Zrodzony z fantastyki

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
 
Darius__
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 906
Rejestracja: pn paź 21, 2002 8:24 pm

Drizzt, Jarlaxle, Artemis - moje rozpiski 3.5

śr paź 29, 2003 7:46 pm

Przepraszam, ¿e wrzuci³em to na forum jako nowy temat, ale sporo osób te postaci bardzo fascynuj±, a w du¿ym w±tku o rozpiskach postaci z FR ten post szybko by zgin±³... Zreszt±, zawsze który¶ z moderatorów mo¿e go tam wcieliæ :) Mam nadziejê, ¿e spodobaj± siê Wam te rozpiski, w³o¿y³em w nie troszkê pracy i serca :) Takie jest moje "realne" wyobra¿enie o postaciach RASa. Bez przesadnego podpakowywania, bez epickich przedmiotów/featów, ale z pewno¶ci± s± to wersje potê¿ne, z dobrym ekwipunkiem. <br /> <br />Zainspirowa³y mnie nieco artyku³y w Dragonach #302 i #312, gdzie postaci z serii War of the Spider Queen maj± naprawdê fajne rozpiski, znacznie lepsze ni¿ te chocia¿by w FRCS. Przecie¿ to ¶mieszne, ¿e ikoniczni NPC maj± sprzêt wielokrotnie mniej wart od przeciêtnie wyposa¿onych BG, nie posiadaj± standardowych przedmiotów losowo wygenerowanych NPC-ów z DMG, nie maj± podwy¿szanych cech na 4/8/12/xx levelu i ogólnie s± cieniutcy :) Postanowi³em to zmieniæ, dodaæ parê poziomów mniej wiêcej logicznie komponuj±cych siê z rozwojem bohaterów od czasów AD&D i ksi±¿ek sprzed kilku lat, daæ im godne ich wyposa¿enie i ogólnie nadaæ im charakteru :) W miarê mo¿liwo¶ci, o ile rozpiski przypadn± Wam do gustu, postaram siê regularnie wrzucaæ na boarda moje (kon)wersje s³ynnych postaci z FR. <br /> <br />Oczywi¶cie, jestem otwarty na sugestie, pytania, itp. <br /> <br />Enjoy :mrgreen: <br /> <br /><!--sizeo:18--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Drizzt Do’Urden<!--sizec--></span><!--/sizec--> <br /> <br />Male drow Ftr12/Bbn2/Rgr6 of Mielikki; CR 21; Medium-size humanoid (elf); HD 12d10+36 plus 2d12+6 plus 6d8+18; hp 171; Init +13; Spd 40 ft.; AC 32 (touch 22, flat-footed 32, vs one opponent 34); Base Atk +20; Grp +26; Atk +27 melee (1d6+13 plus 1d6 cold/15-20 plus 1d10 cold, Icingdeath) or +29 melee (1d6+12/15-20, Twinkle); Full Atk +27/+22/+17/+12 melee (1d6+13 plus 1d6 cold/15-20 plus 1d10 cold, Icingdeath), +29/+24/+19 melee (1d6+12/15-20, Twinkle); SA/SQ Drow traits, rage, uncanny dodge (DEX bonus to AC), fast movement, favored enemy (orcs +4, evil outsiders +2), wild empathy (as diplomacy but towards animals), animal companion, combat style/improved combat style (two-weapon combat), spell-like abilities; SR 31; AL CG; SV Fort +24, Ref +21, Will +15; Str 23, Dex 24, Con 16, Int 17, Wis 19, Cha 14. Height 5 ft 4 in. <br /> <br />Skills and Feats: Balance +15, Climb +15 (+17 with rope), Handle Animal +9, Hide +17, Jump +17, Knowledge (nature) +10, Listen +21, Move Silently +19, Ride (horse) +11, Search +13, Spot +16, Survival +13 (+17 tracking, +15 wilderness), Swim +8, Tumble +14, Use Rope +12; Blind-Fight, Daylight Adaptation, Dodge, Endurance, Greater Two-Weapon Fighting, Greater Weapon Focus (scimitar), Greater Weapon Specialization (scimitar), Highborn Drow, Improved Critical (scimitar), Improved Initiative, Improved Two-Weapon Fighting, Quick Draw, Track, Twin Sword Style, Two-Weapon Defense, Two-Weapon Fighting, Weapon Focus (scimitar), Weapon Specialization (scimitar). <br /> <br />Languages: Chondathan, Common, Drow Sign Language, Elven, Goblin, Undercommon. <br /> <br />Special Qualities: Drow traits (Ex): +2 racial bonus on Will saves against spells and spell-like abilities, darkvision 120 ft. <br /> <br />Rage (1/day): The following changes are in effect as long as Drizzt rages: AC 30 (touch 20, flat-footed 30); hp 211; Grp +28; Atk +29 melee (1d6+15 plus 1d6 cold/15-20 plus 1d10 cold, Icingdeath) or +31 melee (1d6+14/15-20, Twinkle); Full Atk +29/+24/+19/+14 melee (1d6+15 plus 1d6 cold/15-20 plus 1d10 cold, Icingdeath), +31/+26/+21 melee (1d6+14/15-20, Twinkle); SV Fort +26, Will +17; Str 27, Con 20; Climb +17, Jump +19, Swim +10. His rage lasts for 8 rounds, and he is fatigued (-2 Strength, -2 Dexterity, can't charge or run) for the duration of the encounter thereafter. <br /> <br />Spell-like abilities: 1/day – dancing lights, darkness, detect evil, detect magic, faerie fire, levitate. These abilities are as the spells cast by a 20th-level sorcerer. <br /> <br />Spells prepared (2; base DC = 15): 1st – detect animals or plants, charm animal <br /> <br />Possessions: Icingdeath (+3 solanian truesteel holy icy burst scimitar), Twinkle (+5 cold iron sure striking eager defending fortunate scimitar), +4 mithral chain shirt of nimbleness, cloak of resistance +4, amulet of natural armor +2, gloves of dexterity +4, ring of protection +4, belt of giant strength +6, periapt of wisdom +2, anklets of speed (as boots of speed), figurine of wondrous power: onyx panther (name Guenhwyvar). <br /> <br /><!--sizeo:18--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Jarlaxle Baenre<!--sizec--></span><!--/sizec--> <br /> <br />Male drow Ftr12/Dst8; CR 21; Medium-size humanoid (elf); HD 12d10+36 plus 8d10+24; hp 175; Init +15; Spd 30 ft.; AC 33 (defensively 41, touch 25, flat-footed 22, vs one opponent 44); Base Atk +20; Grp +25; Atk +28 melee (1d6+10 plus 1 Con/15-20, +1 keen wounding rapier) or +25 melee (1d4+4/19-20, +2 vampiric disarming dagger) or +31 ranged (1d4+9/19-20, +4 returning dagger); Full Atk +28/+23/+18/+13 melee (1d6+10 plus 1 Con/15-20, +1 keen wounding rapier), +25/+20/+15 melee (1d4+4/19-20, +2 vampiric disarming dagger) or +31/+26/+21/+16 ranged (1d4+9/19-20, +4 returning daggers); SA/SQ Drow traits, canny defense (Int bonus to AC), improved reaction +4 (Init), enhanced mobility (+4 AC vs AoO), grace (+2 competence SV Ref), precise strike +1d6 (when not attacking with off-hand weapon, as sneak attack), acrobatic charge (over difficult terrain), elaborate parry (+1/duelist level to AC when fighting defensively), spell-like abilities; SR 31; AL NE; SV Fort +17, Ref +23, Will +12; Str 20, Dex 24, Con 16, Int 18, Wis 15, Cha 18. Height 5 ft 4 in. <br /> <br />Skills and Feats: Balance +13, Bluff +9, Climb +9 (+11 with rope), Craft (Trapmaking) +8, Diplomacy +10, Escape Artist +16 (+18 from rope bonds), Handle Animal +9, Hide +16, Intimidate +10, Jump +12, Listen +14, Move Silently +16, Perform (Dance) +8, Perform (Sing) +8, Ride (pack lizard) +13, Search +11, Sense Motive +7, Spot +14, Survival +10 (+12 tracking), Swim +9, Tumble +14, Use Magic Device +8, Use Rope +12 (+14 bind someone); Daylight Adaptation, Dodge, Greater Two-Weapon Fighting, Greater Weapon Focus (rapier), Greater Weapon Specialization (rapier), Highborn Drow, Improved Initiative, Improved Two-Weapon Fighting, Mobility, Twin Sword Style, Two-Weapon Fighting, Weapon Finesse (rapier), Weapon Focus (rapier), Weapon Specialization (rapier). <br /> <br />Languages: Alzhedo, Draconic, Common, Drow Sign Language, Elven, Goblin, Undercommon. <br /> <br />Special Qualities: Drow traits (Ex): +2 racial bonus on Will saves against spells and spell-like abilities, darkvision 120 ft. <br /> <br />Spell-like abilities: 1/day – dancing lights, darkness, detect good, detect magic, faerie fire, levitate. These abilities are as the spells cast by a 20th-level sorcerer. <br /> <br />Possessions: +1 keen wounding rapier, +2 vampiric disarming dagger, bracelet with five +4 returning daggers, bracers of armor +8, Jarlaxle’s piwafwi (as cloak of resistance +4, elvenkind and displacement), ring of protection +4, belt of giant strength +6, feather of wondrous power (as figurine of wondrous power, summoned creature - diatryma bird), necklace of magic missiles (as wand of magic missile [9th], in pouch), boots of elvenkind, robe of scintillating colors, hat of holding (as bag of holding type I), wand of illumination (as wand of light, daylight and searing light), pouch of holding (as bag of holding type I), gem of brightness, eyepatch of fear and warding (as wand of fear and cowl of warding), ring of freedom of movement, scarab of protection, wand of lightning bolt (10th), portable hole. <br /> <br /><!--sizeo:18--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Artemis Entreri<!--sizec--></span><!--/sizec--> <br /> <br />Male human Ftr12/Rog4/Asn2/Shd2; CR 20; Medium-size humanoid (human); HD 12d10+36 plus 4d6+12 plus 2d6+6 plus 2d8+6; hp 159; Init +12; Spd 30 ft.; AC 29 (touch 22, flat-footed 29, vs one opponent 30); Base Atk +15; Grp +20; Atk +26 melee (1d8+13 plus 1 Con/17-20, Charon’s Claw) or +26 melee (1d4+10 plus 1 vile/19-20, +4 vampiric vile defending dagger); Full Atk +26/+21/+16/+11 melee (1d8+13 plus 1 Con/17-20, Charon’s Claw), +26/+21/+16 melee (1d4+10 plus 1 vile/19-20, +4 vampiric vile defending dagger); SA/SQ Death attack (Fort DC 15), sneak attack +3d6, trapfinding (traps over 20/magical traps), trap sense +1 (Ref, AC vs traps), evasion (no damage instead of half on successful Ref save), improved uncanny dodge (Dex bonus to AC, can’t be flanked), poison use (no risk of poisoning self), +1 save vs poison, hide in plain sight (hide while observed), darkvision 60 ft.; AL LE; SV Fort +16, Ref +26, Will +12; Str 20, Dex 26, Con 16, Int 16, Wis 16, Cha 13. Height 5 ft 5 in. <br /> <br />Skills and Feats: Balance +19, Bluff +6, Climb +15 (+17 with rope), Decipher Script +8, Diplomacy +7, Disable Device +10, Disguise +9 (+11 acting), Escape Artist +11 (+13 from rope bonds), Forgery +6, Gather Information +4 (+6 Sword Coast), Handle Animal +6, Hide +18, Intimidate +9, Jump +17, Knowledge (Sword Coast local) +8, Listen +8, Move Silently +18, Open Lock +13, Perform (Dance) +6, Ride (horse) +16, Search +8, Sense Motive +8, Sleight of Hand +16, Spot +8, Survival +9 (+11 tracking), Swim +10, Tumble +18, Use Magic Device +6 (+8 scrolls), Use Rope +15 (+17 bind someone); Combat Reflexes, Dodge, Greater Two-Weapon Fighting, Greater Weapon Focus (dagger), Greater Weapon Focus (longsword), Greater Weapon Specialization (dagger), Greater Weapon Specialization (longsword), Improved Initiative, Improved Two-Weapon Fighting, Mobility, Two-Weapon Fighting, Weapon Focus (dagger), Weapon Focus (longsword), Weapon Specialization (dagger), Weapon Specialization (longsword). <br /> <br />Languages: Alzhedo, Common, Drow Sign Language, Elven, Undercommon. <br /> <br />Spells prepared (2; base DC = 14): 1st – detect poison, disguise self <br /> <br />Possessions: magicbane gauntlet (can absorb any spell targeted specifically at the wielder and redirect it at any target in range as a standard action, casts detect magic at will at caster level equal to wielder’s character level), Charon’s Claw (+4 unholy keen wounding smoking longsword), +4 vampiric vile defending dagger, bracers of armor +5, ring of protection +4, ring of natural armor +2 (as amulet of natural armor), belt of giant strength +6, gloves of dexterity +6, cloak of arachnida, periapt of health, boots of speed, vest of resistance +4 (as cloak of resistance).
 
Kiaryn'Veil Duskryn
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2940
Rejestracja: wt lip 01, 2003 11:17 am

śr paź 29, 2003 8:00 pm

Hmmm... echh... Darius, a czy ciut nie przesadzi³e¶ z Si³± u ka¿dej z trzech postaci (nie bêdê siê na razie czepia³ innych parametrów)? Wiesz, jak dla mnie nadnaturalne ju¿ by³oby gdyby kto¶ o posturze Drizzta (165 cm, szczup³y) móg³ ud¼wign±æ nad g³owê ok 150 kg, ale 300?(tyle sugeruje jego Si³a - behemockie 23. Nieprzesadnie przepakowany? A¿ bojê siê ujrzeæ twoje przepakowane postacie!!!). Nadanie naszemu ulubionemu mrocznemu elfowi si³y 13 by³o jak najbardziej na miejscu, a tymczasem ¿e¶ zrobi³ z niego przepaka godnego pojedynku z Supermanem 8O . Drizzt by³ potê¿ny ale bez przesady! Si³y wiêkszej niz ogr to nie mia³.
 
Darius__
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 906
Rejestracja: pn paź 21, 2002 8:24 pm

śr paź 29, 2003 8:25 pm

Wiesz, Kiaryn'Veil, to czy Drizzt co¶ mia³ czy nie w kategoriach D&D, jest bardzo trudne do os±dzenia w powie¶ciach. Si³a 23 to nie jest nic nadzwyczajnego dla wojownika na 20 poziomie. Wiêkszo¶æ wojowników BG startuje z co najmniej 15-16. Pas si³y +6 nie jest niczym szczególnym na tym etapie gry, a i rozwiniêcia zwyczajowo id± w si³ê. Kilka zwiêkszeñ statystyk (4, 8, 12 pzoiom, itd.), pas - no i mamy "behemota". Specjalnie na Twoje ¿yczenie mogê umie¶ciæ wersje postaci z TYLKO tymi przedmiotami, które by³y opisane w ksi±¿kach. To w sumie kilkana¶cie minut pracy. <br /> <br />A tak na marginesie, nie wiem czy zauwa¿y³e¶ coraz czêstsze nawi±zania do naprawdê imponuj±cej si³y Drizzta w nowszych powie¶ciach RASa. Pas si³y to sprawa dyskusyjna, ale si³a 13 dla postaci bêd±cej przede wszystkim mistrzem walki na ECL 18 (wersja Drizzta z FRCS) to kiepski ¿art. Co ciekawe, u Artemisa zwiêkszenia statystyk uwzglêdniono (porównaj z AD&D), a u Drizzta nie :) <br /> <br />Jutro wrzucê na boarda wersje "no trinkets", dzisiaj ju¿ mi siê nie chce :mrgreen:
 
Kiaryn'Veil Duskryn
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2940
Rejestracja: wt lip 01, 2003 11:17 am

śr paź 29, 2003 8:40 pm

Ale nawet z pasem...Mo¿e tak 14-15 si³y by³oby na miejscu. Nie wiem czemu, ale ju¿ 17 Si³y jako¶ ¶rednio mi do Drizzta pasuje. Takie jest moje odczucie. Ja mam zwyczaj przek³adaæ si³ê na wygl±d fizyczny - tzn. Go¶æ, który ma 19 si³y to zazwyczaj umiê¶niony, du¿y (czy wzd³u¿, czy wszerz to ju¿ inna sprawa :wink:) osi³ek za¶ osoba maj±ca Si³y 14 to ju¿ kto¶ w miarê atletycznie zbudowany (dla mnie ¶rednia si³y to 10-12). Drizzt zawsze by³ dla mnie osob± o do¶æ przeciêtnej sile (w chwilach gniewu wiêkszej, co te¿ czê¶ciowo odzwierciedla klasa Barbarzyñcy) i nadzwyczajnej zrêczno¶ci. Drizzt jest szybki, ale pary w ciosie to nie ma a¿ tak du¿ej jak Bruenor (który w oficjalnych statystykach te¿ ma 17 Si³y). Bardziej jego ciosy bym nazwa³ precyzyjnymi co te¿ przek³ada siê na Improved Critical. Trochê mi sie te¿ nie podoba, ¿e scimitary nie mog± podlegaæ atutowi Weapon Finesse (a powinien) - wtedy Drizzt by mia³ znacznie lepsze trafienie ze swoj± szybko¶ci±. <br /> <br />Co z tego, ¿e przeciêtny wojownik z Przewodnika Mistrza Podziemi ma 14-15 Si³y? Wojownik-Duelist walcz±cy Rapierem z Si³± 10 te¿ nie jest czym¶ niezwyk³ym. <br />Id±c jednak podobnym do twojego tokiem rozumowania: Skoro wiêkszo¶æ wojowników ma w PMP Zrêczno¶ci 13 to czy Drizzt te¿ nie jest odchy³em ze swoj± Zrêczno¶ci± 21 (oficjaln±)?
 
Awatar użytkownika
Mirit
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 905
Rejestracja: ndz wrz 28, 2003 3:54 pm

śr paź 29, 2003 8:52 pm

Darius a ile siły miałby Wulfgar ? :wink: 30 ?. Poważnie, Drizzt i pozostali maja sanowczo za duzo siły, ich zdolnosc walki polega na szybkosci i precyzji. Zastanów się dobrze :) . <br />Pozatym, ani Artemis, ani Drizzt, nie powinni byc tak bardzo do siebie zblizeni, z tego co wiem ( chyba ) to Jarlaxe, jest od obu lepszy, szybszy, przynajmniej tak mi sie wydaje. A z tych propozycji wynika ze obaj mogli by mu spokojnie, wyklepać maskę :wink: . <br /> <br />Przemyśl i zastanów się, w gruncie rzeczy, stereotypy w takich przypadkach to dobra sprawa, bowiem wszyscy znamy te postacie z powiesci :wink: . <br /> <br />Pozdrawiam
 
Darius__
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 906
Rejestracja: pn paź 21, 2002 8:24 pm

śr paź 29, 2003 9:00 pm

Uwa¿am, ¿e my¶lisz troszeczkê w kategoriach AD&D. Trzecia edycja jest inna, tutaj bohaterowie zupe³nie inaczej siê rozwijaj±. Mamy zasady epickie, nie ma limitów klas dla nie-ludzi, o wiele lepiej siê "multiklasuje", rozwijamy cechy bohaterów, po 9/10-tym poziomie nadal dostajemy pe³ne kostki hapeków, itd. itd. Postaæ ze zrêczno¶ci± powiedzmy 18 jest wyj±tkowo uzdolniona w tym kierunku - z natury gibka i zwinna - ale nie jest ¿adnym "cudem". Mo¿na mieæ na 20 poziomie (elf) 36 Dexa - i to bez udzia³u czaru ?yczenie. To w³a¶nie jest mistrzostwo. Spójrz na to z innej strony. <br /> <br />Si³a 10-12, uwzglêdniaj±c m³odzie¿ i kobiety, to bardzo niewiele. FR to heroic, tutaj si³a 2x nie powinna nikogo szokowaæ. <br /> <br />Je¶li chodzi o precyzjê ciosów, to niestety w przypadku Drizzta odzwierciedla j± si³a, a nie zrêczno¶æ. S± to pewne uproszczenia systemu. Naprawdê nie nale¿y sugerowaæ siê za bardzo powie¶ciami. To dwa ró¿ne ¶wiaty. Niektórym Drizzt w wersji oficjalnej w FRCS mo¿e siê podbaæ, ale moim zdaniem jest po prostu kiepski. W 2E, uwzglêdniaj±c inne zasady rozwoju na poziomach 10+ oraz style walki (TCF), Drizzt by³ ¶wietnym wojownikiem. W 3e nie zrobi³ na mnie ¿adnego wra¿enia. <br /> <br />Moja druga wersja Drizzta straci sporo przedmiotów, ale na pewno nie pozostawie mu si³y 13 - wg mnie TO w³a¶nie do Drizzta 3e nie pasuje - i tutaj nasze zdania siê ró¿ni±. <br /> <br /> <br /> <br />EDYCJA <br /> <br /> <br /> <br />Mirit, jutro przygotujê bardziej konserwatywn± wersjê. BTW, chyba nie przypad³yby Wam do gustu statystyki WotSQ z Dragonów... <br /> <br /> <br />Ma³y przyk³ad: Ryld Argith: Str 26, Dex 18, Con 21. <br /> <br />Ciekawe jak go nazwiecie - Tarrasque? :mrgreen: [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/laugh.gif[/img]
 
Awatar użytkownika
Pomniejszy ściekowy Golem
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1881
Rejestracja: pn kwie 14, 2003 9:23 pm

śr paź 29, 2003 9:01 pm

Blah, a ja się zgadzam z Dariusem. Na tym poziomie 23 siły to mało, więc odpowiada to sile drowa. Myslę że przy rozpiskach Dariusa - postacie są raczej wysokopoziomowe, więc czemu Wulfgar nie mógłby mieć 30 siły?
 
Kiaryn'Veil Duskryn
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2940
Rejestracja: wt lip 01, 2003 11:17 am

śr paź 29, 2003 9:15 pm

Có¿... wyznajesz ciut "inn±" filozofiê statystyk. Co do Rylda... on przynajmniej by³ opisany jako nad wyraz potê¿nie zbudowany drow... podczas gdy Drizzt to raczej si³aczem nie jest (choæ przyznam - jak na drowa jest wysoki). Masz jednak racjê co do swych przypuszczeñ - mistrza Argitha te¿ trochê za bardzo "podpakowali". Jednak to co mnie mierzi to w³a¶nie odniesienie Si³y do postury... Ju¿ poda³em jak siê na to zapatrujê. By³o mocno podkre¶lone, ze Drizzt jest do¶æ drobny i szczup³y jak na ludzkie standardy... Wci±¿ trzymam przy swojej wizji. Wiem, ¿e to jest heroic fantasy... Jednak przyznam, ¿e te¿ nie trawiê zbytniego "manczkinizmu"...
 
Darius__
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 906
Rejestracja: pn paź 21, 2002 8:24 pm

śr paź 29, 2003 9:23 pm

Ja te¿ nie trawiê manczkinizmu, ale sêk w tym, ¿e tutaj go nie ma :) Nie nagi±³em ¿adnych zasad, post±pi³em z Drizztem jak ka¿dy rozs±dny BG post±pi³by ze swoim wojownikiem. <br /> <br />Jedynie rêkawica Artemisa jest mocno "nieszablonowa", ale có¿ - podobnego przedmiotu nawet nie ma w materia³ach do D&D (no, mo¿e Rod of Absorption i Ring of Spell Turning maj± pewne cechy analogiczne do rêkawicy), poza tym w³a¶nie tak dzia³a³a w powie¶ciach. Przedmiot niesamowicie potê¿ny :) <br /> <br />Fakt, mamy inne filozofie. Mam nadziejê, ¿e jutrzejsze wersje bardziej przypadn± Ci do gustu :) <br /> <br />Moje s± stworzone z "gwarancj± dobrego wra¿enia" - 15-poziomowa niewielka dru¿yna spotyka Artemisa, podobno najlepszego zabójcê Faerunu, jednego z najlepszych wojowników. Z Artemisem made by WotC nawet by siê nie spocili, a mój Artemis jest w stanie pokazaæ pazurki praktycznie ka¿demu. I o to chodzi :mrgreen: <br /> <br /> <br />BTW, oto "drobny, niepozorny" (tak by³ opisywany) Valas Hune z WotSQ w Dragonie 312: <br /> <br />Str 19, Dex 27, Con 14 (o rany, jaki anemik :wink:) <br /> <br /> <br />P.S. <br /> <br />Mirit, co do Jarlaxle, on jest po prostu jednym wielkim magicznym trikiem. Oczywi¶cie, jest równie¿ ¶wietnym wojownikiem-szermierzem, ale sam przyzna³, ¿e w otwartej walce 1v1 bez ¿adnych sztuczek poleg³by w walce z Drizztem. Je¶li chcemy wysnuwaæ wnioski z powie¶ci, mo¿na powiedzieæ, ¿e ca³a trójka jest niezwykle wywa¿ona i bardzo trudno by³oby przewidzieæ zwyciêzcê któregokolwiek z trzech mo¿liwych pojedynków :)
 
Kiaryn'Veil Duskryn
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2940
Rejestracja: wt lip 01, 2003 11:17 am

śr paź 29, 2003 9:40 pm

Jak dla mnie naturalnym biegiem rzeczy jest, i¿ 15 poziomowa dru¿yna sklepuje Artemisa... W koñcu to ju¿ do¶wiadczone osoby z gigantycznym baga¿em do¶wiadczeñ. Co nie zmienia faktu, ¿e Entrreri by ich trochê podrapa³ :mrgreen:. Jednak ten z WotC mi ca³kowicie wystarczy... no... mo¿e z paroma modyfikacjami do edycji 3.5 (dobrze, ¿e pozby³e¶ siê poziomów rangera!). <br /> <br /><!--QuoteBegin-Darius+-->
Darius pisze:
<!--QuoteEBegin-->BTW, oto "drobny, niepozorny" (tak by³ opisywany) Valas Hune z WotSQ w Dragonie 312: <br /> <br />Str 19, Dex 27, Con 14 (o rany, jaki anemik :wink:)
<br />Jak dla mnie to jedna z najwiêkszych wpadek w historii tworzenia NPC na podstawie ¼róde³ z literatury. Totalnie mi nie pasuj± parametry i tym razem go¶ciu z WotC siê nie popisa³...
 
Darius__
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 906
Rejestracja: pn paź 21, 2002 8:24 pm

śr paź 29, 2003 9:43 pm

<!--QuoteBegin-Kiaryn'Veil Duskryn+-->
Kiaryn'Veil Duskryn pisze:
<!--QuoteEBegin-->(dobrze, ¿e pozby³e¶ siê poziomów rangera!).
<br />YES!!! Wreszcie co¶ pozytywnego :mrgreen: <br /> <br />Ja uwa¿am staty z Dragona za bardzo udane, znacznie lepsze ni¿ oficjalne rozpiski Wizardów. Moim zdaniem to g³upie je¿eli Drizztowi tnie siê miecz +5 (AD&D) do +2 (3e) tylko po to aby zmie¶ciæ siê w beznadziejnym NPC wealth cap...
 
Awatar użytkownika
Mirit
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 905
Rejestracja: ndz wrz 28, 2003 3:54 pm

śr paź 29, 2003 9:54 pm

Darius nie zrozum mnie zle, podchodze do sprawy bardziej realistycznie, tak jak do całej mechaniki, i z tego powodu Ja, nie pozwolę graczowi miec np. 28 siły i 24 zręcznosci, z powodów czysto anatomicznych, wraz z masa miesni, spada zrecznosc, stosuje taka zasade. Nie twierdze jednak ze Dritzzt i inni, powinni miec po 13 siły, ale np 18, jak na moje standardy to duzo, i wystarczajaco ( a nawet bardziej jezeli mowimy o Elfie ). <br />Jesli chodzi o wysokie poziomy, nie mam zastrzezeń, kazdy z poziomami zyskuje różne zdolnosci itp. Czekam na wersje ostateczną :) . <br /> <br />Co do Jarlaxle, masz rację jest on jednym wielkim Trikiem ( i za to go lubię, taki efekciaz, gracz słowny ). Co do cytatu to masz rację, poprostu wyleciało mi to z głowy ( chyba dla tego ze z całe jsagi , to własnie go lubię najbardziej :mrgreen: ). <br /> <br />Pozdrawiam
 
Darius__
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 906
Rejestracja: pn paź 21, 2002 8:24 pm

śr paź 29, 2003 10:15 pm

OK, jutro zabiorê Drizztowi pas, si³a spadnie do 17 i wszyscy bêd± happy :) <br /> <br />Je¿eli macie jakie¶ pytania odno¶nie featów/przedmiotów, shoot away :mrgreen: Wszystkie s± z oficjalnych materia³ów WotC, nie ma nic z Dragona, chocia¿ baaaardzo mnie korci³o, ¿eby zrobiæ z Drizzta kensai'a (taki jest w mojej kampanii). Gdyby co¶ by³o niejasne, np. smoking czy solanian truesteel, chêtnie wyja¶niê. <br /> <br />Co do Jarlaxle, ja te¿ bardzo go lubiê. Udana postaæ, bez dwóch zdañ. Dialogi z Entrerim w SotS s± nie do przebicia!
 
Darklord
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 9630
Rejestracja: sob lis 15, 2003 2:03 pm

śr paź 29, 2003 10:31 pm

Mi osobi¶cie te rozpiski podobaj± siê. Przynajmniej s± zrobione zgodnie realiami mechaniki gry i dostosowane do przeciwników na ich poziomie. Ja osobi¶cie bym zostawi³ pas i pozosta³e przedmioty.
 
Kiaryn'Veil Duskryn
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2940
Rejestracja: wt lip 01, 2003 11:17 am

śr paź 29, 2003 10:54 pm

<!--QuoteBegin-Darklord+-->
Darklord pisze:
<!--QuoteEBegin-->Mi osobi¶cie te rozpiski podobaj± siê. Przynajmniej s± zrobione zgodnie realiami mechaniki gry i dostosowane do przeciwników na ich poziomie. Ja osobi¶cie bym zostawi³ pas i pozosta³e przedmioty.
<br />Darklord... Wszystkich, ale ciebie bym nie podejrzewa³ o takie podej¶cie :). Naprawdê nie uwa¿asz, ¿e parametry s± trochê zbyt przepakowane? Niech Drizzt zdejmie chocia¿ ten pas :mrgreen:. Po prostu... my¶lê, ¿e nasz lawendowooki mroczny elf i jego przeciwnicy s± mocni, ale nie a¿ tak... Dla dru¿ynki 15-stopoziomowców nie powinni stanowiæ przesadnego zagro¿enia na szczerym polu... Prawd± jest te¿, ¿e to zale¿y od przejêtej konwencji gry... np. Ja ¿adko korzystam z "Epic Level Handbooka." W efekcie epicznych akcentów jest u mnie baaaaaaardzo ma³o. Ale skoro Drizzt ma stanowiæ tak¿e du¿e wyzwanie dla potê¿niejszycyh graczy... czemu nie?
 
Darklord
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 9630
Rejestracja: sob lis 15, 2003 2:03 pm

śr paź 29, 2003 11:11 pm

Kiaryn'Veil Duskryn - z punktu widzenia mechaniki i w po³±czeniu wydarzeñ opisanych w ksi±¿ce, to rozpiska Dariusa jest o wiele bardziej logiczna. Przynajmniej dziêki niej stanowi zagro¿enie, a nie je tylko udaje. <br />W Menzoberranzan Drizzt mia³ opisany specjalny styl walki, który pozwala³ mu pokonywaæ przeciwnik "pomimo" cech jakie posiada³. Teraz musia³by siê mocno napociæ, aby tego samego dokonaæ. <br />To czy takie podej¶cie do systemu jest w³a¶ciwe czy te¿ nie to inna sprawa. Ja uwa¿am, ¿e mo¿na ³±czyæ mechanikê z klimatem i nie ma z tym ogromnych k³opotów. Nigdy nie patrze na postaæ przez pryzmat cech - s± one dla mnie tylko pewnym abstrakcyjnym wyznacznikiem efektywno¶ci postaci, a nie wyznaczikiem ich wygl±du. Dobrym tego przyk³adem jest Imhotep - ten "chudzina" ma Si³ê, Zrêczno¶æ i Budowê na 24 bez przedmiotów magicznych. <br /> <br />Do notki poni¿ej: <br /> <br />Jest pó³bogiem, ale tu nie o to chodzi w przyk³adzie.
 
Kiaryn'Veil Duskryn
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2940
Rejestracja: wt lip 01, 2003 11:17 am

śr paź 29, 2003 11:39 pm

Darklord -> Jak ju¿ mówi³em... inna "filozofia parametrów"... Jak dla mnie 17 Si³y u Drizzta jeszcze przejdzie... A co do Imhotepa - czy to nie jest jaki¶ pó³bóg albo mumiowy kuzyn Ankhepota z Ravenloft :mrgreen:? Jak dla mnie tego go¶cia te¿ "orzeoakowano". Jakim cudem taka chudzinka i liliput (w stosunku do gigantów) moze mieæ "naturalne" 24 cech fizycznych? Paranoja. Wci±¿ trwam przy moim zdaniu. <br /> <br />Darius -> masz racjê co do broni. Skrzywdzili Drizzta bardzo. Dlatego te¿ pochwalam zamianê sejmitarów drowa na potê¿niejsze. <br /> <br />A je¶li chodzi o Jarlaxle - jest takim drowim dandysem... a dandysów nie lubiê :razz: . Entreri rulez. Jarlaxle to taki szpaner... intrygant od siedmiu bole¶ci (czekam a¿ po³owa forumowiczów mnie zabije :mad: ).
 
Awatar użytkownika
Pomniejszy ściekowy Golem
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1881
Rejestracja: pn kwie 14, 2003 9:23 pm

czw paź 30, 2003 8:37 am

Kiaryn'Veil Duskryn Podkreślam, to co inni już mówili. C hodzi o to, żeby ci NPCs byli potężni jak przeciwnicy. Bo np. oficjalnego Drizzta moja 12 poziomowa drużynka rozwaliła by z palcem w d..., a jeden woj z mojego teamu chyba by nawet osobiście rozniósł Drizzta(tego do końca nie jestem pewien, ale szanse były by duże), nie wspominając o Bruenorze, Wulfgarze czy innych tego typu gostkach... <br />Dlatego przyłączam się do zwolenników tej rozpiski.
 
Halgir Rumunem Zwany
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 475
Rejestracja: pt cze 13, 2003 10:03 am

czw paź 30, 2003 9:35 am

Darius - swietna robota, podoba mi sie zarowno dyskutowany powyzej koncept jak i same statystyki. <br /> <br />Kiaryn'Veil - statsy WotC nie sa kompatybilne z rzeczywistoscia - patrz rozpiska Cattie-Brie czy braci Bouldershoulder.... Nie wiem czym keiruja sie panowie zza oceanu ale jesli np Regis ma ponizej 10poz zlodzieja to jest to co najmniej smieszne, szczegolnie jesli popatrzymy na jego przygody. To samo tyczy sie wiekszosci literackich postaci <br /> <br />BTW czy istnieje 3ed rozpiska Volothampa Geddarma czyli Volo ??? <!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Nie. - Darklord<!--colorc--></span><!--/colorc-->
 
Awatar użytkownika
Mirit
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 905
Rejestracja: ndz wrz 28, 2003 3:54 pm

czw paź 30, 2003 11:06 am

Kiaryn'Veil Duskryn masz prawo do własnych oglądów, co do Jarlaxla, ale on nie jest intrygantem od siedmiu bolesci, gdyby tak było nie zaszedłby tak daleko :) . <br />A Artemis jest dla mnie poprostu zabójca, takim bez wiekszych skrupułów. <br /> <br />Pozdrawiam
 
Awatar użytkownika
Balgator
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 514
Rejestracja: wt sie 26, 2003 5:23 pm

czw paź 30, 2003 2:16 pm

Jak dla mnie troszke mało poziomów Assasina ma Entreri, ponoć jest najlepszym zabójcą Faerunu...
 
Duncan laird McLean
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 814
Rejestracja: czw wrz 04, 2003 9:26 am

czw paź 30, 2003 2:32 pm

Cóz postacie s± niew±tpliwie silniejsze niz w oficjalnej rozpisce a ¿e jedni by chcieli aby by³y bardziej rozwiniête w ten czy inny sposob ... no cóz de gustibus... A malkontentom piszê -TO ZRÓBCIE LEPSZE :) <br />Ja sobie poradzi³em w nieco inny sposób: do oficjalnej rozpiski, ktor± uwa¿am za stan wyj¶ciowy w trakcie tworzenia dru¿yny dodajê u¶redniony jej poziom. Jako¶ wyznam szczerze ¿e zabijanie epickich herosów danego ¶wiata napakowanymi ró¿nymi SUPER-HIPER-DUPER gierojami niezbyt mi odpowiada a przy tak poprawionych charaktetystykach przynajmniej jako przeciwnicy s± wiêkszym wyzwaniem.
 
Tolek
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 153
Rejestracja: pt lis 29, 2002 5:39 pm

czw paź 30, 2003 3:48 pm

Darius- bardzo dobrze zrobione charakterystyki sam bym tego lepiej nie zrobi³ . Wywa¿one , odpowiednie dla ich poziomu. NIC NIE ZMIENIAJ <br /> <br />Kiaryn - to Budowa odzwierciedla masywno¶æ, wielko¶æ , umiê¶nienie postaci , a nie si³a gbyby by³o inaczej to elfy mia³yby kary do si³y , a nie do budowy (poniwa¿ s± l¿ejsze od ludzi , a w Greyhawku nawet ni¿sze) tak¿e nie zgadzam siê ze stwierdzeniami jakie przedstawi³e¶.
 
Malanter Al`Dreth
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: czw paź 16, 2003 6:27 pm

czw paź 30, 2003 4:24 pm

Kompletna g³upota, ¿eby Drizzta mia³ takie statystyki. Patrz±c na jego statystyki z czasów kiedy trzeciej edycji jeszcze nie by³o w Polsce: <br /> <br />DRIZZT DO'URDEN <br />z Doliny Lodowego Wichru (wymieniony, jako jej bohater) <br /> <br />Wojownik 10 poziom <br />Barbarzyñca 1 poziom <br />Ranger 5 poziom <br />w s³u¿bie Mielikki <br /> <br />hp 124 <br />KP 23 <br /> <br />Str 13 <br />Dex 20 <br />Con 15 <br />Int 17 <br />Wis 17 <br />Cha 14 <br /> <br />Nie rozumiem po co awansowa³ w barbarzyñcy. Awans jako wojownika da siê jeszcze jako¶ przeboleæ. <br />Si³a jest strasznie wygórowana, a przecie¿ Drizzta nie stosuje jakiej¶ ogromnej si³y w walce. Tak± si³± to siê mo¿e popisywaæ Wulfgar. <br />A w jaki sposób zwiêkszy³ tak swoje statystyki w czasie czterech poziomów?
 
Awatar użytkownika
Mirit
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 905
Rejestracja: ndz wrz 28, 2003 3:54 pm

czw paź 30, 2003 4:38 pm

Drogi Kolego Malanter Al`Dreth Drizzt ma poziom Barbarzyncy bowiem przebywajac w dziczy podmroku zatracił sie w swym szaleństwie i wpadał w nieokiełznany szał. Innymi słowy jest to odzwierciedlenie Histori Do'Urdena. <br /> <br /><!--QuoteBegin-Duncan laird McLeanA+-->
Duncan laird McLeanA pisze:
<!--QuoteEBegin--> malkontentom piszę -TO ZRÓBCIE LEPSZE
<br />Autor prosił o opinie wiec je dostał, wiec, nie naskakuj na kazdego kto ma inne zdanie od Twojego, Dobra ?! <br /> <br />Tolek to ciekawe co mi powiesz na temat StrongMan ? Programu w TV ? Pewnie ci faceci są grubasami, a to co dzwigają to poprostu atrapy ?! <br />Zastanów się co piszesz : <br />
to Budowa odzwierciedla masywność, wielkość , umięśnienie postaci , a nie siła
<br />To z czego się bierze siła, pewnie z suchych kości ?! Powiem ci, z Mięśni, nie znaczy to jednak ze musza byc one duze, ale mimo wszystko gdy zwykły smiertelnik ma 10, to 24, to juz nie lada potęga, wiec przemyśl to co napisałeś.
 
Jierdan
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 655
Rejestracja: czw lis 16, 2006 12:25 am

czw paź 30, 2003 4:51 pm

<!--QuoteBegin-Mirit+-->
Mirit pisze:
<!--QuoteEBegin-->Drizzt ma poziom Barbarzyncy bowiem przebywajac w dziczy podmroku zatraci³ sie w swym szaleñstwie i wpada³ w nieokie³znany sza³. Innymi s³owy jest to odzwierciedlenie Histori Do'Urdena.
<br />Nie zgodzi³bym siê z przyznaniem Drizztowi poziomu barbarzyñcy. IMO panowie z Wizardsów chcieli byæ a¿ zanadto skrupulatni i trochê na si³ê rozpisali Drizzta. Bycie barbarzyñc± nie oznacza jedynie, ¿e w trakcie walki wpada siê w sza³ bojowy, tak samo jak bycie rangerem to nie mieszkanie w lesie. Poza tym Drizzt w koñcu nauczy³ siê kontrolowaæ swój sza³ i wykorzystywaæ go w walce.
 
Tolek
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 153
Rejestracja: pt lis 29, 2002 5:39 pm

czw paź 30, 2003 4:57 pm

<!--QuoteBegin-Mirit+-->
Mirit pisze:
<!--QuoteEBegin-->Tolek to ciekawe co mi powiesz na temat StrongMan ? Programu w TV ? Pewnie ci faceci s± grubasami, a to co dzwigaj± to poprostu atrapy ?! <br />Zastanów siê co piszesz : <br />
to Budowa odzwierciedla masywno¶æ, wielko¶æ , umiê¶nienie postaci , a nie si³a
<br />To z czego siê bierze si³a, pewnie z suchych ko¶ci ?! Powiem ci, z Miê¶ni, nie znaczy to jednak ze musza byc one duze, ale mimo wszystko gdy zwyk³y smiertelnik ma 10, to 24, to juz nie lada potêga, wiec przemy¶l to co napisa³e¶.
<br />Mo¿na byæ silnym cz³owiekiem nie bêd±c jednocze¶nie Strongmanem ; znam osobi¶cie cz³owieka , który wa¿y mniej ode mnie , a spokojnie d¼wiga 100 kg sztangê. Ale nie o to chodzi zauwaZ , ¿e Drizzt ma pas giganciej si³y ; ponadto Si³a 23 w 3ed , a w 2ed to nie to samo. Dlatego dalej twierdzê , ¿e charakterystyki przedstawione przez Dariusa s± jak najbardziej odpowiednie. <br /> <br />P. S. Nie napinaj siê tak cz³owieku, wiêcej luzu <br /> :)
 
Kiaryn'Veil Duskryn
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2940
Rejestracja: wt lip 01, 2003 11:17 am

czw paź 30, 2003 5:16 pm

<!--QuoteBegin-Pomniejszy ?ciekowy Golem+-->
Pomniejszy ?ciekowy Golem pisze:
<!--QuoteEBegin-->Podkre¶lam, to co inni ju¿ mówili. C hodzi o to, ¿eby ci NPCs byli potê¿ni jak przeciwnicy. Bo np. oficjalnego Drizzta moja 12 poziomowa dru¿ynka rozwali³a by z palcem w d...,
<br />To ju¿ twoja sprawa. Ja, jak ju¿ wspomnia³em, rzadko korzystam z epickich zasad, a je¶li ju¿ to tylko w kontek¶cie NPCów z FRCS. Oficjalny Drizzt i Artemis ze swoimi CR 18 i drobnymi przeróbkami w ekwipunku s± niezwykle trudni do pokonania dla graczy poziomów 1-8. I to mi starczy. A co jest w ty6m z³ego, ¿e gracze na w miarê wysokich poziomach pokonuj± Drizzta? 12-stopoziomowe postacie s± osobami o niezwykle du¿ym baga¿u do¶wiadczeñ i nie zdziwi³by mnie fakt, ¿e mog± mrocznego elfa pokonaæ. Je¶li jednak twoim celem jest imponowanie si³± drowa postaciom graczy na KA?DYCH poziomach... twoja sprawa. Jak dla mnie NPC nie s± po to by pokonywaæ graczy. To gracze rozwijaj± siê po to, by kiedy¶ takich NPCów mieæ gdzie¶ lub przynajmniej im dorównaæ. <br /> <br /><!--QuoteBegin-Halgir Rumunem Zwany+-->
Halgir Rumunem Zwany pisze:
<!--QuoteEBegin-->statsy WotC nie sa kompatybilne z rzeczywistoscia - patrz rozpiska Cattie-Brie czy braci Bouldershoulder.... Nie wiem czym keiruja sie panowie zza oceanu ale jesli np Regis ma ponizej 10poz zlodzieja to jest to co najmniej smieszne, szczegolnie jesli popatrzymy na jego przygody. To samo tyczy sie wiekszosci literackich postac
<br />Nie widzia³em tych rozpisek, ale faktem jest, ¿e ch³opaki z WotC czasem przesadzaj± z potêg± z literackich postaci. Dowód? Valas z Bregan Daerthe. 8) <br /> <br /><!--QuoteBegin-Tolek+-->
Tolek pisze:
<!--QuoteEBegin-->to Budowa odzwierciedla masywno¶æ, wielko¶æ , umiê¶nienie postaci , a nie si³a gbyby by³o inaczej to elfy mia³yby kary do si³y , a nie do budowy (poniwa¿ s± l¿ejsze od ludzi , a w Greyhawku nawet ni¿sze) tak¿e nie zgadzam siê ze stwierdzeniami jakie przedstawi³e¶.
<br />Mo¿na tu filozofowaæ na temat mechaniki. Mirit odwali³ ten kawa³ roboty za mnie i podpisujê siê pod tym co napisa³. Faktem jest, ¿e, tak jak to stwierdzi³ Malanter Al`Dreth, Drizzt raczej w walce si³± siê nie popisuje. To jest dzia³ka takich mocarzy, jak Wulfgar. <br /> <br /><!--QuoteBegin-Jierdan+-->
Jierdan pisze:
<!--QuoteEBegin-->Nie zgodzi³bym siê z przyznaniem Drizztowi poziomu barbarzyñcy. IMO panowie z Wizardsów chcieli byæ a¿ zanadto skrupulatni i trochê na si³ê rozpisali Drizzta. Bycie barbarzyñc± nie oznacza jedynie, ¿e w trakcie walki wpada siê w sza³ bojowy, tak samo jak bycie rangerem to nie mieszkanie w lesie. Poza tym Drizzt w koñcu nauczy³ siê kontrolowaæ swój sza³ i wykorzystywaæ go w walce.
<br />Taak? To, ¿e postaæ ma poziomy w klasie barbarzyñcy nie musi znaczyæ, ¿e nim jest obecnie. Drizzt prze¿y³ swoje w Podmroku i mozna uznaæ, ¿e dzikie instynkty nim niemal zaw³adnê³y. Zreszt± co do kontroli - jak sam powiedzia³e¶, Drizzt nauczy³ siê kontrolowaæ swój sza³ - Barbarzyñcy jako klasa te¿ w pewien sposób umiej± to robiæ (nie atakuj± kogo popadnie tylko swych wrogów itp.) <br /> <br />Do wszystkich:Po raz N-ty zreszt± stwierdzam, ¿e taki ju¿ jest mój pogl±d na statystyki. Dla mnie w pewnym sensie powinny sie przek³adaæ na to, jak postaæ wygl±da, zachowuje siê i walczy w MOJEJ kampanii (czyli takiej, w której jest szalenie ma³o epików i 40-poziomowy mag, czy te¿ inny Elminster nie wygl±da zza ka¿dego rogu). Co do potêgi NPC -ja robiê to dla satysfakcji mych graczy - na pocz±tku s± s³abi i doceniaj± potêgê Drizzta, a pó¼niej osi±gaj± na tyle wysoki poziom, ¿e moggliby go bez trudu sklepaæ.Gracze nie gêsi i te¿ siê rozwijaj± :mrgreen: - do nich nale¿y wykreowany przez mnie ¶wiat. Robie to dla nich - i oni s± najpotê¿niejsi i najwa¿niejsi.
 
Awatar użytkownika
Malaggar
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3222
Rejestracja: ndz cze 01, 2003 3:36 pm

czw paź 30, 2003 5:29 pm

Drizzt nie jest siłaczem. Nie potrzebuje tak ogromnej siły, żeby walczyć, od tego ma finezje w broni
<br />Przy walce sejmitarami nie można używać finezji. <br /> <br />Przepraszam za off-topic
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości