Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
beneq
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 796
Rejestracja: pn paź 10, 2005 4:39 pm

The Witcher

śr wrz 12, 2007 1:00 pm

W tytule tego tematu użyłem angielskiego i bardziej spopularyzowanego nazewnictwa tej gry, a przecież powinienem, jako obywatel IV, pożal się Boże, RP nazwać ją poprawnie, po polsku, Wiedźmin.

Cieszmy się i radujmy się, gdyż o to nadchodzi, komputerowa kontynuacja sagi AS-a. Wiem, że wyszła narazie jedynie wersja kolekcjonerska, która, co ciekawe, rozeszła się w 4h, w tym 2 h przerwy technicznej na stronie gram.pl.! Aktulanie można zamówić przedpremierowo, normalną wersję w cenie ok 90 zł.

Kto sądzi, że to wygórowana cena, zapraszam do lektur zapowiedzi i screenów. Zresztą nie! Obejrzyjcie sobie intro. Kto mi powie co przedstawia intro :D?

[ciach - nie linkujemy serwisow konkurencyjnych ;) - Chavez]

pozdr beneq
 
Awatar użytkownika
Sony
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2660
Rejestracja: śr cze 23, 2004 9:21 am

śr wrz 12, 2007 2:10 pm

Nie ma się co tak napalać.

Ghotic 3 też na zapowiedziach i trailerach wyglądał doskonale, a rzeczywistość się okazała inna. Optymalizacja i stabilność gry - Two Worlds i Ghotic - dwa przykłady w których Engine okazał się bardzo kiepski. Wither powstaje na mocno zmodyfikowanej Aurorze - jakoś nie mam zaufania do modyfikacji. Ghotic 3 działa na zmodyfikowanym Game Bryo i na zdrowie mu to nie wyszło. Ja z zakupem poczekam, prześledzę opisy na forach i recenzję. Jak gra będzie stabilna, wydajna to kupię.
Aby uświadomić Wam moje obawy, powiem że na moim sprzęcie Ghotic 3 potrafił się zacinać - tak był nie dopracowany, dopiero kolejne pathe naprawiły sytuację. Na Wiedźmina czekam - ale kupować od razu nie będę. Poczekam i zobaczę. :D

Mam też nadziaję, że gra będzie lepsza niż serial :razz: :razz: ale o to chyba nie trudno. :D :D
 
Lenartos
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1805
Rejestracja: czw lis 06, 2003 6:25 pm

śr wrz 12, 2007 9:16 pm

Sony, to pożycz mi Mega Monstrum i ja kupię :P
 
Awatar użytkownika
Garnek
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1469
Rejestracja: wt maja 13, 2003 3:32 pm

śr wrz 12, 2007 9:31 pm

Sony pisze:
Mam też nadziaję, że gra będzie lepsza niż serial

Tak. Zdecydowanie będzie lepsza niż serial :-)
 
Kastor Krieg

śr wrz 12, 2007 9:32 pm

Ja mam nieznacznie słabszy sprzęt od Sony'ego lub porównywalny (AMD X2 4000+ @ 3Ghz, 1Gb RAM i 8800GTS 320 wysoko podkręcone), a nie bałbym się zakupu. Dobrze jednak, że będę recenzował dla naszego działu ;)
 
Awatar użytkownika
Sony
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2660
Rejestracja: śr cze 23, 2004 9:21 am

czw wrz 13, 2007 7:24 am

Kastor bo zasadniczo 8800GTS 320 to bardzo mocna karta - jeśłi grasz w standardzie dla większości monitorów LCD 1280x1024 to w zupełności wystarczy. W Oblivon mozna spokojnie ustawić wszystko na max i nie ma problemów.

Zaś ja się boję o to przerabianie Aurory :D

Zawłaszcza z pozytywnym zaskoczeniem w postaci BIOSHOCK - który człapie na UNREAL 3 ENGINE - a mimo to doskonale go zoptymalizowali i nawet na słabszym sprzęcie biega jak złoto.

Oby twórcy Wiedźmaka wzorowali się na Bioshock a nie na Ghotic 3 :razz: :razz:
 
Awatar użytkownika
Kiender
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 182
Rejestracja: wt paź 12, 2004 4:15 pm

czw wrz 13, 2007 9:52 am

Sorry za offtop ale jeszcze zachaczę o wymagania sprzętowe. Tzn czy przeskok wydajności z karty graficznej ATI 1950Pro 256mb na 8800GTS 320mb jest odpowiednio zauważlany ? ( reszta podzespołów dosyć mocna )
 
Kastor Krieg

czw wrz 13, 2007 10:06 am

Kiender, odpowiem tak:

x1950 Pro
szyna 256bit
RAM: 256 MB
liczba potoków renderujących (ROP) 12
ilość jednostek PixelShader 36
ilość jednostek VertexShader 8

8800 GTS
szyna 256bit
RAM: 320 MB / 640 MB
liczba potoków renderujących (ROP) 20
Ilość jednostek vertex shader 96
Ilość potoków pixel shader 96


8800 GTX
szyna 256bit
RAM: 768 MB
liczba potoków renderujących (ROP) 24
Ilość jednostek vertex shader 96
Ilość potoków pixel shader 96


Odpowiedzi udziel sobie sam :razz:
 
Awatar użytkownika
Hekatonpsychos
Moderator
Moderator
Posty: 1695
Rejestracja: wt mar 07, 2006 10:05 pm

czw wrz 13, 2007 10:09 am

jeszcze zachaczę o wymagania sprzętowe. Tzn czy przeskok wydajności z karty graficznej ATI 1950Pro 256mb na 8800GTS 320mb jest odpowiednio zauważlany ?


Poczujesz i to bardzo, chociaż Wiedźmin będzie Ci spokojnie śmigał i na 1950 Pro (to świetna karta swoją drogą :) ).

Oby twórcy Wiedźmaka wzorowali się na Bioshock a nie na Ghotic 3


Jest dobrze. Gra ma wymagania niewiele wyższe niż "źródło" czyli NWN 2.

Ilość jednostek vertex shader 96
Ilość potoków pixel shader 96


Uzupełnię - bo chyba trzeba. To nie jest tak, że jest 96 tego i tego - to są po prostu tzw. unified shaders ;)

Poza tym, byłbym ostrożny w ocenianiu kart po shaderach. Taki radeon X2900 XT ma ich niby 320 a wydajnością oscyluje wokół GF 8800 GTS 640 MB ;)

Pozdrawiam.
 
Awatar użytkownika
Balgator
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 514
Rejestracja: wt sie 26, 2003 5:23 pm

pt wrz 14, 2007 9:44 am

Uuu, a ja zajade starociem.

Jest szansa, że witcher pójdzie na Radku 9800 Pro?
 
Awatar użytkownika
Sony
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2660
Rejestracja: śr cze 23, 2004 9:21 am

pt wrz 14, 2007 9:55 am

Aby sprostować :

Zunifikowane Shadery (US) - oznaczają, że nie ma podziłu na jednostki Pixel i Vertex. Pixele pracują przy dymie, płomieniach i podobnych efektach, Verexy to "niema czysta" geometria.*
Problem jest wtedy gdy gra kozysta intensywnie a jednego rodzaju a drugi się nudzi. :D :D Zunifikowane Shadery mogą pełnić rolę Vertex, Pixel, a także odpowiadać za obliczenia fizyczne.
Daje to GIGANTYCZNY skok wydajności.

Przykładem jest OBLIVION - który bardzi intensywnie wykorzystuje oba typy. Na karcie najmocniejszej serii ATI 1900 czy Nvidii 7900 - Obliwion chodził płynie, osiągając 50 - a na 8800GTS 320 mamy dokładnie taki sam efekt. Pamietajmy, że porównujemy topowe karty z kartą ze środka. Bo 8800GTS 320 to górny środek a 7900GTX to był top.

MIT o 320 US HD2900XT - otóż to MARKETING :D tak naprawdę mamy 64 Zunifikowane jednostki :D a że każda składa się z 5 Procesorów Strumieni, cóż. Przyczym te 5 Procesorów nie pracuje w pełni nie zaleznie - nie można więc ich wprost porównywać to rozwiązania Nvidii.

ATI strzeliło sobie tym chwytem samobója :D każdy mówi, że niby 320 a słabiej niż 128 Nvidii. :razz: :razz: :razz:

WIEDŹMIN powstaje na engine AURORA I, a więc Never Winter Night 1 a nie 2 - NWN 2 to nowa generacja silnika Aurora.

Mnie najbardziej martwią przeróbki i ulepszanie, bo to one najczęściej powodują powstawanie bugów. Oby się przyłożyli do wyłapywania błedów i optymalizacji.

Wiecie, że WITCHER to OSTATNIA deska ratunku dla ATARI? :D Jełśi nie zarobią na Wiedźminie to Atari pójdzie pod młotek. :D :D Dla Atari Wither to być albo nie Być. :razz:
 
Awatar użytkownika
Hekatonpsychos
Moderator
Moderator
Posty: 1695
Rejestracja: wt mar 07, 2006 10:05 pm

pt wrz 14, 2007 10:27 am

Daje to GIGANTYCZNY skok wydajności.


Tak gigantyczny, że GF8800 GTS jest +/- 20% szybszy od posiadanego przeze mnie X1950 XTX chociaż ma dwa razy więcej SU (shader units) :lol:

Bo 8800GTS 320 to górny środek a 7900GTX to był top


Obie karty są z tego samego segmentu (high end). Od kilku serii GF i jednej serii ATI-AMD cyferki 8 lub 9 na drugim miejscu oznaczają właśnie high endowy produkt.
8800 GTS jest odpowiednikiem 7900 GT i 1900 XT z poprzedniej serii.

Wyższa-średnia półka to w przypadku GF 8600 GTS zaś ATI-AMD 2600XT.

High end to segment - nie jeden produkt.

każdy mówi, że niby 320 a słabiej niż 128 Nvidii


Co nie zmienia faktu, że ta karta mimo znacznie niższej ceny (cca 400 PLN) młóci Twojego GF w każdym smarku (chociaż właściwie tylko tam :lol:)

WIEDŹMIN powstaje na engine AURORA I, a więc Never Winter Night 1 a nie 2 - NWN 2 to nowa generacja silnika Aurora


Świadomie użyłem wcześniej cudzysłowu.
Dokładnie jak w The Witcher - sęk w tym, ze modyfikacje w obu wersjach są różne. Więcej o Aurorze i nowej "generacji" w NWN 2 choćby tutaj:

http://en.wikipedia.org/wiki/Aurora_toolset

Mnie najbardziej martwią przeróbki i ulepszanie, bo to one najczęściej powodują powstawanie bugów. Oby się przyłożyli do wyłapywania błedów i optymalizacji.


Przykładają się, przykładają ;)

Wiecie, że WITCHER to OSTATNIA deska ratunku dla ATARI? Jełśi nie zarobią na Wiedźminie to Atari pójdzie pod młotek. Dla Atari Wither to być albo nie Być.


To żart? Bo jeśli nie, to ludzie z Atari nic o tym nie wiedzą. Heh.

Jest szansa, że witcher pójdzie na Radku 9800 Pro


Jest szansa - nawet spora, na niskich detalach w 800x600. Ale 1 GB RAM i całkiem przyzwoity procek (mocny Barton, Pentium 4 HT) to wówczas mus.
Pozdrawiam.
 
Awatar użytkownika
Sony
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2660
Rejestracja: śr cze 23, 2004 9:21 am

pt wrz 14, 2007 3:23 pm

Jeśli kosztującą 1100 zł GTS 320 nazywasz High End to jak nazwiesz posiadanego przeze mnie 8800GTX kosztującego 2300 zł ????? O Ultrze za 3000 zł nie wspominam.
Młóci ? Chyba kolega żyje w iluzji lub ma urojenia paranoidalne :D Mój 8800GTX w Oblivionie w 1600x1200 utrzymuje stałe 60 klatek/s. :D Życzę powodzenia z ATI. :razz: :razz:
ATI niestety jest gorsze od NVIDII, minęły czasy 9700 PRO :cry: HD 2900XT jest niewiele szybszy od 8800GTS 640 a do GTX'a to nie ma szans.
Na dziś najlepszy stosunek cena do możliwości na 8800GTS 320 - mozna go kupić już za 980 zł - takie okazje widziałem.

ATARI - ma kłopoty i to DUŻE - pisano o tym wiele razy - Wiedźmin jest w tej chwili jedną z najważniejszych pozycji - jeśli nie sprzeda się na świecie (Polska się nie liczy w ogólnym rozrachunku) a kilka innych tytułów też zawiedzie to Atari padnie.

Wystarczy zobaczyć jak na targach Atari ostro promuje Witcher'a :D
 
Awatar użytkownika
Hekatonpsychos
Moderator
Moderator
Posty: 1695
Rejestracja: wt mar 07, 2006 10:05 pm

pt wrz 14, 2007 5:03 pm

ATI niestety jest gorsze od NVIDII, minęły czasy 9700 PRO HD 2900XT jest niewiele szybszy od 8800GTS 640 a do GTX'a to nie ma szans


Tak, NV ma najmocniejszy procesor graficzny stosowany w PCtach. To absolutnie nie oznacza, że jest lepsza poza segmentem high end (czyli notabene najmniej dochodowym ;) ).

Zresztą, dominacji ATI doszukiwałbym się później. X19** wypadały generalnie lepiej niż 79**. Albo wydajnościowo, albo stosunkiem cena-jakość.

Jeśli kosztującą 1100 zł GTS 320 nazywasz High End to jak nazwiesz posiadanego przeze mnie 8800GTX kosztującego 2300 zł ????? O Ultrze za 3000 zł nie wspominam


Tia ;)
http://www.esc.pl/product_info.php?cPat ... ts_id=6001

2,3 K to kosztowała, kiedy ją kupowałeś.

Jak już wspomniałem high-end to segment. Dość szeroki w dodatku. Ceny kart z tego segmentu zaczynają się od niej więcej 1-1,5 tysiąca. Tak jak mid-end od 500-1000 PLN ;)

Młóci ? Chyba kolega żyje w iluzji lub ma urojenia paranoidalne Mój 8800GTX w Oblivionie w 1600x1200 utrzymuje stałe 60 klatek/s. Życzę powodzenia z ATI


Kolega nie wie, co to smark, prawda? Kolega pozwoli, że pokażę ;)

http://pclab.pl/art26383-12.html

I niech kolega nie pisze, że to nieważne. Zdaję sobie z tego sprawę pewnie lepiej niż kolega. Ot, w syntetycznych testach GeForce'y są młócone aż miło przez X2900 XT (co oznacza nie mniej ni więcej, że karta była robiona "pod" te testy i ogólnie traci wzgledem GTXa, chociaż... czego się spodziewać, to w końcu tańszy produkt).

Na dziś najlepszy stosunek cena do możliwości na 8800GTS 320 - mozna go kupić już za 980 zł - takie okazje widziałem


Zgadza się.

ATARI - ma kłopoty i to DUŻE - pisano o tym wiele razy - Wiedźmin jest w tej chwili jedną z najważniejszych pozycji - jeśli nie sprzeda się na świecie (Polska się nie liczy w ogólnym rozrachunku) a kilka innych tytułów też zawiedzie to Atari padnie


Hmmm... naprawdę nic mi o tym nie wiadomo.

Wystarczy zobaczyć jak na targach Atari ostro promuje Witcher'a


Mniej więcej tak jak Bethesda "Fallouta 3", Ubisoft "Assasin Creed", Irrational Games "Bioshock" a EA "Crysis". Duże firmy stać na dużą promocję swoich flagowych (w danym momencie) kawałków.
Pozdrawiam.
 
Awatar użytkownika
Sony
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2660
Rejestracja: śr cze 23, 2004 9:21 am

pt wrz 14, 2007 5:54 pm

Jeśli jedynym wyznacznikiem ma być 3DMark to gratulacje :D

Ja zawsze testuję w grach - bo 3DMark mierzy wszystko a nie faktyczną wydajność. Nie raz tak bywało. O optymalizacji kodu pod 3DMark też Zapewne słyszałeś. :D :D

A skoro się powołujesz na pclab.pl - to dopisz resztę : Powłączeniu Wygładzania krawędzi wydajnośc drastycznie spada - we wszystkich niemal grach.

Nie wiem jak Ty ale ja lubię mieć AA i AF włączony, dla mnie czasy zębatych, schodkowych krawędzi minęły. :D :D

Mam dwa kompy (jeden to niby mojej Siostry i Mamy :D ) w drugim mam HD2900XT - i niestety żałuję, że kupiłem tą kartę. Mogłem kupić tańszą 8800GTS 320 i by mi wystarczyła, to raz, a dwa mam dość ciągłego użerania ze sterownikami. ATI obiecywało poprawienie wydajności z włączonym AA i NIC - nadal kicha. NVidia tu jest lepsza.
Dziś albo bym kupił GTS 320 a resztę kasy przepił :razz: lub dołożył i kupił GTX. Zwłaszcza, że mój Radek (Asus) chodzi jak suszarka, sztrasznie się grzeje - dużo bardziej niż szybszy GTX.
A najlepiej to i tak chodzi Tetris na laptopie :D Intel 950 to dopiero potęga.

Co do ATARI - głośno było o tym ze dwa miesiące temu - zwalniali masę ludzi, zamykali studia.

Ale strasznie offtopujemy :D :D

Wiedźmin jeśli nie zostanie spaprany, a na to się nie zanosi (sądząc z wypowiedzi ludzi, którzy juz grali) to bedzie hitem. Ja poczekam aż inni go przetestują :D poczekam z miesiąc - aby się nie naciąć jak na Ghotic 3 i TWO WORLDS.
 
Awatar użytkownika
Chavez
Dreamer
Dreamer
Posty: 3529
Rejestracja: ndz lis 13, 2005 3:42 pm

pt wrz 14, 2007 6:58 pm

Panowie, to temat o grze. Prosilbym wiec jednak bardziej sie skoncentrowac na temacie Wiedzmina a nie na tym, ktora karta ma jedna nozke bardziej ;)
 
Awatar użytkownika
Garnek
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1469
Rejestracja: wt maja 13, 2003 3:32 pm

sob wrz 15, 2007 2:05 am

Sony pisze:
WIEDŹMIN powstaje na engine AURORA I, a więc Never Winter Night 1 a nie 2 - NWN 2 to nowa generacja silnika Aurora.

Mnie najbardziej martwią przeróbki i ulepszanie, bo to one najczęściej powodują powstawanie bugów. Oby się przyłożyli do wyłapywania błedów i optymalizacji.


Wiedźmin chodzi na tzw. Aurora 2007 Engine - czyli mówiąc po ludzku na silniku z NWN1 przerobionym w ok 80% przez naszych programistów. Efekty bardzo cieszą oko - graficznie moim zdaniem stoi wyżej niż NWN2.
I tak, przykładają się do optymalizacji :-)
 
Awatar użytkownika
Basior
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 269
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 6:38 pm

sob wrz 15, 2007 11:44 pm

Dlaczego Wiedźmin, a nie Witcher? Może dlatego, że wiedźmina napisał Polak? Może dlatego, że wiedźmin to polski bohater, a nie następny superman? Nie, żebym się irytował czy coś.
PS. Sony, obserwując twoje posty zauważyłem, że co jakiś czas (stosunkowo częsty) cynisz swoim sprzętem. Fajnie, że rodzice Ci kupili, ale mam już dosyć słuchania o twoim MonStruM. Z całym szacunkiem i wcale się nie zirytowałem.
PS. 2. Czy wy znacie w ogóle wymagania Wiedźmina? Pentium 4 2,8GHz lub odpowiednik AMD, 1 GB RAM, GF 6600 128MB RAM lub odpowiednik ATI (wymaganie średnie).
 
Awatar użytkownika
Sony
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2660
Rejestracja: śr cze 23, 2004 9:21 am

ndz wrz 16, 2007 12:16 am

Witcher dlatego, że głównym celem jest zachód - a tam mają problemy z polskim Ź. :D Oficjalna nazwa to The Witcher - w polsce pewnie będzie Wiedźmin. :D

I 6600 to będzie chyba za mało - już NWN 2 na tym chodził marnie - a Wiedźmin ma być dużo lepszy graficznie. W NWN karty graficzne zabijały tekstury, a konkretnie ich rozmiar. Z tego co pamiętam to trzeba było mocno obniżyć detale w NWN 2 aby grać. Grać się pewnie na 6600 da ale ładnie nie bedzie. NWN 2 ustawiony na max potrafił przyciąć się na 7900GT. Zwłaszcza gdy na ekranie było sporo postaci, które rzucały czary.

Niestety obawiam się, że aby docenić piękno Widźmaka trzeba będzie mieć dość mocny sprzęt, karty 7900 czy Radki 19x0 wystarcza do grania.

W cenie około 400 zł polecam 860GT lub HD2600XT - zwlaszcza modele z podkręconym zegarem - Palit'y, HiS'y czy EVGA. Na AGP ATI 19x0.

Basior - kompa kupiłe sobie sam, za własnoręcznie zarobione pieniądze. I cieszę się że mnie stać :razz: :razz:
 
Awatar użytkownika
Garnek
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1469
Rejestracja: wt maja 13, 2003 3:32 pm

ndz wrz 16, 2007 1:03 am

Rzeczywiście, żeby sobie pograć na zupełnie maksymalnych detalach trzeba mieć raczej sprzęt z tych lepszych, ale z tego co widziałem, chodzi całkiem przyzwoicie na procku 1,7 GHz i 512 RAMu :-)
 
Awatar użytkownika
Sony
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2660
Rejestracja: śr cze 23, 2004 9:21 am

ndz wrz 16, 2007 2:24 am

1.7 i 512 RAM to chyba na minimalnych detalach :D

Na oficjalnym forum Twórcy twierdzą, że do średnich wystarczyć ma 2.8 GHz Pentium, 1GB RAM i 6600 - na Targach E3 Twórcy wsponimali, że gra znacznie przyspiesza na dwurdzeniowych procesorach. Czyli różowo nie jest :D Ja nie uwierzę w te wymagania jak nie zobaczę :D :D
Podobne wymagania podawano w przypadku Oblivion a i tak trzeba było zejść znacznie niżej niż średnie aby łynnie grać :D
Osobiście stawiam na 7600 lub nawet 7900GS do grania na średnich detalach.

pewnie też lepiej będzie chodził na Nvidii bo Wiedźmin jest :
The Way It's Meant to be Played :D :razz:
 
Awatar użytkownika
Garnek
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1469
Rejestracja: wt maja 13, 2003 3:32 pm

ndz wrz 16, 2007 3:38 am

Sony pisze:
1.7 i 512 RAM to chyba na minimalnych detalach

No muszę cię pocieszyć - nie na minimalnych. Spokojnie na średnich detalach chodzi i to nawet na dość obciążonych lokacjach.

Na dwurdzeniowych mi płynnie chodziła nawet wersja przed optymalizacją wraz z całym środowiskiem deweloperskim, nieskompresowanymi teksturami i masą debugowych śmieci.

Słowem - jest naprawdę nieźle :-)
 
Awatar użytkownika
Sony
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2660
Rejestracja: śr cze 23, 2004 9:21 am

ndz wrz 16, 2007 10:58 am

Jeśli jest to prawdą to będzie to pierwszy przypadek od dość dawna kiedy Twórcy dotrzymają słowa i zrobią porządną optymalizację kodu. :D :D
Bardzo mnie to cieszy, bardzo. Jeśli gra będzie chodzić stabilnie - a przy dobrej optymalizacji pewnie tak to bądzie naprawdę super.
 
Awatar użytkownika
Basior
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 269
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 6:38 pm

śr wrz 19, 2007 6:13 pm

Wiecie, że opublikowali naszą brudną dyskusję xD na http://witcher.elkander.join.pl/index.p ... all&no=438 fajny bajer nie? Naprawdę zobaczcie fajną radochę robi xD.
 
Awatar użytkownika
Garnek
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1469
Rejestracja: wt maja 13, 2003 3:32 pm

sob wrz 22, 2007 1:39 pm

Na sieci pojawił się 10 minutowy filmik pokazujący gameplay z Wiedźmina.
Można też go znaleźć na gamespot i na wp (wersja z polskimi napisami)
 
Awatar użytkownika
NoOne3
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1908
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 4:42 pm

sob wrz 22, 2007 3:39 pm

Obejrzałem.

Kto miał nadzieję na rewolucję zawiedzie się. Ale ogólnie wygląda nieźle. A patrząc po walce to całkiem, całkiem.

Co mnie rozczarowało to sterylne interakcje, jak w stareńkich falloutach (pucybut nawet nie wyczyścił butów). Poza tym postać wiedźmina wydaje się być tylko kolejnym klonem magowojownika, jakiego spotykamy w innych grach. I dlaczego ludzie nie odwracają się ze wstrętem i nie spluwają przez lewe ramię na jego widok? :P

A przy okazji, nie wiedziałem że "wet work" weszło do angielskiego słownictwa. Ale jak poszperałem, to okazuje się że paradoksalnie weszło, używane początkowo przez agentów KGB (mokryje dieła).
 
Awatar użytkownika
Hekatonpsychos
Moderator
Moderator
Posty: 1695
Rejestracja: wt mar 07, 2006 10:05 pm

sob wrz 22, 2007 5:29 pm

I dlaczego ludzie nie odwracają się ze wstrętem i nie spluwają przez lewe ramię na jego widok?


Wolą obelgi słowne ;)

NoOne3 pisze:
tym postać wiedźmina wydaje się być tylko kolejnym klonem magowojownika, jakiego spotykamy w innych grach


A to Geralt nie był megawojownikiem? ;)
Pozdrawiam.
 
Awatar użytkownika
NoOne3
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1908
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 4:42 pm

sob wrz 22, 2007 7:18 pm

Hekatonpsychos pisze:
A to Geralt nie był megawojownikiem?

Ha! Napisałem magOwojownika. :P I owszem był, ale miał swój styl.

Zresztą to tylko małą pokazówka, więc nie powinienem sobie wyrabiać zdania na ten temat. Rozwaliło mnie podejście "Rozwalmy po zmroku tych ochroniarzy, w budynku koło karczmy tylko po to, żeby porozmawiać z mieszkańcem domu (i złoić mu sempiternę)", ale to mogło być na potrzebę filmiku.

Hekatonpsychos pisze:
Wolą obelgi słowne

Tylko jeden bardzozłycharakter nawiązał do jego wiedźmińskiego stanu, więc chyba nie wolą.

Fakt jednak, że powstaje gra na światowym poziomie.
 
Awatar użytkownika
Hekatonpsychos
Moderator
Moderator
Posty: 1695
Rejestracja: wt mar 07, 2006 10:05 pm

ndz wrz 23, 2007 9:04 pm

NoOne3 pisze:
Zresztą to tylko małą pokazówka, więc nie powinienem sobie wyrabiać zdania na ten temat. Rozwaliło mnie podejście "Rozwalmy po zmroku tych ochroniarzy, w budynku koło karczmy tylko po to, żeby porozmawiać z mieszkańcem domu (i złoić mu sempiternę)", ale to mogło być na potrzebę filmiku.


Raczej na pewno - w końcu strażnicy proponowali łapówkę.

NoOne3 pisze:
Tylko jeden bardzozłycharakter nawiązał do jego wiedźmińskiego stanu, więc chyba nie wolą.


Oj, nawiązują, nawiązują - chociaż faktycznie, nie wszyscy spluwają przez lewę ramię podczas podskoków na prawej nodze ;)
Pozdrawiam.
 
Awatar użytkownika
Sony
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2660
Rejestracja: śr cze 23, 2004 9:21 am

śr wrz 26, 2007 7:56 am

WYSZŁO NA MOJE :D :D

Byłem optymistą, twierdząc, że na 7900GS pogramy w średnich detalach. NIE pogramy, :D Garnek był zaś niepoprawnym optymistą. :razz: Podane przez niego 512MB RAM nie spełnia minimalnych wymagań jakie podał CD PROJEKT (chyba, że mówimy o pamięci na Karcie Grafiki :D )

Oto OFICJALNE wymagania podane przez CD PROJEKT :

Wymagania minimalne:
Procesor – Intel Pentium 4 2.4 GHz/AMD Athlon 64 +2800;
RAM – 1 GB (XP) lub 1.5 GB (Vista);
Karta graficzna – 128 MB, DirectX 9 z obsługą Vertex Shader /Pixel Shader 2.0 (NVIDIA GeForce 6600/ATI Radeon 9800 lub lepsze);

Wymagania rekomendowane:
Procesor – Intel Core 2 Duo 2.13 GHz/AMD X2 5600+;
RAM – 2 GB RAM;
Karta graficzna – NVIDIA GeForce 7900 GTX/ATI Radeon X1950 PRO;

Oczywiście należy wziąść pod uwagę, że nawet rekomendowana konfiguracja może nie wystarczyć do płynnej gry. Często jest tak, że przy dużej ilości efektów na ekranie gra się zatnie. Nie mniej jednak wymagania nie są masakryczne, BIOSHOCK ma podobne. Jeśli gra nie będzie zabugowana to dostaniemy kawał doskonalego TPP/RPG.
Ja mam Withera zamówionego :D

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości