pandi pisze:<br />O ile mnie pamięć nie myli, to gracze sami powinni rzucać na swoje własne skille.<!--QuoteEBegin-->Poza tym na każdego skilla muszę rzucać ok 6-7 razy!!!
Bulkers pisze:<br />Tylko, że taki jeden nieudany rzut w kompleksie najezonym pułapkami spowoduje niestety niezłą kaszanę... Niestety przygody typu dungeon crawl niejako zmuszają do takiego stylu grania jak "przeszukiwanie, szukanie pułapek/ukrytych drzwi". <br /> <br />Moja rada - zmniejszyć ilość tego typu przygód. <br /> <br />Pozdrawiam <br />danant<!--QuoteEBegin-->Moja rada? Niech rzucają na przykład raz na cały budynek albo na ileś tam pomieszczeń. Na przykład wchodzą do kopalni to niech rzucą raz na cały poziom, a nie w każdym zakątku osobno. Kiedyś już stosowałem podobne techniki (dotyczyły chyba percepcji w innym systemie).
El Zabbul pisze:<br />Z tego, co pamiêtam, tych pu³apek nie by³o jako¶ specjalnie du¿o. Wiêc nie wiem, o co Ci chodzi. <br />I nie pamiêtam, ¿eby¶my jako¶ paranoicznie tych pu³apek szukali. <br />Pandi, wspó³czujê paranoicznych graczy, ale niktóre ich dzia³ania wydaj± siê sensowne. Moi koledzy z sesji (nie chodzi o Zabbula i ska) pewnego razu mniej wiêcej godzinê wywa¿ali otwarte drzwi...<!--QuoteEBegin--> Czasem te¿ MG jest sam samemu sobie winien, bo zbyt mocno "czêstuje" graczy pu³apkami itp.
takisobieMG pisze:<br />Wierzcie mi, moi gracze by wtedy zdarli jeszcze sciany i sufit Ale nie narzekam, zawsze moge naprzyklad zrobic zawalajacy sie strop<!--QuoteEBegin-->Gracze zedra w prawdzie kilka podlog, ale wkoncu dojda do wiosku, ze dalsze wykopki mijaja sie z celem i przestana.
silvara pisze:<br />Hmmm ... skoro gra siê wam przyjemniej bez osoby odgrywaj±cej rolê tego "wykrywacza" to nieciekawie. Gracze powinni wnosiæ co¶ od siebie i braæ czynny udzia³ ... a nie jaki¶ gracz "wirtualny" za którego kto¶ podejmuje decyzje których on by nie podj±³. Oj ¿al mi go bardzo... i nie ze wzglêdu na to ¿e "wykrywacz" spe³nia sw± rolê zawart± w nazwie. <br />?e tak spytam ... czêsto sesyjki urz±dzacie??? Je¶li tak, i je¶li "wykrywacz" stawia siê na co 3(trzeciej) sesji ... to równie dobrze mo¿na sobie odpu¶ciæ takowego. <br />No chyba ¿e przydzieliæ reszcie graczy dodatkowego expa za prowadzenie postaci "dodatkowej" ... <br /> <br />Pozdrawiam<!--QuoteEBegin-->I na 99% pu³apka nie trafi w Ciebie... <br />Nasz "Wykrywacz Pu³apek" poniós³ ju¿ pewne szkody... <br />:)
Uimar pisze:<br /> No wiesz, najemnikom trzebaby p³aciæ, poza tym to kolejne osoby przy podziale pedeków. Chyba, ¿eby po walce te¿ ich zachlastaæ - dodatkowe pedeki, i skarby, a po walce w pierwszej linii najemnicy byliby os³abieni, i ³atwo powinni ulec dru¿ynie, która w walce nie zosta³a nawet dra¶niêta, bo dekowa³a siê na ty³ach. To dopiero genialne rozwi±zanie! <br /> <br /> Pozdrawiam, <br /> Adam<!--QuoteEBegin-->Proponujê wynaj±æ tak¿e najemników ¿eby za was walczyli ! Po co ryzykowaæ ?