Zrodzony z fantastyki

 
Ricko__
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 237
Rejestracja: sob maja 15, 2004 10:35 pm

ndz lis 12, 2006 9:12 pm

Choæ druga czê¶c filmu "Underworld" ma kiepsk± fabu³ê i przeciêtne wykonanie, to same pomys³y (szczególnie pocz±tki obu ras) rozwijaj±ce historiê z pierwszego filmu bardzo mi siê spodoba³y i zainspirowa³y mnie do przeniesienia wojny miêdzy wilko³akami a wampirami w ¶wiat Dungeons & Dragons. Mój projekt sk³ada siê z trzech czê¶ci
  • Szablony wilko³aków </li>
  • Szablony wampirów </li>
  • Historia wojny miêdzy wilko³akami a wampirami w FR (w opracowaniu)</li>
W³a¶nie przegl±dacie pierwszy punkt mojej pracy. Zamie¶ci³em tutaj szablony pierwotnego wilko³aka i "zwyk³ego" wilko³aka. Opis struktury spo³ecznej w jakiej dzia³aj± lycanie, bêdzie zamieszczony razem z histori± wojny (3 punkt projektu). Jest to spowodowane wp³ywem historii i przebiegu wojny (nazwanej przeze mnie Tajn± Wojn± Ras [TWS]) na zachowanie i stan liczebny lycan.<br /><br />A teraz przedstawie czê¶æ w³a¶ciw± tego tematu:<br /><br /><!--sizeo:6--><span style="font-size:24pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--fonto:Times New Roman--><span style="font-family:Times New Roman"><!--/fonto-->SZABLON:<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><br /><br />[attachmentid=60]<br /><br />- RRROOARRRR !!!<br /><br /><!--sizeo:5--><span style="font-size:18pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--fonto:Times New Roman--><span style="font-family:Times New Roman"><!--/fonto-->Pierwotny wilko³ak<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><br /> Pierwotny wilko³ak to postaæ, która sta³a siê pierwszym lycanem w dziejach ¶wiata i jest pocz±tkiem rasy wilko³aków. Niegdy¶ by³a ona potê¿n±, epick± postaci±, która poprzez ugryzienie wilka przesz³a mutacje i przemieni³a siê w hybrydê wilka i cz³owieka. Ju¿ nigdy nie powróci do dawnej postaci i nie odzyska dawnej ¶wiadomo¶ci. Na wieki pozosta³a zwierzêciem. Jako pierwowzór wszystkich lycan posiada si³ê znacznie wiêksz± od swoich „pobratymców”. ¯ycie wszystkich wilko³aków jest uzale¿nione od ¿ycia pierwotnego wilko³aka. Je¶li on zginie, zgin± wszystkie wilko³aki.<br /> Pierwotny wilko³ak ma prawie 3 metry wzrostu, krótki ogon, cia³o poro¶niête, gêst± i siw± sier¶ci±. Nogi s± bardziej wilcze ni¿ ludzkie, natomiast g³owa jest wilcza.<br /><br /><!--sizeo:5--><span style="font-size:18pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--fonto:Times New Roman--><span style="font-family:Times New Roman"><!--/fonto-->Tworzenie PIERWOTNEGO WILKO£AKA <!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><br /> Pierwotny wilko³ak jest szablonem, który mo¿na na³o¿yæ tylko na cz³owieka bêd±cego na epickim poziomie. Po przemianie zaczyna on nale¿eæ do typu zmiennokszta³tny. Je¶li nie stwierdzono inaczej, pierwotny wilko³ak wykorzystuje wszystkie statystyki stworzenia bazowego.<br /> Ko¶ci Wytrzyma³o¶ci: Wzrastaj± do k12.<br /> Rozmiar: Zmienia siê na du¿y.<br /> Szybko¶æ: 20m lub szybko¶æ stworzenia bazowego – wybierz wy¿sze.<br /> KP: Naturalny pancerz wzrasta o +4.<br /> Ataki: Pierwotny wilko³ak gryzie i atakuje pazurami. <br /> Obra¿enia: Ugryzienie pierwotnego wilko³aka zadaje 2k6 obra¿eñ, natomiast pazury zadaj± po 1k8 obra¿eñ.<br /> Specjalne ataki: Pierwotny wilko³ak traci wszelkie specjalne zdolno¶ci stworzenia bazowego, zdolno¶æ rzucania czarów, itp. Zamiast nich zyskuje nowe.<br /><br /> Wilcza empatia (zw): Pierwotny wilko³ak umie porozumiewaæ siê z normalnymi i z³owieszczymi wilkami. Otrzymuje dziêki temu premiê rasow± +4, gdy wp³ywa na nastawienie zwierzêcia. Ponadto potrafi przekazywaæ proste idee oraz (je¶li zwierze jest przyjazne) komendy, w rodzaju: „Przyjaciel”, „Wróg”, „Uciekaj” czy „Atakuj”<br /><br /> Kl±twa lycan (zw): Ka¿dy humanoid i humanoid- potwór ugryziony (udane trafienie) przez pierwotnego wilko³aka podczas najbli¿szej pe³ni ksiê¿yca staje siê wilko³akiem, czyli przechodzi swoj± pierwsz± przemianê (patrz zara¿enie siê kl±tw± lycan)<br />Ka¿dy zabity przez pierwotnego wilko³aka w ci±gu 30 minut o¿ywa i zaczyna przemieniaæ siê w hybrydê. <br /><br /> Przewracanie (zw): Je¶li pierwotnemu wilko³akowi uda³o siê ugry¼æ (udane trafienie) przeciwnika, mo¿e próbowaæ przewróciæ przeciwnika (patrz Podrêcznik Gracza, strona 139), nie wykonuj±c ataku dotykowego ani nie prowokuj±c okazyjnego ataku. Jest to akcja darmowa. Je¶li próba siê nie powiedzie, przeciwnik nie mo¿e próbowaæ przewróciæ pierwotnego wilko³aka.<br /> Specjalne cechy: Pierwotny wilko³ak zachowuje wszystkie specjalne cechy stworzenia bazowego, a ponad to otrzymuje opisane dalej moce.<br /><br /> Dalej od ¶mierci (zw): Pierwotny wilko³ak umiera, gdy jego pw spadn± do -15<br /><br /> Redukcja obra¿eñ (zw): Mutacja pierwotnego wilko³aka sprawi³a, ¿e jego cia³o zyska³o redukcje obra¿eñ 20/srebro.<br /><br /> Pajêcza wspinaczka (zw): Pierwotny wilko³ak mo¿e chodziæ po ¶cianach i suficie. Zdolno¶æ ta dzia³a analogicznie jak czar pajêcza wspinaczka rzucony przez 12-poziomowe o zaklinacza. Dzia³a ona ci±gle i nie mo¿e byæ niczym zak³ócona.<br /><br /> Odporno¶æ (zw): Pierwotny wilko³ak jest odporny na wys±czenie energii wampirów i nie mo¿e zostaæ zara¿ony wampiryzmem. <br />Szybkie leczenie (zw): Pierwotny wilko³ak leczy w ka¿dej rundzie 5 punktów wytrzyma³o¶ci, dopóki ma przynajmniej punkt wytrzyma³o¶ci. <br /> Je¶li jego punkty wytrzyma³o¶ci spadn± do 0 lub poni¿ej, lecz nie do –15 to pierwotny wilko³ak traci przytomno¶æ, jednak od razu siê stabilizuje. Po 15 minutach pierwotny wilko³ak regeneruje siê do 0 punktów. Nastêpnie po minucie odzyskuje on 1 punkt wytrzyma³o¶ci. <br /> Je¶li punkty wytrzyma³o¶ci spadn± do –15 lub poni¿ej to pierwotny wilko³ak jest martwy i nie mo¿e siê ju¿ zregenerowaæ.<br /><br /> Nie¶miertelno¶æ (zw): Pierwotny wilko³ak jest nie¶miertelny. Nie podlega ¿adnym modyfikacjom wynikaj±cym z wieku i nie umiera ze staro¶ci. Mo¿e za to umrzeæ od odniesionych ran.<br /> Rzuty obronne: Pierwotny wilko³ak otrzymuje premiê rasow± +4 do rzutów obronnych na Wytrwa³o¶æ i Wolê.<br /> Atrybuty: Atrybuty pierwotnego wilko³aka przechodz± nastêpuj±ce modyfikacje: <br />S +8; Zr +6; Bd +6<br /> Umiejêtno¶ci: Pierwotny wilko³ak otrzymuje premiê rasow± +8 do testów Nas³uchiwania, Przeszukiwania, Skakania, Upadania, Wspinania i Zauwa¿ania. Tropi±cy wêchem pierwotny wilko³ak otrzymuje premiê rasow± +4 do testów Tajników Dziczy.<br /> Atuty: Pierwotny wilko³ak otrzymuje nastêpuj±cy atuty: Poprawiona inicjatywa oraz Walka na ¶lepo.<br /> Klimat/ teren: Taki jak wilk.<br /> Skarb: Brak<br /> Charakter: Zawsze Chaotyczny Z³y<br /><br /><!--sizeo:6--><span style="font-size:24pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--fonto:Times New Roman--><span style="font-family:Times New Roman"><!--/fonto-->SZABLON:<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><br /><br />[attachmentid=59]<br /><br />[attachmentid=58]<br /><br />- Z³o¶æ czyni mnie naprawdê nieprzyjemnym.<br /><br /><!--sizeo:5--><span style="font-size:18pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--fonto:Times New Roman--><span style="font-family:Times New Roman"><!--/fonto-->Wilko³ak<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><br /> Wilko³ak to potomek rasy lycan, która pochodzi od pierwotnego wilko³aka. Swe zdolno¶ci uzyska³ poprzez ugryzienie przez innego wilko³aka. W przeciwieñstwie do pierwszych lycan, wilko³ak nie kontrolowa³ tylko swojej pierwszej przemiany w hybrydê podczas pe³ni. Ewolucja pozwoli³a mu zapanowaæ nad swoj± form± i uniezale¿niæ siê od ksiê¿yca.<br /> W normalnej postaci wygl±d wilko³aka uleg³ tylko zmianie koloru oczy, na niesamowity niebieski kolor. W postaci hybrydy wzrost jest wy¿szy o 10 cm od normalnego, cia³o porasta gêsta sier¶æ, wyrasta krótki ogon, nogi s± bardziej wilcze ni¿ ludzkie. Twarz ³±czy cechy wilcze i ludzkie z przewag± tych pierwszych.<br /><br /><!--sizeo:5--><span style="font-size:18pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--fonto:Times New Roman--><span style="font-family:Times New Roman"><!--/fonto-->Tworzenie WILKO£AKA <!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><br /> Wilko³ak jest szablonem, który mo¿na na³o¿yæ na ka¿dego humanoida i humanoida-potwora. Po przemianie zaczyna nale¿eæ do typu zmiennokszta³tny.<br /> Ko¶ci Wytrzyma³o¶ci: Wzrastaj± do k12<br /> Szybko¶æ: w postaci hybrydy wynosi 15 m.<br /> KP: takie jak stworzenia bazowego. Naturalny pancerz hybrydy wzrasta o +2.<br /> Ataki: Takie jak stworzenia bazowego. Jako hybryda postaæ pos³uguje siê tylko ugryzieniem i pazurami.<br /> Obra¿enia: takie jak stworzenia bazowego. Obra¿enia zadawane przez hybrydê s± w tabeli 1.<br /> Ataki specjalne: Wilko³ak zachowuje wszelkie specjalne ataki stworzenia bazowego, a ponadto otrzymuje opisane dalej moce. Jako hybryda postaæ traci wszystkie specjalne ataki stworzenia bazowego i posiada tylko te opisane poni¿ej.<br /><br /> Wilcza empatia (zw): Pierwotny wilko³ak umie porozumiewaæ siê z normalnymi i z³owieszczymi wilkami. Otrzymuje dziêki temu premiê rasow± +4, gdy wp³ywa na nastawienie zwierzêcia. Ponadto potrafi przekazywaæ proste idee oraz (je¶li zwierze jest przyjazne) komendy, w rodzaju: „Przyjaciel”, „Wróg”, „Uciekaj” czy „Atakuj”.<br /><br /> Ugryzienie (zw): Wilko³ak, nie przemieniaj±c siê w hybrydê, mo¿e odkryæ k³y i ugry¼æ ofiarê. W tym celu musi wykonaæ udany test zwarcia. Je¶li przyszpili wroga, zadaje 1k4 obra¿eñ i zara¿a kl±tw± lycan (patrz kl±twa lycan).<br /><br /> Kl±twa lycan (zw): Ka¿dy humanoid i humanoid- potwór ugryziony (udane trafienie) przez pierwotnego wilko³aka podczas najbli¿szej pe³ni ksiê¿yca staje siê wilko³akiem, czyli przechodzi swoj± pierwsz± przemianê (patrz zara¿enie siê kl±tw± lycan).<br /><br />W postaci hybrydy wilko³ak zyskuje dodatkowo:<br /><br /> Przewracanie (zw): Je¶li pierwotnemu wilko³akowi uda³o siê ugry¼æ (udane trafienie) przeciwnika, mo¿e próbowaæ przewróciæ przeciwnika (patrz Podrêcznik Gracza, strona 139), nie wykonuj±c ataku dotykowego ani nie prowokuj±c okazyjnego ataku. Jest to akcja darmowa. Je¶li próba siê nie powiedzie, przeciwnik nie mo¿e próbowaæ przewróciæ pierwotnego wilko³aka.<br />Specjalne cechy: Wilko³ak zachowuje wszystkie specjalne cechy stworzenia bazowego, a w dodatku otrzymuje opisane dalej moce.<br /><br /> Przemiana (zw): Wilko³ak potrafi wedle ¿yczenia, nieograniczon± ilo¶æ razy, przemieniæ siê (akcja ca³orundowa) w hybrydê. W nowej postaci zostaje tyle czasu, ile sobie ¿yczy. <br /><br /> Redukcja obra¿eñ (zw): Mutacja wilko³aka sprawi³a, ¿e jego cia³o zyska³o redukcje obra¿eñ 15/srebro.<br /><br /> Odporno¶æ (zw): Wilko³ak jest odporny na wys±czenie energii wampirów i nie mo¿e zostaæ zara¿ony wampiryzmem. <br /><br /> Szybkie leczenie (zw): Wilko³ak leczy w ka¿dej rundzie 5 punktów wytrzyma³o¶ci, dopóki ma przynajmniej punkt wytrzyma³o¶ci. <br /> Je¶li jego punkty wytrzyma³o¶ci spadn± do 0 lub poni¿ej, lecz nie do –10 to wilko³ak traci przytomno¶æ, jednak od razu siê stabilizuje. Po 15 minutach wilko³ak regeneruje siê do 0 punktów. Nastêpnie po minucie odzyskuje on 1 punkt wytrzyma³o¶ci. Je¶li punkty wytrzyma³o¶ci spadn± do –10 lub poni¿ej to wilko³ak jest martwy i nie mo¿e siê ju¿ zregenerowaæ.<br /><br /> Nie¶miertelno¶æ (zw): Wilko³ak jest nie¶miertelny. Nie podlega ¿adnym modyfikacjom wynikaj±cym z wieku i nie umiera ze staro¶ci. Mo¿e za to umrzeæ od odniesionych ran. Wygl±d postaci starszej ni¿ 25 lat nie ulega ju¿ ¿adnym zmianom. (m³odzi ludzie do 25 roku ¿ycia przechodz± normalne zmiany okresu dojrzewania)<br /><br />W postaci hybrydy wilko³ak zyskuje dodatkowo:<br /><br /> Pajêcza wspinaczka (zw): Pierwotny wilko³ak mo¿e chodziæ po ¶cianach i suficie. Zdolno¶æ ta dzia³a analogicznie jak czar pajêcza wspinaczka rzucony przez 12-poziomowe o zaklinacza. Dzia³a ona ci±gle i nie mo¿e byæ niczym zak³ócona.<br /> Rzuty obronne: jako hybryda postaæ otrzymuje premiê rasow± +2 do rzutów obronnych na Wytrwa³o¶æ i Wolê.<br /> Atrybuty: Atrybuty wilko³aka w postaci hybrydy przechodz± nastêpuj±ce modyfikacje: S +6; Zr +4; Bd +4<br /> Umiejêtno¶ci: Wilko³ak otrzymuje premiê rasow± +8 do testów Nas³uchiwania, Przeszukiwania, Skakania, Upadania, Wspinania i Zauwa¿ania. Tropi±cy wêchem wilko³ak otrzymuje premiê rasow± +4 do testów Tajników Dziczy.<br /> Atuty: Wilko³ak otrzymuje Poprawione kontrolowanie kszta³tu.<br /> Klimat/ teren: Taki jak stworzenie bazowe.<br /> Skarb: Takie jak stworzenie bazowe.<br /> Charakter: Zawsze Chaotyczny Z³y.<br /> Zaawansowanie: Tak jak stworzenie bazowe.<br /><br />Tabela 1<br /><br />Rozmiar_____Obra¿enia od ugryzienia________Obra¿enia od ataku pazurami<br /><br />Filigranowy__________1____________________________-<br />Drobny____________1k2___________________________1<br />Malutki____________1k3__________________________1k2 <br />Ma³y______________1k4__________________________1k3<br />¦redni____________1k6__________________________1k4<br />Du¿y_____________1k8__________________________1k6<br />Wielki____________2k6__________________________1k8<br />Olbrzymi__________2k8__________________________2k6<br />Kolosalny__________4k6_________________________2k8<br /> <br /><br /><!--sizeo:5--><span style="font-size:18pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--fonto:Times New Roman--><span style="font-family:Times New Roman"><!--/fonto-->Zara¿enie Kl±tw± Lycan<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><br /><br /> Kl±twa lycan to (jak sama nazwa wskazuje) kl±twa, ale i zarazem choroba, przenoszona poprzez ugryzienie. Zara¿enia nie zwiastuj± ¿adne objawy – a¿ do najbli¿szej nocy, gdy ksiê¿yc bêdzie w pe³ni. Wtedy postaæ przechodzi niechcian± pierwsz± przemianê. Podczas niej zapomina o swojej prawdziwej to¿samo¶ci, jest rozszala³± besti±. Pozostaje w tej formie do wschodu s³oñca.<br /> Pierwsza przemiana trwa 4 rundy, lecz nie przeszkadza ona dzia³aæ postaci. W drugiej rundzie mo¿e ju¿ wstaæ (je¶li by³± martwa) i poruszaæ siê z now± szybko¶ci±. W trzeciej rundzie mo¿e gry¼æ i drapaæ (ju¿ zara¿a). W czwartej rundzie osi±ga postaæ pe³nej hybrydy. (Postacie zara¿one przez pierwotnego wilko³aka nie powróc± wiêcej do dawnej postaci i dawnej ¶wiadomo¶ci.)<br />Od tego momentu postaæ mo¿e przemieniæ siê kiedy tylko chce, pe³nia ksiê¿yca nie wp³ywa ju¿ na postaæ. W formie hybrydy postaæ w pe³nie kontroluje swoje poczynania.<br /><br /><!--sizeo:5--><span style="font-size:18pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--fonto:Times New Roman--><span style="font-family:Times New Roman"><!--/fonto-->Leczenie Kl±twy Lycan<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><br /><br /> Jest tylko jeden sposób na wyleczeni siê z kl±twy lycan. Zara¿ona postaæ musi w ci±gu godziny od ugryzienia, zje¶æ ga³±zkê belladonny (zwanej równie¿ tojadem), wtedy mo¿e wykonaæ rzut obronny na Wytrwa³o¶æ (ST 20; dla zara¿enia od pierwotnego wilko³aka ST wynosi 25) – udane oznacza oparcie siê kl±twie. Je¶li ro¶linê podaje zielarz, u¿yæ nale¿y albo rzutu obronnego postaci, albo testu Leczenia uzdrowiciela – pod uwagê bierze siê wy¿szy. Postaæ ma tylko jedn± szansê, niezale¿nie od tego, ile zje belladonny. Tojad musi byæ ¶wie¿y, czyli zebrany w ci±gu minionego tygodnia.<br /> ¦wie¿a i zle¿a³a belladonna jest truj±ca. Postaæ musi wykonaæ rzut obronny na Wytrwa³o¶æ (ST 13) – nieudany oznacza tymczasowe obni¿enie Si³y o 1k6 punktów. Minutê pó¼niej postaæ wykonuje kolejny rzut obronny – je¶li ten zakoñczy siê niepowodzeniem, wspomniany atrybut tymczasowo spada o kolejne 2k6 punktów. <br /><br />Jak Wam siê podoba? Proszê o szczere komentarze :wink: <br /><br />Pozdrawiam, <br />Ricko
 
Awatar użytkownika
saCOOL
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 418
Rejestracja: ndz lut 29, 2004 5:53 pm

wt lis 21, 2006 10:38 pm

Jeśli on zginie, zginą wszystkie wilkołaki.
To spekulacja. Tego obawiały się wampiry (nie mam pojęcia skąd się to wzięło, bo beznadziejne strasznie). Jednak z tego co pamiętam, to po zniszczeniu Pierwszego Wilkołaka, inne nie poumierały.<br />Nie mam pojęcia kto wymyślił takie bezsensowne motywy, a druga sprawa to: kto wymyślił, by wampiry się obawiały podobnych rzeczy? Niesamowicie naiwne..
 
Awatar użytkownika
Behir
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 446
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 4:51 pm

czw lis 23, 2006 7:30 am

Jeśli chodzi o same szablony to:<br />- Co z faktem, że w filmie pierwotnie wilkołaki straciły całkiem swą ludzką postać? Przydałoby się to umieścić w szablonie.<br />- Czy nie sądzisz, że pierwotny wilkołak powinien tracić coś z charyzmy i/lub intelektu? Bo chyba przyznasz, że William nie zachowywał się zbyt racjonalnie, a i uroku mu brakowało :wink:.<br /><br />Ps. Robisz to dla 3,5 prawda [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_biggrin.gif[/img]?
 
Awatar użytkownika
Druss
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 671
Rejestracja: śr kwie 11, 2007 5:26 pm

czw gru 07, 2006 4:00 pm

1. Legenda o tym, że po śmierci pierwszego wilkołaka zginą wszystkie jego dzieci wiązała się z tym, że braciszek nie chciał zostać zdradzony przez swoje dzieci i opowiedział im, że od tego czy on przeżyje zależy ich życie - przez analogię.<br /><br />2. Dodałbym stopień pośredni. Pierwsze wilkołaki nie kontrolowały swojej przemiany i były bardziej wilcze (kudłate) a jedynie z czasem pojawiły się te które to potrafiły (zamienieni żołnierze w UW2 w końcowych scenach nie przypominają współczesnych wilkołaków tylko te pierwsze).<br /><br />3. Czemu muszą być złe? Lucius był przynajmniej neutralny (bo potrafił kochać) a o ukochanym Seleny lepiej nie wspominać bo był dobry...<br /><br />D
 
Awatar użytkownika
LordiSion
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 57
Rejestracja: sob lip 07, 2007 7:25 pm

czw lip 19, 2007 12:34 pm

Jak dla mnie ta rasa jest troche za bardzo wypasiona. Ale fajnie, tylko powiedz mi jak mozna stać się wilkolakiem? Trzeba spotkać innego czy można się wilkolakiem urodzić?
Ostatnio zmieniony sob lip 21, 2007 9:56 am przez LordiSion, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
LordiSion
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 57
Rejestracja: sob lip 07, 2007 7:25 pm

czw lip 19, 2007 12:40 pm

Tak jak w filmie?
Ostatnio zmieniony sob lip 21, 2007 9:57 am przez LordiSion, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Schpeelah#144
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 939
Rejestracja: pn sie 21, 2006 8:26 pm

czw lip 19, 2007 1:55 pm

Tak. Standardowo można być likantropem z urodzenia. Zamiast redukcji obrażeń 5/srebro jest 10/srebro, pełna kontrola nad przemianą, EPP o 1 większe
Ricko__ pisze:
Kości Wytrzymałości: Wzrastają do k12.

Czemu? Tylko nieumarli tak mają, bo trzeba ich posiekać na kawałki żeby zabić. Chcesz, żeby byli mocni to daj większą
premię do Budowy.
Ricko__ pisze:
Szybkość: w postaci hybrydy wynosi 15 m.

Zmień na "wzrasta o 6m". Nie każdy humanoid czy humanoid potwór ma szybkość 9m.
Ricko__ pisze:
Po przemianie zaczyna należeć do typu zmiennokształtny

To jedyna wskazówka w całym tekście, że praca jest do edycj 3.0. Zaznacz to na począku, bo na tym forum domyślna edycja to 3.5.
Ricko__ pisze:
Wtedy postać przechodzi niechcianą pierwszą przemianę. Podczas niej zapomina o swojej prawdziwej tożsamości, jest rozszalałą bestią.

Czy testy kontrolowania kształtu obowiązują? (Nie wiem czy w 3.0 jest ta umuejętność)
Ricko__ pisze:
Jest tylko jeden sposób na wyleczeni się z klątwy lycan.

Rozumiem, że leczenie czarami (usunięcie choroby lub uzdrowienie w ciągu 3 dni od ugryzienia, usunięcie klątwy lub przelamanie zaklęcia w czasie pełni) nie działa?
Ricko__ pisze:
Klątwa lycan (zw): Każdy humanoid i humanoid- potwór ugryziony (udane trafienie)

Dodaj "ugryzieniem".

Może niedokładnie oglądałem film (ten, kto wymieni nazwę filmu w tym temacie jest pomidor :razz:) ale nie widziałem tam tyle, by uzasadnić zmianę już istniejących nakładek, no może poza szczegółami jak brak formy zwierzęcej. To samo tyczy się wampirów i obejmuje również wersję mocniejszą - na stronie wizardów jest nakładka lorda wampirów i jego wilołaczego odpowiednika
 
Awatar użytkownika
siwy17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: pt lip 13, 2007 7:57 pm

czw lip 19, 2007 7:23 pm

Pomysł moim zdaniem ciekawy. Czekam z niecierpliwością na historię wojny. Skoro film odcisnął na twojej twórczości tak duze piętno, może opracowałbyś hybrydę wamoira i wilkołaka(tak samo jak w filmie)??
 
Awatar użytkownika
LordiSion
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 57
Rejestracja: sob lip 07, 2007 7:25 pm

sob lip 21, 2007 8:08 pm

Taaa, taaa, pomysł ciekawy. Jaka szkoda że tym sie nie da grać. Dlaczego? Skąd wiem? Bo sam próbowałem. Nie wiedzialem że Lykanin ma LA +5. Znaczy, że żeby awansować w byle jakiej klasie będąc wilkołakiem, trzeba mieć 5 razy więcej PD niż pozostali gracze. Czyli np. na 2 poziom trzeba miec 5000 pd, podczas gdy byle jaki człowiek musi mieć tylko 1000 PD. Wyliczył to Sierak korzystając z specjalnego programu... i chwała mu za to. Za bardzo jest wypasiona (ta rasa) więc z tego powodu nie da się nią grać. Wszystkim próbującym życzę powodzenia. I jeszcze raz dzieki dla Sieraka :)
 
Awatar użytkownika
Ar0n
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 652
Rejestracja: pn gru 12, 2005 9:41 pm

śr sie 01, 2007 7:04 pm

Co do rasy ciekawa, nareszcie jakieś porządne wilkołaki, te z księgi potworów są do... niczego.

Ale jedna uwaga - zdaje się że la działa nieco inaczej...
Niewiem dlaczego, ale nie mogę tego znaleźć w SRD...
W 3.0 jednak to działało inaczej, wystarczy popatrzeć sobie na opis świata zapomnianych krain, zasadniczo wyglądalo to tak, że aasaimar (la+1) był zwyczajnie spowolniony o 1 poziom (3000 na drugi poziom i tak dalej). Wątpię, żeby w 3.5 coś się w tej kwestii zmieniło.

I żeby nie było sprawdziłem - svirfneblin ma La +3, a na awans do 2 poziomu wymagane jest od niego 10 000 exp. Tak przynajmniej podaje opiś świata zapomnianych krain.
W takim układzie awans na 2 poziom wymagałby od lycana (la+5) 21 000 punktów doświadczenia.
 
Awatar użytkownika
Toshi
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 529
Rejestracja: czw paź 20, 2005 12:06 pm

śr sie 01, 2007 7:41 pm

LA +5...
Zeby zdobyc 1[ pierwszy ] poziom w klasie potrzebujesz XP jak na poziom 6.
Zadne 5 razy wieksze.
poprostu twoja rasa jest jakby odpowiednikiem 5 poziomów .
pokazcie ten " specjalny program" chce sie posmiać.
 
Awatar użytkownika
Vitriol Plugawiciel
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 866
Rejestracja: pn paź 24, 2005 5:17 pm

śr sie 01, 2007 7:57 pm

Ricko__ pisze:
typu zmiennokształtny


Ricko__ pisze:
Kości Wytrzymałości: Wzrastają do k12

Jedno zdanie zaprzecza drugiemu. Zmiennokształtni, nawet epiccy mają k8. Nie wiem czemu Wilkołaki mają mieć tak dobrze.

Ricko__ pisze:
Niegdyś była ona potężną, epicką postacią, która poprzez ugryzienie wilka przeszła mutacje i przemieniła się w hybrydę wilka i człowieka. Już nigdy nie powróci do dawnej postaci i nie odzyska dawnej świadomości. Na wieki pozostała zwierzęciem

Więc czemu nie ma ujemnych modyfikatorów do intelektu ?

Ar0n pisze:
Co do rasy ciekawa, nareszcie jakieś porządne wilkołaki

Tak, zwłaszcza, że posiadają cechy niepasujące do wilkołaków np. nieśmiertelność.

Ci Lycanie to po prostu po części nierealistyczna ( w filmie może ma uzasadnienie, ale daleko odbiega od mitu Wilkołaka w Fantasy) wzmocniona wersja Wilkołaków. Innych błędów nie widzę, jednak praca nie powala. Choć z drugiej strony jest dosyć ciekawa.
 
Awatar użytkownika
Red_Guard
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 193
Rejestracja: pn wrz 04, 2006 8:27 pm

śr sie 01, 2007 9:15 pm

Ricko__ pisze:
hoć druga częśc filmu "Underworld" ma kiepską fabułę i przeciętne wykonanie


To jest kontynuacja Underworld?

PS
Kurczę, lezy u mnie w szafce Underworld od pół roku i jakoś nie mogę się zebrać do obejrzenia go :?
 
Awatar użytkownika
Ar0n
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 652
Rejestracja: pn gru 12, 2005 9:41 pm

śr sie 01, 2007 9:25 pm

Jakieś nieścisłości zawsze są.

Cóż, wolę ten projekt od oryginalnych wilkołaków, które są notabene słabiusieńkie. Ale może mam wypaczony obraz wilkołaka, pamiętam jeszcze jak pacholęciem będąc grało się w wampira wilkołakiem...
Ach to rzucanie ciężarówkami :razz:

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość