Chcę zrobić postać typowego szmuglera który potrafiłby wyjść z większości opresji obronną ręką/słowem. Głównym zadaniem byłoby zbieranie informacji, kradzież, odwracanie uwagi itp no i jako taki potencjał bitewny.
Rzuty to 16, 16, 16, 14, 12, 10
Rozplanowanie statystyk to chyba żaden większy problem - obstawiam opcję:
Siła - 12
Zręczność - 16
Budowa - 14
Inteligencja - 16
Roztropność - 10
Charyzma - 16
Klasy jakie bym wybrał to rogue 3/ bard 5/ human paragon 3/arcane trickster 9
Takie rozplanowanie klasami dałoby całkiem przyzwoite współczynniki ważnych dla postaci umiejętności (skradanie, kradzież, otwieranie zamków, blef itp) i rzucanie czarów jak 16 poziomowy bard (czyli dostęp do 6-poziomowych zaklęć) Ponad to chciałbym jeszcze aby bard walczył rapierem i sztyletem (ze względów mechanicznych jak i fabularnych) jednak nie wiem czy to już nie byłoby przegięcie. Tak czy inaczej mam problem z rozdysponowaniem atutów i z ta proźbą zwracam sie do Was - jakie atutyy byłyby dobre? Myślałem nad atutami ulepszającymi jego walke 2 brońmi jednak nie wiem czy jakieś inne drzewko nie byłoby lepsze dla niego.