Darklord pisze:<br />móg³by¶ przybli¿yæ co¶ o nich?? <br /> <br /><!--QuoteBegin-Darklord+--><!--QuoteEBegin-->Mog± byæ miasta-bramy z Krain Zewnêtrznych (Outlands)
Darklord pisze:<br />Nie, bardzo epickie masto odpada, raczej Ch³opiec z Piorunami nie ma jeszcze epickich poziomów(ECL dopiero 20....)<!--QuoteEBegin--> lub bardzo ewentualnie epicka metropolia Union (tylko dla postaci epickich).
Darklord pisze:<br />Pierwsze s³ysze o czym¶ takim. Móg³by¶ dok³adniej. To znaczy dlaczego jest takie ograniczenie (odgórne, czyli przez bóstowo jakie¶, lub te¿ zwyczajne za³o¿enie twórców), kto tym w³ada, jacy mog± byæ jego mieszkañcy, oraz co wa¿niejsze w jakim to jest dodatku ? Wygl±da to na ciekaw± alternatywê dla kampanii epickich (które z samego swego za³o¿enia ³atwe dla MG nie s±). <br /> <br />Tradycyjnie te¿ mówie: z góry dziêki<!--QuoteEBegin-->(...)epicka metropolia Union (tylko dla postaci epickich).
wild_beast pisze:<br />Jest praktycznie rz±dzone przez kilka ugrupowania (w ró¿nym stopniu). <br />Jest epickie, gdy¿ pe³ne epików (stra¿nicy maj± czêsto powy¿ej 20 poziomu, nie mówi±c o innych mieszkañcach...).<!--QuoteEBegin-->Czy Union jest rz±dzone przez jakie¶ konkretne ugrupowanie? <br />I dlaczego tylko dla epickich?
<br />Na Baatorze jest mnóstwo miast: ?elazno Miasto Dis, zbudowany z czarnego kamienia Minauros Tonący, położony na szczycie wulkanu Abriymoch, lodowaty Tantlin i Malagard wznoszący się znad rozległych ruin. <br />W Dwutopii największym miastem jest Yeoman, o charakterze przede wszystkim handlowym. Ponadto znajduje się mnóstwo miasteczek i wsi należących głównie do niziołków czy gnomów. <br />W Elizjum wyróżnia się duże Miasto Gwiazdy, którego nazwa wywodzi się z klejnotu na szczycie wysokiej wieży. <br />O miastach na Outlands niestety nie udało mi się znaleźć coś wartościowego.The realm of Marduk, a greater power, has at its heart the great city of Marduk. This is a sprawling megalopolis of orderly design built around two rivers, the Kath and the Luar. The rivers cross at the very center of the city, the Kath flowing in an aqueduct over the Luar just at the point where the latter tumbles over a perfect waterfall. Marduk's streets are broad, the markets are well regulated, and the numerous parks are neat and well maintained. Patrols of einheriar militia, called kindari, make regular rounds through the streets, ever watchful for transgressors. All of good alignment are welcomed here, save any kind of dragon or dragonkin, for the deity Marduk has fought too many battles with such creatures to abide them in his realm. Many planars of the Harmonium faction reside here. <br /> Marduk isn't utterly perfect, although even its imperfections are highly lawful. Well hidden in the city is a thieves' guild, the members' alignments concealed by magical devices and spells provided by beings of <br /> the lawful-evil planes. Though evil, the guild is nonetheless highly ordered, with strict laws and regulations as vigorously enforced as any <br />ordinance of the kindari.
<br /> <br />Ca³kiem szczegó³owe opisy mo¿na znale¼æ w podrêczniku do drugiej edycji "Player's Primer to the Outlands". Czê¶æ miast-bram opisana jest równie¿ w Planescape Campaign Setting (Curst, Ribcage, Bedlam, Plague-Mort).O miastach na Outlands niestety nie uda³o mi siê znale¼æ co¶ warto¶ciowego.
Freeze_ pisze:<!--QuoteEBegin-->Mógłby mi ktos opisać Miasto Gwiazdy? A także znadjujący się w Elizjum Rubickon?
Przedwieczny pisze:<!--QuoteEBegin-->Może ktoś o tych istotach napisać coś więcej ?
(je¿eli to siê jako¶ t³umaczy na polski to nie znaczy przypdakiem Zaraza czy jako¶ tak?)