Zrodzony z fantastyki

 
Azael Yavodil
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 25
Rejestracja: pn kwie 14, 2008 11:42 am

Optymalizacja Skrytobójcy [3.0]

pn kwie 14, 2008 12:14 pm

Witam na forum i od razu zwracam się z prośbą :wink: .
Sprawa dotyczy skrytobójcy z podręcznika "Mistrza podziemi [3.0]"

Mam zamiar zagrać Drowem, który będzie wierzył w Vhaeraun'a. Jako, że ów bóg zajmuje się sprawami związanymi z Powierzchnią, moja postać właśnie tu wyruszyła. Nie chodzi tu o nawracanie itp., żeby kapłan nie wyszedł. To tak pokrótce jeśli chodzi o cele.
Drow mężczyzna ma dostosowanie +1 (+2?) jeśli się nie mylę. Mogę zrobić postać na 10 poziomie. Ma to być przebiegły zabójca, także dużo w Int, aby Zabójczy cios działał jak trzeba.
Rzuty:
14, 17, 14, 16, 12, 12
Teraz, tak. Drow mężczyzna ma, +2 zr, -2 bd, +2 int, -2 cha?

Jeśli tak, to myślałem nad rozkładem: S14, Zr19, Bd12, Int20, Rzt12, Cha10

Klasa: Łtr 5/Skryt 4 (chyba, że inna kombinacja. Zdaję się na Was)

I teraz proszę o zweryfikowanie powyższego i pomoc, przy atutach oraz ekwipunku. Mam zamiar pograć tą postacią dłużej, także propozycję na dalszy rozwój są mile widziane.

Książki:
-3 podstawki
-Wszystkie klasowe
-Księga Plugawego Mroku
-Krainy wschodu
-Podręcznik Psioniki
-Księga Planów
-FR: Opis świata
-FR: Magia Faerunu

Pozdrawiam
 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2089
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

pn kwie 14, 2008 12:29 pm

Po pierwsze atrybuty masz źle rozdzielone.
17 do zręczności (po rasowym +2) daje 19 - to jest najwżniejszy atrybut skrytobójcy, a nie intelekt.
16 do budowy (-2 rasowe) da 14, +2 na KW co dla postaci z epp +2 daje naprawde wiele, szczególnie gdy jej kości to k6
14 intelekt (+2 razowe) daje 16. Zabójczy atak jest spoko, ale nie tak łatwo go wypłacić, wazniejsze to trafiać i potrafić przeżyć.
14 nie do siły a roztropności (lepsze umiejętności ważne dla skrytobójcy) a obrażenia i tak liczą się z ukradków, trafienie ze zręczności.

Poziom 10 to 8 poziomów postaci dla drowa.

Z atutów na pewno finezja w broni i wyciszenie czaru.

To tyle odemnie, poczekaj na pasjonatów :D
 
Azael Yavodil
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 25
Rejestracja: pn kwie 14, 2008 11:42 am

pn kwie 14, 2008 12:51 pm

Zamiana Roztropności z siłą wydaje się dobra. A jeśli chodzi o Zr to przecież w mojej rozpisce widnieje liczba 19. Intelekt ma się tak, 16+2 rasowe +2 z dwóch pkt. atrybutów na 4. i 8. poziomie. Nad budową się jeszcze zastanowię.
Finezję naturalnie wezmę. Jest jeszcze fajny atut-kwestia nadgarstków, IMO znacznie poprawia wydajność zabójczego ciosu.
Dzięki za rady i poprawkę z tym EPP.
 
MSDG
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 151
Rejestracja: wt lut 20, 2007 7:00 pm

pn kwie 14, 2008 12:58 pm

Z posiadanych podręczników wnioskuję, że edycja 3.0.

Polecam Ci więc build pod krytyki, a więc Tropiciel 1/ Łotrzyk 4/ Wojownik 4/ Szermierz 1/ Skrytobójca 10

Na razie weź sobie Trp 1/ Łtr 4/ Skr 3

Twoją bronią będą 2 kukri, koniecznie ostrości, potem warto dodać jednemu prędkość a do obu jakieś żywioły i migbłystalność

Zalety tego buildu to 7 ataków na 20 poziomie (bazowy atak +16) co zrekompensuje Ci mniejszy ukradkowy atak oraz krytyk 12-20 jeśli masz kukri ostrości. Z odpowiednim ekwipunkiem (broń szybkości, buty szybkości) na 21 poziomie wyciśniesz 10 ataków, czyli maks dla postaci z 2 kończynami.

Co do atrybutów to radzę zrobić tak jak doradzał Namrasit.

Natomiast atuty to: oburęczność i walka dwoma brońmi (za darmo z tropiciela), uniki, ruchliwość, atak z doskoku, zmysł walki, poprawiona walka dwoma brońmi, skuteczniejsza walka dwoma brońmi, biegłość w broni egzotycznej oraz finezja i poprawiony krytyk w kukri, ostatni wybierz sobie sam, może zogniskowanie broni albo poprawioną inicjatywę czy walkę na ślepo.
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

pn kwie 14, 2008 2:39 pm

MSDG pisze:
Zalety tego buildu to 7 ataków na 20 poziomie (bazowy atak +16)

Z tego co wiem, to BAB +16, to cztery ataki :razz:.
 
Awatar użytkownika
little_diner
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 575
Rejestracja: ndz cze 13, 2004 6:27 pm

pn kwie 14, 2008 2:52 pm

MSDG pisze:
walka dwoma brońmi


MSDG pisze:
oprawiona walka dwoma brońmi

Czyli 4 ataki 1-rzędną bronią i 3 2-rzędną. Chyba tak to będzie.

Co do ww. buildu to powinien się sprawdzić bardzo dobrze (na szczęście grają w 3.0)
 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2089
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

pn kwie 14, 2008 3:39 pm

Azael Yavodil chyba pisał że skrytobójcą chce grać a nie wojownikiem :P Bulid fajny tyle że ta postać ma epp +2 i dawanie jej już od początku kary za wieloklasowość jest bez sensu (no chyba ze się na to nie patrzy). Dodatkowo trzeba jeden atut wydać na kurki, zamiast tego wystarczy walczyć rapierem. Zaczynając tropicielem tracimy 16 pkt na umiejętności... Warto ? (nie no wiem że nie którzy na umiejętności nie patrzą, ale co nam po postaci z atakiem +100 jak z 4m dziury wyjść nie bedzie umiała). Walka to nie wszystko. Od tego jest drużynowy wojownik :). Skrytobójcą ciekawsza opcja to wyciszenie czaru (sprytu lisa) + wyciszony celny cios. Wiele umiejętności w rzemiośle (trucizny, pułapki itp), dużo rang w przebieraniu. Wtedy naprawdę jest niebezpieczny. Gra skrytobójcą nie powinna polegać na jak najszybszym podejściu do wroga (bo mam 10 ataków) tylko obserwacji i zakańczaniu walki jednym ciosem. Bo zabić to nie sztuka, ale zabić i nie zostać wykrytym już tak. A każdy dodatkowy atak to hałas, krzyk ofiary. Amatorszczyzna. W 3.0 są zresztą opcje lepszych i tańszych ataków (przykładowo tancerz cienia i jego słudzy z których każdy kroi k6 siły)

Ale to juz wybór gracza.
Ostatnio zmieniony pn kwie 14, 2008 4:33 pm przez Namrasit, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Azael Yavodil
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 25
Rejestracja: pn kwie 14, 2008 11:42 am

pn kwie 14, 2008 4:24 pm

Namrasit dobrze gada, chodzi właśnie o takiego podstępnego zabójcę. Potrafiącego zwabić, otruć, czy też zabić niespodziewającą się niczego ofiary. Dlatego atut 'kwestia nadgarstków' wydaje mi się dobry, gdyż odwzorowuje szybkość i brak litości mojej postaci. Dzięki niemu pozbawiam wroga premii ze zr w momencie, gdy wyciągam broń i tym samym mogę spróbować na nim zabójczego ciosu nawet podczas rozmowy z potencjalną ofiarą. A jeżeli mam dużo Int to śmierć jest niemal pewna. Trucizny też wydają się ciekawe. MSDG, Twój build jest bardzo ciekawy mechanicznie, a zarazem mocny, ale średnio mi odpowiada, choć wszystko jest w nim dobrze dopracowane. Myślałem właśnie od początku nad kukri.
 
