Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Bolek91
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 57
Rejestracja: pt maja 02, 2008 4:49 pm

[d20] Bazowa premia do ataku

sob maja 10, 2008 5:54 pm

Mam ogromny problem, gdyż coś chyba na początku pokręciłem przy zasadach. Postać gracza Scoundrel/Jedi Consular/Sith Lord ma bazową premię do ataku 12. Przez to nie musi do większości przeciwników nawet rzucać ataku. Taki high level stormtrooper ma def 12, więc zawsze trafi. Czy tak ma być? Postać ma 13 lv, więc wolę sobie nie wyobrażać co to będzie na 20.
 
Ziemniak0r
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 327
Rejestracja: śr lis 05, 2003 4:28 pm

ndz cze 15, 2008 9:45 pm

Spokojnie, na jedynce nie trafi. 13lvl to przecie¿ ju¿ bardzo wysoki poziom...
 
Awatar użytkownika
Darklighter
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1600
Rejestracja: wt lut 08, 2005 8:02 pm

pn cze 16, 2008 3:32 pm

Mam ogromny problem, gdyż coś chyba na początku pokręciłem przy zasadach. Postać gracza Scoundrel/Jedi Consular/Sith Lord ma bazową premię do ataku 12. Przez to nie musi do większości przeciwników nawet rzucać ataku.


Zawsze musi, wszak istnieje szansa na "1". A tę "1" będziesz jeszcze przeklinał, bo zjawia się ona w najmniej odpowiednim momencie - elusive the Dark Side is.... :mrgreen:

Taki high level stormtrooper ma def 12, więc zawsze trafi. Czy tak ma być? Postać ma 13 lv, więc wolę sobie nie wyobrażać co to będzie na 20.


Owszem, ale w filmach siła szturmowców leżała w ich liczbie, a bohaterowie praktycznie zawsze nad nimi górowali pod względem umiejętności strzeleckich oraz...szczęścia, które sprawiało, że strzały ich mijały. Na nic jednak Twoja obrona mieczem świetlnym, gdy, np. 10 strzeli w jednej rundzie. :wink:
 
Awatar użytkownika
Bolek91
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 57
Rejestracja: pt maja 02, 2008 4:49 pm

pn cze 16, 2008 3:59 pm

A miał być to elitarny oddział :)
 
Awatar użytkownika
Deckard
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2097
Rejestracja: wt wrz 20, 2005 9:50 pm

pn cze 16, 2008 4:11 pm

O których Sw piszesz - revised czy sadze?

Cóż, zamiast strzelać niech rzucą granatami - wystarczy. Combined Fire nic nie daje przy takiej małej liczbie, jak 10 szturmowców - bonus +18 do strzału jednego z nick, który to strzał zostanie zdeflektowany/znegowany przez postać Jedi. Strzały z osobna - szkoda gadać. Granat przynajmniej zada połowę obrażeń w razie słabego rzutu (nie tak małych - 4k6 w standardzie), o ile oczywiście powiedzie się atak na dane pole. Zapomnij o deflectowaniu, negate energy, tylko evasion...

Gdybyś widział, co wyrabia Jedi na 3-4 poziomie w naszej kampanii na skype - oczywiście wszystko by the book.
 
Awatar użytkownika
Bolek91
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 57
Rejestracja: pt maja 02, 2008 4:49 pm

pn cze 16, 2008 4:33 pm

Mówię o revised. Saga jakoś mi do gustu nie przypadła. Mówisz sesje na skypie? :) Można wiedzieć więcej? Napisz na privie.
 
Awatar użytkownika
Darklighter
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1600
Rejestracja: wt lut 08, 2005 8:02 pm

pn cze 16, 2008 5:33 pm

A miał być to elitarny oddział


Cóż, jest...w porównaniu ze zwykłymi ludźmi. A hierarchia w SW jest taka:
commonerzy--->szturmowcy--->bohaterowie.

Możesz też wystawić szturmowców weteranów - 12 poziom, defense 15. Skoro grasz w revised, to polecam, tak jak w przypadku ataku, rzucać na obronę (zasada opcjonalna), a nie stosować standardową "10". Graczy jakiś taki respekt ograrnia wtedy przed potencjalnymi wrogami. :wink:

Możesz też wystawić komandosów - też 12 poziom, ale Soldier 5/Scout 2/Elite Trooper 5 i defense 20.
 
Awatar użytkownika
szelest
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1680
Rejestracja: sob lis 15, 2003 7:29 pm

pn cze 16, 2008 5:40 pm

Deckard pisze:
Gdybyś widział, co wyrabia Jedi na 3-4 poziomie w naszej kampanii na skype - oczywiście wszystko by the book.

E tam my się dopiero rozkręcamy:) W sumie na 6 poziomie będę młócił już całkiem nieźle:)

A niektózy Jedi zamiast machać LS motają pojazdami, szturmowcami, czym popadnie - to dopiero zabawa:P
 
Awatar użytkownika
Bolek91
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 57
Rejestracja: pt maja 02, 2008 4:49 pm

pn cze 16, 2008 7:23 pm

No, np. jeden z moich graczy ostatnio zmiażdżył czterech thugów drzewem. Prawie umarł czyniąc to(gra na 1 poziomie), ale skakał z radości. Co do tej premii do ataku to dzisiaj zauważyłem co się stało. Widocznie w paru momentach musiałem dodać punkty. Nie wiem jak to zrobiłem. Może gracz mnie oszukał.
 
Awatar użytkownika
Darklighter
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1600
Rejestracja: wt lut 08, 2005 8:02 pm

wt cze 17, 2008 8:59 am

Deckard pisze:
Gdybyś widział, co wyrabia Jedi na 3-4 poziomie w naszej kampanii na skype - oczywiście wszystko by the book.


i

szelest pisze:
E tam my się dopiero rozkręcamy:) W sumie na 6 poziomie będę młócił już całkiem nieźle:)


Ah, powergaming. Jaki przepis tym razem? :wink:

Deckard pisze:
Zapomnij o deflectowaniu, negate energy, tylko evasion...


Swoją drogą ciekawi mnie czemu wprowadzając zasadnę zmieniszonej szansy na odbicie za każdy dodatkowy strzał, nie wprowadzono tej zasady względem refeksu postaci, odpowiadającego za uniki? :?
 
Awatar użytkownika
szelest
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1680
Rejestracja: sob lis 15, 2003 7:29 pm

wt cze 17, 2008 9:09 am

Darklighter pisze:
Ah, powergaming. Jaki przepis tym razem? :wink:

E tam niespecjalny - troche wzmocnione kombo Whrilwind Attack, Rapid Strike, oraz Dual Weapon Mastery na 2 - na 6 to jak wyciągnę co potrzebuje z Destiny:P

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości