Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Pomniejszy ściekowy Golem
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1881
Rejestracja: pn kwie 14, 2003 9:23 pm

Uzależnienie od RPG...

wt kwie 15, 2003 3:33 pm

Nie wiem jak to jest z tutejszymi "forumowcami, ale słyszałem od pewnej kobiety o bardzo poważnym problemie....... Otóż przestrzegała mnie od grania w RPG, abym "nie pakował się w to bagno....." opowiedziała mi o ludziach którzy maja po 30 lat i zaczęli dawno temu grać w RPg. Jak się okazuję, niektórzy ludzie mają problemy z psychiką, ze względu na to że koleś zatraca siebie w wyimaginowanym świecie, nie jest w stanie mysleć normalnie, wpada w nałóg. Zamiast myśleć o powaznym życiu, myśli o tym jaka będzie nastepna sesja , myśli jaką wymyśleć następna przygodę, jak ulepszyc swoja postać, jak ja najlepiej odegrać... Tacy ludzie wkraczają w dorosłe życie i maja problemy, nie zakładają nawet rodziny itp. Ta wypowiedź przestraszyła mnie, jestem dość początkującym RPPG-owcem, mam nadzieję że taki ludzi jak tutaj nie ma, bo maniactwo może się naprawdę źle skończyć... tak więc jeśli macie takie problemy, a zachowaliście troche instynku samozachowawczego, to zwolnijcie!!!!! Bo to ma byc tylko odprężającym hobby dla was, nie utrapieniem dla waszej rodziny............. jeśli ktoś ma jakieś sugestie lub zna podobne przypadki to proszę się wpisywać, bo spotkałem taką matkę.... i ona naprawdę była zrozpaczona swoim synem.......
 
Franek
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 180
Rejestracja: pt lis 08, 2002 3:22 pm

wt kwie 15, 2003 3:39 pm

Hohahihu!!! uUUUK! nIEEE... wCalE niE MaMy PRobleMóW!!! <br />Tak naprawdê gry RPG poch³aniaj± czas ale równie¿ rozwijaj± intelekt gracza itp. Przy okazji pierwszy ciê tu powitam - WITAJ :mrgreen: . Znam wielu graczy i wiele graczek ale nikt nie ma tzw. fiksum-dyrdum. Zreszt± przekonasz siê Golemie nie ma w¶ród forumowiczów ludzi z problemami ze zdrowiem psychicznym. 8)
 
Awatar użytkownika
Tilirith
Użytkownik zaawansowany