- Ataki okazyjne, jak to działa?[/url]</li>
- Atrybuty: Czy można mieć na starcie więcej niż 18?</li>
- Broń podwójna a premie z siły</li>
- Czary premiowe a ilość znanych czarów u wizarda (czarodzieja)</li>
- Czy są atuty/zdolności redukujące szansę niepowodzenia rzucenia czaru przez magów?</li>
- Druid/mag i zwierzęcy towarzysz/chowaniec</li>
- ECL szczurołaka</li>
- Finezja w broni, a mali bohaterowie</li>
- Flankowanie i niewidzialność</li>
- IQ a atrybut</li>
- Klasy prestiżowe, a kara do punktów doświadczenia</li>
- Kumulacja tymczasowych pw (hp)</li>
- Latanie, a podwójny ruch lub bieg</li>
- Maksymalny startowy atrybut</li>
- Monkey grip+TWF+dwie bronie rozmiaru większego</li>
- Petryfikacja i utrudnienia ożywienia z nią związane</li>
- Problem czarów kapłana w przeszłości/przyszłości</li>
- Przedmioty magiczne w 3.0 i w 3.5</li>
- Przykładowe ST</li>
- Sneak attack (atak ukradkowy). Jakie bronie?</li>
- Spontaniczne leczenie a nieumarli</li>
- Startowe złoto paladyna</li>
- Stopień trudności- Co oznaczając liczby?</li>
- Sword Spider i jego zdolności specjalne</li>
- Tropiciel a walka dmowa orężami</li>
- Ur-priest a czar Weapon of the Diety</li>
- Ur-priest a czary domenowe i specjalne</li>
- Ur-priest a ilość czarów na wysokich poziomach</li>
- Uwięzienie Diamentowego Golema. Jakie imię?</li>
- Wielkość istoty z zasięg</li>
- Wieszczenie a ołów</li>
- Władanie powietrzem (zdolność żywiołaka powietrza). Jak to działa?</li>
- Właściowość broni "rozprysk"?</li>
- Wykrycie zła a złe niemagiczne przedmioty</li>
- Złe niemagiczne przedmioty - czy mogą rozprzestrzeniać zło i czy można je "nawrócić"?</li>
- Zmniejszanie szansy na niepowodzenie czaru</li>