Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Uzariel
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 439
Rejestracja: śr maja 12, 2004 12:55 pm

ndz lut 22, 2004 12:18 pm

T`skrangi podsumowanie <br /> <br />T`skrandzkie cechy rasowe: <br /> <br />* Zręczność +2, Charyzma +2, t`skrangi są niezwykle zręczne i wygadane. <br />* ?redni rozmiar: jako stworzenia średnie, t`skrangi nie mają żadnych specjalnych premii czy kar w związku ze swymi rozmiarami. <br />* Atak ogonem: traktowany jak atak bronią, zadaje 1k6+mod. Siły obrażeń, krytyk x2, typ obrażeń - miażdżone. <br />* Bazowa szybkość to 6metrów/rundę. <br />* Prędkość pływania: 6 metrów/rundę. <br />* Premia rasowa +2 do profesji(żeglarz rzeczny). <br />* Premia rasowa +2 do umiejętności dyplomacja. <br />* Premia rasowa +2 do umiejętności wystepy (gawedziarstwo). <br />* Kostka karmy 1k6: t`skrang wykorzystując punkt karmy używa kości sześciościennej. <br />* Automatyczne jezyki: krasnoludzki, t`skrangów, <br />Języki premiowe: orczy, ludzki, wietrzniacki, trolli, obsydian, elficki; <br />* Preferowana dyscyplina: Fechtmistrz. Gdy określasz, czy wielodyscyplinarny t`skrang otrzymuje kary do PD, nie liczy się jego klasa fechtmistrza (patrz PD dla postaci wieloklasowych, strona 56 Podręcznika Gracza).
 
Awatar użytkownika
Popcok
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 121
Rejestracja: pn kwie 10, 2006 1:00 am

śr cze 08, 2005 1:21 am

I tu od razu mam jedną uwagę:
nie widzę powodu, by t'skrang miałbyć tak powolny, wszak są wyśniemitymi fechtmistrzami. 9 metrów to wcale nie jest dla nich za dużo. (przyrównując do standadowego człowieka w ED powinny być nawet szybsze)
 
CHICK-en__
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 583
Rejestracja: sob sie 21, 2004 11:08 am

śr cze 08, 2005 4:14 pm

Tu siê z Tob± zgodzê, a nawet danie mu 12 nie by³oby najgorszym posuniêciem. Dajmy 9. Co Wy na to? I to by by³o na tyle co do jakich¶ "ale" dotycz±cych t'skrangów.
 
Robam
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 268
Rejestracja: wt sie 31, 2004 3:25 pm

śr cze 08, 2005 4:46 pm

Najlepszym posuniêciem by³oby danie mu szybko¶ci 9m.Z tego co wiem to szybko¶æ postaci w D20 zale¿y od wzrostu ,a nie od Zr.

EDIT:
Nale¿y dodaæ ,¿e t`skrang wytrzymuje pod wod± ok. 10 minut - potem zaczyna siê dusiæ.
 
Robam
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 268
Rejestracja: wt sie 31, 2004 3:25 pm

śr cze 29, 2005 12:42 am

Po namowie z Popcokiem , statystki t`skranga wygl±daj± tak:

* Zrêczno¶æ +2, Charyzma +2, t`skrangi s± niezwykle zrêczne i wygadane.
* ¦redni rozmiar: jako stworzenia ¶rednie, t`skrangi nie maj± ¿adnych specjalnych premii czy kar w zwi±zku ze swymi rozmiarami.
* Atak ogonem: traktowany jak atak broni±, zadaje 1k6+mod. Si³y obra¿eñ, krytyk x2, typ obra¿eñ - mia¿d¿one.
* Bazowa szybko¶æ to 9metrów/rundê.
* Prêdko¶æ p³ywania: 9 metrów/rundê.
* Premia rasowa +2 do profesji(¿eglarz rzeczny).
* Premia rasowa +2 do umiejêtno¶ci dyplomacja.
* Premia rasowa +2 do umiejêtno¶ci wystepy (gawedziarstwo).
* T`skrangi obdarzone s± skrzelami , aczkolwiek wytrzymuj± pod wod±
tylko przez oko³o dziesiêæ minut, potem normalnie jak innym dawcom imion zaczyna brakowaæ im powietrza.
* Kostka karmy 1k6: t`skrang wykorzystuj±c punkt karmy u¿ywa ko¶ci sze¶cio¶ciennej.
* Automatyczne jezyki: krasnoludzki, t`skrangów,
Jêzyki premiowe: orczy, ludzki, wietrzniacki, trolli, obsydian, elficki;
* Preferowana dyscyplina: Fechtmistrz. Gdy okre¶lasz, czy wielodyscyplinarny t`skrang otrzymuje kary do PD, nie liczy siê jego klasa fechtmistrza (patrz PD dla postaci wieloklasowych, strona 56 Podrêcznika Gracza).
 
Jacobivan
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 181
Rejestracja: pt cze 27, 2003 9:51 pm

sob lip 02, 2005 7:56 pm

Jedno zastrzezenie- moim zdaniem preferowana dyscyplina powinien byc Marynarz. Chyba ze zrobimy tak, ze dla kazdej rasy dyscypliny 'rasowe' beda dodatkowymi preferowanymi.
A poza tym Ok.
 
Awatar użytkownika
Antara
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1264
Rejestracja: ndz cze 29, 2003 7:01 pm

sob lip 09, 2005 7:31 pm

* T`skrangi obdarzone są skrzelami , aczkolwiek wytrzymują pod wodą  
tylko przez około dziesięć minut, potem normalnie jak innym dawcom imion zaczyna brakować im powietrza.

Taka umiejętność najczęściej nazywa się Hold Breath i trwa 8 x Con rund, czyli średnio 480 sekund, czyli nieco poniżej 10 minut.
* Premia rasowa +2 do umiejętności wystepy (gawedziarstwo).

Gawędziarstwo słabo się nadaje na umiejętność typu Perform. (Ewentualnie można potraktować to podobnie do Perform (Weapon Drill) i zastrzec, że nie można tego użyć do pieśni bardów).
* Atak ogonem: traktowany jak atak bronią, zadaje 1k6+mod. Siły obrażeń, krytyk x2, typ obrażeń - miażdżone.

Jako atak bronią? Ale jaką bronią? Manufactured? Natural? Primary attack? Secondary attack? Ja osobiście propuję zrobić z tego secondary natural weapon (i jednocześnie pozbyć się premii do profesji (żeglarza) i gawędziarstwa, zamiast tego dać balance +1 oraz climb +1, żeby mechanicznie lepiej odzwierciedlić to żeglarstwo. A może dać premię do inicjatywy lub AC, kiedy jest się na okręcie?)

Z tym całym pływaniem i dodatkowym atakiem ogonem ta rasa wydaje mi się nieco zbyt potężna. Może warto rozpatrzyć jakiś minus do cech?
 
Robam
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 268
Rejestracja: wt sie 31, 2004 3:25 pm

ndz lip 10, 2005 11:22 am

Z tym ca³ym p³ywaniem i dodatkowym atakiem ogonem ta rasa wydaje mi siê nieco zbyt potê¿na.


Heh...?le siê wyrazili¶my - atak ogonem nie jest traktowany jako dodatkowy atak.Mo¿esz nim zaatakowaæ zamiast atakowaæ swoim zwyk³ym atakiem(czasem bardziej siê to op³aca).
 
Awatar użytkownika
Popcok
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 121
Rejestracja: pn kwie 10, 2006 1:00 am

pt lip 15, 2005 11:54 am

[quote=Antara]Taka umiejętność najczęściej nazywa się Hold Breath i trwa 8 x Con rund, czyli średnio 480 sekund, czyli nieco poniżej 10 minut.[/quote]
Z tym że Hold Breath to (mogę się mylić, poprawcie mnie jeśli tak jest) pozwala wytrzymać ten czas bez powietrza a nie pod wodą a to jest pewna różnica.
 
CHICK-en__
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 583
Rejestracja: sob sie 21, 2004 11:08 am

pt lip 15, 2005 12:06 pm

A mnie siê wydaje, ze wersja po przeróbkach wstêpnych jest dobnra i nie trzeba jej zmieniac.
Zgodzê siê z Antar± je¶li chodzi o Hold Breath. To chyba jedyna zmiana.
Pozdrawiam
 
Robam
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 268
Rejestracja: wt sie 31, 2004 3:25 pm

pt lip 15, 2005 6:36 pm

Z tym ¿e Hold Breath to (mogê siê myliæ, poprawcie mnie je¶li tak jest) pozwala wytrzymaæ ten czas bez powietrza a nie pod wod± a to jest pewna ró¿nica.


W³a¶nie...Przecie¿ nawet nazwa mówi sama za siebie.T`skrang "oddycha" pod wod± dziêki swego rodzaju skrzelom.Nie pozwalaj± mu one jednak na sta³e przebywanie pod wod±.

A mnie siê wydaje, ze wersja po przeróbkach wstêpnych jest dobnra i nie trzeba jej zmieniac.


Tia...A je¶li jest tak jak Popcok my¶li to je¶li kto¶ bêdzie chcia³ dusiæ T`skranga rêkami to sobie z 10 minut poczeka...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości