Zrodzony z fantastyki

 
O.L.O
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 134
Rejestracja: pn wrz 01, 2003 2:23 pm

Zabójca wojowników

czw lut 12, 2004 7:57 pm

Moi drodzy forumowicze stawiam przed wami proste acz subtelne zadanie jak stworzyæ zabójcê wszelkich wojowników, mnichów, barbarzyniców, ³otrzyków ³owców i paladynów. Do dyspozycji macie 20 poziomów (lub raczej ilo¶æ pdków do ich osi±gniêcia) 1 000 000 sz pozosta³e klasy z pg i ich presti¿ówek (ju¿ nie koniecznie z pg) i nastêuj±ce podrêczniki: wszystkie podstawowe, klasowe, FRCS i MOF. Ma to byæ jak najlepszy zabójca taki, który nie pozwoli zrobiæ sobie krzywdy a jednocze¶nie szybko wyeliminuje wrogów z gry. <br />Do dzie³a!
 
Ais Seveu
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 223
Rejestracja: pn lip 14, 2003 11:21 pm

czw lut 12, 2004 8:06 pm

A jak ustalaæ warto¶ci atrybutów (jaki pointbuy, bo chyba najbardziej tu pasuje?)? I czy s± one docelowe, czy te¿ liczyæ ze zwiêkszaniem atrybutu co 4 poziomy? <br /> <br />Edit: <br />I czy zak³adamy, ¿e mag ma mordowaæ czystych wojowników, pozbawionych zdolno¶ci czaropodobnych i magicznych przedmiotów? Czy te¿ maj± oni dostêp do ró¿nych przedmiotów daj±cych np. odporno¶æ na czary? <br /> <br />Edit 2: <br />Z której edycji korzystamy - 3 czy 3.5?
 
O.L.O
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 134
Rejestracja: pn wrz 01, 2003 2:23 pm

czw lut 12, 2004 8:17 pm

<!--QuoteBegin-Ais Seveu+-->
Ais Seveu pisze:
<!--QuoteEBegin-->A jak ustalaæ warto¶ci atrybutów (jaki pointbuy, bo chyba najbardziej tu pasuje?)? I czy s± one docelowe, czy te¿ liczyæ ze zwiêkszaniem atrybutu co 4 poziomy? <br />
<br />Docelowe, pointbuy 60 tak chyba bêdzie dobrze. edycja 3.0
 
Ais Seveu
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 223
Rejestracja: pn lip 14, 2003 11:21 pm

czw lut 12, 2004 8:23 pm

<!--QuoteBegin-O.L.O+-->
O.L.O pisze:
<!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Ais Seveu+-->
Ais Seveu pisze:
<!--QuoteEBegin-->A jak ustalaæ warto¶ci atrybutów (jaki pointbuy, bo chyba najbardziej tu pasuje?)? I czy s± one docelowe, czy te¿ liczyæ ze zwiêkszaniem atrybutu co 4 poziomy? <br />
<br />Docelowe, pointbuy 60 tak chyba bêdzie dobrze. edycja 3.0
<br /> <br />Co uniemo¿liwia wysoko¶æ atrybutu wiêksz± od 18 (bez przedmiotów magicznych) - czy te¿ podasz zasady kupowania wy¿szych warto¶ci?
 
O.L.O
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 134
Rejestracja: pn wrz 01, 2003 2:23 pm

czw lut 12, 2004 8:51 pm

Ais Seveu-czy uwarzasz ¿e 60 toz ma³o czy te¿ mo¿e z dórzo? Bo troche nie bardzo ju¿ rozumiem (troche siê pokrêci³em).
 
Ais Seveu
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 223
Rejestracja: pn lip 14, 2003 11:21 pm

czw lut 12, 2004 8:54 pm

Tabelka z PMP mówi: <br />warto¶æ _______koszt <br />atrybutu_______punktowy <br />9___1 <br />10___2 <br />11___3 <br /> <br />i tak dalej. Koñczy siê na 18. Jakie zasady przyj±æ dla kupowania wy¿szych warto¶ci (np. 20)?
 
O.L.O
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 134
Rejestracja: pn wrz 01, 2003 2:23 pm

czw lut 12, 2004 9:03 pm

W sumie mo¿na by i¶æ wed³ug tych samych zasad, chociarz jak kto¶ ma inny pomys³ to chêtnie go rozawrze. <br />PS co jest jedna Ais jest na forum w tej chwili ? Co mam wo³aæ po imeniu?
 
Wasil__
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 170
Rejestracja: pn maja 05, 2003 6:41 pm

czw lut 12, 2004 9:07 pm

http://www.dnd.pl/viewtopic.php?t=5119 <br /> <br />Czy nie uwarzacie, ¿e jest to dublowanie w±tku, przecie¿ w tamtym wszystko jest, a ta drobna ró¿nica, ¿e to od 20 i na wojów to taka s³aba wymówka :). <br /> <br />pozdr Wasil
 
Ais Seveu
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 223
Rejestracja: pn lip 14, 2003 11:21 pm

czw lut 12, 2004 9:13 pm

<!--QuoteBegin-Wasil+-->
Wasil pisze:
<!--QuoteEBegin-->http://www.dnd.pl/viewtopic.php?t=5119 <br /> <br />Czy nie uwarzacie, ¿e jest to dublowanie w±tku, przecie¿ w tamtym wszystko jest, a ta drobna ró¿nica, ¿e to od 20 i na wojów to taka s³aba wymówka :). <br /> <br />pozdr Wasil
<br /> <br />Ja tak nie uwa¿am. A poza tym zabójca wojowników móg³by byæ ¶wietnym zabójc± wojowników - ale nikim w pojedynkach z innymi magami. I to chyba jest dostateczna ró¿nica... ten mag ma byæ na maksa wyspecjalizowany, a nie wszechstronny... <br /> <br /><!--QuoteBegin-O.L.O+-->
O.L.O pisze:
<!--QuoteEBegin-->W sumie mo¿na by i¶æ wed³ug tych samych zasad, chociarz jak kto¶ ma iny pomys³to chêtnie go rozawrze. (...)
<br /> <br />Wg zasad to znaczy: do 14 w stosunku 1:1, dalej ro¶nie o 2 przez dwie warto¶ci, dalej o trzy, czyli potem o 4, o 5 itd..?
 
Gajos__
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 101
Rejestracja: pn lis 24, 2003 4:20 pm

czw lut 12, 2004 9:15 pm

20 poziomów ? Proponuje wiêc 20 poziomowego maga , zaklinacza , bez presti¿ówek albo z nimi - obojêtnie. Zbija wszystko co ¿yje. Pieni±dze pójd± na potêzne ber³o ³añcuchowe , a reszta to na jakie¶ zaklêcia ochronne. ?aden wojownik ci nie podskoczy.
 
O.L.O
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 134
Rejestracja: pn wrz 01, 2003 2:23 pm

czw lut 12, 2004 9:16 pm

?±dm przeprosin poniea¿ ¿adnego w±tku nie dubluje :evil: . Tam chodzi tylko o to by zrobiæ jak najwiêkszego pakera do wszyskiego a mój w±tek ma pewien ukryty cel ktury przedstawie jesili tylko siê rozwinie.
 
Ais Seveu
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 223
Rejestracja: pn lip 14, 2003 11:21 pm

czw lut 12, 2004 9:19 pm

Stworzenie klasy Zabójca Wojowników? :mrgreen:
 
Awatar użytkownika
Harry
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 68
Rejestracja: pn paź 13, 2003 4:22 pm

pt lut 13, 2004 9:07 am

Oto moja prpozycja: <br />Specjalista od Dominacji <br /> <br />Człowiek <br />Mag(Enchanter)5/Red Wizard10/Shadow Adept3/Archmage2 <br />HD 20k4+160 Hp 210 (średnio) <br />KP 38 <br />SV Fort +5, Ref +5, Will +16 <br />Str 10 [+0] <br />Dex 18 [+4] <br />Con 26 [+8](+6 pas) <br />Int 34 [+12](+6 opaska,+5 poziomy,+5 manual) <br />Wis 14 [+2] <br />Cha 13 [+1] <br /> <br />Umiejętności klasowe: <br />Zapisanie Zwoju <br />Chowaniec Ropucha <br />Bonusowy Atut <br /> <br />Shadow Feats <br />Shadow Defense +1 <br />low-light vision <br />Spell power +1 <br /> <br />Enchanced Specialization <br />Specialist Defense +4 <br />Spell power +5 <br />Bonus Feat <br />Circle Leader <br />scribe tatoo <br />Great Circle Leader <br /> <br />High Arcana - Spell Power +1 <br />High Arcana - Spell Power +2 <br /> <br />Atuty: <br />Spellcasting Prodigy <br />Tatoo Focus <br />Spell Focus (Enchantment) <br />Greater Spell Focus (Enchantment) <br />Shadow Weave Magic <br />Quicken Spell <br />Maximise Spell <br />Empower Spell <br />Craft Wonderous Item <br />Forge Ring <br /> <br />Ekwipunek:568 500sz <br />Pas Budowy +6 <br />Opaska Intelektu +6 <br />Manual Intelektu +5 <br />Karwasze Pancerza +8 <br />Płaszcz Przemieszczenia, mocniejszy <br />Buty Szybkości <br />Amulet Naturalnego Pancerza +5 <br />Pierścień Ochrony +5 <br />Dużo zwojów <br />Nie chce mi sie rozpisywać tego w całości <br /> <br />ST jego Dominacji Potwora wynosi <br />10+12+9+1+1+2+2+1+5+1+2= 46 <br />wojownik ma zero szans <br /> <br />edit:zapomniałem dodać bazowe 10 ST, już to poprawiłem <br /> <br />a jeśli go coś chroni przed kontrolą umysłu to najpierw rozłączenie mordenkainena :evil:
 
Razor__
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 26
Rejestracja: sob sty 11, 2003 12:45 pm

pt lut 13, 2004 11:12 am

<!--QuoteBegin-O.L.O+-->
O.L.O pisze:
<!--QuoteEBegin-->(...) proponuje ci siê rozwin±æ najpierw 5 leveli maga potem 10 poziomów M?P a na koñcu 5 leveli Arcymaga, je¶li wyposa¿ysz siê w wymienione przedmioty (daj±c premie plus 5 p³aszcz odporno¶æ, przedmiot daj±cy sta³± ochronê przed strza³ami, przedmiot daj±cy OC, karwasze pancerz plus 8 i laskê potêgi)a tak¿e nastêpuj±ce moce Arcymaga: Mistrz ¿ywio³ów,moc czarów +3,mistrz kontr czarów, zdolno¶æ czaro podobna( bezb³êdna teleportacja zawsze siê przyda ewentualnie mo¿e kula ognista z opó¼nionym zap³onem zmieniona w czar elektryczno¶æ, ale raczej to pierwsze)i mistrz kszta³tu bardzo przydatne pozwala nie raniæ towarzyszy obszarówkami. Do tego jeszcze kilka atutów: urodzony czarownik, przenikanie czaru, dzier¿yciel zaklêtego ognia, poprawiona inicjatywa, poniewa¿: dwa pierwsze w po³±czeniu z moc± Arcymaga moc czarów +3 czyni twoje czary nie do odparcia, nastêpny w po³±czeniu z wysok± kondycj± i chowanicem ropuch± czyni maga niepowstrzymany a zwiêkszona inicjatywa zawsze siê przyda taka mieszanka jest wprost niezniszczalny zaw³aszcz, je¶li pod pakuje siê czarami.
<br />My¶le, ¿e to te¿ jest dobre rozwi±zanie.
 
Tolek
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 153
Rejestracja: pt lis 29, 2002 5:39 pm

pt lut 13, 2004 12:56 pm

Wg. mnie warto¶ci pocz±tkowe nie powinny przekraczaæ 18. Poniewa¿ ma to byæ zabójca wojowników propnujê Czarodziej 5/ Incantatrix 10/ Arcymag5 . Zogniskowanie czaru w szko³ach: <br />Wywo³ywanie i Transmutacje . Rasa z³oty elf lub cz³owiek. Przedmioty : obrêcz intelektu + 6 , ksiêga zwiêkszaj±ca INT o 5 , ponadto ró¿d¿ka kamiennej skóry, zwój z "Elminster's Evasion" . <br />Taktyka to przyspieszone "Zatrzymanie czasu" , nastêpnie Nieodparty taniec Otto, i dalej walisz zmaksymalizowane lub wzmocnione kule d¼wiêku z opó¼nionym zap³onem :) ( dziêki odpowiedniej umiejêtno¶ci Arcymaga lub te¿ Atutowi) .
 
GOŚCIU
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 135
Rejestracja: ndz paź 19, 2003 6:23 pm

pt lut 13, 2004 1:47 pm

Taktyka to przyspieszone "Zatrzymanie czasu" , nastêpnie Nieodparty taniec Otto, i dalej walisz zmaksymalizowane lub wzmocnione kule d¼wiêku z opó¼nionym zap³onem ( dziêki odpowiedniej umiejêtno¶ci Arcymaga lub te¿ Atutowi) .
<br /> <br />Jest jeden szkopu³ w 3,5 zatrzymnie czasu mo¿e byæ tylko u¿ywane do celów nieofensywnych <br /> <br />Najprostrze rozwia¿anie to lot i kilka przygotowanych disapelów na wrogiego woja który bêdzie chcia³ siê zbli¿yæ wzasadzie nie ma wojownika który by pokona³ 20 pozimowego maga(chyb ¿e we¼mie go z zaskoczenia, jest wysokopoziomowym drowem, lub jest Forskenem)
 
O.L.O
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 134
Rejestracja: pn wrz 01, 2003 2:23 pm

pt lut 13, 2004 3:28 pm

Ais -w³a¶nie tak. O to chodzi. A i moim celem nie jest stworzyæ klasê zabójca wojowników. <br /> <br />Hary-nie takie znowu z³e, ale czy móg³by¶ napisaæ, czemu on w³a¶nie jest taki mocny (proszê, bo uwa¿am, ¿e szko³a zakinania jest najs³absza ze wszystkich) <br />Razor- sam mia³em nied³ugo go przedstawiæ (lekko tylko zmieniaj±c moce arcymaga), ale dziêki. <br />GO?æ- czytaj notki (zawsze chcia³em to powiedzieæ)! Co ja pisa³em? Edycja 3.0 A nie 3.5. <br />PS piszcie, dlaczego uwa¿acie, ¿e akurat wasz kandydat jest taki dobry, jaka jest jego taktyka
 
Razor__
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 26
Rejestracja: sob sty 11, 2003 12:45 pm

pt lut 13, 2004 3:56 pm

<!--QuoteBegin-O.L.O+-->
O.L.O)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Razor- sam mia³em nied³ugo go przedstawiæ (lekko tylko zmieniaj±c moce arcymaga), ale dziêki.[/quote] <br />To jest przecie¿ twój pomys³ z tematu o najpotê¿niejszym magu (Klasy presti¿owe), stwierdzi³em, ¿e bedzie pasowa³. <br /> <br /><!--QuoteBegin-O.L.O+--><div class='quotetop'>QUOTE(O.L.O pisze:
<!--QuoteEBegin-->PS piszcie, dlaczego uwa¿acie, ¿e akurat wasz kandydat jest taki dobry, jaka jest jego taktyka
<br />Powiem krótko - latanie at will. 8) <br />Mo¿na by jeszcze pokombinowaæ ¿eby podwy¿szyæ DC saveów, ale to by trzeba by³o ca³ego maga rozpisaæ dok³adnie.
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

pt lut 13, 2004 8:03 pm

A ja proponuję taka postać: <br />wizard lev. 20. Bez żadnych PrC. <br />Rasa: dowolna <br />featy typowe dla magów <br />skille: typowe dla maga <br />Przedmioty: typowe dla maga 20 poziomu <br />----------------------------- <br />Jakieś pytania? :wink:
 
Awatar użytkownika
Harry
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 68
Rejestracja: pn paź 13, 2003 4:22 pm

sob lut 14, 2004 10:30 am

Hmmm...niech pomyślę dlaczego moja postać jest taka dobra... :) <br /> <br />Myślę że to dla tego że nawet SUPER EPICKI MAG DOPAKOWANY PRZEDMIOTAMI :!: będzie miał najwyżej 30% szans na obronę przed tą dominacją potwora. A co dopiero jakikolwiek wojownik. <br /> <br />Przedstawię to tak: <br />Jeśli wygra inicjatywę - Rozłączenie mordankeina/rozproszenie magii + Dominacja Potwora (z przyśpieszenia)= wygrałeś <br />Jeśli przegra inicjatywę - gdy wojownik na niego szarżuje/próbuje go chwycić w zwarcie on żuca przyśpieszone wymiarowe drzwi jak najdalej stamtąd i patrz punkt pierwszy.
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

sob lut 14, 2004 11:48 am

Temat jest bezsensowny, gdyż (co zaznaczyłem w poprzedniej swojej notce) każdy typowy 20 poziomowy mag pokona 20-to poziomowego wojownika (Tylko nie wyszukiwać mi teraz magów z int 9 żeby udowodnić mi że się mylę). Poza tym miałbym pewne wątpliwości co do Twojej taktyki.
 
Matis99
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1112
Rejestracja: pt mar 25, 2005 7:32 pm

sob lut 14, 2004 12:28 pm

Taki mag-władca umysłów jest bardzo fajny, ma jednak pewną wadę. Nie jest w stanie pokonać wojowników będących nieumarłymi i konstruktami, a z takimi też gracze mają do czynienia (np. na mojej ostatniej sesji: wojownik półgolem). Nie może rozproszyć ani zniszczyć ich niepodatności na czary zaklinania, bo to wrodzona cecha tych stworzeń.
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

sob lut 14, 2004 12:34 pm

To było właśnie moje zastrzeżenie dotyczące tej taktyki :evil: <br />Pozdrawiam <br />Suldarr' (w przyszłości Dread Champion)
 
Awatar użytkownika
Harry
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 68
Rejestracja: pn paź 13, 2003 4:22 pm

pn lut 16, 2004 7:53 am

Jakby się uprzeć to na każdego maga znajdzie się sposób - na tego nieumarli, na maga ciskającego kulami ognia - półsmok, na nekromante - tez nieumarli, itp. Po za tym wojownik wcale nie jest bez szans wystarczy zastosować coś takiego (z innego mojego wątku, dlatego ma tylko 16 poziom): <br /> <br />Barbarzyńca-Pogromca Magów(i nie tylko) <br /> <br />Człowiek <br />6 Barbarzyńca/1 Frenzied Berserker/9 Runescarred Berserker (UE) <br />HD 7k12+9k10+96 hp 192 po szale 240 <br />Init +1 (+1 Dex) Spd 12m <br />KP 22 (+1Dex, +8Pancerz, +3 Nat,) po szale 17 <br />BAB +16/+11/+6/+1 <br />Atak Wielkim Mieczem +26/+21/+16/+11 2k6+14 <br />po szale +32/+32/+27/+22/+17 2k6+23 <br />SV Fort +20, Ref +6, Will +10 <br />Str 26, Dex 13, Con 22, Int 8, Wis 16, Cha 8 <br />po szale <br />Str 38, Con 28 <br /> <br />Umiejętności klasowe: <br />Szał barbarzyńcy 5/dzień <br />Szybkie poruszanie <br />Nieświadomy Unik (Dex-Ac, nieflankowalny) <br />Frenzy 1/dzień <br />Remain Conscious <br />Scribe runescar (zapisanie "zwoju" na ciele) <br />Extra Rage x3 <br />Ritual Scarring +3 (nat pancerz+3) <br />Spawn of the Frost (cold res.5) <br />Damage Reduction 2/- <br />Greater Rage (szał barb. daje +6 do atr. i +3 do Woli) <br /> <br />Atuty: <br />Potężny Atak <br />Rozszczepienie <br />Zastraszający Szał <br />Niszczycielski Szał <br />Roztrzaskanie <br />Survivor (+1Fort. i +2 Znajomość Dziczy) <br />?elazna Wola <br /> <br />Czary Znane/Wyryte (x): <br />1-leczenie średnich ran <br />-widzenie niewidzialnego <br />-prawdziwe trafienie <br />-ochrona przed złem <br />2-leczenie poważnych ran <br />-niewidzialność <br />-ciemnowidzenie <br />-ostra krawędź <br />3-przyśpieszenie <br />-leczenie krytycznych obrażeń x x x <br />-swoboda ruchu <br />4-righteous might <br />-spell immunity (nie pamiętam tłumaczenia) <br />5-pole antymagii x x x x <br /> <br />Ekwipunek:i tak wszystko neguje pole antymagii! <br />Adamantytowy Wielki Miecz <br />Mithrilowa Pełna Zbroja Płytowa <br />Mistrzowski Długi ?uk Refleksyjny <br />Manual +4 Siły <br />Manual +4 Budowy <br /> <br />Taktyka: <br />Pole Antymagii, Szał, Atak(najlepiej roztrzaskanie w zwykłą broń wroga)
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

pn lut 16, 2004 9:16 am

<!--QuoteBegin-Harry+-->
Harry pisze:
<!--QuoteEBegin-->Jakby się uprzeć to na każdego maga znajdzie się sposób - na tego nieumarli, na maga ciskającego kulami ognia - półsmok, na nekromante - tez nieumarli, itp.
Ale to nie jest tematem rozważań w tym wątku <br /> <br /><!--QuoteBegin-Harry+-->
Harry pisze:
<!--QuoteEBegin-->Po za tym wojownik wcale nie jest bez szans wystarczy zastosować coś takiego (z innego mojego wątku, dlatego ma tylko 16 poziom): <br /> <br />Barbarzyńca-Pogromca Magów(i nie tylko)  <br /> <br />Człowiek  <br />6 Barbarzyńca/1 Frenzied Berserker/9 Runescarred Berserker (UE)
Zwracam uwagę, że nie jest to wojownik. To raz. <br />Dwa, są czary na które nie działa antimagic field jak chociażby prismatic sphere. I bądźmy szczerzy z 20 poziomowym magiem to szans ona raczej nie ma
 
Awatar użytkownika
Harry
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 68
Rejestracja: pn paź 13, 2003 4:22 pm

wt lut 17, 2004 9:22 am

<!--QuoteBegin-Suldarr'essalar+-->
Suldarr'essalar pisze:
<!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Harry+-->
Harry pisze:
<!--QuoteEBegin-->Jakby się uprzeć to na każdego maga znajdzie się sposób - na tego nieumarli, na maga ciskającego kulami ognia - półsmok, na nekromante - tez nieumarli, itp.
Ale to nie jest tematem rozważań w tym wątku <br /> <br /><!--QuoteBegin-Harry+-->
Harry pisze:
<!--QuoteEBegin-->Po za tym wojownik wcale nie jest bez szans wystarczy zastosować coś takiego (z innego mojego wątku, dlatego ma tylko 16 poziom): <br /> <br />Barbarzyńca-Pogromca Magów(i nie tylko)  <br /> <br />Człowiek  <br />6 Barbarzyńca/1 Frenzied Berserker/9 Runescarred Berserker (UE)
Zwracam uwagę, że nie jest to wojownik. To raz. <br />Dwa, są czary na które nie działa antimagic field jak chociażby prismatic sphere. I bądźmy szczerzy z 20 poziomowym magiem to szans ona raczej nie ma
<br /> <br />Skoro jego nie uważasz za wojownika to kto miałby takowym być? <br />Może "Wojownik20", taki to nawet z 15-poziomowym magiem nie ma szans. <br /> <br />Co do walki barbarzyńcy z magiem, to zależy od tego kto wygra inicjatywę. Jeśli wygra ją mag i rzuci tą pryzmatyczną kulę to zawsze można w niej troche posiedzieć i poczekać aż przejdzie - w końcu mag wtedy nam nic nie zrobi, można też poczekac/odwołać pole antymagii i odpalić z tatuaża wymiarowe drzwi a naste pnie szybko zpowrotem pole antymagii. Jeśli wygra inicjatywę antymagiczny barbarzyńca to podbiegnie, chwyci maga w zwarcie i tamten nawet nie będzię mógł mu uciec z powodu niemożności teleportacji, rzucania czarów, niedziałania swobody ruchu, po prostu zero szans.
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

wt lut 17, 2004 10:39 am

Zapominasz o czymś takim jak opóźnianie inicjatywy, czy ready action. Poza tym Mordenkainen's Disjunction i Twoje zdolności do rzucania pola antymagii wzięły w łeb. A prawdopodobieństwo, że przegrasz inicjatywę jest duże. <br />Inne sposoby to potężniejsza wersja domonacji, Otto's irresistible dance a potem rój meteorów. Trap the soul oraz Inasanity też mogą być przydatne. ?e też o zwykłym skontrowaniu pola antymagii nie wspomnę
 
Wilkukaze
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 16
Rejestracja: pn lut 23, 2004 7:59 pm

wt lut 24, 2004 9:07 pm

Ja popieram absolutnie Harriego, co do zniewalacza umys³ów. On móg³by pokonaæ exactly ka¿dego woja, a magowie te¿ by mieli nik³e szanse w walce z nim...
 
Awatar użytkownika
Herr Bata
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 727
Rejestracja: pt kwie 09, 2004 9:01 pm

sob kwie 10, 2004 8:46 pm

Szczerze mówiąc, to niedobrze mi się robi, patrząc na tę magowską zarozumiałość... ale to nawet dobrze... przekonanie o własnej niezniszczalności to największy błąd każdego maga. <br />Swoją drogą, to chętnie bym zobaczył pojedynek waszego Zabójcy wojowników z jakimś Zabójcą magów z Miecza i Pięści...
 
O.L.O
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 134
Rejestracja: pn wrz 01, 2003 2:23 pm

pn kwie 12, 2004 3:44 pm

Herr Bata nie ma powodu by siê denerwowaæ poza tym jak chcesz siê przekonaæ o tym ¿e magowie maj± przewage sprawdzæ w tym temacie po¶wiêcisz chwile na przeczytanie 6 stron i wyci±gnijwnoski na temat tego kto ma przewagê a potem podziel siê z nami swymi spostrzerzeniami jesili mo¿esz. <br />Z góry dziêkuje.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości