Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
hisori
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 148
Rejestracja: sob lip 28, 2007 8:16 pm

Błyszczące Ostrze

ndz lis 11, 2007 10:34 pm

Wielkie wrota otworzyły się. Po ich zewnętrznej stronie stała postać, której brązowy płaszcz powiewał lekko na wietrze, końce prawie żółtych włosów również ulegały żywiołowi. Mężczyzna w ręce trzymał miecz prawie tak wysoki jak on sam, z którego właśnie osuwały się zwłoki strażnika.
Po drugiej strony wrót zebrało się już czterech zbrojnych, którzy mierzyli kuszami w kierunku przybysza. Żółtowłosy skierował spojrzenie w stronę jednego ze strażników, który instynktownie pociągnął za spust. Jednak nim bełt dotarł do celu to on zniknął. Wszyscy czterej usłyszeli lekki szelest po ich prawej stronie i szybko się odwrócili. Niestety za późno. Ostatnia rzecz, jaką zobaczyli to szeleszczący paszcz i błysk miecza, po czym cztery ciała opadły bezwładnie na ziemię.
Mężczyzna skierował się w stronę dużego budynku przed nim, do którego prowadziła dróżka przez ogród. Spokojnym krokiem szedł trzymając miecz w jednej ręce a drugą dotykając krzewów. Gdy był w połowie drogi od bramy do budynku, drzwi naprzeciw niego się otworzyły, a ze środka wyłoniła się postać w ozdabianym stroju szlacheckim, na który została wsunięta koszulka kolcza. Żółto włosy mrugnął tylko, po czym stojąc już za plecami gospodarza spokojnie powiedział:
- Wreszcie Cię dopadłem Arasie
- Może wpierw napiłbyś się herbaty? – Spytał wesołym tonem Aras nie odwracając się.
- Nie mam czasu, skończmy to jak najszybciej
- Jesteś już zmęczony z powodu moich strażników. Nie chcesz się przespać jednej nocy u mnie? Zbijesz mnie jutro – powiedział nie zmieniając tonu, po czym dodał cicho – albo jeszcze, kiedy indziej …
- Już i tak zbytnio to przedłużałeś
- No dobrze Notrinie – Wypowiadając te słowa Aras, sięgnął po długi miecz przy pasie i wyprowadził szybkie cięcie w stronę przeciwnika za nim.
Miecz jednak zatrzymał się na ostrzu wielkiej broni przeciwnika, jednak nie tracąc czasu szlachcic dobył krótki miecz, który trzymał przy plecach, za pasem. Wykonał szybkie pchnięcie, co zmusiło jego przeciwnika do cofnięcia się. Mając oba oręża wolne kontynuował atak, zmuszając wroga do cofania się coraz bardziej w głąb budynku.
Pomieszczenie, w którym się znaleźli było dużym holem, na którego końcu zarówno po lewej i prawej stronie znajdowały się schody do góry. Sklepienie tutaj znajdowało się na wysokości około sześciu metrów.
W momencie, kiedy Notrinowi nie dużo brakowało żeby zostać przyszpilonym do muru, odwrócił się pobiegł w stronę ściany i odbił się od niej tak, że obracając się w powietrzu, lądował przodem do pleców przeciwnika. W momencie, kiedy jego stopy dotknęły podłogi, wyprowadził silne cięcie od góry. Aras w porę zdołał się odwrócić i sparować cios, jednak był on tak silny, że impet odrzucił go w tył, przy okazji przewracając. Nortin cofnął się o kilka kroków mówiąc:
- Wstawaj, nie będę dobijać leżącego
Na te słowa szlachcic szybko podniósł się z ziemi, na jego twarzy malował się strach i frustracja. Podniósł miecze w postawie bojowej, na co żółtowłosy mężczyzna zareagował wypuszczeniem powietrza z płuc, po czym natychmiastowym atakiem. To natarcie nie było jakąś zwyczajną serią ciosów, Aras ledwo zdołał sparować pierwszy cios długim mieczem, Notrin zniknął i pojawił się po jego lewej stronie wyprowadzając kolejny cios. Krótki miecz nie był w stanie powstrzymać tego ciosu, który szlachcic boleśnie odczuł, jednak to nie był koniec, ciosy nadal były wyprowadzone i z niewyjaśnionych przyczyn każdy z innej strony.
W ciągu sześciu sekund Aras otrzymał, co najmniej dziesięć celnych ciosów. Po tej serii jego zwłoki padły na dywan, chlapiąc po nim krwią. Notrin patrząc na ciało sięgnął do kieszeni, skąd wyjął kilka kartek papieru złożonych kilka razy. Rozwinął je i popatrzył na pierwszą stronę
- następny mieszka dzień drogi stąd … eh


Błyszczące Ostrze

Wymagania:
Oto wymagania, które postać musi spełnić, aby zostać Błyszczącym Ostrzem
Bazowa premia do ataku: +6.
Atuty: Zogniskowanie broni (obojętnie, jaka dwuręczna broń tnąca do walki wręcz), Żelazny chwyt, Uniki, Ruchliwość, Akrobatyka, Atak z doskoku, Bieg.
Skakanie: Ranga 6.
Upadanie: Ranga 4

Umiejętności Klasowe
Umiejętności klasowe: (i atrybut kluczowy dla każdej z nich) to Nasłuchiwanie (Rzt) Profesja (Int) Równowaga (Zr) Rzemiosło (Int) Skakanie (Sił) Upadanie (Zr) Zauważanie (Rzt)

Punkty Umiejętności na każdym poziomie: 2 + modyfikator z Intelektu
Kw: k10

poz---bazowka--wyt--ref--wol--specjalne
1---------+1------+2---+2--+0---Pęd
2---------+2------+3---+3--+0---Nadzwyczajna Zręczność (+1)
3---------+3------+3---+3--+1---Zwiększona prędkość (1,5m), Wysokie loty
4---------+4------+4---+4--+1---Przelot
5---------+5------+4---+4--+1---Nadzwyczajna Zręczność (+2)
6---------+6------+5---+5--+2---Odważne posunięcie
7---------+7------+5---+5--+2---Błysk
8---------+8------+6---+6--+2---Nadzwyczajna Zręczność (+3)
9---------+9------+6---+6--+3----------------
10--------+10----+7---+7--+3---Ominislash

Właściwości klasowe
Pęd: Od 1. poziomu Błyszczące Ostrze jest w stanie wykonywać szarżę z niesamowitą prędkością. Używając tej umiejętności postać po szarży nie otrzymuje żadnych kar do KP, a co ważniejsze, jeżeli atak się powiódł to po nim Błyszczące Ostrze może ruszyć się dalej nawet przez pole zajmowane przez przeciwnika nie prowokując okazyjnych ataków. Łączny ruch po i przed atakiem nie może przekraczać trzykrotnego ruch postaci. Tej umiejętności można użyć raz dziennie na poziom tej klasy. Tej zdoloności można używać tylko kiedy postać ma lekki pancerz, lub wcale go nie nosi.
Nadzwyczajna sprawność: Na 2. poziomie Błyszczące Ostrze staje się bardzo szybki i zręczny co zapewnia mu premię z uników do KP równą +2. Premia ta wzrasta na 5. poziomie do +3 a na 8. poziomie do +4.
Zwiększona prędkość (1,5m): Od 3. poziomu prędkość członka tej klasy prestiżowej zwiększa się o 1,5m
Wysokie loty: Na 3. poziomie Błyszczące Ostrze zyskuje umiejętność wysokiego skakania. Postać otrzymuje premię do testów skakania +5 a odległość skoku nie jest już ograniczana przez wzrost.
Przelot: Od 4. poziomu możesz używając Pędu uderzyć większą ilość przeciwników znajdujących się na lini biegu. Maxymalna ilość przeciwników jest równa ½ poziomu Błyszczącego Ostrza. Test ataku jest wykonywany raz, a wynik jest porównywany z KP każdego z przeciwników. Umiejętność ta zastępuje Pęd i niezależnie czy przeciwnicy zostali trafieni szarża kończy się za nimi. Tej zdoloności można używać tylko kiedy postać ma lekki pancerz, lub wcale go nie nosi.
Odważne posunięcie: Na 6. poziomie Błyszczące Ostrze otrzymuje umiejętność wyprowadzania potężnego ciosu z wyskoku. Poświęcając akcję całorundową możesz wyznaczyć przeciwnika w maksymalnym zasięgu Skakania (winik otrzymany przy uzyskaniu 20 na kości podczas testu) i wykonać normalny test tej umiejętności. Jeżeli test się uda, możesz wykonać atak, jeśli ten się powiedzie przeciwnik otrzymuje obrażenia jakby twoja sił była półtora razy wyższa (zaokrąglając w dół), poza tym zostaje odrzucony na 3m, oraz w przypadku jeśli znajduje się za nim jakaś bariera iniemożliwiająca przesunięcie (np. sciana), wykonuje rzut obronny na refleks (ST równe 10 + poziom Błyszczącego Ostrza + modyfikator z siły), jeśli ten mu się nie powiedzie zostaje wtedy powalony. Tego ataku można użyć raz na pięć poziomów w tej klasie prestiżowej dziennie. Tej zdoloności można używać tylko kiedy postać ma lekki pancerz, lub wcale go nie nosi.
Błysk: Od 7. poziomu Błyszczące Ostrze otrzymuje umiejętność dzięki której może przemieszczać się niezauważony z dużą prędkością. Raz dwa poziomy w tej klasie dziennie postać może poruszyć się z dwa razy większą prędkością, ruch ten nie prowokuje okazyjnych ataków, a przeciwnicy muszą wykonać test zauważania (ST 15 + ½ poziomu Błysku Ostrza) inaczej nawet nie zauważą jak postać się porusza. Tej zdoloności można używać tylko kiedy postać ma lekki pancerz, lub wcale go nie nosi.
Omnislash: Na 10. poziomie Błyszczące Ostrze uczy się wykonywać ogromną ilość ataków, każdy z innej strony przeciwnika z wielką prędkością. Poświęcając akcję całorundową może wyprowadzić atak zwany Omnishals. Ofiara tej serii ciosów musi wykonać rzut obronny na Wytrwałość (ST równe 10 + 1/2 poziom Błysku Ostrza + modyfikator z siły). Jeśli rzut obronny się nie powiedzie wtedy ofiara umiera jeśli zaś będzie udany to otrzymuje 5k6 obrażeń. Wykonywanie takiego ataku jest bardzo męczące i zmusza ciało do dużego wysiłku dlatego można go bezpiecznie użyć tylko ilość razy równą połowie modyfikatora z budowy tygodniowo, każda kolejna próba skutkuje koniecznością wykonania rzutu obronnego na Wytrwałość (ST równe 20 + 5 za każdą kolejną próbę) w przypadku niepowodzenia bohater traci przytomność na 1k4 godzin. Umiejętności tej nie można wykorzystać na stworzenie o więcej niż jedną kategorię rozmiaru większe, równierz nie działa na stworzenia niewrażliwe na trafienia krytyczne. Tej zdoloności można używać tylko kiedy postać ma lekki pancerz, lub wcale go nie nosi.
Ostatnio zmieniony sob sie 23, 2008 11:09 pm przez hisori, łącznie zmieniany 4 razy.
 
Awatar użytkownika
Elenhnor~Seulrion
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 86
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 2:19 pm

pn lis 12, 2007 3:27 pm

Mam kilka pytań do 'Omnislash'.
1) Czy przy udanym rzucie obronnym te obrażenia są dodawane do normalnych, czy też je zastępują?
2) Czy przy użyciu broni oburęcznej brany tutaj pod uwagę modyfikator z siły również ulega modyfikacji?
3) Czy postać musi w jakiś sposób potwierdzać trafienie?
4) Czy jest to akcja całorundowa, standardowa, czy darmowa będąca 'bonusem' do normalnych ataków?
5) Jak ta zdolność odnosi się do przeciwnika? Czy ważny jest jego rozmiar, to czy jest konstruktem, nieumarłym, śluzem, albo czy jest odporny na obrażenia zadawane przez daną broń?
6) Skoro atak jest taki wyczerpujący, to czy nie powinien mieć innych skutków, jak chociażby zmęczenie?

Nie będę pisał o reszcie zdolności, ale gdyby zasady były interpretowane zawsze na korzyść 'Błyszczącego ostrza' to ta klasa zdecydowanie byłaby niezrównoważona.
 
Awatar użytkownika
Ar0n
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 652
Rejestracja: pn gru 12, 2005 9:41 pm

pn lis 12, 2007 4:25 pm

Omnislash?
Nie lepiej wielocięcie?

Ktoś tu się za dużo nagrał w Dotę :razz:

Klasa ciekawa, choć brak mi obrazka, dłuższego opisu, porządnej tabeli i ogólnie estetyki pracy.
Ech, te prc nie są już takie jak kiedyś...
Niemniej jednak ciekawa rzecz.
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

pn lis 12, 2007 4:34 pm

Klasa ciekawa, choć brak kilku rzeczy o których wspomnieli poprzednicy. Ze swojej strony dodam iż brakuje kości wytrzymałości.
Elenhnor~Seulrion widzisz wymagania? Coś za dużo atutów, bo aż 6. Tak na oko to dopiero na 8 poziomie woja można wejść i to człowiekiem!
Klasa dobrze zrobiona, choć nie taka nowatorska. Ot, kolejny super szybki i potężny wojownik. Mimo wszystko opowiadanie robi swoje. Znalazłem w nim błąd
Mężczyzna w ręce trzymał prawie tak wysoki jak on sam, z którego właśnie osuwały się zwłoki strażnika.
Nie sądzisz, że powinien on osuwać się z klingi bądź ostrza? :wink:
 
Awatar użytkownika
Elenhnor~Seulrion
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 86
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 2:19 pm

pn lis 12, 2007 8:03 pm

Corrick pisze:
Coś za dużo atutów, bo aż 6. Tak na oko to dopiero na 8 poziomie woja można wejść i to człowiekiem!

A tam, są klasy które mają podobnie...
Poza tym są to atuty, które i tak raczej by się wzięło, a poziomów woja nigdy za wiele :P
 
Awatar użytkownika
hisori
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 148
Rejestracja: sob lip 28, 2007 8:16 pm

pn lis 12, 2007 9:50 pm

Odp na pytania Elenhnor~Seulrion
1) zastępuje
2) obrazenia tylko od umiejętności, modyfikator z siły nieważny
3) ciosy są niemal nie do uniknięcia i dlatego jest rzut na wytrwałość, bo można tylko część złagodzić
4)całorundowa (uwzględnie to w opisie zaraz)
5) również zaraz dopisze bo nie pomyslalem o ograniczeniach a powinny byc
6) sam nie wiem, chyba dodam to zmęczenie

Propo wypowiedzi Ar0na, nazwa mi pasowała bo kojarzyła mi się z Cloudem z FFa 7, obrazek dodam jak cos znajde :) i opis tez musze napisac ale dodam :) a co do estetyki to co masz na mysli? :)
 
Awatar użytkownika
von Trupka
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1571
Rejestracja: śr sie 24, 2005 10:22 am

pn lis 12, 2007 10:12 pm

hisori pisze:
oświęcając akcję całorundową możesz wyznaczyć przeciwnika w maksymalnym zasięgu Skakania


hisori pisze:
odległość skoku nie jest już ograniczana przez wzrost.

Może się mylę, ale czy to się trochę ze sobą nie kłóci?
 
Awatar użytkownika
Elenhnor~Seulrion
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 86
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 2:19 pm

pn lis 12, 2007 10:19 pm

hisori pisze:
2) obrazenia tylko od umiejętności, modyfikator z siły nieważny


O ten modyfikator z siły mi chodziło
(ST równe 10 + poziom Błysku Ostrza + modyfikator z siły)
Czy kiedy walczysz oburącz stosujesz 1.5 swojego standardowego modyfikatora, czy działa to klasycznie. Bierzesz po prostu całość.

hisori pisze:
1) zastępuje

W takim razie może dojść do sytuacji, że postać zada mniej obrażeń niż gdyby normalnie atakowała. Proponowałbym coś z tym zrobić.

A co do błysku... Co z testem nasłuchiwania?

Poza tym dałbym mu trochę więcej umiejętności klasowych.
 
Awatar użytkownika
hisori
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 148
Rejestracja: sob lip 28, 2007 8:16 pm

pn lis 12, 2007 10:44 pm

Smg:
Może się mylę, ale czy to się trochę ze sobą nie kłóci?

Chyba nie, według tego co rozumiem to maksymalny zasięg jest to odległość jaką można otrzymać w teście przy wyniku 20 :)

Elenhnor~Seulrion
O ten modyfikator z siły mi chodziło
(ST równe 10 + poziom Błysku Ostrza + modyfikator z siły)
Czy kiedy walczysz oburącz stosujesz 1.5 swojego standardowego modyfikatora, czy działa to klasycznie. Bierzesz po prostu całość.

Nie ma różnicy, bierzesz po prostu całość :)

Co do reszty to muszę to przemyśleć ...
 
Awatar użytkownika
little_diner
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 575
Rejestracja: ndz cze 13, 2004 6:27 pm

pn lis 12, 2007 11:05 pm

hisori pisze:
Chyba nie, według tego co rozumiem to maksymalny zasięg jest to odległość jaką można otrzymać w teście przy wyniku 20

To lepiej to zaznaczyc w opisie, ponieważ istnieją oficjalne warianty (np. w Księdze Przygód Epickich) gdzie wynik 20 na kostce jest traktowany jako modyfikator +20 do kolejnego (wykonywanego od razu) rzutu kością, więc idąc tym tropem nie istnieje takie coś jak maksymalny zasięg (tzn. jest on nieskończony) bo istnieje szansa na wyrzucenie pod rząd nieskończonej ilości 20 na k20 (nieskończenie mała, ale jest :razz: ).
Są ludzie (np. moja ekipa) którzy tak grają, więc power-gamingowi gracze mogą (niby zgodnie z zasadami) atakowac każdego, gdziekolwiek jest (na tym samym planie oczywiście).

Tak tylko chciałem sprostowac... Wiem, że to tylko wariant zasad, ale zawsze :razz:
 
Awatar użytkownika
Brat_Draconius
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 422
Rejestracja: pn cze 19, 2006 11:57 pm

wt lis 13, 2007 12:50 am

En Taro Adun

Cloud z FF 7 na d20. To moje pierwsze spostrzeżenie :)

Mógłbyś zaznaczyć, że postać z Przelotem też nie otrzymuje kar do KP przy szarży. Niby oczywiste ale...

Jak coś jeszcze wymodzę to dam znać.

Pęd nie wygląda czasem tak? Chodzi mi o samą końcówkę.
 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2079
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

Re: Błyszczące Ostrze

czw lis 15, 2007 11:33 pm

No to zaczne na początek od paru pytanek :P

hisori pisze:
Wymagania:
Oto wymagania, które postać musi spełnić, aby zostać Błyszczącym Ostrzem
Bazowa premia do ataku: +5.
Atuty: Zogniskowanie broni (obojętnie, jaka dwuręczna broń do walki wręcz), Żelazny chwyt, Uniki, Ruchliwość, Akrobatyka, Atak z doskoku.


W wymaganiach przydałoby się napisać ze chodzi o broń tnącą (jakoś mi sie nie widzi błyszczące ostrze z maczugą).

hisori pisze:
Umiejętności Klasowe
Umiejętności klasowe: (i atrybut kluczowy dla każdej z nich) to Nasłuchiwanie (Rzt) Równowaga (Zr) Rzemiosło (Int) Skakanie (Sił) Upadanie (Zr) Zauważanie (Rzt)


Straaasznie ubogo. Czy oni nie potrafią pracować że nie mają w umiejętności zawodu ?

To tyle uwag, co do reszty to zdolności ciekawe, i dobrze się zapowiadające. Choć mieczników ci u nas dostatek.
Co do zdolności Błysk, sądze ze można by dać w jej miejsce wymiarowe drzwi. Bo słaba jest jak na ten poziom postaci.
 
Awatar użytkownika
Elenhnor~Seulrion
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 86
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 2:19 pm

pt lis 16, 2007 4:41 pm

Ja bym błysk jakoś powiązał z szarżą. Może podwójne obrażenia?
Choć jakby się to połączyło Derwiszem to mógłby wyjść przepak...

I na pewno bym zmienił Omnislash. On mi jakoś po prostu nie pasuje mechanicznie.

Dodatkowo byłbym za ograniczeniem, co do pancerzy. Jakoś nie widzą mi się te uniki i błyski w pełnej płycie...

Można by też było wprowadzić nową zdolność, która poprawia wirowy atak.
Ciekawy byłby też trik pozwalający się rozszczepić na drugim przeciwniku w zasięgu, nawet gdy się nie obaliło pierwszego. Oczywiście raz na rundę.
Tak żeby zaznaczyć jego szybkość w walce.
 
Awatar użytkownika
hisori
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 148
Rejestracja: sob lip 28, 2007 8:16 pm

pt lis 16, 2007 6:26 pm

Namrasit:
W wymaganiach przydałoby się napisać ze chodzi o broń tnącą (jakoś mi sie nie widzi błyszczące ostrze z maczugą).


Poprawione :)

Namrasit
Straaasznie ubogo. Czy oni nie potrafią pracować że nie mają w umiejętności zawodu ?


Dopisałem profesję ale nie wiem czy cos jeszcze by pasowało

Namrasit
Co do zdolności Błysk, sądze ze można by dać w jej miejsce wymiarowe drzwi. Bo słaba jest jak na ten poziom postaci.


No nie wiem co do tych wymiarowych drzwi, to miała byc zdolnosc która odzwierciedla szybkość członka tej klasy, wiec teleportacja nie wchodzi w gre :)

Elenhnor~Seulrion
I na pewno bym zmienił Omnislash. On mi jakoś po prostu nie pasuje mechanicznie.


co masz na mysli?

Elenhnor~Seulrion
Dodatkowo byłbym za ograniczeniem, co do pancerzy. Jakoś nie widzą mi się te uniki i błyski w pełnej płycie...


Miałem to dac od poczatku ale zapomnialem
 
Awatar użytkownika
Elenhnor~Seulrion
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 86
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 2:19 pm

pt lis 16, 2007 7:46 pm

Dla mnie wygląda to jak klasyczna zdolność magiczna. Ustalone obrażenia, określone ST i efekt końcowy, ograniczona liczba użyć. Ja bym to zmienił tak by miało znaczenie to ile ataków może wykonać postać, oraz z jaką skutecznością, jaką bronią walczy, oraz jakie atuty posiada. Wtedy to by była ciekawa zdolność.

W gruncie rzeczy idea postaci nawet mi się podoba.
 
Awatar użytkownika
WitchDoctor
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 773
Rejestracja: śr gru 19, 2007 5:25 pm

pt lis 16, 2007 9:02 pm

(ST równe 10 + poziom Błysku Ostrza + modyfikator z siły)


A teraz wyobrażamy sobie giganta "Błysk Ostrza". Z pasem siły giganta. Który wszystkie +do atrybutów ładował w siłę. Z szablonem Lloth Touched.

Sumujemy ST i robimy "Cheeese"
 
Awatar użytkownika
Elenhnor~Seulrion
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 86
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 2:19 pm

Re: Błyszczące Ostrze

pt lis 16, 2007 9:47 pm

hisori pisze:
Umiejętności tej nie można wykorzystać na stworzenie o więcej niż jedną kategorię rozmiaru większe, równierz nie działa na stworzenia niewrażliwe na trafienia krytyczne


A ktoś zakłada sobie zbroje ochrony skutecznej i robi jeszcze większego "Cheeese", bo dostaje tylko 10k8 obrażeń :)
 
Awatar użytkownika
hisori
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 148
Rejestracja: sob lip 28, 2007 8:16 pm

wt lis 20, 2007 11:36 pm

Hmm narazie jeszcze nie edytuje klasy tylko zaproponuje cos, jak sie spodoba to to wkleje :)

Omnislash by dzialal troche naczej a mianowicie:
wykonuje się trzy razy więcej atakow niż mozna, wszystkie z pełną premią do ataku -15, przeciwnik jest nieprzygotowany, po użyciu jest się zmęczonym, każdy atak wykonany zadaje atakującemu 1k3 stłuczeń.
Co wy na to? To pierwsza mysl jaka przyszła do głowy i napewno będą poprawki, czekam na opinie :)
 
Awatar użytkownika
Elenhnor~Seulrion
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 86
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 2:19 pm

czw lis 22, 2007 5:07 pm

Jak na mój gust byłoby to męczące. Mi by się nie chciało wykonywać 15 ataków z których nikły ułamek trafia wysoko opancerzonych przeciwników. Z drugiej jednak strony byłoby to dobre na kogoś kto o KP nie dbał. Jedna runda i po sprawie.

Ciekawie by to wyglądało gdyby działało podobnie jak grad ciosów mnicha.
Np. z bazową do ataku 20 miałoby się ataki 15/15/15/15/10/5/0/-5.
I wprowadziłbym jeszcze ograniczenie do ilości atakowanych celów, powiedzmy 3, z których żaden nie może znajdować się od siebie dalej niż *twój zasięg*, jednak wciąż musisz być w stanie ich dosięgnąć. Gdy atakujesz 1 cel zyskujesz przeciw niemu +3 do KP, gdy 2 to przeciw nim +2, a 3 +1, jednak gdy atakuje ktoś, kogo nie obrało się za cel otrzymuje się karę 4 do KP. Można by też wprowadzić na czas ataku coś w rodzaju szału barbka np. na tą jedną rundę otrzymujesz +4 do siły i +4 do BD i po takim ataku jesteś zmęczony/ewentualnie ten atak jest traktowany jak jeden dzień bez spania, które się kumulują aż nie odeśpisz każdego dnia osobno. W czasie odsypiania nie możesz wykonywać żadnych meczących czynności. Ponadto w rundzie ataku wykonujesz dodatkowo test na zbiorowe zastraszanie z premią przeciwko tym których trafiłeś równą ilości hitów...
Ale mnie poniosło :P
 
Awatar użytkownika
jaskij
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 109
Rejestracja: sob paź 29, 2005 1:12 am

pt lis 23, 2007 1:08 am

Fajne, fajne :D
Mam na myśli coś podobnego, ale nie zrobię tego szybko :/ no ale niedługo się pojawi i będzie fajne :D
A twoja klasa jest w porządku, chociaż czepię się tego ograniczenia broni - ja dałbym tylko bronie posiadające klingę (chodzi mi o miecze i wszelkie tym podobne), bo jakoś średnio widzi mi się latanie i robienie zajefajnych tricków z dwuręcznym toporem xD a jest on, wg. DnD bronią tnącą *sigh*...
Temu Omnislash dałbym exhausted po użyciu... ten pomysł z dużą ilością cięć faktycznie jest lepszy... skoro to ma być mega potężne, to może ile chce ciosów, za każdy kolejny kara -1 do wszystkich testów ataku? Czyli, np. woj z BABem +20 i atakiem +35 może sobie mieć +35/+30/+25/+20, lub +30/+30/+30/+30/+30/+30/+25/+20/+15 ? No i jakieś ograniczenie max ilości, np. bonus z Dex...

P.S.
Powinni w DnD wprowadzić kategorię "broń rąbiąca" xD bo ani zwykłe miecze (nie mówię o szablach ("sejmitarach") itp.) ani tym bardziej topory nie służyły do cięcia, tylko do odrąbywania kończyn czy fragmentów ciała...

P.S. 2
A propos Bleacha, co byście powiedzieli na rozpisanie Shinigami w d20?
 
Awatar użytkownika
Brat_Draconius
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 422
Rejestracja: pn cze 19, 2006 11:57 pm

pt lis 23, 2007 3:44 am

En Taro Adun

Death Gods już ktoś rozpisał, zgubiłem tylko link.

Odnośnie klasy... Może zrobimy ją bardziej elastyczną? Skoro bazuje na FF7 i Cloudzie to niech postać ma coś w stylu z "Limit Break". Podzieliło by się to na 4lv dostępnych limitów określiło jaki lv na jakim poziomie dałoby się poznać i ile użyć na dzień mamy(lub coś w stylu punktów mocy z psioniki).

Wiecie taki ja chętnie walnąłbym meteoriana XD. Połowa dmg od ognia a druga miażdżona. Przy tej drugiej pocisk należy traktować jak broń wykonaną z adamantytu.
 
Awatar użytkownika
Pavel
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 276
Rejestracja: pn lip 09, 2007 4:44 pm

pt lis 23, 2007 4:41 pm

No klasa naprawdę ciekawa. Dobre umiejętności itp. Praca nie budzi żadnych moich wątpliwości. :razz: :D
 
Awatar użytkownika
hisori
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 148
Rejestracja: sob lip 28, 2007 8:16 pm

wt lis 27, 2007 8:43 pm

To juz sam nie wiem jak to powinno wygladac. Napewno powino miec duzo atakow i na jednego przeciwnika ale nie wiem jak to rozwiazac mechanicznie
 
Awatar użytkownika
Kamulec
Administrator, Koordynator społeczności
Administrator, Koordynator społeczności
Posty: 2341
Rejestracja: sob lip 09, 2005 12:32 pm

sob sie 23, 2008 1:07 pm

Klasa nie ciekawa, totalnie przegięta.

Należy wywalić moc pozwalającą na dodanie podwójnego modyfikatora z siły oraz moc ostateczną lub przynajmniej ją przerobić. Premia unikowa.. tez problem. Wojownik z dobrym rzutem na refleks i premia unikową właściwie mógłby już nie dostawać więcej zdolności i mierzyć się z takim, co dostał premiowe atuty.

Wymagania niczego nie balansują, bo atuty się wojownikowi przydadzą.
 
Awatar użytkownika
hisori
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 148
Rejestracja: sob lip 28, 2007 8:16 pm

sob sie 23, 2008 11:15 pm

O dawno nikt tutaj nie zaglądał :)

Ok kilka rzeczy przerobiłem i osłabiłem, choć nie ze wszystkim co napisałeś się zgadzam.
Kamulec pisze:
Wojownik z dobrym rzutem na refleks i premia unikową właściwie mógłby już nie dostawać więcej zdolności i mierzyć się z takim, co dostał premiowe atuty.
widać masz problem z doborem atutów gdyż one dają bardzo wiele, ale mniejsza z tym.

Jesli masz jakies konkretne pomysły to słucham. Jestem otwarty na krtykę i sugestie :) Z ostatecznązdolnością miałeś racje i odrobine zmodyfikowałem.
 
Awatar użytkownika
Kamulec
Administrator, Koordynator społeczności
Administrator, Koordynator społeczności
Posty: 2341
Rejestracja: sob lip 09, 2005 12:32 pm

czw sie 28, 2008 6:10 pm

Wymagania: Zdolności przydatne, nic się nie zmarnuje, więc to specjalnie nie równoważy. Jeżeli coś ma znaczenie, to tylko lekki pancerz.

Pęd: Na czym to polega? Postać przenika przez wroga?
Nadzwyczajna sprawność: Cóż, +1 do KP t zdecydowanie lepiej, niż unik, więc trzeba liczyć co najmniej jak 4 atuty.
Zwiększona prędkość: 1 atut (szybkie nogi).
Dobry RO na refleks: Daje tyle, co 2xbłysawiczny refleks. W najgorszym razie jeden atut, ale raczej 2.



Omnislash: Nie uważasz, że dodanie tu siły jest przegięte? Ponad to jakie to ma uzasadnienie? W D&D postać atakowana przez mnichów z przyspieszeniem może dostać i z 72 ataków wręcz od postaci stojących obok i przeżyć (jak ma ogromną ilość PW).

Przelot: naprawdę dobra zdolność. Popatrz na to tak: Atakujesz, a wróg nawet nie odpowie, jeżeli masz dostateczną szybkość.

Propnuję,a byś wywalił nie potrzebne "angielszczyzmy", jak x, czy omnislash. Po co one?

Uważam, że klasa jest zdecydowanie za silna, bowiem ma jeszcze moce poza wymienionymi.
 
Awatar użytkownika
Paladin of Dark Moon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: czw sie 28, 2008 12:29 pm

Prestiż spoko

sob sie 30, 2008 6:23 pm

Klasa fajna, wszystko cacy, tylko jest parę błędów, które rzucają się w oczy:
1. Opis fabularny - historyjka fajna, tylko potrzebny opis! Czym się przeważnie zajmują, i tak dalej, i tak dalej. Wiesz, o co chodzi.
2. W tabelce jest napisane "niezwykła zręczność". W właściwościach klasowych "niezwykła sprawność". Która nazwa dobra?
3. Błyśnięcie - uznajmy, że mamy wojownika/łotrzyka/błyszczące ostrze. Taki bohater może użyć tej zdolności do uderzania podstępnym łotrzykiem. Mistyczny sztukmistrz ze swoim improwizowanym podstępnym atakiem może się schować!
4. Omnislash - Premia z siły 1,5? Jeśli błyszczące ostrze walczy bronią dwuręczną( nawet zogniskowanie tej broni jest w wymaganiach), to proponuję premię 2,0 albo 2,5. Jak tam wolisz.
Podsumowanie: Klasa ciekawa mimo paru błędów opisanych powyżej. Brawa dla Autora!
Werdykt: 5-/6

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości