faust( karob1 )
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 45
Rejestracja: śr lut 12, 2003 7:47 pm

ndz mar 02, 2003 2:27 pm

Oczywi¶cie ¿e mo¿e i powiem ca³kiem fajnie siê takie rzeczy robi
 
Haazi
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 95
Rejestracja: pt sty 31, 2003 3:37 pm

ndz mar 02, 2003 8:02 pm

Nasz Mg to g³ównie sam przygotowuje potworki i powiem ¿e jest to znacznie bardziej ciekawe ni¿ korzystanie z gotowych z MM.Monstra z monster manuala spotykamy tylko czasem w ró¿nego rodzaju encounterach-reszta jest zupe³nie nowa
 
Gantolandon__
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 628
Rejestracja: śr lis 13, 2002 10:18 pm

pn mar 03, 2003 11:19 am

To ja mam te¿ pytanko. Czy istniej± gdzie¶ spisane zasady, jak przyporz±dkowaæ do potwora CR? Bo, o ile pamiêtam, by³o co¶ podobnego w DMG w AD&D - przyznawanie do¶wiadczenia za stwora. Jednak w Podrêczniku Mistrza Gry w D&D ju¿ nic takiego nie znalaz³em.
 
Darklord
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 9630
Rejestracja: sob lis 15, 2003 2:03 pm

pn mar 03, 2003 11:23 am

<!--QuoteBegin-Gantolandon+-->
Gantolandon pisze:
<!--QuoteEBegin-->To ja mam te¿ pytanko. Czy istniej± gdzie¶ spisane zasady, jak przyporz±dkowaæ do potwora CR? Bo, o ile pamiêtam, by³o co¶ podobnego w DMG w AD&D - przyznawanie do¶wiadczenia za stwora. Jednak w Podrêczniku Mistrza Gry w D&D ju¿ nic takiego nie znalaz³em.
<br />Patrz temat Jak wyliczaæ Skalê Wyzwania (CR)?.
 
Baob Szary
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 198
Rejestracja: pt lut 14, 2003 12:48 pm

pn mar 03, 2003 11:25 am

A pozatym czy taka postaæ mo¿e mieæ dowolne statystyki? I czy nie ma ¿adnych ograniczeñ (np. czy mo¿na zrobiæ istotê o boskich statsach) :?:
 
Darklord
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 9630
Rejestracja: sob lis 15, 2003 2:03 pm

pn mar 03, 2003 11:26 am

<!--QuoteBegin-Baob Szary+-->
Baob Szary pisze:
<!--QuoteEBegin-->A pozatym czy taka postaæ mo¿e mieæ dowolne statystyki? I czy nie ma ¿adnych ograniczeñ (np. czy mo¿na zrobiæ istotê o boskich statsach) :?:
<br />Ogranicza tylko zdrowy rozs±dek...
 
Awatar użytkownika
prEDOator
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 2266
Rejestracja: pt sie 23, 2002 1:11 pm

pn mar 03, 2003 9:33 pm

Proponuję, aby w tym temacie przedstawić stworzone przez siebie autorskie monsterki (Miałem założyć taki temat. Sorki, że się wyręczam twoim).
 
Baob Szary
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 198
Rejestracja: pt lut 14, 2003 12:48 pm

pn mar 03, 2003 9:42 pm

Uwa¿am ¿e to dobry pomys³ i ju¿ zmieni³em temat. <br />Teraz mo¿naby opisaæ tu kilka fajnnych potworków domowej roboty :mrgreen:
 
Sm00k
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 364
Rejestracja: pt sty 17, 2003 9:54 pm

wt mar 04, 2003 12:36 am

<!--QuoteBegin-Edo+-->
Edo pisze:
<!--QuoteEBegin-->Proponujê, aby w tym temacie przedstawiæ stworzone przez siebie autorskie monsterki (Mia³em za³o¿yæ taki temat. Sorki, ¿e siê wyrêczam twoim).
<br />i jak tu pomiescic wszystkich NPCów? :evil:
 
Awatar użytkownika
prEDOator
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 2266
Rejestracja: pt sie 23, 2002 1:11 pm

wt mar 04, 2003 4:27 pm

Przedstawiamy tu nowe potworki a nie NPC, więc nie róbmy czegoś takiego: <br />Troll, 5 LV Barbarian <br />AC: 26 <br />itp. <br /> <br />Nowe monstra czyli: <br /> <br />Lurris <br />?yje tu i tu <br />Statsy <br />Zachowanie <br />Specjalne zdolności <br />itp. <br /> <br />Ok, może zacznę: <br /> <br />Dread Strige (thx to Dragonslord) <br />Large Magical Beast <br />HD: 8k10+16 (56 hp) <br />Initiative: +1 (Dex) <br />Speed: 30 ft <br />AC: 16 (-1 size, +1 Dex, +6 Natural) <br />Attacks: Bite +11 melee, 2 Claws +6 melee, Tail Slap +1 melee <br />Damage: Bite 2k8+8, claw 2k6+4, Tail k8+8 <br />Face/Reach: 5 by 5/10 <br />Special Atack: Breath Weapon <br />Special Qualities: Infravision 120 ft., Darkvision 120 ft., Ice Blood <br />Saves: Fort +12, Ref +3 Will +5 <br />Abilities: Str 21, Dex 13, Con 16, Int 6, Wis 6, Cha 8 <br />Skills: Spot +8, Move silently +4, Climb +10 <br />Występowanie: Umiarkowane i ciepłe podziemia <br />Organization: Solitary, Pair <br />CR: 8 <br />Treasure: None <br />Aligment: Always Neutral <br /> <br />Dreadstrige wyglądają jak ogromne jaszczury. Ich łuski mają najczęściej barwę pomiędzy czerwoną a brązową. Na końcu ogona posiadają dwa kolce o długości około 20 cm. Prawdopodobnie są daleko spokrewnione ze smokami, po których odziedziczyły zdolność ziania ogniem. Są bardzo dobrze przystosowane do życia w podziemiach, mają pazury pozwalające na wspinaczkę oraz zdolność widzenia w ciemności i w spektrum ciepła. Bardzo często wykorzystywane są przez Thoranów (podziemne krasnale ze świata autorskiego) jako wierzchowce. <br /> <br />------Combat-------- <br />Polują zawsze samotnie czekając na ofiarę w ukryciu. Czasem zdaża im się też śledzić ofiarę. Potrafią bardzo dobrze dobrać miejscę zasadzki a dzięki zdolności do obniżania temp. swego ciała stają się niewidzialen dla stworzeń korzystających z infrawizji. <br /> <br />Breath Weapon (Su): Potrafią ziać ogniem.Raz na k4 tur. Jest to standard action. Zieją stożkiem o długości 30 ft i szerokości 15 ft. w najszerszym miejscu. Dmg 6k6 (Ref 18 half) <br /> <br />Ice Blood (Su): Raz na 2h potrafią obniżyć temperaturę swego ciała do minimalnie 4 stopni C. Trwa to 5 min i mogą pozostać przy w tej temperaturze przez maksymalnie 30 min. W tym czasie nie mogą biegać, używać skilli opartych na sile, używać breath weapon i atakować. Wyjście z tego stanu trwa tylko standard action. <br /> <br />P.S : O Firedrake'u dowiedziałem się po stworzeniu tego potwroka.
 
Gantolandon__
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 628
Rejestracja: śr lis 13, 2002 10:18 pm

wt mar 04, 2003 8:45 pm

Patrz temat Jak wyliczaæ Skalê Wyzwania (CR)?.
<br />Dziêki za informacjê... Co do tych dodatnich/ujemnych modyfikatorów widzê, ze zbyt du¿o siê w tym temacie nie zmieni³o - spokojnie wiêc mogê przerobiæ sobie tabelkê z AD&D.
 
El Zabbul
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 39
Rejestracja: wt lut 18, 2003 12:44 pm

ndz mar 23, 2003 11:21 pm

MG mo¿e stworzyæ dowolne monstrum. Oby tylko nie przesadza³ z orginalno¶ci± i mia³ dobry pomys³. Bo inaczej wyjd± Drowo-smoko-krasnoludo-wilki i inne takie dziwad³a.
 
Magosmoczek
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 96
Rejestracja: śr mar 19, 2003 6:01 pm

czw kwie 03, 2003 3:59 pm

Ja my¶lê ¿e dobry potwór dobrywyj¶æ z po³±czenia Smoka i Wampira a swoj± drog± to ciekawe jak by on wygl±da³. <br />Mo¿naby tak¿e skrzy¿owaæ inne stworzenia. W ka¿dym razie od takiego potwore krew by siê w ¿y³ach je¿y³a :) <br />By³by na pewno straszny jak ma³o co.
 
Bazil__
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 75
Rejestracja: pn lut 10, 2003 10:06 am

pt kwie 11, 2003 7:55 pm

Jesli ktos czytal ksiazki Rowleya to bedzie wiedzial o co chodzi... <br />A oto propozycja: Smok bojowy z 2 mieczami swietlnymi: 1 w lapach (ok 3 m) drugi ogonowy i do tego szybkosc i zwinnosc Jedi... <br />To by wymiotlo...
 
Awatar użytkownika
STomas
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 62
Rejestracja: pn gru 29, 2003 8:30 pm

pt kwie 11, 2003 8:42 pm

Witam wszystkich miłośników ras-hybryd. <br /> <br />Podam rasę,którą stworzyłem parę miesięcy temu.(Sorki za brak dokładnych statystyk,wyliczonego ECL oraz ogólnie tabelki z danymi, ale nigdy nie były mi potrzebne dla tej rasy) <br /> <br />A oto ona: <br /> <br />Tha'riianil <br /> <br />Są to istoty powołane do życia najprawdopodobniej za sprawą czarów.?yją głównie w miejscach nieodwiedzanych przez ludzi.Można się na nie natknąć w parnych dżunglach lub gęstych lasach.Istoty te są stosunkowo młode.Pierwsze zapisy o tych stworzeniach są datowane na rok 1098,czyli Rok Róży. <br />Powstały zapewne w wyniku eksperymentów prowadzonych przez jakiegoś maga.Są jakdyby hybrydą elfa i trolla.Posiadają niepospolitą siłę i zręczność,jak i również inteligencje. <br />?yją w społecznościach około 60-80 osobników. <br />Nie można zakwalifikować tego gatunku jako istot złych z natury.Zazwyczaj unikają kontaktu z humonoidami,gdyż takowe często kończą się dla tha'riianil tragicznie.Nie ufają ludziom ,ale nie raczej nie atakują innych istot chyba,że czują się zagrożone. <br />Mają duże zdolnośći czarodziejskie,prawdopodobnie jest to zasługa elfiej krwi,mają zdolność regeneracji,jednak nie tak doskonałej jak u trolli. <br />Szanują osobników swej rasy i są czułe na punkcie niesprawiedliwości.Nie istnieją u nich podziały na lepszych i gorszych,wszyscy żyją w harmonii i wzajemnie się uzupełniają.Wolno się rozmnażają,gdyż osiągają aktywność seksualnom w wieku około 60-70 lat.Ciążą zaś trwa zazwyczaj od 8 do aż 20 lat. <br />Ogólny wiek życia tych stworzeń wacha się od 160-250 lat.?adko się zdarza by samica urodziła w swym życiu więcej niż jedno dziecko. <br /> <br /> <br />Wygląd: <br /> <br /> Skóra jest w kolorze podobnym do skóry człowieka,jednak często ma na ciele płaty porośnięte twardą łuską.Oczy ma najczęsciej koloru jasnoniebieskiego lub szarego.Włosy mają różne odcienie zazwyczaj jednak mają barwe żółtą,czerwoną,szarą lub czarną. <br />Tha'riianil ma około dwóch metrów wzrostu,jest masywnie zbudowany,odznacza się niezwykłą siłą i kondycją.Porusza się z gracją i w sposób bezszelestny. <br /> <br /> <br /> <br />Cechy i zdolnośći: <br /> <br />Tha'riianil ma następujące cechy: <br /> <br />Siłą 12-20 <br />Zręczność 10-21 <br />Kondycja 15-22 <br />Inteligencja 8-19 <br />Mądrość 6-18 <br />Charyzma 3-12 <br /> <br />Tha'riianil posiadają następujące specjalne zdolnośći: <br /> <br />Posiadają infrawizje niemal tak dobrą jak złote elfy,doskonały wzrok,słuch,zmysł równowagi oraz powonienia.Mają zdolność regeneracji( 2hp/rundę) <br />są odporne na większość niemagicznych chorób oraz <br />posiadają rosnącą odporność na trucizny( 20%+5% na poziom niezależnie od klasy.Pozostałośći po magicznych manipulacjach ,które przyczyniły się do powstania tej rasy to między innymi odporność na ogień i chłód ( 40% nie zwiększa się) odporność na magię (15% +1% na poziom) odporność na elekryczność(20%). <br />Poza zdolnośćiami wymienionymi wyżej tha'riianil mają następujące umiejętności: <br /> <br />mogą raz dziennie rzucać czar "Niewidzialność" i "Niewykrywalność" jako spell like abitily. <br />Raz na 1 ture mogą rzucić "leczenie lekkich ran" <br />oraz "płonące dłonie".Raz na tydzień mogą rzucać zaklęcie "Uzdrowienie" <br /> <br />Specjalne formy ataku: <br /> <br />Tha'riianil mogą atakować za pomocą szponów,które są zakończeniem ich palców i zadają za ich pomocą 1k8 obrażęń kłutuch plus modyfikator od siły. <br /> <br /> <br />Specjalne formy obrony: <br /> <br />Tha'riianil nie można zranić zwykłą bronią.Rani je broń +1 lub silniejsza oraz broń srebrna lub złota. <br />Ich krew jest bardzo silnie trująca. <br /> <br /> <br /> <br />Taktyki walki: <br /> <br /> <br />Tha'riianil zazwyczaj ,gdy wybiorą ofiare poruszają się bezszelestnie,śledzą ją,częśto wykorzystują wrodzoną moc do zostania niewidzialnym aż do momentu ataku. <br />Wtedy to otaczają przeciwnika,zaciskająć wokół niego pierśćień i atakując ze wszystkich stron.Zaraz po rozgromieniu wroga,tha'riianil ukrywają się w okolicy i oczekują na sojuszników zabitego,a jeśli takowi się nie pojawią,to wracają do swoich obozowizk.
 
Sliwhas
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 38
Rejestracja: pn kwie 14, 2003 2:14 pm

wt kwie 15, 2003 9:27 pm

Ja spróbowa³bym skrzy¿owaæ smoka z tytanem, o ile oczywi¶cie by siê to da³o zrobiæ. Wow! To on by dopiero wym³uci³ wszystkich naoko³o. Chocia¿ chyba naprawdê dziwnie by wygl±da³. Zastanawia mnie jednak co by bardziej przypomina³: tytana, czy smoka... Ale wyobra¼cie sobie lataj±cego tytana, który zieje ogniem :idea: ...
 
Azuth
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 214
Rejestracja: pt lip 12, 2002 8:21 pm

śr kwie 16, 2003 7:00 pm

Bazowane na grze Fallout. <br />Deathclaw- Szpon ?mierci <br /> <br />Medium Magical Beast <br />KW:20k8+113 (193 p¿) <br />Inicjatywa:-1 (Zr) <br />Szybko¶æ:6m <br />KP: 22 (-1 Zr, +13 naturalny) <br />Ataki: szpon +19/+14/+9 <br />Obra¿ena: 2k10+14 <br />Specialne cechy:redukcja obra¿eñ 10/+1,powalenie przy ka¿dym ataku(St 17 Refleks) <br />Rzuty obronne:Wytrw +22 Refl +9, Wola +10 <br />Atrybuty: S 33 Zr 8 Bd 24 Int 13 Rzt 11 Cha 8 <br />Umiejêtno¶ci:Nas³uchiwanie +10,Zauwa¿anie +10 <br />Atuty:Potê¿ny Atak,Rozszepienie,Knockdown i Poprawione trafienie krytyczne (Szpony). <br />Wystêpowanie:pustynie i równiny,niziny o ciep³ym klimacie ; pojedyñczo para lub banda 3-10 <br />SW 13 <br />Skarb:¿aden <br />Charakter:neutralny lub ND,NZ <br />Deathclawy to humoidalne istoty o wzro¶cie ok.2m.S± bardzo umiê¶nione oraz ow³osione na plecach.M±j± d³ugie rêce zakoñczone czterema wielkimi szponami.Ich stopy s± czteropalczaste równie¿ zakoñczone pazurami.Ich g³owy przyozdabiaj± trzy twarde rogi.Wokó³ uszu maj± baranie rogi.S± to stworzenia inteligentne, umiej±ce wykorzystaæ naturalne walory obronne.Nie atakuj± du¿o liczniejszych przeciwników. <br /> <br />PS.Posiadam równie¿ szkic Szpona ?mierci, lecz ze wzglêdu na rozmiary nie zamie¶ci³em go forum.Zainteresowanym mogê go wys³aæ e-mailem. <br /> <br />Dziêki za propozyje Rend.Rozmiar Large to wed³ug mnie trochê za du¿o.One by³y trochê wy¿sze od postaci, a Large maj± ogry,które s± naprawde du¿e.
 
Rend
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 3065
Rejestracja: sob paź 05, 2002 9:03 pm

śr kwie 16, 2003 7:38 pm

Ja bym mu dał rozmiar Large, a co do Featów to Knockdown, i Improwed Critical (Claws).
 
Kazzar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: czw paź 31, 2002 4:09 pm

pn kwie 21, 2003 9:05 pm

Moja pierwsza rasa :mrgreen: : (jakie¶ propozycje zmian? no i jakie CR?) <br /> <br />Nazwa: Brogradzi <br /> <br />Cechy rasowe: <br />+4 do zrêczno¶ci; +2 do si³y; -2 do budowy; -4 do intelektu; -6 do charyzmy <br /> <br />- lataj±. <br />- darmowe atuty: daleki strza³, bezpo¶redni strza³, precyzyjny strza³. <br />- kara rasowa -2 do rzutów obronnych przeciwko czarom i efektom czaro podobnym. <br />- Nie mog± byæ kap³anami i wie¿yc w ¿adnego boga. <br />- Nie dzia³aj± na nich pozytywne czary kap³añskie (np. leczenie). <br /> <br />Opis: <br />Maj± ciemn± karnacjê skóry i jest to rasa humanoidalna (nogi, rêce, g³owa :) ). Ca³e cia³o jest wychudzone (nie produkuj± tkanki t³uszczowej) i ko¶ciste. Jedynie rêce s± nieproporcjonalnie umiê¶nione. Z pleców wyrasta para skrzyde³ "nietoperopodobnych". Rasa ta wygl±da obrzydliwie i nie potrafi kontrolowaæ fizjologii. Zostali stworzeni przez boga rzezi (Erythul w Grejhafku ;p ) i skazani na cierpienia (w niewoli byli ale ju¿ uciekli [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/laugh.gif[/img] ) wiêc pa³aj± nienawi¶ci± do bogów i kap³anów <br /> <br />Poprawione :-)
 
Bazil__
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 75
Rejestracja: pn lut 10, 2003 10:06 am

Potwory przez MG tworzone...

sob kwie 26, 2003 9:59 am

Witam. <br />Ostatnio wpad³em na pomys³, aby zagrac z miom kumplem w dnd 1 na 1 i ja bylbym MG(1 raz)... Mia³em tez ciekawe pomys³y co do potworow... <br />W zwiazku z tym chcialbym sie zapytac innych: jakie macie koncepcje co do potworow(nie za silnych, takich, aby 1 gora 3 postacie mogly je pokonac). Ja na razie wymyslilem wielk± Kurê(szczegoly moze pozniej jak zlapie w swe pazury Monster Manual) i smoka bojowego(ponad 3m wzrostu, 2 miecze- zwykly i ogonowy, pewnie ze 3-4 ataki na runde)... <br />Jestem otwarty na propozycje...
 
Kacpi
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: wt cze 03, 2003 11:06 pm

Rada

czw cze 05, 2003 7:05 pm

Jedna ma³a rada, moi drodzy... <br />Nie dajcie nigdy powiedzieæ graczom: "Przecie¿ czego¶ takiego nie ma!" <br />Niech im siê wydaje ¿e to jest w podrêczniku, to nie podnios± rewolty w stylu: "Bez sensu, ty sobie te stworki takie wymy¶lasz ¿eby nas pozabijaæ" itp...
 
Bazil__
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 75
Rejestracja: pn lut 10, 2003 10:06 am

czw cze 05, 2003 7:31 pm

To wiadome, statsy i w³a¶ciwo¶ci mo¿na sobie wymy¶liæ a nie ¶ci±gaæ z podrêcznika. Mój MG pokazuje nam jednak potwory w Manualu... 8)
 
Coen__
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 531
Rejestracja: sob lut 01, 2003 10:34 pm

czw cze 05, 2003 7:57 pm

Czy umieszczaæ tu mo¿na tylko swoje w³asne stwory czy te¿ taki które siê w jakiej¶ ksi±¿ce/filmie/grze wdzia³o i chce zaimplantowaæ do D&D?
 
Bazil__
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 75
Rejestracja: pn lut 10, 2003 10:06 am

czw cze 05, 2003 8:02 pm

Wydaje mi siê ¿e wszystkie ale to góra decyduje :mad:
 
Baob Szary
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 198
Rejestracja: pt lut 14, 2003 12:48 pm

czw cze 05, 2003 10:25 pm

Nie wiem czy jestem "gór±", ale to ja za³o¿y³em temat i wydaje mi siê, ¿e je¶li chcecie, TO MO?ECIE (byleby co¶ takiego nie istnia³o... :wink: )!!!
 
Coen__
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 531
Rejestracja: sob lut 01, 2003 10:34 pm

czw cze 05, 2003 11:32 pm

A wiêc oto moja propozycja, <br />Droho <br /> <br />S± to jaszczurki, których skóra nie pokryta jest nie ³uskami, tylko bia³ym futrem, to w³a¶nie futro sprawia ze niektórzy na nie poluj± (ich futro jest bardzo cenne). Jaszczurki te s± miêso¿erne, maj± d³ugie k³y i pazury, s± te¿ bardzo wytrzyma³e oraz silne, jednak nie s± najszybsze. Mierz± jakie¶ 3m d³ugo¶ci, na pó³ metra szeroko¶ci (nie licz±c metrowego ogona do d³ugo¶ci, ani odstaj±cych od korpusu na jakie¶ pó³ metra od korpusy ³ap do szeroko¶ci). Wystêpuj± w górach Bloodstone (w FR) Niestety nie wiem jak opisaæ go systemowo.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości