<!--QuoteBegin-Loethlin@-'-+---->
Loethlin@-'- pisze:<!--QuoteEBegin-->Mo¿e dodaj, do wszystkich innych Perform, jaki¶ Erotic Dancing? <br />Je¶li gracie w FR, i twoja bardka jest z Calimshanu, to propnujê feat Harem Trained
czemu nie... to bêdzie dobre, a czy mog³abyæ rozpisaæ mi tutaj dzia³anie feata Harem Trained??
<br />
<br /><!--QuoteBegin-Thomas Percy+-->
Thomas Percy pisze:<!--QuoteEBegin-->I wa¿na rzecz: albo rób uwodzicielkê i wszystkie punkty na skills i feats w³aduje jej w zdolno¶ci socjalne (oparte na charyzmie), albo typow± postaæ do walki i wtedy ³aduj w combosy. Jak zrobisz postaæ "wszechstronn±" uwodzenie siê nie uda. <br />Dlaczego tak piszê? <br />Bo DMowie maj± tendencjê do blokowania graczom sukcesów opartych na charyzmie. Zauroczanie, oszustwo, dyplomacja, Hold Person przewa¿nie siê nie udaj±, bo za³atwiaj± walkê jednym ciosem i niejako bez walki. Niektóym mo¿e to siê wydawaæ nie-heroic, bo przecie¿ walka powinna byæ d³uga i krwawa, a nie zakoñczona zakochaniem siê Imperatora w ksiê¿niczce Lei. <br />Analogicznie zbajerowanie kapitana stra¿y jest równie dobre co wspinaczkowo-skradaniowa akcja z³odzieja noc± na dachu. <br />Wa¿ne jest te¿ pogadaæ z DMem i powiedzieæ, mu ¿e dla uwodzicielki przewiduje siê inne mo¿liwe zakoñczenia przygód, a uwiedzenie i skompromitowanie szeryfa z Notthingam jest równie dobre jak odr±banie mu g³owy. SW pozostanie ta sama, tylko orê¿ inny. <br />A walki unikaj. Uprzed¼ resztê dru¿yny, ¿e trzeba bêdzie Ciê broniæ. Niech maj± od pocz±tku tego ¶wiadomo¶æ, bo uznaj± Ciê za "postaæ bezu¿yteczn±". <br />Pogadaj te¿ z DMem o dzia³aniu czarów zauraczaj±cych (charm, suggestion, dominate) - ¿eby siê nie okaza³o, ¿e bluff, na który wywali³e¶ 24 punkty daje mniej ni¿ pierwszopoziomowe zaklêcie maga. Np. dobrym rozwi±zaniem jest wyznaczyæ DC od którego Bluff pozwoli ci omotaæ nawet zauroczonego. <br />
<br />Sugerujê równie¿ zagranie albo sukkubem albo inn± postaci± zdoln± do zmieniania rasy, bo 90% wrogów to nie ludzie/elfy/polelfy i lepiej zpolimorfowaæ siê w krasnoludzicê/trolicê i daæ poprzytulaæ ni¿ dostaæ w ³eb siekier±. <br />Je¶li DM zarzuci Ci, ¿e nie znasz obyczajów godowych danej rasy, we¼ skills: knowledge: zwyczaje godowe innych ras. Jak zarzuci, ¿e tak samo bajerujesz smoka jak cz³owieka, odpowiadaj: "jak DM rozpisze ekologiê smoków na 40 A4, dostosujê siê".
<br />
<br />có¿ co do skkuba to nie ma szans. musi byæ cz³owiek elf lub pó³ elf... ale wrogowie bêd± lud¼mi w wiêkszo¶æci bo gramy w mie¶cie i tylko tam.(dok³adny sk³ad miasta w %to 79% ludzie 10% halfingi 4% gnomy i elfy 2% pó³ elfy 1% reszta)
<br />
<br />co do reszty masz racje, ale Dm nie ma zamiaru mnie blokowaæ tym razem.... ale DCki trzeba ustaliæ:>. poza tym bêdê robi³ postaæ wybitnie na socjal.. zastanawiam siê tylko czy braæ
spellcrafta czy nie
<br />
<br /><!--QuoteBegin-Suldarr'essalar+-->
Suldarr'essalar pisze:<!--QuoteEBegin-->skille: bluff, sense motive, innuedo(tak to siê pisze?) <br />z featów: great fortitude i mo¿e kamasutra master?
<br />co znaczy po polsku innuedo??i czem,u wielka wytrwa³o¶æ??