Bielon pisze:<br /> <br />Sêk w tym, ¿e potê¿nymi postaciami czasami lubiê sobie pograæ. I co? Jestem beee? Do tego dochodzi satysfakcja z faktu, i¿ rzetelnie dochodzi³o siê do tych poziomów, awansuj±c poziom po poziomie (niekoniecznie w takim trybie jak to ma miejsce na sesjach u kolegi Bielona). Tak wiêc, rzeczywi¶cie, gdyby MG zrobi³ co¶ tak absurdalnego, jak przyznanie graczom 20 poziomu na wstêpie to bym siê zastanawia³. Ale ¿eby w ogóle nie dawaæ swym graczom tej mo¿liwo¶ci? To¿ to przesada w drug± stronê...<!--QuoteEBegin-->Po osi±gniêciu 20 poziomu powiesi³bym MG. Jak mo¿na osi±gn±æ taki poziom??? Inaczej, jak nie z XP za zat³uczenie hipermegapotwora, tylko za grê?? Bo o to w RPG chodzi nie?? Inaczej to siê robi Diablo XXXII. U mnie gracze pograli kilkana¶cie sesji, powczuwali siê w postacie itd. I s±. Na 2-3 poziomie. Jak jeszcze pograj± z 1/2 roku mo¿e siêgn±5?? Po co kogo¶ wybyczaæ do 20?? i zastanawiaæ siê co z nim zrobiæ, ajk bêd±c na 3 gracze ju¿ kombinuj± by sobie jaki¶ kasztelik podstêpem zdobyæ.
<br />Ja może z nieco innej strony... Zadziwia mnie trochę to stwierdzenie. Wg tych słów niemożliwe jest rozegranie historii np. przedstawionych we Władcy Pierścieni, gdzie mamy, na starcie, ultra-potężnego maga oraz grupę niedoświaczonych hobbitów. Tam się to sprawdziło . Czemu nie miałoby też tak być podczas sesji RPG? Główną przeszkodą są tu chyba tylko sami gracze, którzy ewentualnie nie mogliby się pogodzić z faktem, że ich postacie są tak słabe w porównaniu z innymi. Przeszkodą mogą być także pokusy dominacji, wśród owych potężnych postaci, a dokładniej graczy prowadzących te postacie. Ciężko czasem być mentorem, droga wodza jest bardziej kusząca.Tak więc, rzeczywiście, gdyby MG zrobił coś tak absurdalnego, jak przyznanie graczom 20 poziomu na wstępie to bym się zastanawiał.
<br /> <br />Ekhem... pozostawmy to bez komentarza, tzw no³ koments... <br />Jak kto¶ chce, to "udaje" rycerzy, ale to jest durzo wiêcej ni¿ udawanie. Ale jak kto¶ chce, to DOrzuca pi³k± do kosza... Proszê bardzo, za³ó¿ forum o koszykówce, aha, i podaj linka, przyjdziemy i zjedziemy do zera ciebie i koszykówkê. Za darmo. Gratis! <br /> <br />Nawi±zuj±c do tematu... Dla mnie lepsze s± ni¿sze levele, tak ok 4-8. Ale wcale nie mówiê, ¿e epic levels s± g³upie. Tego te¿ muszê spróbowaæ, chyba warto. <br /> <br />Mój punkt widzenia: Maj±c wysoki poziom (11+) mo¿na walczyæ z wieloma stworami i lud¼mi. Ale zawsze musi byæ dostatecznie du¿o osób, które mog± ciê zabiæ (aby¶ nie czu³ siê zbyt pewnie) i musi byæ ich ca³kiem sporo... A co w takim ¶wiecie robi± zwykli mieszkañcy i plebejusze? No chyba mog± tylko trzê¶æ portkami <br /> <br />Meine Frage? Wg podrêczników osoby pow. 11lvl to wrêcz ¿ywe legendy. Kap³an dostaje wskrzeszenie na 9lvl i jest prawie-legend±. Czyli, kiedy jest du¿o wysokopoziomowców w ¶wiecie, przedwczesna ¶mieræ nie jest problemem... A wskrzeszenie nie mo¿e byæ tylko kolejnym u¿ytecznym czarem. Wskrzeszenie jest potê¿n± broni±... A wiêc s± dwa wyj¶cia=1= Obni¿yæ pozimy ca³ego ¶wiata <br />=2= podwy¿szyæ poziom wskrzeszenia... no i =3= ograniczyæ dostêpno¶æ takowych us³ug (byle szlachcica staæ na wskrzeszenie ma³¿onki)... ale tak¿e mo¿na siê do tego i dostosowaæ, ale to wymaga g³êbszych przemy¶leñ. <br />______________________________________ <br />Osobi¶cie d koszykówki nic nie mam!Wogóle ten ca³y d&d jest beznadziejny. Zamiast pobiegaæ udajecie ¿e jeste¶cie rycerzami z 340 levelem a do kosza nie dorzucacie
go¶æ pisze:<br /> <br />A ty zamiast rzucaæ, piszesz g³upoty na forum po¶wiêconym grze, która jest twoim zdaniem beznadziejna. Co za strata czasu! <br /> <br />FYI, dorzucam do kosza i nawet stosunkowo czêsto trafiam. Mo¿emy zagraæ nie tylko w kosza, ale równie¿ w parê innych gier sportowych, a przekonasz siê, ¿e mo¿na machaæ równie sprawnie rakiet± co mieczem <br /> <br />BTW, go go Pistons<!--QuoteEBegin-->Wogóle ten ca³y d&d jest beznadziejny. Zamiast pobiegaæ udajecie ¿e jeste¶cie rycerzami z 340 levelem a do kosza nie dorzucacie :P
Mirit pisze:<br /> <br />To mi siê podoba. Bo faktycznie, walka z tradycyjnymi przeciwnikami traci sens i realizm. A intrygi majæe na celu obalenie panuj±cego systemu to ju¿ co¶ (oczywi¶cie je¶li MP podo³a wymaganiom, ale przecie¿ od tego oni s± ) Po 20 lvl otwieraj± siê nowe drzwi, nowe horyzonty. Ale graczy trzeba zmy¶lnie przez te drzwi przeprowadziæ, aby nie rozwalili ca³ego ¶wiata.<!--QuoteEBegin-->Mi sie zawsze gra po 20 lvl kojazyla z intrygami, i poobnymi grami politycznymi .