O.L.O pisze:<br /> <br />Co uniemo¿liwia wysoko¶æ atrybutu wiêksz± od 18 (bez przedmiotów magicznych) - czy te¿ podasz zasady kupowania wy¿szych warto¶ci?<!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Ais Seveu+-->Ais Seveu pisze:<br />Docelowe, pointbuy 60 tak chyba bêdzie dobrze. edycja 3.0<!--QuoteEBegin-->A jak ustalaæ warto¶ci atrybutów (jaki pointbuy, bo chyba najbardziej tu pasuje?)? I czy s± one docelowe, czy te¿ liczyæ ze zwiêkszaniem atrybutu co 4 poziomy? <br />
Wasil pisze:<br /> <br />Ja tak nie uwa¿am. A poza tym zabójca wojowników móg³by byæ ¶wietnym zabójc± wojowników - ale nikim w pojedynkach z innymi magami. I to chyba jest dostateczna ró¿nica... ten mag ma byæ na maksa wyspecjalizowany, a nie wszechstronny... <br /> <br /><!--QuoteBegin-O.L.O+--><!--QuoteEBegin-->http://www.dnd.pl/viewtopic.php?t=5119 <br /> <br />Czy nie uwarzacie, ¿e jest to dublowanie w±tku, przecie¿ w tamtym wszystko jest, a ta drobna ró¿nica, ¿e to od 20 i na wojów to taka s³aba wymówka . <br /> <br />pozdr Wasil
O.L.O pisze:<br /> <br />Wg zasad to znaczy: do 14 w stosunku 1:1, dalej ro¶nie o 2 przez dwie warto¶ci, dalej o trzy, czyli potem o 4, o 5 itd..?<!--QuoteEBegin-->W sumie mo¿na by i¶æ wed³ug tych samych zasad, chociarz jak kto¶ ma iny pomys³to chêtnie go rozawrze. (...)
O.L.O pisze:<br />My¶le, ¿e to te¿ jest dobre rozwi±zanie.<!--QuoteEBegin-->(...) proponuje ci siê rozwin±æ najpierw 5 leveli maga potem 10 poziomów M?P a na koñcu 5 leveli Arcymaga, je¶li wyposa¿ysz siê w wymienione przedmioty (daj±c premie plus 5 p³aszcz odporno¶æ, przedmiot daj±cy sta³± ochronê przed strza³ami, przedmiot daj±cy OC, karwasze pancerz plus 8 i laskê potêgi)a tak¿e nastêpuj±ce moce Arcymaga: Mistrz ¿ywio³ów,moc czarów +3,mistrz kontr czarów, zdolno¶æ czaro podobna( bezb³êdna teleportacja zawsze siê przyda ewentualnie mo¿e kula ognista z opó¼nionym zap³onem zmieniona w czar elektryczno¶æ, ale raczej to pierwsze)i mistrz kszta³tu bardzo przydatne pozwala nie raniæ towarzyszy obszarówkami. Do tego jeszcze kilka atutów: urodzony czarownik, przenikanie czaru, dzier¿yciel zaklêtego ognia, poprawiona inicjatywa, poniewa¿: dwa pierwsze w po³±czeniu z moc± Arcymaga moc czarów +3 czyni twoje czary nie do odparcia, nastêpny w po³±czeniu z wysok± kondycj± i chowanicem ropuch± czyni maga niepowstrzymany a zwiêkszona inicjatywa zawsze siê przyda taka mieszanka jest wprost niezniszczalny zaw³aszcz, je¶li pod pakuje siê czarami.
<br /> <br />Jest jeden szkopu³ w 3,5 zatrzymnie czasu mo¿e byæ tylko u¿ywane do celów nieofensywnych <br /> <br />Najprostrze rozwia¿anie to lot i kilka przygotowanych disapelów na wrogiego woja który bêdzie chcia³ siê zbli¿yæ wzasadzie nie ma wojownika który by pokona³ 20 pozimowego maga(chyb ¿e we¼mie go z zaskoczenia, jest wysokopoziomowym drowem, lub jest Forskenem)Taktyka to przyspieszone "Zatrzymanie czasu" , nastêpnie Nieodparty taniec Otto, i dalej walisz zmaksymalizowane lub wzmocnione kule d¼wiêku z opó¼nionym zap³onem ( dziêki odpowiedniej umiejêtno¶ci Arcymaga lub te¿ Atutowi) .
O.L.O)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Razor- sam mia³em nied³ugo go przedstawiæ (lekko tylko zmieniaj±c moce arcymaga), ale dziêki.[/quote] <br />To jest przecie¿ twój pomys³ z tematu o najpotê¿niejszym magu (Klasy presti¿owe), stwierdzi³em, ¿e bedzie pasowa³. <br /> <br /><!--QuoteBegin-O.L.O+--><div class='quotetop'>QUOTE(O.L.O pisze:<br />Powiem krótko - latanie at will. <br />Mo¿na by jeszcze pokombinowaæ ¿eby podwy¿szyæ DC saveów, ale to by trzeba by³o ca³ego maga rozpisaæ dok³adnie.<!--QuoteEBegin-->PS piszcie, dlaczego uwa¿acie, ¿e akurat wasz kandydat jest taki dobry, jaka jest jego taktyka
Harry pisze:Ale to nie jest tematem rozważań w tym wątku <br /> <br /><!--QuoteBegin-Harry+--><!--QuoteEBegin-->Jakby się uprzeć to na każdego maga znajdzie się sposób - na tego nieumarli, na maga ciskającego kulami ognia - półsmok, na nekromante - tez nieumarli, itp.
Harry pisze:Zwracam uwagę, że nie jest to wojownik. To raz. <br />Dwa, są czary na które nie działa antimagic field jak chociażby prismatic sphere. I bądźmy szczerzy z 20 poziomowym magiem to szans ona raczej nie ma<!--QuoteEBegin-->Po za tym wojownik wcale nie jest bez szans wystarczy zastosować coś takiego (z innego mojego wątku, dlatego ma tylko 16 poziom): <br /> <br />Barbarzyńca-Pogromca Magów(i nie tylko) <br /> <br />Człowiek <br />6 Barbarzyńca/1 Frenzied Berserker/9 Runescarred Berserker (UE)
Suldarr'essalar pisze:<br /> <br />Skoro jego nie uważasz za wojownika to kto miałby takowym być? <br />Może "Wojownik20", taki to nawet z 15-poziomowym magiem nie ma szans. <br /> <br />Co do walki barbarzyńcy z magiem, to zależy od tego kto wygra inicjatywę. Jeśli wygra ją mag i rzuci tą pryzmatyczną kulę to zawsze można w niej troche posiedzieć i poczekać aż przejdzie - w końcu mag wtedy nam nic nie zrobi, można też poczekac/odwołać pole antymagii i odpalić z tatuaża wymiarowe drzwi a naste pnie szybko zpowrotem pole antymagii. Jeśli wygra inicjatywę antymagiczny barbarzyńca to podbiegnie, chwyci maga w zwarcie i tamten nawet nie będzię mógł mu uciec z powodu niemożności teleportacji, rzucania czarów, niedziałania swobody ruchu, po prostu zero szans.<!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Harry+-->Harry pisze:Ale to nie jest tematem rozważań w tym wątku <br /> <br /><!--QuoteBegin-Harry+--><!--QuoteEBegin-->Jakby się uprzeć to na każdego maga znajdzie się sposób - na tego nieumarli, na maga ciskającego kulami ognia - półsmok, na nekromante - tez nieumarli, itp.Harry pisze:Zwracam uwagę, że nie jest to wojownik. To raz. <br />Dwa, są czary na które nie działa antimagic field jak chociażby prismatic sphere. I bądźmy szczerzy z 20 poziomowym magiem to szans ona raczej nie ma<!--QuoteEBegin-->Po za tym wojownik wcale nie jest bez szans wystarczy zastosować coś takiego (z innego mojego wątku, dlatego ma tylko 16 poziom): <br /> <br />Barbarzyńca-Pogromca Magów(i nie tylko) <br /> <br />Człowiek <br />6 Barbarzyńca/1 Frenzied Berserker/9 Runescarred Berserker (UE)