MSDG
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 151
Rejestracja: wt lut 20, 2007 7:00 pm

wt kwie 15, 2008 9:59 pm

Wszystko fajnie Azael Yavodil, tylko co Ty w takim razie chcesz optymalizować?

Nie zgodzę się w kwestii, że skrytobójca to nie wojownik, on ma właśnie zabijać ludzi, a nie grzebać wytrychem w zamku. Popatrz choćby na build Artemisa Entreriego. Problem słabo opanowanych umiejętności rozwiązują magiczne przedmioty i czary takie jak płaszcz i buty elfów, niewidzialność czy zmiana siebie. Chcesz zabijać jednym ciosem? Zabójczy atak nie jest zbyt efektywną zdolnością, jest skuteczny jednynie wobec słabych ofiar, na wrogów o KW równym KW skrytobójcy raczej nie zadziała. Nie zadziała równierz wspomniana kombinacja sprytu lisa z celnym ciosem, ponieważ tych czarów w 3.0 skrytobójca po prostu nie posiada. Posiada za to wachlarz czarów przydatnych do ucieczki z miejsca zbrodni takich jak zwiększona niewidzialność, swoboda ruchu, wymiarowe drzwi, zaciemniająca mgła, ciemność, wprowadzenie w błąd czy pajęcza wspinaczka, więc o świadków raczej nie ma się co martwić. Dobry skrytobójca musi być przygotowany na to, że ofierze powiedzie się rzut obronny i nie uda się poderżnąć jej gardła. Zawsze lepiej w takiej sytuacji dobić delikwenta serią szybkich cięć niż salwować się ucieczką. Zmorą łotrów jest słaba premia do ataku i skrytobójca musi zrobić coś, by tą sytuację podreperować, a najlepszy sposób to właśnie kilka poziomów woja. Skrytobójca nie musi zabijać jednym ciosem, ważne, żeby zabijał jak najszybciej.
 
Azael Yavodil
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 25
Rejestracja: pn kwie 14, 2008 11:42 am

wt kwie 15, 2008 10:20 pm

W sumie racja, to dział: optymalizacja, a nie odgrywanie :razz: . Tropiciela na pewno wezmę. Choć przyznam się, że w mechanice ten skrytobójca a la Entreri mi się średnio podoba, to jest skuteczny.
Na początku wezmę Trp1/Łtr4/Skryt3, a nad wojem i szermierzem się zastanowię. W sumie to już postanowione, ale jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to z chęcią się przyjrzę.
 
MSDG
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 151
Rejestracja: wt lut 20, 2007 7:00 pm

wt kwie 15, 2008 10:47 pm

Ale tak jak powiedział Namrasit lepiej wystartować z łotrzyka, więcej umiejętności.
 
Azael Yavodil
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 25
Rejestracja: pn kwie 14, 2008 11:42 am

ndz kwie 20, 2008 7:59 pm

Build się sprawdza pięknie. :)
Dzięki panowie, w zasadzie można zamknąć.
 
Awatar użytkownika
faenrir
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 75
Rejestracja: czw lip 03, 2008 8:42 pm

wt kwie 28, 2009 12:48 pm

Wznawiam wątek, ponieważ mam podobny problem (również edycja 3.0).
Moja postać to drow (mężczyzna, CZ/NZ) lvl 14. Mam kłopot z zdecydowaniem się na efektywny build. Zależy mi i na skutecznym zabijaniu, ale także na umiejkach. W drużynie mam cyklona, czarodziej(robi za dyplomatę), mistyczny łucznik/tropiciel +kapłan BN, czarodziejka BN.

Na razie myślę o łotrzyk 5/skrytobójca 9 - potem jeszcze 2lvl łotrzyka i 3 szermierza (daje baz atak, premie z int do KP, precyzyjny cios). Niestety w ten sposób zostają mi tylko 1 wolny atut do 20lvl, reszta idzie na dostosowanie do światła, finezja, szybko jak błyskawica, do tego oburęczność, ruchliwość, uniki (wymagania szermierza). Należy zaznaczyć, że mam EPP +4 (za niestandardowe zdolności, m.in. pajęcza wspinaczka na stałe i premie do atrybutów, chowaniec/pająk).
Atrybuty: S10 ZR22 BD12 Int18 RZT10 CHA12

Co mógłbym zmienić, by lepiej wykorzystać postać? Duża część walk nie pozwala na zbytnie ukrywanie się, więc muszę również zapewnić sobie możliwości przeżycia. Z drugiej strony to ja muszę rozbrajać pułapki i chodzić na zwiad. Proszę o jakieś sugestie, będę wdzięczny za każdą pomoc.
 
Altaris
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1175
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 4:24 pm

wt kwie 28, 2009 1:52 pm

Dodatkowo trzeba jeden atut wydać na kurki,


Po pierwsze kukri, po drugie nie trzeba. Kukri to sztylet, a łotrzyk jest biegły we wszystkich sztyletach. Więc atut jest oszczędzony. Wiem, że to już trochę późno, ale może Azael da radę zamienić ten atut na coś przydatniejszego.

Co do ciebie Faenrir, to odpowiednia broń ułatwi przeżycie (najlepszą obroną jest atak (lub ucieczka :razz: )). Weź sobie moc finezji (mod. ze Zr do obrażeń za +2) i już pójdzie szybciej. Poza tym teoretycznie zamiast szermierza możesz wziąć swashbucklera, żeby dodawać mod. z Int do obrażeń. Jeszcze coś dającego zwiększoną niewidzialność możliwie dużo razy na dzień i jeździsz przez całą walkę ukradki mając jeszcze +10 do dmg za atrybuty + ewentualne inne umagicznienia.
 
Awatar użytkownika
Ammanas
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 934
Rejestracja: pn lis 24, 2003 11:31 am

wt kwie 28, 2009 1:55 pm

Altaris pisze:
Po pierwsze kukri, po drugie nie trzeba. Kukri to sztylet, a łotrzyk jest biegły we wszystkich sztyletach. Więc atut jest oszczędzony. Wiem, że to już trochę późno, ale może Azael da radę zamienić ten atut na coś przydatniejszego.

Po pierwsze, rogue ma proficiency we wszystkich wymienionych poniżej broniach:
SRD pisze:
Weapon and Armor Proficiency

Rogues are proficient with all simple weapons, plus the hand crossbow, rapier, sap, shortbow, and short sword. Rogues are proficient with light armor, but not with shields.
Po drugie, nie widzę tu kukri.
Po trzecie, ergo, nie masz racji ;F
 
Awatar użytkownika
faenrir
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 75
Rejestracja: czw lip 03, 2008 8:42 pm

wt kwie 28, 2009 6:09 pm

Altaris pisze:
możesz wziąć swashbucklera


hmmm a z jakiej to książki?
 
Awatar użytkownika
Szarlih
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 906
Rejestracja: ndz maja 11, 2008 3:04 pm

wt kwie 28, 2009 6:19 pm

Complete Warrior.
 
Awatar użytkownika
Derechin
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 201
Rejestracja: wt gru 23, 2008 9:38 pm

wt kwie 28, 2009 6:38 pm

Tylko że seria Complete została wydana do edycji 3.5, a nie do 3.0. W tej drugiej chyba nie ma swashbucklera.
 
Awatar użytkownika
Klebern
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4195
Rejestracja: czw gru 01, 2005 5:53 am

wt kwie 28, 2009 7:59 pm

Derechin pisze:
Tylko że seria Complete została wydana do edycji 3.5, a nie do 3.0. W tej drugiej chyba nie ma swashbucklera.


Nie tyle co chyba,co napewno. Specem od 3.0 nie jestem, ale według mnie najlepszym specem jest juz zapodany gdzieś wcześniej build

Łotrzyk 5 / czarodziej 5 / mistyczny sztukmistrz 10

z kula dźwieku i ukradkowym atakiem

Takie dmg co on kasuje w rundzie to jest chore. Nie ma bata, by ktoś to przetrwał - o ile nie jest odporny na ukradki - do tego całe multum czarów, które pomogą w ucieczce. Według mnie to najlepszy spec od mokrej roboty.
 
Awatar użytkownika
Szarlih
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 906
Rejestracja: ndz maja 11, 2008 3:04 pm

wt kwie 28, 2009 8:32 pm

Ten build to już żywa legenda, dowód na to, jak beznadziejne jest 3.0.
 
Awatar użytkownika
Froger
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 560
Rejestracja: wt lut 05, 2008 4:52 pm

wt kwie 28, 2009 9:12 pm

Łotrzyk 5 / czarodziej 5 / mistyczny sztukmistrz 10

Po prostu nie znoszę tego builda. Nie uznaje ukradków czarami. Co to w ogóle za przepak? Na 100% w mojej kampanii tego nie będzie (chociaż już raczej nie prowadzę DnD).
Mam nadzieję, że w 3.5 ta beznadzieja już nie jest dostępna?
 
Awatar użytkownika
faenrir
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 75
Rejestracja: czw lip 03, 2008 8:42 pm

wt kwie 28, 2009 9:37 pm

Taak, ten build to przegięcie. Jak zobaczyłem te x-dziesiąt k6 to się przeraziłem (kto to w ogóle wprowadza?! ukradkowy czar, jasne...).
Ale w temacie jes optymalizacja skrytobójcy, a ten build jest... bardzo spektakularny a nie skryty.
Pytanie co ewentualnie zmienić w buildzie Łotrzyk7/Skrytobójca10/szermierz3, nie znam aż tak dobrze mechaniki żeby wycisnąć coś lepszego - a potrzebuję dużo skili i dyskretnej eliminacji strażników + jako takiej zaradności w otwartej walce. A EPP mam +4 więc naprawdę muszę zrobić co się da.
 
Awatar użytkownika
Szarlih
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 906
Rejestracja: ndz maja 11, 2008 3:04 pm

wt kwie 28, 2009 9:47 pm

Ehh. Niechże odblokuję starożytne obwody trzeciej edycji...

Nie wiem, po co ci siedem poziomów łotra. Wbijaj na prestiże tak szybko, jak to tylko możliwe, są one z zasday mocniejsze od klas podstawowych...

Zrób tak: Łotrzyk 5/skrytobójca 7/złodziej akrobata 5/arcyszpieg 3

Zalety: Poradzisz sobie właściwie w każdej sytuacji. Jesteś w stanie wejść do pałacu oknem, przemknąć się korytarzami udając służącego, ukatrupić cel i szybko się ewakuować. Wielkim lusem jest dostęp do czaru zwiększona niewidzialność. Jeśli wykupisz buty prędkości, w walce będziesz sobie radził całkiem nieźle. Twój wskaźnik ukradkowego ataku nie jest szczytem marzeń, ale też nie jest za niski (9k6).

Wady: Małą dowolność w wyborze atutów (wymaga szmaciarskiego zogniskowania umiejętności, a do pełnego wykorzystania akrobatycznej szarży potrzebny jest atak z doskoku).
 
Awatar użytkownika
faenrir
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 75
Rejestracja: czw lip 03, 2008 8:42 pm

wt kwie 28, 2009 10:47 pm

Wszystko fajnie, ale co z rozwojem epickim? To co podałeś skazuje na branie kolejnej, epickiej klasy prestiżowej zamiast rozwoju np. Skrytobójcy. Traci się wtedy na ST zabójczego ataku. W związku z tym nie jestem przekonany do Twojej propozycji.
 
Altaris
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1175
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 4:24 pm

śr kwie 29, 2009 9:49 am

Ammanas pisze:
Altaris pisze:
Po pierwsze kukri, po drugie nie trzeba. Kukri to sztylet, a łotrzyk jest biegły we wszystkich sztyletach. Więc atut jest oszczędzony. Wiem, że to już trochę późno, ale może Azael da radę zamienić ten atut na coś przydatniejszego.

Po pierwsze, rogue ma proficiency we wszystkich wymienionych poniżej broniach:
SRD pisze:
Weapon and Armor Proficiency

Rogues are proficient with all simple weapons, plus the hand crossbow, rapier, sap, shortbow, and short sword. Rogues are proficient with light armor, but not with shields.
Po drugie, nie widzę tu kukri.
Po trzecie, ergo, nie masz racji ;F


I tym razem ty się mylisz. To jeśli się nie mylę dotyczy 3.5. Zaś w podręczniku gracza 3.0 (przynajmniej po polsku) jest wyraźnie napisane, że każdym sztyletem. Według tego samego podręcznika kukri to sztylet.
 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2089
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

śr kwie 29, 2009 10:20 am

A może łotrzyk3/mnich3/skrytobójca. Najpierw dwa poziomy łotra, potem 3 mnicha, choć w sumie to wystarcza na skrytobójcę. I mamy zawsze gotowego do zabijania gościa, którego na pewno większość ofiar zlekceważy na początku.
 
Awatar użytkownika
Zireael
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3534
Rejestracja: wt maja 24, 2005 3:11 pm

śr kwie 29, 2009 3:51 pm

Altaris pisze:

I tym razem ty się mylisz. To jeśli się nie mylę dotyczy 3.5. Zaś w podręczniku gracza 3.0 (przynajmniej po polsku) jest wyraźnie napisane, że każdym sztyletem. Według tego samego podręcznika kukri to sztylet.


Jakby kukri było sztyletem to nie nazywałoby się kukri. Tak samo jak sejmitar nie jest długim mieczem, choć są podobne.

Edit: post nr 666. "Mark of the Beast" xD Żartuję.
 
Awatar użytkownika
Szarlih
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 906
Rejestracja: ndz maja 11, 2008 3:04 pm

śr kwie 29, 2009 4:04 pm

Klasa invisible blade, specjalizujące się w walką sztyletami, obejmuje równierz kukri.

Na pewno odpowiedź na pytanie "co to znaczy << wszystkie sztylety >>" znajduje się na którymś z FAQ wizardów - ale mi osobiście nie chce się szukać.
 
Awatar użytkownika
faenrir
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 75
Rejestracja: czw lip 03, 2008 8:42 pm

śr kwie 29, 2009 4:33 pm

Namrasit pisze:
A może łotrzyk3/mnich3/skrytobójca


Nie da rady, charakter praworządny i względy fabularne blokują taką możliwość. Poza tym IMO się nie opłaca.

Zrób tak: Łotrzyk 5/skrytobójca 7/złodziej akrobata 5/arcyszpieg 3


Z początku skrytykowałem, ale nasunęło mi to jeszcze inną koncepcję rozwoju postaci. Już nie skrytobójca, ale nie chcę jeszcze jednego tematu zakładać...
Mianowicie: Łotrzyk3/Wojownik2/Szermierz10/Arcyszpieg4/Tancerz Cienia1

Co o tym sądzicie?
 
Awatar użytkownika
Gwjazdor
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1287
Rejestracja: czw sty 25, 2007 10:53 pm

śr kwie 29, 2009 6:23 pm

Hmm może jednak choć jeden poziom mnicha by się przydał? Chociażby ze względu na premię do KP z Roztropności, która (Roztropność) pewnie nie będzie zaniedbana bo na niej oparte są umiejki Zauważanie i Nasłuchiwanie które komu jak komu, ale komuś takiemu jak Skrytobójca nie są obojętne :wink:. No i k8 pw na levelu to także malutka zaleta.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości