Last Samurai pisze:<br />Z punktu widzenia mechaniki takie co¶ jest niemo¿liwe bez: <br />a.) wielkiego farta <br />b.) u³atwienia przez MG na ka¿dym kroku <br /> <br />Zasady o takich przypadkach mówi±, ¿e nie powinno do nich dochodziæ, gdy¿ ¶wiadcz± ¼le o graczach i MG (mówi±c ogólnikowo).<!--QuoteEBegin-->Da sie zabic wielkiego jaszczura (czerwony smok ) na 10 poziomie . Jak tak to poradzcie mi
Last Samurai pisze:Jeśli będzie to wyrmling to na pewno [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/laugh.gif[/img] <br />Jeśli great wyrm, to polecam batalion 10 poziomowych kapłanów i modlitwę do boga. Może się zlituje<!--QuoteEBegin-->Da sie zabic wielkiego jaszczura (czerwony smok ) na 10 poziomie . Jak tak to poradzcie mi
Last Samurai pisze:<br />Wiesz co? A ja bym zabił białego great wyrma 4 osobową drużyną na 10 poziomie.<!--QuoteEBegin-->Tak myslałem . mój kupel sie chwali , że zabił ale mu nie wierze . Mówił , ze ledwo co przeżył . jak ja próbowałem tak dla jaj z druzyną 4 osobową kazdy 10 lvl zabic go . to 2 ciosy i eszyscy die . No wiecie bron oddechowa mocno boli . <br />
Last Samurai pisze:<br /> <br />A w jakim wieku jest ten smok? W przypadku smoków to ma naprawdê spore znaczenie . Zreszt± bez wzglêdu na rozmiar - przede wszystkim nale¿y zapewniæ sobie jak najlepsz± ochronê przed danym ¿ywio³em. Aczkolwiek ma³o co zapewnia wystarczaj±c±.<!--QuoteEBegin-->Rozumiem. Nie warto po¶wiêcaæ postaci . Za³o¿my, ¿e postac jest z³a i walczy ze z³otym smokiem na 10 poziomie oczywi¶cie w dru¿ynie. Ma siê szanse jak tak to porad¼cie mi bo zamierzam tego dokonac.
Ais Seveu pisze:<br /> <br />Ochrona przed ¿ywio³ami - mocno niewystarczaj±ce . Problem w tym, ¿e great wyrm to jeszcze kilkadziesi±t ton miê¶ni, wiêc có¿ po ochronie przed np. ogniem skoro smok zabije bohatera machniêciem ³apy?<!--QuoteEBegin-->A w jakim wieku jest ten smok? W przypadku smoków to ma naprawdê spore znaczenie . Zreszt± bez wzglêdu na rozmiar - przede wszystkim nale¿y zapewniæ sobie jak najlepsz± ochronê przed danym ¿ywio³em. Aczkolwiek ma³o co zapewnia wystarczaj±c±.
Horrigan pisze:<br /> <br />Ale im wiêcej ton miê¶ni, tym wiêkszy rozmiar - dlatego mo¿na siê ukryæ np. za ciasnym przej¶ciem i strzelaæ, z nadziej± ¿e w koñcu siê rzuci 20, 20, trafienie... Teoretycznie przy oko³o 2000-5000 rzutach powinno siê udaæ... A ochrona przed ¿ywio³ami (o ile jest naprawdê spora) da nam prze¿yæ te tysi±ce prób. Tylko nie nale¿y zapomnieæ o odpowiedniej ilo¶ci strza³ . Ale to wszystko i tak jest g³upot±, lepiej wiaæ (najlepiej zostawiaj±c dru¿ynê za sob± - najedzony smok to spokojniejszy (i powolniejszy) smok ).<!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Ais Seveu+-->Ais Seveu pisze:<br /> <br />Ochrona przed ¿ywio³ami - mocno niewystarczaj±ce . Problem w tym, ¿e great wyrm to jeszcze kilkadziesi±t ton miê¶ni, wiêc có¿ po ochronie przed np. ogniem skoro smok zabije bohatera machniêciem ³apy?<!--QuoteEBegin-->A w jakim wieku jest ten smok? W przypadku smoków to ma naprawdê spore znaczenie . Zreszt± bez wzglêdu na rozmiar - przede wszystkim nale¿y zapewniæ sobie jak najlepsz± ochronê przed danym ¿ywio³em. Aczkolwiek ma³o co zapewnia wystarczaj±c±.
<br />Ja za¶ proponuje zainwestowaæ w niezu¿ywalne przedmioty magiczne - buty szybko¶ci, i zwiewaæ gdzie pieprz ro¶nie. <br />Mo¿na za to wygraæ w mniej uczciwej walce - coup de grace 10 poziomowym ³otrzykiem z dobrze umagiczniowym nadziekiem, wtedy 10+4k6+x+5k6+Si³ mo¿e byæ wy¿sze od k20+32. Je¿eli we¼miemy ¶rednie wyniki dla ³otrzyka z nadziakiem +2 i si³ +1 to: <br />10+4k6+8+4+5k6=22+27=49 <br />Smok ma za¶: <br />1k20+32=42Zawsze mo¿na zainwestowaæ w zu¿ywalne przedmioty magiczne
Jeth pisze:<br />Nieopłacalne przy great wyrmie i jego szybkości. <br />Jeśli zaś mówimy już o sposobach zabicia smoka sneakiem, to całkiem niezłym pomysłem wydaje się zdobycie (w jakiś sposóB) zwoju z czarem uwięzienie. Następnie przeczytaie go w obecności smoka. Jest jeden warunek - trzeba znać prawdziwe imię smoka. <br />Do notki poniżej: Mają odporność na czary. Dużą. Od razu pytanie do speców od mechaniki: czy w przypadku przebijaniu OC czaru ze zwoju, liczy się poziom tego, który stworzył zwój czy tego co go czyta?<!--QuoteEBegin-->buty szybkości, i zwiewać gdzie pieprz rośnie. <br />
Pomniejszy ¶ciekowy Golem pisze:<br /> <br /> Zarówno przy przebijaniu OC jak i przy okre¶laniu ST rzutu obronnego czaru czytanego ze zwoju liczy siê poziom osoby, która go stworzy³a, a nie tej, która go czyta. <br /> <br /> Pozdrawiam, <br /> ASOD (Adam Szybszy Od Darklorda)<!--QuoteEBegin--> Od razu pytanie do speców od mechaniki: czy w przypadku przebijaniu OC czaru ze zwoju, liczy siê poziom tego, który stworzy³ zwój czy tego co go czyta?
Adam Wa¶kiewicz pisze:<br />Oj, z SR (czy OC) siê zgodze, ale co ma ST do poziomu osoby tworz±cej zwój? DC przecie¿ jest zawsze najni¿szym mo¿liwym DC dla czaru na tym poziomie, a poziom twórcy przedmiotu wlicza siê tylko do czasu dzia³ania, zasiêgu itd. <br /> <br />Co do walki ze smokiem (jakim¶ wiêkszym) na takim poziomie to ma siê ma³e szanse... prze¿yæ pierwsz± runde (chodzi oczywi¶cie o metody konwencjonalne, chocia¿ na te niekonwencjonalne smoki te¿ s± raczej przygotowane).<!--QuoteEBegin-->Zarówno przy przebijaniu OC jak i przy okre¶laniu ST rzutu obronnego czaru czytanego ze zwoju liczy siê poziom osoby, która go stworzy³a, a nie tej, która go czyta.