Witam. Całkiem niedawno jeden z moich graczy postanowił podpakować swoją postać fabularnie i mechanicznie, więc stworzył dla niej prestiżówkę, która ja tutaj prezentuję, ponieważ mam co do niej wątpliwości... jestem ciekaw Waszej opinii.
Niestety, nie jest to szermierz jak Aragorn, łucznik jak Legolas, ani prestiżówka z długimi włosami , lecz....
<span style='font-size:25pt;line-height:100%'>[/size]Zjednoczony z Bestią[size=12]</span>
Generalna otoczka fabularna tej Prc polega na tym, że postać stająca się Zjednoczonym z Bestią, przyjmuje do siebie pewną filozofię i stara się nią podążać. Filozofia ta jest związana z bóstwami natury, zwierząt i hmm... bestii . To właśnie na tym ostatnim ogniskuje się filozofia. Chodzi o to, aby całą swą uwagę skoncentrować na wyzwoleniu w sobie pierwotnego "ja", czyli atawistycznej, zwierzęcej bestii...
Zjednoczeni z Bestią to zazwyczaj banda ponuraków, małomównych i osowiałych druidów, tropicieli tudzież kapłanów bóstw natury, łażących często po kniejach i nawijających coś o mistycznym złączeniu z "bestią".
Wymagania:
Umiejętności: Wiedza (natura) ranga 10, koncentracja ranga 5, postępowanie ze zwierzętami ranga 10
charakter: CN lub N
Umiejętności klasowe: koncentracja, postępowanie ze zwierzętami, tajniki dziczy, wiedza (natura), wyczucie kierunku, wyczucie pobudek, zwierzęca empatia
Liczba umiejętności na poziom: 4 + modyfikator z intelektu
Kość wytrzymałości: k8
-poziom---RO:Wo/Wy/Ref---BAB---cechy specjalne------czary
----1-----------+2/+2/+0------+0-------------------------- poprzednia klasa +1
----2-----------+3/+3/+0------+1--jeździec bez głowy I--poprzednia klasa +1
----3-----------+3/+3/+1------+2---------------------------poprzednia klasa +1
----4-----------+4/+4/+1------+3--jeździec bez głowy II--poprzednia klasa +1
----5-----------+4/+4/+1------+3--zjednoczenie z bestią--poprzednia klasa +1
Klasa, jak zakładam, zdobywa poziomy w klasie władającej magią objawień.
Opis specjalnych umiejętności:
Jeździec bez głowy I: Postać może na liczbę rund równą 5+ modyfikator z mądrości (do rozdysponowania dowolnie) dzielone na 2 na dzień wpaść w stan dziwnego, zwierzęcego transu, w czasie którego Zjednoczony z Bestią zyskuje następujące korzyści: w tym czasie nie działają na niego efekty strachu i efekty oraz czary wpływające na umysł, a ponadto postać zysuje efekt analogiczny do efektu czaru przyspieszenie.
Jeździec bez głowy II: Tak samo jak słabsza wersja tej specjalnej umiejętności, lecz czas trwania to: 5 + mod. z mądrości rund.
Zjednoczony z bestią: Zjednoczenie z bestią jest już tak mocne, że postać staje się lekko bezmyślna i nie działają na nią następujące efekty: postaci nie mozna wystraszyć za pomocą strachu, ani zastraszyć umiejętnością zastraszanie. Ponadto, postać może wykonać jeden rzut na rundę przeciwko czarom działającym na umysł.
Konstruktywna krytyka i wszelkie uwagi mile widziane. IMHO prestiżówka nieco przepakowana.
Pozdro, Golem.