wt kwie 13, 2004 8:35 am
Oto lekko zmodyfikowana wersja. Dodałem premie do łapania (o tym zapomniałem), ale usunąłem premiowe atuty Twardość, osłabiłem kilka zdolności i zwiększyłem wymagania.
<br />
<br />
<br />
<br />Zapaśnik sumo
<br />
<br />KW: k12.
<br />
<br />Wymagania:
<br />
<br />Charakter: dowolny praworządny.
<br />Bazowa premia do ataku: +6
<br />Atuty: Poprawiony atak bez broni, Potężny atak, Poprawione przewracanie, Obalenie (MiP), Poprawiona bycza szarża, Pierś w pierś (MiP).
<br />Zastraszanie: ranga 4.
<br />Specjalne: Masa ciała 100 kg+.
<br />
<br />Umiejętności klasowe: Jak u mnicha i wojownika.
<br />Umiejętności: 4+ premia z Int.
<br />
<br />Poziom Atak Rzut obronny na Specjalne
<br />Wytrw Ref Wola
<br />
<br />1 +1 +2 +0 +2 Premia do manewrów +2, Poprawione łapanie
<br />2 +2 +3 +0 +3 Naturalny pancerz +1, Krzepkość
<br />3 +3 +3 +1 +3 Premia do manewrów +4
<br />4 +4 +4 +1 +4 Naturalny pancerz +2, Żelazne ciało i dusza
<br />5 +5 +4 +1 +4 Premia do manewrów +6
<br />6 +6 +5 +2 +5 Naturalny pancerz +3, Błyskawiczny unik
<br />7 +7 +5 +2 +5 Premia do manewrów +8
<br />8 +8 +6 +2 +6 Naturalny pancerz +4, Przepotężny atak
<br />9 +9 +6 +3 +6 Premia do manewrów +10
<br />10 +10 +7 +3 +7 Naturalny pancerz +5, Skała
<br />
<br />Zapaśnik sumo wykonuje wielokrotne ataki bez broni z karą –3, nie –5 (jak mnich).
<br />Zapasnik sumo posiada zdolność Uderzenie bez broni (analogicznie do zdolności mnicha). Obrażenia bez broni zapaśnika sumo są identyczne, jak mnicha o równym poziomie. Gdy postać posiada już poziomy mnicha, poziomy w tej klasie prestiżowej kumulują się z nimi, jeśli chodzi o określenie zadawanych obrażeń, ale nie szybkości.
<br />
<br />Poprawione łapanie: Zapaśnik sumo otrzymuje za darmo atut Poprawione łapanie (KP).
<br />Premia do manewrów: Zapaśnik sumo dodaje wymienioną liczbę do testów Przewracania, zwarcia i Byczej szarży (również do swoich testów zapobiegających staniu się ofiarą tych manewrów.
<br />Krzepkość: Zapaśnik sumo otrzymuje za darmo atut Krzepkość.
<br />Żelazne ciało i dusza: Zapaśnik sumo otrzymuje +2 do rzutów obronnych na Wytrwałość i Wolę.
<br />Błyskawiczny unik: Zapaśnik sumo otrzymuje za darmo atut Uniki i premię +2 do rzutów obronnych na Refleks.
<br />Przepotężny atak: Zapaśnik sumo może odjąć dowolną liczbę od swojego testu ataku (liczna ta nie może przekroczyć jego CAŁKOWITEJ premii do ataku wręcz) i dodać ja do testu obrażeń bez broni.
<br />Skała: Zapaśnik sumo stosuje podwojoną premię z Siły do swoich testów spornych zapobiegających przewróceniu, złapaniu w zwarcie i byczej szarży.
<br />
<br />Uwaga: wszystkie zdolności Zapaśnika sumo działają tylko wtedy, gdy nie ma na sobie zbroi (lub ma lekką) i gdy nie ma broni.