Zrodzony z fantastyki

 
Murdoc__
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 100
Rejestracja: sob maja 08, 2004 12:05 pm

Kap³an-mag

ndz cze 27, 2004 7:54 pm

Witam :) <br />Z "okazji" wakacji zaczynamy now± gre :>.I ja j± zaczynam jako kap³an - cz³owiek wyznawca Hextora. (prawdopodbnie) <br />Jako i¿ w dru¿ynie mam woja i rangera to kolejny kapp³an wojownik nie jest potrzebny. <br />Wiêc chce wspieraæ dru¿yne "duchowo" (bull's strenght etc.) <br /> <br />No i pojawiaj± siê w±tpliwosci: <br />1.Jaki bóg?? Najbardziej chce graæ Chaotyczny/dobry ale wszystko zale¿y od domen <br />2.No w³a¶nie - jakie domeny?? <br />3.Nasz MG daje nam do rozdania 76 pkt. z czego maksymalna warto¶c cechy to 18 + bonus od rasy.I jak rozpisaæ postac??? Ja stawiam na M±dro¶æ/Roztropno¶c (M±dro¶æ jako¶ lepiej :/ ).Zreszt± tak to wygl±da póki co: <br /> <br />Si³a 14 <br />Zrêcznosæ 12 <br />Budowa 12 <br />Inteligencja 8 <br />M±dro¶æ 18 <br />Charyzma 12 <br /> <br />Da siê z tym ¿yæ?? <br />4.Jaka broñ?? Zastanawiam siê nad starym dobrym kijem (1k6/1k6 :> ) ale czy dostaje sie kary do trafienia za walke broni± " o dwóch koñcach" (heh ka¿dy kij ma dwa koñce :> ) <br />5.Jaka zbroja?? Nasze (moje) fundusze równe s± 200 gp. Kij jest (chyba) standardem + Splint Mail (wiem bonus do dex. w tej zbroji tylko +0 ale zamierzam j± jak najszybciej wymieniæ) <br />6.Heh skoro ju¿ to pisze to jakie feat'y zalecacie?? nie chce ¿adnych feat'ów które dodaj± bonusy do rzutów bo nasz MG rzadko , bardzo rzadko z tego korzysta (prawie wogóle..).Pozatym uwa¿am to za bezsensowne :/ od tego s± cechy <br />7.No i podobne do 6 - jakie umiejêtno¶ci??? Cz³owiek ma +4 jak by co :razz: <br /> <br />Pozdrawiam i prosze o odpowiedzi :)
 
Marutan
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 43
Rejestracja: śr cze 02, 2004 9:38 am

ndz cze 27, 2004 8:01 pm

Ja bym na twoim miejscu obstawa³ przy kap³anie Hextora. <br />Fajnie wychodzi jego po³±czenie z Barbarzyñc± (ntr. z³y) oczywiscie je¶li MG siê zgadza a ty masz klimata na takiego kap³ana stricte bojowego. <br />I nie ma nic faniejszego ni¿ wzi±¶æ sobie wtedy Straszny Korbacz jak broñ (za zgod± MG) no i moze Pó³Orka jako rasê. <br />Przynajmniej ja mia³em frajdê graj±c kim¶ takim. <br /> <br />A na serio to najpierw pytanko w jakim settingu gracie bo od tego zale¿± bogowie :?: :!:
 
Terai__
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 381
Rejestracja: czw sty 30, 2003 8:57 pm

ndz cze 27, 2004 9:20 pm

Si³a 14
<br />Po co? skoro: <br />
Jako i¿ w dru¿ynie mam woja i rangera to kolejny kapp³an wojownik nie jest potrzebny.  <br />Wiêc chce wspieraæ dru¿yne "duchowo" (bull's strenght etc.)
 
Shaman__
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 184
Rejestracja: pn lut 23, 2004 5:56 pm

ndz cze 27, 2004 9:24 pm

Terai: Moge tylko zgadywac, ale chodzi chybao mozliwosc noszenia na sobie ciezkiej zbroi i mozliwosc noszenia bez wielkiego obciazenia plecaka z ekwipunkiem na dodatek. <br /> <br />Murdoc: Najpiew powiedz w jakim swiecie grasz (Hextor sugeruje Grayhawk), jaka chcesz grac rasa - bo raczej nikt nie bedzie Ci proponowal grania kaplanem Mystry, kiedy nie jestes w FR...
 
0k0
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 83
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 12:14 pm

ndz cze 27, 2004 10:41 pm

Sam gram kapłanem i ja tak to widzę: <br />1. Może nie będę oryginalny, ale Pelor IMO to ciekawy wybór. Wytłumacznie w punkcie 2. <br />2. Jako kapłan będziesz pewnie leczyć, czyli domena leczenia. Druga domena to siły. <br />3. <br />Siła 12 <br />Zręcznosć 10 <br />Budowa 12 <br />Inteligencja 8 <br />Mądrość 18 <br />Charyzma 16 <br />Wyjaśnienie: powiedziałeś, że w drużynie jest dużo wojów, więc siła 14 nie jest potrzebna i lepiej ją zamienić z niską charyzmą, na której opiera się kilka zdolności kapłańskich. Po drugie jeśli macie Księge broni i ewkipunku to są tam 2 zbroje, które dają +9 do KP a premia ze Zr jest równa 0, 2 pozostałe punkty wrzucić w charyzmę. Możesz mieć problem z umiejętnościami i się zastanów, czy nie lepiej mieć ten jeden PW mniej na poziom, za koszt umiejętności. Taka postać może później z powodzeniem zostać zaklinaczem i dodatkowo wspierać kompanów czarami. <br />4. Broń: IMO Morgenszter, przy tłuczeniu martwiaków nie będziesz miał kary z obrażeń. <br />5. To już zależy od Ciebie. <br />6. Rzucanie w walce i jeszcze jakiś <br />7. Ciężko jeśli masz -1 do umiejętności ale: <br />2 czarostwo <br />2 koncentracja <br />2 leczenie <br />2 wiedza religia <br />i rozwijać na przemian co poziom, tak będzie najepiej.
 
Awatar użytkownika
B0rg
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1505
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:28 pm

ndz cze 27, 2004 11:53 pm

Po co domena leczenia skoro można konwertować czary na cury?
 
Awatar użytkownika
Malaggar
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3222
Rejestracja: ndz cze 01, 2003 3:36 pm

ndz cze 27, 2004 11:55 pm

<!--QuoteBegin-Borg+-->
Borg pisze:
<!--QuoteEBegin-->Po co domena leczenia skoro można konwertować czary na cury?
<br />Bo mając tę domenę rzuca się czary leczące tak, jakby miało się jeden poziom więcej w klasie kapłana? :wink:
 
Awatar użytkownika
B0rg
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1505
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:28 pm

pn cze 28, 2004 12:01 am

Fascynujące, i ten jeden dodatkowy hp zbawi drużyne.. ;F
 
Bjorn Westlander
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 686
Rejestracja: sob lis 29, 2003 2:11 pm

pn cze 28, 2004 12:12 am

4.Jaka broñ?? Zastanawiam siê nad starym dobrym kijem (1k6/1k6 :> ) ale czy dostaje sie kary do trafienia za walke broni± " o dwóch koñcach" (heh ka¿dy kij ma dwa koñce :> )
Nie bêdziesz mia³ minusów, je¶li bêdziesz korzysta³ tylko z jednego koñca kija. Brzmi idiotycznie, ale taka jest prawda.
 
Awatar użytkownika
Herr Bata
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 727
Rejestracja: pt kwie 09, 2004 9:01 pm

pn cze 28, 2004 8:52 am

6. Rzucanie w walce
<br />Bezużyteczny atut. Już lepiej wziąć zogniskowanie umiejętności (koncentracja).
 
0k0
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 83
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 12:14 pm

pn cze 28, 2004 10:10 am

Borg to zaproponujcie coś własnego. <br /><!--QuoteBegin-Herr Bata+-->
Herr Bata pisze:
<!--QuoteEBegin-->
6. Rzucanie w walce
<br />Bezużyteczny atut. Już lepiej wziąć zogniskowanie umiejętności (koncentracja).
<br />No w sumie masz rację, tylko dalej pozosaje kwestia jednego wolengo atutu. W sumie jak na postać czarującą to może się przydać poprawiona inicjatywa. Zdarza się, że dobrze rzucony czar w pierwszej rundzie walki znacznie ją ułatwia. Może się też przydać przenikanie czaru, szczególnie jeśli często zdarza wam się walczyć z jakimś stworkami mającymi OC. <br />p.s. jak można grać dobrym kapłanem? :razz:
 
Murdoc__
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 100
Rejestracja: sob maja 08, 2004 12:05 pm

pn cze 28, 2004 1:18 pm

p.s. jak mo¿na graæ dobrym kap³anem? :razz:
<br />Tak samo jak z³ym :razz: <br /> <br />swiat jest autorski, ale wiêkszo¶c zasad/potworów etc. opiera siê na podrêcznikowych (czyli chyba Greyhawk).Tak samo z bogami.Mam czas do jutra. <br /> <br />Moje uwagi: <br />1.Nie chce go ³±czyæ z inn± klas± - to ma byæ czysty kap³an (ewentualnie presti¿ówki) <br />2.Po co mi du¿o charyzmy?? z tego co wiem kap³anowi przyda siê g³ównie (je¶li nei jedynie..) na odpêdzanie nieumar³ych. <br />3.Broñ - korbarz + pawê¿/co¶ lepszego, tak? <br />4.Na inicjatywe rzucamy "grupowo" czyli rzuca nasza dru¿yna i dru¿yna przeciwników.Ruchy robimy w jakiej chcemy kolejno¶ci.Wiem troche g³upie ale oszczêdzamy czas :razz: <br />5.Si³y i Zrêcznosci daæ po 10 ?? Skoro bêdê nosi³ ciêzkie zbrojie w których max. premia wynosi +0, a nie bêde atakowa³ w pierwszej lini (po co mi du¿y Bab??). <br />6.Dziêki za pomoc ;P pozdrawiam <br /> <br />P.S. Heh skoro ju¿ otwar³em ten temat to prosi³bym o podanie najlepszego wyj¶cia dla kap³ana-woja (nie ³amanego przez nic :wink: ).Koledze (na szczê¶cie nie z mojej dru¿yny..) spodoba³ siê kap³an gdy mówi³em o swoim i te¿ chce pograæ (tylko ¿e woli walczyæ w pierwszej lini).[/quote]
 
0k0
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 83
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 12:14 pm

pn cze 28, 2004 1:56 pm

ad2. I do kilku umiejętności. <br />ad3. korbacz - broń żołnierska, więc bez odpowiedniego atutu odpada. <br />ad4. Czyli zostaje przenikanie czaru. <br />ad5. Duża ilość stworków najpierw atakuje czaromiotaczy [o ile są inteligentne na tyle], więc czasami się przyda. <br />Kapłan bojowy: <br /> <br />1. Corellon Larethien [co sprawia małą trudność, jeśli kolega nie gra elfem albo półelfem] <br />2. Siły i obrony <br />3. <br />Siła 16 <br />Zręcznosć 10 <br />Budowa 14 <br />Inteligencja 8 <br />Mądrość 18 <br />Charyzma 10 <br />4. Broń: długi miecz <br />5. To już zależy od Ciebie. <br />6. Wyjątkowe odegnianie i jeszcze coś. Później Combat Casting, Leadership. <br />7. przedewszystkim <br />wyczucie pobudek <br />dyplomacja <br /> <br />I patrzymy na 74 Obrońców Wiary i po spełnieniu wymagań bierzemy kapłana bojowego [warpriest]
 
Murdoc__
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 100
Rejestracja: sob maja 08, 2004 12:05 pm

pn cze 28, 2004 2:14 pm

A lepiej go po³±czyæ czy zostawiæ "samotnie" (chodzi o po³acznei ego z inn± klas± np. Wojem)? <br /> <br />Wracajac do mojego Kap³ano-maga - Lecz, Je¶li przyk³adowo bêde wyznawc± boga Hextora to jego ulubion± broni± jest Flail a gdy wezme domene war to dostane jeszcze Weapon Focus 8)
 
0k0
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 83
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 12:14 pm

pn cze 28, 2004 2:30 pm

1.Jaki bóg?? Najbardziej chce grać Chaotyczny/dobry ale wszystko zależy od domen
<br /> <br />
Wracajac do mojego Kapłano-maga - Lecz, Jeśli przykładowo będe wyznawcą boga Hextora to jego ulubioną bronią jest Flail a gdy wezme domene war to dostane jeszcze Weapon Focus 8)
<br /> <br />To się zdecyduj, bo charakter kapłana może różnić się o jeden na lini dobro-zło, bądź prawo-chaos. A chaotyczny dobry kapłan praworządnego złego boga to lekkie przegięcie, nie sądzisz? <br /> <br />Mógłby go połączyć z Paladynem, co dałoby mu nowe zdolności, ale wtedy mam znowu konflikt charakterów, bo Paladyni muszą być PD. Można najwyżej zmienić boga na Heironeusa i zamiast domeny ochrony wziąść domenę prawadobra. Po drugie musiałby wtedy zwiększyć charyzmę do 14 gdzieś.
 
Murdoc__
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 100
Rejestracja: sob maja 08, 2004 12:05 pm

pn cze 28, 2004 3:36 pm

...Wracajac do mojego Kap³ano-maga - Lecz, Je¶li przyk³adowo bêde wyznawc± boga Hextora...
<br /> <br />To by³ przyk³ad. <br />Pozatym charakter to najmneijszy problem.Równie dobrze moge graæ Praworz±dn± dobr± postacia jak i chaotycznie z³±. <br /> <br />Palladyn :/ To jedna z klas której najbardziej nie lubie :/. W³a¶ciwie to najbardziej :).

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości