<!--coloro:indigo--><span style="color:indigo"><!--/coloro--><!--sizeo:18--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->
Łowca Demonów<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--><br /><br />
<br /><br />
„ Wtem, gdy otoczyło mnie 5 demonów wiedziałam, że już zginę, byłam przygotowana, nie chciałam zginąć jak tchórz zebrałam powietrze i kiedy miałam już ruszyć w stronę jednego z demonów, usłyszałam okrzyk i do pomieszczenia wparował jakiś obdzierciuch, miał tylko postrzępione na nogawkach spodnie, oraz czarną przepaskę na oczach, bez zbroi z dwoma krótkimi dwuostrzowymi mieczami, jego skóra była lekko zabarwiona na fioletowo, był dobrze zbudowany, szerokie bary, na klatce miał jakieś demoniczne tatuaże. Demony lekko zaskoczone szybko zwróciły się w jego stronę. Mroczny Elf szybko pomknął w stronę pierwszego i z ładnego doskoku odciął głowę pierwszemu demonowi, czterech pozostałych szybko go otoczyło, jeden zaatakował go swymi potwornymi szponami, lecz ten tylko pięknie się uchylił, po czym wykorzystując to wskoczył na plecy demonowi, który stał za nim i swoim mieczem przedziurawił klatkę piersiową demona, po czym wybijając się z opadającego trupa trafił w twarz stojącemu naprzeciw niemu. Ostatni patrząc na niego zaatakował z furią, lecz ten nic sobie z tego nie robiąc uchylił się w prawo, odbił się od ściany i przeciął wpół demona. Po walce podszedł do głowy pierwszego demona chwycił ją powąchał i schował do swej torby. - Kim jesteś?? – Spytałam – Kimś, kto czerpie radość z zabijania tych istot – odpowiedział chrapliwym i w pół demonicznym głosem, po czym odszedł szybkim krokiem.” <br /><br />Łowcy Demonów to istoty w pełni poświęcające swe życie na tropieniu i zabijaniu tych otchłannych istot. Z zabijania ich czerpią radość, kiedy zabijają można na ich ustach,(jeśli się dobrze przyjrzy) zobaczyć uśmiech. Po zabiciu demona zwykle odrywają mu głowę i zabierają jako trofeum(taka tradycja). Oślepiając się podczas specjalnego rytuału przechodzą trudną próbę, muszą w ciągu 10minut(cały rytuał trwa 30minut) stawić czoło swym... lękom, jeśli mu się uda staje się Łowcą Demonów. Każdy członek tej klasy używa zręczności i brutalnej siły do walki, potrafią zastraszyć swych przeciwników oraz pozbawić odwagi nawet najdzielniejszego wojownika, lecz jednak pomimo wszystko nie zbyt bardzo lubią walczyć z istotami innymi niż demony. Każdy Łowca można powiedzieć podczas rytuału zyskuje coś z demona, jest w nim jego zapał lecz też nienawiść do tych istot.<br /><br />
Informacja o zasadach:<br />
Atrybuty: ŁD łączy ze sobą zręczność i siłę, dlatego ważne dla niego są atrybuty z siły jak i ze zręczności(głównie zręczność). Jak zwykle ważna jest dla niego budowa gdyż daje więcej PW.<br />
Charakter: ŁD to osoba bardziej kierująca się własnymi zasadami nie zważając na prawo. Każdy nie-praworządny<br />
Kość Wytrzymałości: k10<br />
Stosunki z innymi klasami: ŁD doskonale działa z Druidami i Kapłanami, czasem też udaje się na wspólne polowania z tropicielami, nie zbyt bardzo lubi paladynów ze względu na ich praworządność. Lubi też współdziałać z zaklinaczami i czasem z czarodziejami.<br />
Rasy: ŁD zwykle zostają drowy, spotyka się też ludzi oraz pół orki gdyż najlepiej im przywyknąć do tego stylu życia. Czasem można zobaczyć Elfa lecz to rzadkość gdyż uważają oślepianie siebie za coś ohydnego. Praktycznie nigdy nie widziano ŁD niziołków, gnomów i krasnoludów.<br />
Byli Łowcy Demonów: ŁD który zmieni charakter na praworządny traci: zmysł ślepca, Tropienie, Uniki, Nieświadome Uniki, Aure Strachu, Waleczną Wprawę, Doskonałą Walkę, Metamorfozę. Nie może dalej awansować w tej klasie chyba że spowrotem zmieni swój charakter i odbędzie pokutę.<br />
Umiejętności klasowe: Nasłuchiwanie(Rzt), Skakanie(S), Wyczucie Kierunku(Rzt), Zastraszanie(Cha), Znajomość Dziczy(Rzt), Równowaga(Zr)<br /><br />
Punkty umiejętności na 1 poziomie:2+mod. z intelektu x4 <br />
Punkty umiejętności na pozostałych poziomach: 2+mod. z intelektu<br />
Specjalne: Każdy kto nie wybrał tej klasy jako swojej pierwszej, aby wejść w nią musi wpierw odnaleźć innego ŁD który każe mu zabić demona i przynieść mu jego czaszkę(Demon musi być równy bądź silniejszy od niego). Kiedy już to zrobi przechodzi specjalny rytuał(patrz niżej).<br /><br />Tabelka:<br />Poziom Bazowa Premia do ataku Wytrwałość Refleks Wola Specjalne<br />1 +1 +2 +2 +0 Uniki+1, Zmysł Ślepca, Zmiana wyglądu I, Ulubiony wróg I, Tropienie, Spalanie many<br />2 +2 +3 +3 +0 Spalanie<br />3 +3 +3 +3 +1 Uniki +2,Szybkie Poruszanie się<br />4 +4 +4 +4 +1 <br />5 +5 +4 +4 +1 Zmiana Wyglądu II<br />6 +6/+1 +5 +5 +2 Uniki+3,Nieświadomy Unik (Zr do KP)<br />7 +7/+2 +5 +5 +2 <br />8 +8/+3 +6 +6 +2 Uniki+3<br />9 +9/+4 +6 +6 +3 <br />10 +10/+5 +7 +7 +3 Zmiana Wyglądu III, Ulubiony wróg II<br />11 +11/+6/+1 +7 +7 +3 Uniki +4, Nieświadomy Unik (nie można flankować),aura strachu<br />12 +12/+7/+2 +8 +8 +4 <br />13 +13/+8/+3 +8 +8 +4 Uniki+5<br />14 +14/+9/+4 +9 +9 +4 Doskonała Walka dwoma brońmi<br />15 +15/+10/+5 +9 +9 +5 Większa aura strachu, Zmiana Wyglądu IV<br />16 +16/+11/+6/+1 +10 +10 +5 Uniki +6<br />17 +17/+12/+7/+2 +10 +10 +5 Waleczna wprawa z demonami<br />18 +18/+13/+8/+3 +11 +11 +6 Uniki +7<br />19 +19/+14/+9/+4 +11 +11 +6 <br />20 +20/+15/+10/+5 +12 +12 +6 Metamorfoza, Zmiana Wyglądu V, Ulubiony Wróg III<br /><br />
Biegłość w broni i pancerzu: ŁD potrafi tylko władać dwuostrzowym krótkim mieczem, nie posiada żadnej biegłości w pancerzu(jeśli zmieni broń traci: doskonałą walkę, waleczną wprawę, Metamorfozę, jeśli zaś ubierze jakikolwiek pancerz traci: to co z bronią + Uniki, Nieświadome Uniki, Szybkie poruszanie się, Aurę strachu, Metamorfozę)<br />
Zmiana Wyglądu: <br />
I: Już na 1 poziomie ŁD zmienia swój wygląd zewnętrzny i częściowo wewnętrzny, jego mięśnie i budowa i zręczność polepszają się o+1 jednakże stają się oni mniej roztropni, rzucają się do walki nieprzemyślając położenia i konsekwencji, tracą 1pkt roztropności, jego wygląd staje ohydniejszy przez co traci 1pkt Charyzmy. Paznokcie ŁD wydłużają się i stają się szponami.<br />
II: Na 5 poziomie w ciągu 1 tygodnia, skóra ŁD lekko fioletowieje, jego wzrost zwiększa się o 10 cm <br />
III: Na 10 poziomie w ciągu 2 tygodni skóra ŁD staje się szarawofioletowa jego wzrost powiększa się o 5cm, jego mięśnie, budowa i zręczność o +1 lecz jego roztropność znów maleje o 1, tak samo jak Charyzma. Jego uosobienie pozwala zredukować 5 obrażeń od jakiegokolwiek ataku wykonanego przez demona<br />
IV: Na 15 poziomie w ciągu 1 tygodnia ŁD znów wzrasta o 5 cm, a jego redukcja wzrasta do 7 obrażeń.<br />
V: Na 20 poziomie w ciągu 2 tygodni ŁD rośnie o kolejne 5cm, jego redukcja wzrasta do 10 obrażeń, oraz gracz wykonuje rzut K% 1-70% wygląda tak jak to opisano, 70-100% wyrastają mu demoniczne skrzydła, z czoła wyrastają rogi, jego skóra lekko czernieje,a zamiast stóp powstają kopyta, redukcja w tym wypadku wzrasta do 12 obrażeń, siła, zręczność, budowa wzrastają o +1 lecz jego wygląd zabiera mu 2 charyzmy i staje się bardziej podobny do demona przez co znów traci 1pkt roztropności.<br /><br />Bez zmiany:<br />
<br />
<br /><br />Po zmianie wyglądu:<br />
<br />
link<br /><br />
Spalanie: Już na drugim poziomie ŁD otrzymuje specjalną zdolność spalania. ŁD na życzenie może włączyć i wyłączyć tą zdolność(akcja darmowa), dzięki niej bohater otacza siebie płomieniami zadając wszystkim w promieniu 1,5m 1k6/ 1/2 poziomu ŁD obrażeń, a w promieniu 3m 1k4/ 1/2 poziomu ŁD. Zdolność ta utrzymuje się na 1k10 rund, lecz podczas jego działania ŁD otrzymuje 1/4(zaokrąglonych w dół) zadanych obrażeń przeciwnikom.<br />
Spalanie many:Na poziomie pierwszym ŁD może raz dziennie użyć Spalania many, ofirze przysługuje rzut obronny na wole (ST = 10 + lvl ŁD + mod. z cha) nieudany oznacza opisane efekty, udany natomiast neguje efekt. Ma on dwa zastosowania: MAGOWIE- Spalanie many rzucone na maga uniemożliwia mu rzucanie zaklęć z najwyższego, dostępnego mu poziomu. Na 10 poziomie Spalanie many blokuje dwa najwyższe poziomy, Na 20- trzy. Zdolność ta trwa rundę na poziom ŁD. PSIONICY- Spalanie many rzucone na psionika zabiera mu 10 punktów mocy. Na 10 poziomie- 30 punktów mocy, na 20 poziomie- 50.<br />
Zmysł ślepca:Poprzez rytualne oślepienia ŁD nie moża używać umiejętności: Zauważanie oraz innych polegających na zmyśle wzroku. Potrafi władać bronią dystansową lecz posiada wtedy karę -10 i ryzyko trafienia przypadkowych celów. Jednakże wyczulają się w nim inne zmysły ŁD nie posiada żadnych kar z powdu ślepoty walcząc wręcz, oraz w obrębie 9m potrafi(rzut[na co?? o tym decyduje MG]) wyczuć ukrywającą się istotę oraz każdą niewidzialną, każdego innego przeciwnika wyczuwa w obrębie 100m, jeśli jest on normalnie widoczny dla innego człowieka, można powiedzieć że ŁD "widzi" na odległość 100m.<br />
Uniki: Ponieważ ŁD zabronione jest noszenie pancerza wyuczyli w sobie zdolność do unikania ciosów przez co na 1/3/6/8/11/13/16/18 jego pancerz wzrasta o +1/2/3/4/5/6/7, umiejętność ta działa tylko wtedy gdy łowca jest świadom ataku, a zdolności te nie działają kiedy postać jest unieruchomiona, bądź w jakikolwiek inny sposób nie zdolna do jakiegokolwiek ruchu .<br />
Nieświadomy Unik: Od 6 poziomu ŁD jest zawsze przygotowany do walki przez co zawsze posiada zręczność do KP, a już od 11 poziomu ŁD nie można flankować, zdolności te nie działają kiedy postać jest unieruchomiona, bądź w jakikolwiek inny sposób nie zdolna do jakiegokolwiek ruchu. <br />
Ulubiony wróg: Zdolność ta jest adekwatna do zdolności tropiciela z tym że, Ulubionym Wrogiem ŁD mogą być tylko Demony, ŁD wybiera sobie na 1/10/20 poziomie 1/2/3 Demonów z Księgi Potworów „Demony”, kiedy zostają wybrani ŁD specjalizuje się w zabijaniu tychże demonów przez co dostaje do nich premie na 1/10/20 +1 |+2/+1 |+3/+2/+1<br />
Tropienie: Zdolność podobna do tej z PG lecz obowiązuje tylko demony które ŁD wybrał w swych ulubionych wrogach.<br />
Szybkie poruszanie się: ŁD z powodu wzrostu swych mięśni potrafi się szybciej poruszać przez co jego bazowa prędkość wzrasta o 3m.<br />
Aura Strachu: Od 10 poziomu ŁD posiada wokół siebie aurę, każdy kto podejdzie do niego(w wrogich zamiarach) na odległość 3m musi wykonać rzut obronny na Wolę o ST=10 + 1/2; poziomu ŁD, jeśli rzut się nie powiedzie, przeciwnik ucieka na 1k6 rund.<br />
Potężna Aura Strachu: Tak samo jak Aura Strachu z tym że działa w odległości 6m i ST wzrasta do 15 + 1/2 poziomu ŁD.<br />
Doskonała Walka Dwoma Brońmi: ŁD podczas długiego treningu w końcu osiąga doskonałość w władaniu dwoma dwuostrzowymi krótkimi mieczami, przez co już nie posiada żadnych kar używając w dwóch rękach tej broni.<br />
Waleczna Wprawa z Demonami: ŁD jest specjalistą w walce z wybranymi demonami(patrz Ulubiony wróg) przez co może 2+ mod. z Charyzmy/dzień dodać modyfikator z siły i z zręczności do ataku.<br />
Metamorfoza: Łowca Demonów na 20 poziomie potrafi 1/tydzień przybrać postać demona, która trwa 1k12 rund, podczas metamorfozy ŁD dostaje +4do budowy, zręczności i siły, jego wygląd przyjmuje postać czarnego demona z szkrzydłami oraz rogami jego broń jakby znika, ŁD wtedy atakuje swymi szponami zadając 1k10+5obrażeń krytyk 19-20/x3, wytwarza się na nim naturalny pancerz dając dodatkową premię +5 do KP może wtedy używać przeciw swym wybranym demonom Walecznej wprawy do końca metamorfozy, jego ST aury strachu wynosi 10+poziom ŁD. Po metamorfozie Łowca Demonów jest osłabiony<br />
Osłabienie: ŁD po metamorfozie jest osłabiony na 1k12 + 12 godzin, podczas tego czasu nie może korzystać z Uników oraz jego Aura Strachu zanika, co więcej jego zręczność siła i budowa maleją o 2pkt. Kiedy osłabienie mija wszystko wraca do normy.<br /><br />
Opis Rytuału:<br />Rytuał odprawia się tylko wtedy gdy zostaje nowy członek poddawany próbą. Dzień przed rytuałem zbierają się wszyscy przywódcy danych grup ŁD i tworzą krąg z 24 kamieni symbolizujących zegar pośrodku znajduje się jeden płaski kamień na którym będzie się znajdował Adept. Kiedy nadchodzi noc 24 najważniejszych staje na kamieniach wystawia ręce do góry po czym wypowiadają zgodnie inkantację, na środku na obu kolanach klęczy przyszły ŁD, po 10 minutach ciągłej nieustannej mowy fioletowy promień spada na 24 i idzie od nich do środka tworząc więzy dzięki którym Adept nie może uciec i znajduje się teraz w innym świecie, ponadto promienie wchodzą mu do oczu oślepiając go. Świat ten to zwykle czarna arena w której musi stoczyć walkę sam ze sobą(oczywiście kiedy BG bierze tę klasę jak 1 próba jest od razu udana)(są to strachy które BG musi powiedzieć MG i stawia im czoła). Jeśli się uda adept staje się ŁD i rusza w świat, jeśli nie zostaje on oślepiony i pozostaje uraz psychiczny do końca życia –2 do Rzt. Po nie udanej próbie nigdy nie można już próbować znów zostać ŁD<br /><br />
Podwójny krótki miecz: Jest to miecz posiadający z dwóch stron 55 centymetrowe ostrza, po środku znajduje się uchwyt.<br />Obrażenia: 2k6 19-20/x2<br />Jest to broń egzotyczna, jednoręczna. Można walczyć dwoma takimi mieczami narażając się na standardowe kary. Jeśli walczysz dwoma, drugą traktujesz jako broń lżejszą.<br /><br />Proszę o konstruktywną krytykę:):)<br /><br />Pozdrawiam:<br /><!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Leandor Shadowhunter<!--colorc--></span><!--/colorc--><br /><br /><!--coloro:indigo--><span style="color:indigo"><!--/coloro--><!--sizeo:9--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Edit nr1: dodano spalanie<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->