Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Merlin wszech
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 193
Rejestracja: czw maja 04, 2006 1:07 pm

Mnich Czarnej Pięści [3.5]

ndz paź 28, 2007 3:14 pm

Mnich Czarnej Pięści

Mnisi Czarnej Pięści to wyspecjalizowane jednostki Drowów zamieszkałych w jednym z Podmrocznych segmentów Undrek”Thoz, Brauntag gdzie mieści się zakon organizacji - Dom Bezświetlnej Prawdy. Ich wyuczona perfekcyjna precyzja w użyciu czaru ciemność połączona z wyćwiczonym zręcznym ciałem oraz żelazną wolą doskonale współdziałają się w spełnianiu spisków i niecnych czynów które dla mrocznych elfów są przecież codziennością - mnisi z czasem uczą się również sztuki skrytobójstwa, a nawet jednoczą z mrokiem podobnym temu który panuje w ich salach treningowych. Mnisi Czarnej Pięści są podporządkowani swojemu klanowi oraz zakonowi z którego się wywodzą - zmusza ich to co jakiś czas do bezustannej, wędrówki w celu wykonania licznych zleceń.
Od mnichów Czarnej Pięści wymaga się posłuszeństwa oraz samodyscypliny, dlatego też większość z nich wywodzi się z klasy mnicha, jednakże na wybór tej klasy decydują się również wieloklasowi tancerze cieni, skrytobójcy, rycerze ciemności/mnisi - oraz inne osoby zafascynowane zabójstwami i ciemnością.
Kostka Wytrzymałości: k8.

Wymagania
Rasa: Drow.
Charakter: Praworządny zły.
Bóstwo: Lolth.
Atuty: Oszołamiająca pięść, Poprawiony atak bez broni, Żelazna wola.
Umiejętności: Ciche poruszanie się 4rangi, Ukrywanie się 6rang
Specjalne: Postać musiała przejść standardowy trening w domu Bezświetlnej Prawdy- musi również przejść rytuał Czarnej Pięści podczas którego składa przysięgę wierności zakonowi i pokrywa prawą rękę do przedramienia sadzą lub henną, zamazując resztki ubarwienia typowego dla Drowów (różnicę mroczne elfy widzą na pierwszy rzut oka, ale przedstawiciele innych ras muszą wykonać udany test Spostrzegawczości o ST 30 - dopiero on pozwala im zauważyć coś dziwnego na prawej ręce mnicha).

Umiejętności klasowe
Umiejętności klasowe mnicha Czarnej Pięści (i atrybut kluczowy dla każdej z nich) to Blefowanie (Cha), Ciche poruszanie się (Zr), Nasłuchiwanie (Rzt), Skakanie (S), Spostrzegawczość (Rzt), Wyczucie pobudek (Rzt), Ukrywanie się (Zr), Zachowanie równowagi (Zr), Zastraszanie (Cha) i Zwinność (Zr)
Opisy tych umiejętności znajdziesz w rozdziale 4 “Umiejętności” Podręcznika Gracza.
Punkty umiejętności na każdym poziomie: 4+modyfikator z Int
Tabela: Mnich Czarnej Pięści

Poziom Baz premia do ataku RO na Wytrw Ref Wolę Specjalne
     1                   0           0   2  2 Straż umysłu +1, Zdolności Mnicha, Cios Czarnej Pięści
     2                   1           0   3  3 Powolny upadek (6m)
     3                   2           1   3  3 Straż umysłu+2
     4                   3           1   4  4 Powolny upadek (9m)
     5                   3           1   4  4 Straż umysłu+3,zabójczy atak
     6                   4           2   5  5 Powolny upadek (15m)
     7                   5           2   5  5 Straż umysłu+4
     8                   6           2   6  6 Powolny upadek (27m)
     9                   6           3   6  6 Straż umysłu+5
    10                   7           3   7  7 Esencja zła


Właściwości Klasowe
Oto właściwości klasowe mnicha Czarnej Pięści:
Biegłość w broni i pancerzu: Mnisi Czarnej Pięści nie zyskują biegłości w broni, pancerzu ani tarczach. Kara do testów pancerza cięższego niż skórznia dotyczy Ciche poruszanie się, Skakanie, Ukrywanie się, Wspinaczka, Wyzwalanie się, Zachowanie równowagi, Zręczna dłoń, Zwinność, a podwójna kara dotyczy testów Pływania.
Zdolności Mnicha (zw): Przedstawiciel tej klasy prestiżowej uzyskuje obrażenia bez broni, premię do KP i szybkość bez pancerza mnicha na poziomie równym posiadanemu poziomowi w opisanej klasie prestiżowej (patrz tabela 3-11: “Mnich” w Podręczniku Gracza). Jeżeli postać posiada również poziomy zwykłego mnicha, wówczas poziomy obu klas kumulują się na potrzeby wymienionych właściwości.
Straż Umysłu (zw): Na 1. poziomie mnich Czarnej Pięści zyskuje premię +1 do rzutów obronnych przeciw efektom zaklinania. Premia rośnie o 1 na każdym nieparzystym poziomie (+2 na 3. poziomie, +3 na 5. poziomie itd.)
Cios Czarnej Pięści (zn): Już na 1. poziomie mnich Czarnej Pięści może w pewien sposób oślepić swoich przeciwników nieprzeniknioną ciemnością. Postać może raz dziennie poświęcić oszałamiający atak i rasową zdolność czaropodobną ciemność, by użyć ciosu Czarnej Pięści. Kumuluje wtedy energię cienia, która wyzwala się przy udanym trafieniu w walce wręcz. Ofiara wykonuje rzut obronny na Wytrwałość (ST10+połowa poziomów w tej klasie+ modyfikator z Roztropności). Jeżeli rzut się nie powiedzie, cel zostaje oślepiony do chwili gdy znajdzie się w świetle dziennym, lub też użyje się względem niej zdolności takich jak czar światło dnia. Na tę zdolność niepodatne są śluzy oraz inne istoty pozbawione zmysłu wzroku, ale zdolność nie działa na żadną formę ślepowidzenia. Cios Czarnej Pięści działa na podobnej zasadzie co oszałamiający atak, więc nietrafienie nim ofiary powoduje utratę jak w przypadku użycia tej zdolności, a także rasowej zdolności czaropodobnej ciemność. Od siódmego poziomu poprzez zmianę obiegu cienia w wnętrzach ciał mnich Czarnej Pięści może sobie zażyczyć by zmiany były paramentalne.
Powolny upadek (zw): Od 2. poziomu mnich Czarnej Pięści ze ścianą w zasięgu ręki może spowolnić swój upadek. Otrzymuje obrażenia tak, jakby spadał z wysokości o 6 metrów mniejszej niż w rzeczywistości. Umiejętność spowalniania upadku (czyli zmniejszania efektywnej wysokości upadku, gdy postać znajduje się w pobliżu ściany) rośnie wraz z poziomem, aż do 8. poziomu gdy mnich Czarnej Pięści może zsunąć się po ścianie z wysokości 27 metrów bez uszczerbku na zdrowiu.
Zabójczy atak (zw): Na 5. poziomie mnich Czarnej Pięści zyskuje zdolność wyprowadzania zabójczych ataków, która działa jak właściwość klasowa skrytobójcy o tej samej nazwie. Różnica jest tylko taka, iż ST rzutu obronnego wynosi 10+poziom mnicha Czarnej Pięści + jego modyfikator z Int (więcej informacji na stronie 190 Przewodnika Mistrza Podziemi). Jeśli mnich Czarnej Pięści dysponuje zdolnością zabójczy atak z racji innej klasy (np. skrytobójcy), wówczas na potrzeby obliczania ST rzutu obronnego poziomy wszystkich klas kumulują się.
Esencja zła (zn): Na 10. poziomie Mnich Czarnej Pięści zmienia się po części w czystą esencję zła i ciemności, jego typ zmienia się na przybysza (rodowity, praworządny, zły). A ponieważ ciało zyskuje kolor najgłębszych ciemności - zyskuje on również premię +10 do testów ukrywania się w cieniu.
Źródło: Podmrok
Ostatnio zmieniony ndz lut 15, 2009 4:44 pm przez Merlin wszech, łącznie zmieniany 21 razy.
 
Awatar użytkownika
Ar0n
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 652
Rejestracja: pn gru 12, 2005 9:41 pm

ndz paź 28, 2007 5:12 pm

Muszę przyznać że napracowałem się w tworzeniu tej klasy- a więc co o niej myślicie?

W sumie to dziwne, bo klasa mało oryginalna.
Nie mam większych zastrzeżeń, ale to nic ciekawego.

Mógłbyś z tego zrobić o wiele ciekawszę klasę.
Z oryginalu zostawiłbym tylko straż umysłu...
Zamiast tego jakieś fajne zdolności - moze na którymś poziomie łażenie po ścianach i suficie jak pająk.
 
Awatar użytkownika
Merlin wszech
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 193
Rejestracja: czw maja 04, 2006 1:07 pm

ndz paź 28, 2007 5:24 pm

Ar0n pisze:
W sumie to dziwne, bo klasa mało oryginalna.
Nie mam większych zastrzeżeń, ale to nic ciekawego.

Pomysł był oparty na "zachęcie" zamieszczonej w Podmroku

Co do zmiany właściwości- to ze względu na brak powiązań z Lolth oraz pająkami- chodzenie po ścianach byłoby nielogiczne, muszą pozostać zdolności mnicha- oraz ewentualnie przeniesiony zabójczy atak. Jak już wspominałem, mi najbardziej nieodpowiada ostatnia zdolność- bo już na początku myślałem o wynikającym z nazwy ciosie Czarnej Pięści, na to jednak muszę poświęcić jeszcze odrobinę czasu.
 
Awatar użytkownika
little_diner
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 575
Rejestracja: ndz cze 13, 2004 6:27 pm

ndz paź 28, 2007 6:24 pm

Merlin wszech pisze:
ewentualnie wzmacniając ją by inne Drowy mogły być przez nią oślepione

Drowy (z tego co wiem) nie widzą w magicznych ciemnościach, więc wzmacnianie tej zdolności się nie przyda.

Ogólnie klasa bardzo mało oryginalna bo łączy zdolności mniecha i skrytobójcy. Właściwie to jedyną nową zdolnością jest Straż umysłu, która równie nie jest zbyt nowatorska. Radziłbym dopracować klase aby czymś się wyróżniałą, a ne była mixem innych - już istniejących.
 
Awatar użytkownika
Merlin wszech
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 193
Rejestracja: czw maja 04, 2006 1:07 pm

ndz paź 28, 2007 6:33 pm

little_diner pisze:
Drowy (z tego co wiem) nie widzą w magicznych ciemnościach, więc wzmacnianie tej zdolności się nie przyda.

-Rzeczywiście, dzięki za radę. Obecnie przy sobie posiadam jedynie Podmrok, ale i tak zapomniałem że opisano tam wtórnie właściwości Drowów.
little_diner pisze:
Ogólnie klasa bardzo mało oryginalna bo łączy zdolności mniecha i skrytobójcy. Właściwie to jedyną nową zdolnością jest Straż umysłu, która równie nie jest zbyt nowatorska. Radziłbym dopracować klase aby czymś się wyróżniałą, a ne była mixem innych - już istniejących.

Już nad tym pracuję- część właściwości musi się powtarzać, ale pracuję obecnie nad tymi związanymi z cieniem.

Edycja:
Już mam propozycje do zmiany, nie mogę się jedynie zdecydować...

Cios Czarnej Pięści(zn): Już na 1. poziomie mnich Czarnej Pięści może w pewien sposób oślepić swoich przeciwników ciemnością. Postać może poświęcić oszałamiający atak i rasową zdolność czaropodobną ciemność, by użyc ciosu Czarnej Pięści. Kumuluje wtedy energię cienia, która wyzwala się przy udanym trafieniu w walce wręcz. Ofiara wykonuje rzut obronny na wolę (ST10+połowa poziomów w tej klasie+ modyfikator z Roztropności). Jeżeli rzut się nie powiedzie, cel zostaje oślepiony nieprzeniknioną ciemnością na 1/poziom w tej klasie prestiżowej. Na tę zdolność niepodatne są śluzy oraz inne istoty pozbawione zmysłu wzroku. Cios Czarnej Pięści działa na podobnej zasadzie co oszałamiający atak, więc nietrafienie nim ofiary powoduje utratę dwóch takich ataków, oraz rasowej zdolności czaropodobnej ciemność. Od siódmego poziomu poprzez zmianę obiegu cienia w wnętrzach ciał mnich Czarnej Pięści może sobie zażyczyć by zmiany były paramentalne, acz uleczalne przy pomocy magii jak usunięcie choroby.

Esencja zła(zn): Na 10. poziomie Mnich Czarnej Pięści zmienia się po części w czystą esencję zła i ciemności, jego typ zmienia się na przybysz(rodowity, praworządny, zły). A ponieważ ciało zyskuje kolor najgłębszych ciemności- zyskuje on premię +10 do testów ukrywania w cieniu.

Na piąty poziom powinienem chya przenieść zabójczy atak a drżącą pięść zmienić w esencję zła. Poza tym dodałbym atuty:Oszołamiająca pięść,poprawiony atak bez broni, żelazna wola

Co o tym myślicie?
Ostatnio zmieniony ndz paź 28, 2007 7:30 pm przez Merlin wszech, łącznie zmieniany 2 razy.
 
Awatar użytkownika
little_diner
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 575
Rejestracja: ndz cze 13, 2004 6:27 pm

ndz paź 28, 2007 7:05 pm

Merlin wszech pisze:
uleczalne standardowymi metodami.

W D&D nie ma standardowych metod :razz: ...
Nie do końca rozumiem tę zdolność...
Ofiara jest oślepiana ciemnością na 1k4 rundy, czyli tak naprawdę jest to po prostu połączenie osłabionej zdolności drowa z oszałamiającym atakiem?
Bo ciemność trwa chyba 10min/poziom a tu 1k4 rundy. I czy wygląda to tak samo jak efekt czaru ciemność, czy po prostu cel jest oślepiony?
Z tego co wynika ze zdolności to otrzymujemy po porstu oszałamiający atak oślepiający wroga.
Napisałeś że śluzy i inne stworzenia pozbawione wzroku są na tę zdolność niepodatne, a co z istotami posiadającymi ślepowidzenie? Mogą one posiadać zmysł wzroku, ale jego brak specjalnie im nie przeszkodzi. Zdolność moim zdaniem za słaba, bo wystarczy na rundę się przyspieszyć (pas mnicha) i można osiągnąć znacznie lepsze efekty.
Poza tym co to jest "obieg cienia WE wnętrzach ciał"? chodzi Ci o ciemność jaka panuje w organiźmie? Bo brzmi to groźnie, ale nie do końca wiem o co chodzi... ani mechanicznie, ani fabularnie nie spotkałem się z obiegiem cienia w organiźmie.

Co do wymienionych dalej zdolności, to lepiej wymyśl jakies własne, oryginalne. Bo co to za klasa dająca jedynie pewne atuty (nie licząc wojownika :razz: )? Troche więcej inwencji twórczej, bo nawet z tymi atutami, to otrzymujemy mieszankę wojownika (dla kilku atutów), mnicha i skrytobójcy. Jednym słowem nic ciekawego.
 
Awatar użytkownika
Merlin wszech
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 193
Rejestracja: czw maja 04, 2006 1:07 pm

ndz paź 28, 2007 7:26 pm

little_diner pisze:
W D&D nie ma standardowych metod ...
Nie do końca rozumiem tę zdolność...

Już poprawiłem
Ofiara jest oślepiana ciemnością na 1k4 rundy, czyli tak naprawdę jest to po prostu połączenie osłabionej zdolności drowa z oszałamiającym atakiem?
Bo ciemność trwa chyba 10min/poziom a tu 1k4 rundy. I czy wygląda to tak samo jak efekt czaru ciemność, czy po prostu cel jest oślepiony?
Z tego co wynika ze zdolności to otrzymujemy po porstu oszałamiający atak oślepiający wroga.

Zwiększyłem czas zdolności- choć dłuższy naginałby mechanikę. Tu chodzi na rzucenie czaru na żywą istotę, a to powinno osłabić zdolność.
little_diner pisze:
Napisałeś że śluzy i inne stworzenia pozbawione wzroku są na tę zdolność niepodatne, a co z istotami posiadającymi ślepowidzenie? Mogą one posiadać zmysł wzroku, ale jego brak specjalnie im nie przeszkodzi. Zdolność moim zdaniem za słaba, bo wystarczy na rundę się przyspieszyć (pas mnicha) i można osiągnąć znacznie lepsze efekty.

Zbędność wzroku jest opisana przy ślepowidzeniu, nie ma sensu wspominać o tym 2razy.
Poza tym co to jest "obieg cienia WE wnętrzach ciał"? chodzi Ci o ciemność jaka panuje w organiźmie? Bo brzmi to groźnie, ale nie do końca wiem o co chodzi... ani mechanicznie, ani fabularnie nie spotkałem się z obiegiem cienia w organiźmie.

Przez ciało nie przechodzi światło- to tak jak np. pod górą. Nie robi to żadnych zmian, i stanowi raczej ciekawostkę którą użyłem na potrzeby zdolności, obieg jest tworzony- przez co jego skupienie jest tam gdzie potrzeba. Czyli przy oczach.
little_diner pisze:
Co do wymienionych dalej zdolności, to lepiej wymyśl jakies własne, oryginalne. Bo co to za klasa dająca jedynie pewne atuty (nie licząc wojownika )? Troche więcej inwencji twórczej, bo nawet z tymi atutami, to otrzymujemy mieszankę wojownika (dla kilku atutów), mnicha i skrytobójcy. Jednym słowem nic ciekawego.

Atuty zamierzałem dodać do wymagań! To zapewniłoby wykorzystanie ciosu Czarnej Pięści.
 
Awatar użytkownika
little_diner
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 575
Rejestracja: ndz cze 13, 2004 6:27 pm

ndz paź 28, 2007 9:13 pm

Merlin wszech pisze:
cel zostaje oślepiony nieprzeniknioną ciemnością na 1/poziom w tej klasie prestiżowej

Na 1 rundę/ poziom
Merlin wszech pisze:
Zbędność wzroku jest opisana przy ślepowidzeniu, nie ma sensu wspominać o tym 2razy.

Ale z tekstu wynika że muszą to być istoty pozbawione zmysłu wzroku. Smok ma wzrok, a z tego co napisałeś zdolność na niego nie zadziała. Dopisz króciótkie zdanie o istotach ze ślepowidzeniem i będzie wszystko jasne
Merlin wszech pisze:
Przez ciało nie przechodzi światło

Są stworzenia przez które przechodzi... i to w naszym świecie, więc co dopiero w światach fantastycznych...
Merlin wszech pisze:
Atuty zamierzałem dodać do wymagań!

To się po prostu nie zrozumieliśmy.

Nadal jednak uważam, że klasie brak oryginalności i powiela moce innych, już istniejących klas. Dodałbyś chociaż jakies przejścia w kamieniu (to nie jest zdolność typowo skrytobójcza) które byłoby przydatne dla mieszkańców Podmroku. Może jakies ślepowidzenie na 1,5 lub 3m. Do tego jakaś zdolność kojarząca się jedynie z tym zakonem na 10. poziomie. Bo oślepiający cios raczej zadziała na niewielką ilość osób w Podmroku, w końcu większość z nich wykształciła ślepowidzenie. Nie mam przy sobie Podmroku, więc nie wiem czym się ten zakon charakteryzuje, ale naprawdę radzę Ci dodać jakąś naprawdę wyróżniającą zdolność. Wtedy i klasa będzie bardziej odpowiadała specyfice zakonu i zacznie wyróżniać się z tłumu mnicho-skrytobójców, bo takich znaleźć można na pęczki.
 
Awatar użytkownika
Merlin wszech
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 193
Rejestracja: czw maja 04, 2006 1:07 pm

ndz paź 28, 2007 9:52 pm

little_diner pisze:
Na 1 rundę/ poziom

Poprawiłem.
little_diner pisze:
Ale z tekstu wynika że muszą to być istoty pozbawione zmysłu wzroku. Smok ma wzrok, a z tego co napisałeś zdolność na niego nie zadziała. Dopisz króciótkie zdanie o istotach ze ślepowidzeniem i będzie wszystko jasne

Dodałem krótką wzmiankę
little_diner pisze:
Są stworzenia przez które przechodzi... i to w naszym świecie, więc co dopiero w światach fantastycznych...

Ale w Faerunie- gdzie domyślnie istnieje ta klasa, nie istnieje chyba żadna istota która jednocześnie jest przeźroczysta i posiada oczy. A z resztą takie szczegóły nie zostają nigdzie umieszczane.
little_diner pisze:
Nadal jednak uważam, że klasie brak oryginalności i powiela moce innych, już istniejących klas. Dodałbyś chociaż jakies przejścia w kamieniu (to nie jest zdolność typowo skrytobójcza) które byłoby przydatne dla mieszkańców Podmroku. Może jakies ślepowidzenie na 1,5 lub 3m. Do tego jakaś zdolność kojarząca się jedynie z tym zakonem na 10. poziomie. Bo oślepiający cios raczej zadziała na niewielką ilość osób w Podmroku, w końcu większość z nich wykształciła ślepowidzenie. Nie mam przy sobie Podmroku, więc nie wiem czym się ten zakon charakteryzuje, ale naprawdę radzę Ci dodać jakąś naprawdę wyróżniającą zdolność. Wtedy i klasa będzie bardziej odpowiadała specyfice zakonu i zacznie wyróżniać się z tłumu mnicho-skrytobójców, bo takich znaleźć można na pęczki.

Powstało wiele klas złożonych z samych powtórzeń, ja i tak dodałem wiele. Właśnie zazwyczaj tak jest że wszystkie klasy(z wyjątkami) nie są zbyt ciekawe. Ja natomiast stworzyłem jednak z 3nowe, choć moze niezbyt ciekawe właściwości. Ślepowidzenie ze względu na rozwinięte widzenie w ciemnościach(36m) drowów jest zbędne. Przechodzenie przez ściany również nie pasuje. Przy propozycjach nie powinieneś na logikę tworzyć propozycji, z książki wynika że to drowi mnisi, przechodzący spokojnie przez portale nieprzepuszczające metalu co jest cechą miasta segmentów. Życie w bezświetlnym zakonie polega dla nich na wielogodzinnym treningu na komiennych posągach hobgoblinów- oraz powolnemu opadaniu z budynków. Już sama nazwa wskazuje używają w walce ciemności, choć o tym wspominiano najmniej.
 
Awatar użytkownika
Ar0n
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 652
Rejestracja: pn gru 12, 2005 9:41 pm

pn paź 29, 2007 7:48 pm

paramentalne.

Rany, co to znaczy?

Generalnie teraz wygląda to dużo lepiej, podoba mi się ta zdolnosć.
Ale mógłbyś cośjeszcze dodać :wink:
 
Awatar użytkownika
Henshin
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 497
Rejestracja: czw paź 14, 2004 1:03 pm

pn paź 29, 2007 11:20 pm

Osobiście bym mu jeszcze coś wrzucił i wzmocnił tą esencję zła, bo klasa jest dość słaba...
No i ten powolny upadek... Mógłbys zrobić coś w stylu że się kumuluje ze zdolnością mnicha, bo zdaje się, że zwykły mnich potem ma Powolny upadek (dowolna).
Albo zrobić dowolna zamiast 27m, prawie różnicy nie zrobi, w Podmroku i tak ciężko znaleźć aż takie głębokie dziury :wink: .
 
Awatar użytkownika
Merlin wszech
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 193
Rejestracja: czw maja 04, 2006 1:07 pm

wt paź 30, 2007 2:30 pm

Ar0n- Paramentalnie- to znaczy, do póki nie zostanie usunięte czarem np. Usunięcie Głuchoty/Ślepoty. Poza tym jeśli mam coś dodać, to to zaproponuj.
Henshin-Zdolność "Esencja Zła" i tak jest mocniejsza np. od tej którą posiada klasa Arachne, choć muszę przyznać że nie do końca jest opracowana. Powolny upadek natomiast przydaje się ponieważ miasta Drowów mimo że są budowane w Podmroku- osiągają całkiem spore wysokości. Co do maksymilizacji zdolności- nie ma to sensu, np.kilka klas zyskuje na pewnym poziomie całkowitą niepodatność na trucizny, podczas gdy być może do nich pasujący skrytobójca zyskuje premię do rzutu obronnego powoli. W przypadku powolnego upadania sens ma albo obecna opcja, albo w ogóle go brak. Ja wolałbym żeby pozostał.
 
Awatar użytkownika
Agnostos
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2259
Rejestracja: śr paź 05, 2005 9:47 pm

wt paź 30, 2007 5:01 pm

Merlin wszech pisze:
Ar0n- Paramentalnie- to znaczy, do póki nie zostanie usunięte czarem np. Usunięcie Głuchoty/Ślepoty.

Permanentnie :wink:.
 
Awatar użytkownika
Ar0n
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 652
Rejestracja: pn gru 12, 2005 9:41 pm

wt paź 30, 2007 7:32 pm

Dzięki Agnostos, tak mi się właśnie zdawało że coś tu nie gra :razz:

A mógłbyś dać jakieś style walki albo coś z innymi zdolnościami rasowymi (tańczące światła, u szlachetnych drowów lewitacja).
 
Awatar użytkownika
Merlin wszech
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 193
Rejestracja: czw maja 04, 2006 1:07 pm

pt lis 02, 2007 5:29 pm

Agnostos pisze:
Permanentnie .

Dzięki Agnostos, tak mi się właśnie zdawało że coś tu nie gra

Drobny błąd... to raczej wina pośpiechu. W każdym razie nie trzeba nikomu tego wypominać.
Ar0n pisze:
A mógłbyś dać jakieś style walki albo coś z innymi zdolnościami rasowymi (tańczące światła, u szlachetnych drowów lewitacja).

Z stylami walki byłoby trudno, a na Drowa szlachetnego rodu można by poświęcić inną klasę- dodatkowe zdolności nie mają nic wspólnego z charakterystyką rasy. Przeczytałem jednak że jedną z strategii drowów jest rzucanie ciemności na siebie- następnie atakując wroga. Wyklucza to oślepienie innych drowów poprzez standardową odmianę zdolności- ale tym samym uwiarygadnia właściwości mojego mnicha.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości