Szybki przegl±d (od najwcze¶niej dostêpnych):
<br />
<br />
Smoczy potomek: 5 poziom;
<br />
Czarownik krwi: wystarczy 6 poziom, ale niezbyt przydatne s± niektóre zdolno¶ci, istotniejsze dla maga;
<br />
Zaklinacz ¶wiec: 6 poziom;
<br />
Czarownik miecza: 8 poziom;
<br />
Pie¶niarz klingi: 12 poziom;
<br />
Ksenomanta: 13 poziom, ograniczenie jak poda³e¶;
<br />
Mistrz ¿ywio³u: 13 poziom, ograniczenie jak poda³e¶;
<br />
Pan szarosinych: 13 poziom, ograniczenie jak poda³e¶;
<br />
Tkacz losu: 13 poziom, ograniczenie jak poda³e¶;
<br />
Przewodnik podró¿y: 17 poziom (!!!);
<br />
<br />
Mag z Mistycznego Bractwa: w ogóle nie dla zaklinacza;
<br />
<br />
Prawdziwy nekromanta: konieczny multiclass z kap³anem;
<br />
Mistyczny sztukmistrz: konieczny multiclass z rogue'm;
<br />
<br />Czyli nie jest a¿ tak tragicznie
. Czarownik krwi, czarownik miecza - dosyæ przyzwoite poziomy, w dodatku IMHO klimatyczne dla zaklinacza.
<br />
<br />pzdr Ais
<br />
<br />PS. Jak podliczy³am poziomy konieczne do przewodnika podró¿y (mo¿liwo¶æ czêstszego rzucania jednego czaru (
teleportacji w tym wypadku) ¶wietnie kwalifikowa³aby zaklinacza do tej klasy), to a¿ siê przerazi³am
.
<br />
<br />
<br />
Do notki poni¿ej: Fakt
. Poprawi³am.