Zrodzony z fantastyki

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 22
 
Veghr na'Teuyer
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 127
Rejestracja: śr maja 14, 2003 8:42 am

Nowe atuty (twórczość własna)

śr lip 02, 2003 10:45 pm

Nigdzie takiego tematu nie widziałem, więc zakładam: Niech każdy kto ma jakieś pomysły wpisuje tutaj nowe atuty.

Ja już mam jeden, a nawet dwa:

Toczenie(ogólny)

Umiesz poruszać się poprzez toczenie oraz szybko wstawać i atakować.

Wymagania: Zr 13+

Korzyści: Wykorzystujesz 1 akcję (nie możesz już atakować lub robisz to tuż po ataku, jednak nie możesz wykonać pełnego ataku, możesz jednak przed lub po tym ataku wykonać 1,5-metrowy krok) aby zwinąć się w "kulkę". Twoja premia ze Zręczności do KP maleje do +1 (jeśli masz jakąś), natomiast będąc w ruchu zyskujesz +3 do KP. Poruszasz się ze swoją normalną prędkością i możesz maksymalnie robić zakręty o 45 stopni do 2 razy na rundę. Możesz jednak poświęcić całą akcję, poruszając się z połową prędkości aby zawrócić o 180 stopni. Będąc w zwiniętym nie możesz wykonywać ataków z pewnymi jednak wyjątkami: możesz zwijając się wziąć w dłoń jakąś symetryczną broń podwójną: dwuostrzowy miecz, drąg, jednak podwójny orczy topór lub korbacz podwójny już nie, i atakowa nią na obie strony (pojedyńcza broń uniemożliwiłaby zachowanie równowagi) tracisz premię z Siły do ataku, jednak za każde 3m szybkości masz +1 do obrażeń, a do tego możesz przewrócić przeciwnika (sposób i premie do uzgodnienia). Nie możesz używać tarczy. Możesz też wystawić wyprostowane ręce i nimi przewracać, a nawet chwytać za nogi.

Brak:Tocząca się postać porusza sięjedynie z połową prędkości i nie potrafi zbyt dobrze skręcać.

Poprawione toczenie (ogólny)

Jesteś świetnie wyszkolony w toczeniu się i atakowaniu w trakcie.

Wymagania: Toczenie, Zr 15+, Poprawiona inicjatywa, 5 rang w Upadaniu i Równowadze.

Korzyści: Zwinięcie się w kulkę jest akcją darmową. Oprócz tego potrafisz używać w trakcie toczenia broni jednostronnych oraz takich jak korbacze (włącznie ze strasznym, jednak do walki nim oraz wspomnianym w atucie Toczenie mieczu dwuostrzowym nie trzeba mieć biegłości). Poza tym możesz używać tarczy (maksymalnie małej) gdy używasz broni jednostronnej.Twoja premia do KP wzrasta do +4. Jesteś tak dobry w toczeniu się, że potrafisz wykorzystać akcję podwójnego ruchu. Zawracać możesz do 3x90 stopni.

Co sądzicie o tych atutach?
Ostatnio zmieniony sob lis 28, 2009 8:07 pm przez Ginden, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zrozumiałość postu - +3.
 
Gin&Tonic
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 330
Rejestracja: ndz kwie 13, 2003 8:19 pm

czw lip 03, 2003 4:31 pm

"Toczenie"?!

Gdzie tego uczą i jakie to ma zastosowaniebo nie kumam. Jakbym zobaczył gościa podczas walki który się "toczy" to bym popuścił ze śmiechu. Jak dla mnie beznadziejne i kojarzy mi się z kwaśnymi serialami fantasy emitowanymi na stacji Polshit albo z głupią nawalanką z automatów do gier. Głupio mi troche krytykować bo sam nic nie wymyśliłem, ale cóż... musiałem to zrobić, z resztą sam prosiłeś o ocenę.

Proponuję prestiżówkę Mistrz Toczenia Się z dodatkowym atutem "toczenie się po ścianie" i "toczenie do tyłu". Wybacz, Veghrze Cośtam, nie chcę Cię urazić ale moim zdaniem to najgłupszy atut jaki widziałem. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony sob lis 28, 2009 8:08 pm przez Ginden, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Formatowanie.
 
Awatar użytkownika
Malaggar
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3222
Rejestracja: ndz cze 01, 2003 3:36 pm

czw lip 03, 2003 4:34 pm

Nie podoba mi się ten atut (obawiam się że nie za bardzo dało by się skutecznie atakować). Nie ma praktycznego zastosowania.
 
Veghr na'Teuyer
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 127
Rejestracja: śr maja 14, 2003 8:42 am

czw lip 10, 2003 2:55 pm

Ten atut ma wnie¶æ odrobinê humoru do walki. Poza tym, MG móg³by zrobiæ co¶ takiego, ¿e postaæ mog³aby siê gdzie¶ wtoczyæ, tudzie¿ stoczyæ ( bez tego tocz±c siêz 1500 m z górki po³ama³aby sobie ko¶ci, a tocz±c siê uda³oby jej siê "szusowaæ"... :mrgreen:
 
Gin&Tonic
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 330
Rejestracja: ndz kwie 13, 2003 8:19 pm

czw lip 10, 2003 8:22 pm

<!--QuoteBegin-Veghr na'Teuyer+-->
Veghr na'Teuyer pisze:
<!--QuoteEBegin-->Ten atut ma wnie¶æ odrobinê humoru do walki. Poza tym, MG móg³by zrobiæ co¶ takiego, ¿e postaæ mog³aby siê gdzie¶ wtoczyæ, tudzie¿ stoczyæ ( bez tego tocz±c siêz 1500 m z górki po³ama³aby sobie ko¶ci, a tocz±c siê uda³oby jej siê "szusowaæ"... :mrgreen:
<br />Byle kretyn potrafi siê toczyæ i z czego¶ stoczyæ. Tylko po co do tego atut i to jaki¶ udziwniony?
 
Coby
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1019
Rejestracja: czw kwie 10, 2003 4:58 pm

pt lip 11, 2003 8:16 pm

Toczenie to co¶ jak przewroty, fiko³ki, itp. ? <br />Umiejêtno¶æ Upadanie my¶lê, ¿e dobrze wype³nia swoje zadanie. <br />Podobnie jak umiejêtno¶æ Skakanie ...
 
Awatar użytkownika
Pomniejszy ściekowy Golem
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1881
Rejestracja: pn kwie 14, 2003 9:23 pm

pt lip 11, 2003 9:06 pm

Sądze że atuty umieszczane na stronie wizardsów są bardzo dobre, nie widzę problemu udziwiania, ale jak ktoś chce to proszę bardzo...
 
Arden
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: pt lip 11, 2003 5:16 pm

sob lip 12, 2003 1:11 pm

Taki atut istnieje i jest wykorzystywane przez niektore krasnale uciekaj±ce przed wiêkszymi przeciwnikami - tocz± siê dla zwiêkszenia przêdko¶ci.
 
Thomas Percy
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 2969
Rejestracja: śr lip 03, 2002 11:50 am

sob lip 12, 2003 1:54 pm

Arden pisze:
Taki atut istnieje i jest wykorzystywane przez niektore krasnale uciekające przed większymi przeciwnikami - toczą się dla zwiększenia przędkości.
Wybitne!!

Krasnoludy-tchórze turlają się jak rysowanki z bajek!

Eh, dziwne, że ktoś chce grać takim krasnoludem
Ostatnio zmieniony sob lis 28, 2009 8:09 pm przez Ginden, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Formatowanie.
 
Arden
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: pt lip 11, 2003 5:16 pm

sob lip 12, 2003 3:32 pm

<!--QuoteBegin-Thomas Percy+-->
Thomas Percy pisze:
<!--QuoteEBegin-->Wybitne!!  <br />Krasnoludy-tchórze turlaj± siê jak rysowanki z bajek!  <br />Eh, dziwne, ¿e kto¶ chce graæ takim krasnoludem
<br />Pszepraszam z gory wszystkich krasnoludzkich wojów jest to tylko odniesienie do sceny z sesji gdy podczas ucieczki krasnal zostawa³ w tyle na co jeden z graczy powiedzia³: "Turlaj siê krasnal, turlaj!"
 
Gin&Tonic
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 330
Rejestracja: ndz kwie 13, 2003 8:19 pm

pn lip 14, 2003 11:45 am

Mo¿na by zrobiæ atut, który pozwala ³apaæ wiêcej strza³ w rundzie, zale¿nie od ataków np. No oczywi¶cie z du¿ymi wymogami. Ale nie wiem czy ju¿ takiego gdzie¶ nie ma, nie mam doj¶cia do bardzo wileu dodatków. Jak nie ma, mozna rozpisaæ. <br /> <br />DO NP : acha dziêki.
 
Darklord
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 9630
Rejestracja: sob lis 15, 2003 2:03 pm

pn lip 14, 2003 12:53 pm

<!--QuoteBegin-Gin&Tonic+-->
Gin&Tonic pisze:
<!--QuoteEBegin-->Mo¿na by zrobiæ atut, który pozwala ³apaæ wiêcej strza³ w rundzie, zale¿nie od ataków np. No oczywi¶cie z du¿ymi wymogami. Ale nie wiem czy ju¿ takiego gdzie¶ nie ma, nie mam doj¶cia do bardzo wileu dodatków. Jak nie ma, mozna rozpisaæ.
<br />Taki atut istnieje. Jest w Epic Level Handbook i jest atutem epickim.
 
Master of Onion
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 433
Rejestracja: sob cze 28, 2003 8:24 pm

pn lip 14, 2003 3:17 pm

Moim zdaniem mozna by dodac atuty z Fallouta(tam sie to nazywalo Perki) <br /> <br />Np. zwiêkszaj±ce odporno¶æ na trucizny, szybsze leczenie, Awarness(widzi siê ile przeciwnik ma HP, jak± broñ i jest siê bardziej spostrzegawczym) etc.
 
Coby
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1019
Rejestracja: czw kwie 10, 2003 4:58 pm

czw lip 17, 2003 9:48 pm

Mam pytanie: <br />Co to za atut Renown ? <br />Mo¿na podaæ jego funkcjê ? <br />Chyba jest w dobrym temacie, poniewa¿ dla mnie ten atut jest nowy. [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/laugh.gif[/img]
 
Darklord
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 9630
Rejestracja: sob lis 15, 2003 2:03 pm

czw lip 17, 2003 10:00 pm

<!--QuoteBegin-Cowboy+-->
Cowboy pisze:
<!--QuoteEBegin-->Mam pytanie: <br />Co to za atut Renown ? <br />Mo¿na podaæ jego funkcjê ?[...]
<br />Pochodzi z d20 Modern i mo¿na go znale¼æ w d20 Modern System Reference Document: <br /> <br />
<!--sizeo:14--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Renown<!--sizec--></span><!--/sizec--> <br />Benefit: The character’s Reputation bonus increases by +3.
<br /> <br />I przy okazji o reputacji: <br /> <br />
<!--sizeo:18--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->REPUTATION<!--sizec--></span><!--/sizec--> <br /> <br />Reputation is used to determine whether another character (a GM character) recognizes a character. Those who recognize the hero are more likely to help the hero or do what he or she asks, provided the reputation has a positive connotation to the character who recognizes the hero. A high Reputation bonus also makes it difficult for the hero to mask his or her identity. Most of the time, a hero doesn’t decide to use his or her reputation. The GM decides when a hero’s reputation can be relevant to a scene or encounter. At the moment it becomes relevant, the GM makes a Reputation check for a GM character who might be influenced in some fashion due to the hero’s fame or notoriety, as detailed below. <br /> <br /><!--sizeo:14--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Fame and Infamy<!--sizec--></span><!--/sizec--> <br /> <br />Most characters with a high Reputation bonus (+4 or higher) are considered well known within their profession or social circle. Whether this has a positive or negative connotation depends on the point of view of the person who recognizes the hero. When a character has a positive opinion of a hero’s reputation, the hero is considered to be famous by that character. Fame, when recognized, provides a bonus to certain Charisma-based skill checks. <br />When a character has a negative opinion of a hero’s reputation, the hero is considered to be infamous by that character. Also, at the GM’s option, a hero might be considered infamous in certain situations due to events that have transpired in the campaign. <br />Infamy, when recognized, provides a penalty to certain Charisma-based skill checks. <br /> <br /><!--sizeo:14--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Using the Reputation Bonus<!--sizec--></span><!--/sizec--> <br /> <br />Whenever the GM decides that a character’s reputation can be a factor in an encounter, the GM makes a Reputation check (DC 25) for the GM character involved. A Reputation check is 1d20 + the hero’s Reputation bonus + the GM character’s Int modifer. (Some Knowledge skill modifiers might apply instead of the Int modifier, if the hero would be well known in the field covered by the Knowledge skill.) Modifiers to the Reputation check depend on the hero and the GM character in question, as shown below. Note that if the GM character has no possible way of recognizing a hero, then the Reputation check automatically fails. <br />If the GM character succeeds at the Reputation check, he or she recognizes the hero. This provides a +4 bonus or a –4 penalty on checks involving the following skills for the duration of the encounter: Bluff, Diplomacy, Gather Information, Intimidate, and Perform. <br /> <br />Reputation => Check Situation Modifier <br />The hero is famous, known far and wide with either a positive or negative connotation => +10 <br />GM character is part of the hero’s professional or social circle => +5 <br />The hero has some small amount of fame or notoriety => +2 <br /> <br />The GM must decide that a character’s fame or infamy can come into play in a given situation to make a Reputation check necessary. A character who doesn’t know, or know of, the hero can’t be influenced by his or her reputation.
 
Horned_Rat
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 935
Rejestracja: pt wrz 02, 2005 11:26 am

czw lip 17, 2003 10:45 pm

Co do nowych atutow co sadzicie o atucie ktory umozliwial by rzucenie <br />3+dex mod schurikenow na runde ?? I zwiekszal by damage do 2.Czy nie jest to przegiete?? I wymaga base atack bonus +3 i dex 15+.
 
Coby
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1019
Rejestracja: czw kwie 10, 2003 4:58 pm

czw lip 17, 2003 10:55 pm

A czemu akurat shurikeny ? <br />Wtedy powinien móc rzucaæ tak¿e inne tego rodzaju, ma³e bronie, np. miksturki, kamienie grzmotów, kwasy, strza³y, sztylety, etc.
 
Rend
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 3065
Rejestracja: sob paź 05, 2002 9:03 pm

czw lip 17, 2003 11:01 pm

<!--QuoteBegin-Cowboy+-->
Cowboy pisze:
<!--QuoteEBegin-->A czemu akurat shurikeny ? <br />Wtedy powinien móc rzucać także inne tego rodzaju, małe bronie, np. miksturki, kamienie grzmotów, kwasy, strzały, sztylety, etc.
<br />Wtedy na pewno byłoby to przesadzone i niezbalansowane. Powinien mieć i tak minusy do ataku. <br />A shirukeny, są na tyle małe ze można mieć ich kilka na łapę.
 
Horned_Rat
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 935
Rejestracja: pt wrz 02, 2005 11:26 am

czw lip 17, 2003 11:08 pm

<!--QuoteBegin-Rend+-->
Rend pisze:
<!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Cowboy+-->
Cowboy pisze:
<!--QuoteEBegin-->A czemu akurat shurikeny ? <br />Wtedy powinien móc rzucać także inne tego rodzaju, małe bronie, np. miksturki, kamienie grzmotów, kwasy, strzały, sztylety, etc.
<br />Wtedy na pewno byłoby to przesadzone i niezbalansowane. Powinien mieć i tak minusy do ataku. <br />A shirukeny, są na tyle małe ze można mieć ich kilka na łapę.
<br />Tak i oto mi chodzilo feat dla mnicha a minusy minowicie ewentualnie -2. <br />I tak schurikeny nie sa wypasiaste..Mnich z 20 dexa puszcza 8scurikenow i maxymalnie zada 16 damge.Jak ma 4 ataki wyglada to fenomenalnie ..deszcz orionow pacyfikoje przeciwnika... Ja na to ide.. Nie przepakowane z tego wzgledu ze taki lucznik z rapid shotem na 2 lvl z masivem +3 zrobi wiecej orazen niz shurikeny.. :]
 
Master of Onion
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 433
Rejestracja: sob cze 28, 2003 8:24 pm

pt lip 18, 2003 12:02 pm

kilka shurikenów naraz... ach przypominaja mi sie czasy Shadow Warriora...
 
Awatar użytkownika
Aragathor Roaringflame
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 6202
Rejestracja: wt lis 26, 2002 5:52 pm

pt lip 18, 2003 12:07 pm

Dobry pomysł, pytanie tylko czy byłby to atut tylko dla mnicha/ninja/inkyo czy może ogólnodostępny. <br /> <br />Jeśli to pierwsze to aktualna wersja jest ok. <br />Jeśli to drugie to do wymagań dorzuciłbym Ambidexterity, to zbalansowałoby zysk.
 
Master of Onion
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 433
Rejestracja: sob cze 28, 2003 8:24 pm

pt lip 18, 2003 12:52 pm

Taki atut przydaby siê dla cichegoo zabójcy... Trzech stra¿ników trzy shurikeny trzy trupy :)
 
Coby
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1019
Rejestracja: czw kwie 10, 2003 4:58 pm

pt lip 18, 2003 1:03 pm

Ten atut z shurikenemi postanowi³em ³adnie rozpisaæ. <br /> <br /><bez nazwy> [Ogólny] <br />Potrafisz skuteczniej i szybciej pos³ugiwaæ siê shurikenami. <br />Warunki wstêpne: Zrêczno¶æ 15+, Bazowa premia do ataku 3+, Bieg³o¶æ w broni egzotycznej (shuriken), Zogniskowanie broni (shuriken), Oburêczno¶æ <br />Korzy¶ci: W ci±gu jednego ataku potrafisz wyrzuciæ ilo¶æ shurikenów równ± 3+ modyfikator ze Zrêczno¶ci+ 1/2 poziomu postaci. (maks. 6 na rêkê) <br />Obra¿enia zadawane przez shurikeny wzrastaj± do 2. <br />Brak: Postaæ bez tego atutu potrafi wyrzuciæ w jednym ataku tylko do trzech shurikenów. Obra¿enia od shurikena wynosz± 1. <br /> <br />Co s±dziecie ? <br />Mo¿e byæ ? <br /> <br />Do notki poni¿ej: <br />Zrobione. A obra¿enia lepiej ?
 
Rend
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 3065
Rejestracja: sob paź 05, 2002 9:03 pm

pt lip 18, 2003 1:13 pm

Obrażenia stanowczo nie powinny wzrastać. Przy takiej ilości wyrzucanych naraz gwiazdek, taka sciana będzie mordercza. O wiele bardziej mordercza niż np łuk. <br />I smiesznie małe wymagania. Powinien byc dodatkowy wymóg, jak Weapon Focus (Shuricken), albo AmbiDexterity.
 
Master of Onion
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 433
Rejestracja: sob cze 28, 2003 8:24 pm

pt lip 18, 2003 1:15 pm

Raczej trudno by³oby wyrzuciæ te kilkana¶cie shurikenów(np. 12 poziomowa postaæ z 20 zr czyli= 3+5+6=14) <br /> <br />moze jakie¶ ograniczenie w ilo¶ci "pocisków"?
 
Coby
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1019
Rejestracja: czw kwie 10, 2003 4:58 pm

pt lip 18, 2003 1:18 pm

Mo¿naby ograniczyæ tak, ¿e max. wyrzuconych shurikenów wynosi 15, albo 12. Obra¿enia zmniejszy³em do 2. Mo¿e byæ ?
 
Master of Onion
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 433
Rejestracja: sob cze 28, 2003 8:24 pm

pt lip 18, 2003 1:21 pm

Ewentuanie przy wiêkszej ilo¶ci r±k/doni/palców zwiêkszyæ maksyman± ilo¶æ shurikenów
 
Rend
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 3065
Rejestracja: sob paź 05, 2002 9:03 pm

pt lip 18, 2003 1:26 pm

Obrażenia do dwóch, w porzadku jak najbardziej. Ilość, po sześc na rękę, i nie trzeba się męczyć przy różnej ilości rąk :) Ale przy korzystaniu z dwóch (lub wiecej) rak naraz, nalezy stosować standartowe kary do walki dwiema (lub wiecej) brońmi.
 
Master of Onion
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 433
Rejestracja: sob cze 28, 2003 8:24 pm

pt lip 18, 2003 1:30 pm

W takim razie powinno sie wprowadzic atut "polepszony" dzieki ktoremu mozna by rzucac po dwa miedzy palcami(no bo to z deka truno tak). Normalnie w jednej d³oni rzuca siê 4 shurikeny. Co innego z 6 pacami :mrgreen:
 
Coby
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1019
Rejestracja: czw kwie 10, 2003 4:58 pm

pt lip 18, 2003 3:49 pm

A jak proponujecie nazwaæ ten atut ?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 22

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości