Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
AGrzes
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1140
Rejestracja: pn gru 30, 2002 5:42 pm

Tworzenie magicznych przedmiotów - pytania

śr sie 13, 2003 7:03 pm

Jestem dość początkującym MG i mam pewne wątpliwości dotyczące zasad tworzenia magicznych przedmiotów. <br />1 Czy istnieje jakieś ograniczenie dla nieepickich przedmiotów dających +do umiejętności, w jaki sposób premię ogranicza poziom czarującego? <br />2 Czy przedmiotu mogą dawać noszącemu atuty, i jeśli tak to jakie są zasady tworzenia takich przedmiotów? <br />3 Czy przedmiot może nie mieć ograniczenia liczby ładunków jak również ładunków na dzień? Pytam dlatego że np. naszyjnik mogący na rozkaz uleczyć k8+1 obrażeń bez żadnych ograniczeń, kosztujący 1*1*1800=1800 sz wydaje mi się lekko za potężny. <br />4 Czy jeśli koszt tworzenia przedmiotu jest znacznie niższy niż 1000 sz to czy można tworzyć kilka przedmiotów w ciągu jednego dnia pracy? <br />PS. Nie mam regularnego dostępu do internetu dlatego na odpowiedzi zareaguje z parodniowym opóźnieniem.
 
Awatar użytkownika
B0rg
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1505
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:28 pm

śr sie 13, 2003 7:19 pm

AD 1. Przy każdym przedmiocie koło ceny jest podany wymagany caster level do stworzenia danego przedmiotu. <br /> <br />AD 2. Sa przedmioty, które dają noszącemu featy, ale nie widzieliśmy żadnych zasad dotyczących tworzenia takich przodmiotów. <br /> <br />AD 3. Przedmioty mają albo ograniczoną liczbę ładunków na dzień, albo liczbę ładunków po której się zużywaja, albo po prostu działanie stałe. Raczej nie ma przedmiotu, który by miał liczbę ładunków nieskończoną. <br /> <br />AD 4. Jeśli tak to jest to napisane, jeśli nie to trwa to jeden dzień.
 
Awatar użytkownika
Aragathor Roaringflame
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 6202
Rejestracja: wt lis 26, 2002 5:52 pm

śr sie 13, 2003 7:22 pm